quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:24 schreef Kaar68 het volgende:
Ik heb 3 kinderen (soms 6), en draai iedere dag minstens 1 was. Ophangen doe ik niet aan, dus alles gaat in de droger.
Iedereen hier thuis trekt iedere dag schone sokken/ondergoed aan, verder gaat in de was wat vies is. Lange broek wordt dus wel eens 2x gedragen voordat die de was in gaat. Kinderpyama's gaan om de dag de was in, verder heb ik een viespeukje van 3 jaar die minimaal 1x per dag een schone set kleren aan krijgt, soms nog een keer verkleden op een dag (in de modder zitten spelen o.i.d.).
Om de week (en in de zomer vaker) gaat al het beddengoed in de was.
Theedoeken/werkdoekjes/handdoeken uit de keuken worden iedere dag door schone vervangen.
Verder draai ik nooit halve wasjes, en heb ik een grote trommel. Centrifuge draait met 1400 toeren per minuut, zodat de droogtijd verkort wordt (drogen is duurder dan wassen).
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef Maanvis het volgende:
Eens per week, geen wasdroger.
Het programma 'dubbeltje op z'n kant' is een typische RTL-tranentrekker, die programma's worden doorgaans overmatig gedramatiseerd dus het kan best zijn dat dat gezin eigenlijk ook 1x per week wast.
Ik denk het dubbeltje... Maar verder vind ik het een prima topic voor LIFquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:17 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik zoek nog even verder naar de link met WGR
Ditto.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:32 schreef numero_uno het volgende:
Ik woon op mezelf en draai op de zaterdag standaard 1 bonte en 1 witte was en 1x in de 2 weken het beddengoed erdoorheen wat een extra was kost
Aan de ene kant is het zo dat je net schoon bent, dus wordt die handdoek ook niet vies van je. Maar een verse zachte frisse handdoek geeft naar mijn mening een fijner gevoel, je bent zelf weer vers dus je handdoek ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:17 schreef Electrocute het volgende:
Ik vind het altijd zo raar als mensen een handdoek maar een keer willen gebruikenIk gebruik altijd een grote handdoek voor m'n lijf en een kleintje voor m'n gezicht en haar. Die gaan dan best een paar dagen mee. Ik ga ook niet uitgebreid m'n bilnaad staan flossen met m'n handdoek (dat is toch altijd het argument om hem meteen in de was te doen?). Misschien ben ik gewoon een viespeuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |