Nee zeker niet misplaatst hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het enige hier dat faalt is jouw misplaatste arrogantie.
Sorryquote:
Naast een celebrity ook nog eens een grappenmaker, wat heeft god nog meer voor mij in pettoquote:
Je fobo doet je inderdaad overkomen als een Don Juan de Marco de Compostella de Taco.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En dat is relevant?
Het feit dat ik geen relatie heb op het moment zegt niks over mijn succes bij de vrouwen faalhaas.
*boem tsjing!*quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het enige hier dat faalt is jouw misplaatste arrogantie.
Toen ik donderdag een pizza Prosciutto ging bestellen bij m'n favo eettent stond ik aan de bar, en zaten er 3 mannen achter me te eten. Tikt eentje me aan, dus ik draai me om, zegt hij 'Jij hebt echt best wel een lekkere kont!' en dan niet zachtjes ofzo, nee zo hard dat de hele zaak het hoorde en iedereen naar m'n kont staardequote:Op zondag 21 juni 2009 16:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel komisch, maar het kan te ver gaan.
Oh godquote:Op zondag 21 juni 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik donderdag een pizza Prosciutto ging bestellen bij m'n favo eettent stond ik aan de bar, en zaten er 3 mannen achter me te eten. Tikt eentje me aan, dus ik draai me om, zegt hij 'Jij hebt echt best wel een lekkere kont!' en dan niet zachtjes ofzo, nee zo hard dat de hele zaak het hoorde en iedereen naar m'n kont staarde![]()
dronken mensen zouden verboden moeten worden
!
Dank je, ik doe mijn bestquote:Op zondag 21 juni 2009 17:07 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Je fobo doet je inderdaad overkomen als een Don Juan de Marco de Compostella de Taco.
Krijg je een compliment, is het weer niet goedquote:
Een compliment is primaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg je een compliment, is het weer niet goed
Ja want vrouwen zitten echt te wachten op dronken, schreeuwende lamlullen die ook nog eens de aandacht op hun achterwerk vestigen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg je een compliment, is het weer niet goed
Yup, want dan staan ze in het middelpunt van de aandachtquote:Op zondag 21 juni 2009 17:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want vrouwen zitten echt te wachten op dronken, schreeuwende lamlullen die ook nog eens de aandacht op hun achterwerk vestigen.
Je hebt gelijk, het heeft echt zin om een briefje van tien en twintig te geven dan.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef postmortum het volgende:
zelfs ij eigen land worden die tokkies opgelicht door de GriekenEn dat soort volk gaat ook op vakantie in Griekenland later
Waarom zou je niet met 30 euro mogen betalen als je onder 20 euro gegeten hebt eigenlijk?
een briefje van 50quote:Op zondag 21 juni 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het heeft echt zin om een briefje van tien en twintig te geven dan.
Ik denk dat die vuile griek het juist wel fijn vindt, want dan kan hij nog meer mensen op deze manier geld afhandig maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het heeft echt zin om een briefje van tien en twintig te geven dan.
Kijk ze een keer vernietigend aan of vraag of ze hun bek willen houden.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een compliment is primamaar als iemand het zo hard zegt dan mannen verderop roepen 'Ooh ik kan het niet zo goed zien, kun je even draaien voor me schatje
?'' dan wordt het gewoon genant.
jij hebt het voor elkaar jongen, de domste post van vandaagquote:Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef postmortum het volgende:
zelfs ij eigen land worden die tokkies opgelicht door de GriekenEn dat soort volk gaat ook op vakantie in Griekenland later
Waarom zou je niet met 30 euro mogen betalen als je onder 20 euro gegeten hebt eigenlijk?
Daar hoort ook een gebaar bij, volgens mij.quote:
Oud-Grieks, he.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja? binnen één minuut antwoord dan...
Ti ora ine ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |