Nee, ik kwam een broodje etenquote:
Relevantie? Of is dit puur voor de beeldvorming bij mijn verhaal?quote:
ik denk in plaatjesquote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Relevantie? Of is dit puur voor de beeldvorming bij mijn verhaal?Ik had een broodje gezond zonder vlees
waarom ga je dan naar een Griek?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Relevantie? Of is dit puur voor de beeldvorming bij mijn verhaal?Ik had een broodje gezond zonder vlees
Omdat zij het lekker maken natuurlijkquote:
Groepjesvormingquote:Op zondag 21 juni 2009 14:09 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
omdat ze grieks is, lekker bij je homies
Aannamesquote:Op zondag 21 juni 2009 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Het is anders ook niet zo beleefd om te blijven kijken daar hoor, want ik neem aan dat je je broodje ondertussen alweer op had ?
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef Ritmo het volgende:
Grieks.![]()
Hehe toevallig enkele weken terug een gelijksoortig iets meegemaakt, ook bij de Griek. We waren uit eten en opeens hoorden we iemand in de hoek op de grond vallen en schreeuwen, en even later kwam de eigenaar van het restaurant voorbij gestormd terwijl hij een of andere dronkelap bij z'n kraag vasthad en letterlijk de deur uitgooide, nog nooit iemand zo hard zien vliegen.Best leuk vermaak tijdens het wachten op het eten.
Bij het uitgaan kan ik me er wel aan storen, vaak is er daarna echt een kutsfeer.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gisteren iets soortgelijks gezien, maar dan in tha club
Dan vind ik het een terechte klacht!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
AannamesIk ben netjes vertrokken toen ik mijn broodje op had, anders had ik ook wel het einde gepost.
Geen last van gehad. Volgens mij stond iedereen even tien seconden stil en ging het feest daarna gewoon doorquote:Op zondag 21 juni 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij het uitgaan kan ik me er wel aan storen, vaak is er daarna echt een kutsfeer.Uitsmijters maken het ook nog wel eens erger dan het is.
quote:
geniaalquote:Op zondag 21 juni 2009 14:03 schreef griekjeee het volgende:
Griek:' Mevrouw het totaalbedrag was onder de twintig euro, waarom zou u met dertig betalen?'![]()
Mm dat viel mee dan. Zo zou het altijd moeten, laat zo'n sukkeltje niet de hele avond verpesten voor iedereen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Volgens mij stond iedereen even tien seconden stil en ging het feest daarna gewoon doorIk zie het ook vrij vaak voorbij komen eerlijk gezegd.
Precies.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mm dat viel mee dan. Zo zou het altijd moeten, laat zo'n sukkeltje niet de hele avond verpesten voor iedereen.
Mensen die zeiken over muziek als je gezellig met zijn alle uitgaat.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze draaien/spelen geen metal daar he?
Ik heb je nog een PM gestuurd trouwens met een tip.
Ik heb genotenquote:Op zondag 21 juni 2009 14:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Was het eten wel lekker wat jij gehad hebt?
Van de Griek of madam tokkie? Niet dat ik van één van beiden hebquote:
Grieks is altijd lekker.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:30 schreef Gitaarmat het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Precies.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
Irritant is dat jaje kunt 's nachts niet eens meer fatsoenlijk ergens iets gaan eten
Ja, daar deden die van gisteren wel een klein beetje voor onder. Desalniettemin waren het toch echt tokkies.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:46 schreef Ritmo het volgende:![]()
Dat moet wel echt een tokkie-gezin geweest zijn dan.
quote:
dan is het niet zo gezond hequote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Sinds wanneer heb jij daar problemen mee?quote:
Dat is al een tijdje zo hoor.quote:
quote:
Moet je daar mensen voor meebrengen?quote:
Kaap mijn topic eens even nietquote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Want iedereen op fok is een mensenhatende autist met gare muzieksmaak? Topicwending.
Nee, open maar een nieuw topic.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Want iedereen op fok is een mensenhatende autist met gare muzieksmaak? Topicwending.
Ik kom niet om te rellenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Biels en Ritmo zijn er weer, nu SinadO er nog bij en het is weer compleet.
(Oh ik vond hem grappig)
fles sambucca en ghb will doquote:
quote:
Ik doe iets niet goedquote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat Studierichting HBO. Woonplaats Friesland
Dan nog kan het me lukken hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, want de ultieme manier om meiden te versieren is natuurlijk cum laude afstuderen op het WO.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ben je gek: Iedereen doet WO, heeft de meeste dikke auto met bijpassend salaris natuurlijk. En een uiterst lekker wijf op de bank niet te vergeten.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, er zitten er meer op Fok.
het helpt dusquote:
Wel vanaf minimaal 100 meter afstand natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee joh die gevechten en dronken lui zijn juist altijd leuk na het uitgaan.
Als er verder niemand anders bij betrokken is wel jaquote:Op zondag 21 juni 2009 16:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee joh die gevechten en dronken lui zijn juist altijd leuk na het uitgaan.
vechten met jezelf?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als er verder niemand anders bij betrokken is wel ja
Ja dat bedoel ik. Lekker genieten van de show met je homeboys.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als er verder niemand anders bij betrokken is wel ja
Dronken lui is geen meervoud?quote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Lekker genieten van de show met je homeboys.
Ssst direct vraagt iedereen om foto'squote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigenlijk verkocht de TS haar lichaam aan dikke, zweterige, lesbische tokkiewijven.
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ssst direct vraagt iedereen om foto's![]()
Ach dat filmpje dat je PM'de is ons geheimpje, whore. (wheheh snap je hem! Ik schreef whore in plaats van hoor!:D:D:D:D:)quote:Op zondag 21 juni 2009 16:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ssst direct vraagt iedereen om foto's![]()
Ik dacht dat celebrity's zoals jij altijd filmpjes lieten uitlekken. waar blijft jouw tape?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach dat filmpje dat je PM'de is ons geheimpje, whore. (wheheh snap je hem! Ik schreef whore in plaats van hoor!:D:D:D:D:)
Échte fans weten allang waar ze mijn homemade filmpje vandaan moeten halen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht dat celebrity's zoals jij altijd filmpjes lieten uitlekken. waar blijft jouw tape?
quote:
Nee jij doet het veel beter.quote:Relatie Nee
Hahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Precies.Ik zag een keer een bitchfight in een cafetaria, ging er heftig aan toe. Elkaar op de grond gooien en maar op elkaar in blijven beuken en trappen. Werden eruitgegooid en gingen op straat verder op de grond
Hoorde later dat het twee zussen waren
Het is inderdaad wel komisch, maar het kan te ver gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik moet altijd wel lachen om dat soort situaties.. Maar aan de andere kant kun je dan niet meer rustig je pizza/broodje/whatever opeten..
Ik moest lachenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach dat filmpje dat je PM'de is ons geheimpje, whore. (wheheh snap je hem! Ik schreef whore in plaats van hoor!:D:D:D:D:)
En dat is relevant?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
[..]
Nee jij doet het veel beter.
*hosselt door met g.
Héy, je hebt mij niet. Dus falen doe je per definitie.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En dat is relevant?
Het feit dat ik geen relatie heb op het moment zegt niks over mijn succes bij de vrouwen faalhaas.
Gquote:Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
[..]
Nee jij doet het veel beter.
*hosselt door met g.
Het enige hier dat faalt is jouw misplaatste arrogantie.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Héy, je hebt mij niet. Dus falen doe je per definitie.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het enige hier dat faalt is jouw misplaatste arrogantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |