Ik ga me écht niet aanmelden hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...zolang Fann zich niet aanmeld bij hyves kan ze alsnog niets zien
Afgeschermd, voor fanns.quote:
verzamel je deze topicsquote:Op maandag 22 juni 2009 22:15 schreef Talitha het volgende:
Gooi deze eens een beetje snel vol. Dan kan ik een tvp in de volgende plaatsen.
dan is tie wel ff bezig met vertellen denk ikquote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga me écht niet aanmelden hoor![]()
hij kan toch gewoon effe vertellen wat er opstaat enzo.....
of werkt dat niet zo?
weetikveel
Ik snap er geen zak van van die baggerquote:
A-kwaliteit bagger is ut.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
verzamel je deze topics
het zijn ook wel juweeltjestoch?
gewoon wat slap geouwehoer, net als ik hier doequote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga me écht niet aanmelden hoor![]()
hij kan toch gewoon effe vertellen wat er opstaat enzo.....
of werkt dat niet zo?
weetikveel
Ja echt ben te oud voor die shit.quote:
Was het maar waar dan had je iig nog een leuke avondquote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef FANN het volgende:
wie hebben er hier allemaal hyvves dan
god dat klinkt als een serieuse Soa
Wtf. Iedereen is toch welkom hierquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet ook dat je het niet storend vind hoor ruud, maar af en toe kom ik er gewoon niet uit, heb al klein relluhtje met bobbyrond erover gehad hahaha wilde allemaal dure woorden voor hem gaan google maar helaas ik lees hem niet meer hier
Nee echt ik vind het niks.. Die schreeuwende achtergronden doen me al weg jagen.quote:
even vertalen: Ruud zei: Ik dek me bij deze alvast in voor alle nare opmerkingen die ik in de toekomst ga plaatsen!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wtf. Iedereen is toch welkom hierMaar ik hou wel een beetje van talen, en mocht er eens wat kritiek komen zie het dan als opbouwend.
komt een vrouw bij de dokter........quote:Op maandag 22 juni 2009 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het maar waar dan had je iig nog een leuke avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |