zo eentje heb ik ookquote:
Die tweedequote:Op zondag 21 juni 2009 00:15 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ernesto op het bed in de logeerkamer;
[ afbeelding ]
Naar beneden kijken naar de kittens:
[ afbeelding ]
Kittens zijn eng:
[ afbeelding ]
Ghi! Die Hema-muisjes doen het goed he?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TVP
Een ja-knikkerquote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef Anne het volgende:
Mijn oudje heeft een nieuw vrindje!
[ afbeelding ]
heh, er is een site: catsinsink of zoiets.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Noah is inmiddels alweer 9 maanden oud.
Zo kwam hij binnen:
[ afbeelding ]
Zo genoot hij van het logeren bij vriendjes.
[ afbeelding ]
Zo probeerde hij accessoires uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sinds een paar dagen heeft hij de wasbak ontdekt als ideale hangplaats. Hij is er vandaag nog niet één keer vrijwillig uitgekomen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 @ 23:41 schreef freud het volgende:
Eentje van Avaldi, een van de zes noorse boskatkittens hier:
[afbeelding]
Oooooooohh, wat een fotoquote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef freud het volgende:
Eentje van Avaldi, een van de zes noorse boskatkittens hier:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef Anne het volgende:
Mijn oudje heeft een nieuw vrindje!
[ afbeelding ]
Wij zijn in Antwerpen geweest. Beter geluid dan Arena.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Ole het volgende:
ze blijven prachtig! Allemaal![]()
Maar moesten jullie niet naar AC/DC Sanne
Ik kwam allemaal fans tegen daarstraks. En het is nog redelijk weer ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij zijn in Antwerpen geweest. Beter geluid dan Arena.
Al kreeg ik vanmiddag wel even de kriebels dat ik misschien toch wilde.
Thanxquote:
We hebben zo'n 70 m2, de ene slaapkamer zullen ze niet mogen komen, dus blijft er zo'n 60 m2 over. Ik wil wel een net op het balkon zodat 'ie/ze met mooi weer daar een beetje kan/kunnen lummelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je de ruimte hebt zal ik voor 2 kiezen. Je hebt ook katten die liever alleen zijn. Maar een kitten heeft toch vaak een speelkameraadje nodig. Daarom komt er bij ons voor Fire ook nog 1tje bij. Zorro houdt absoluut niet van teveel drukte maar kan ook niet alleen zijn. Het blijven rare wezens.
Veel plezier met jullie kitten. De onze zijn ook binnen katten naar buiten is absoluut geen optie wel hebben wij trappen voor ze.
Dat vraagstuk van je werpt ook altijd discussies opquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We hebben zo'n 70 m2, de ene slaapkamer zullen ze niet mogen komen, dus blijft er zo'n 60 m2 over. Ik wil wel een net op het balkon zodat 'ie/ze met mooi weer daar een beetje kan/kunnen lummelen.
Maar eens overleggen metof 2 ook mag!
Ja okay, wat dat betreft zul je net zulke heftige reacties kunnen krijgen als op het feit dat het een binnenkat wordtquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat vraagstuk van je werpt ook altijd discussies op. De één zegt dat katten niet in roedes leven en in het wild ook alleen zijn, dus dat een 2e kat onzin is. De ander zegt weer dat ze beste vriendjes kunnen worden, maar ook vijanden.
Mijn ervaring is dat 1 kitten alleen prima kan, maar dat 2 echt leuker is. Het is absoluut waar dat ze dan gewoon samen optrekken, en bevriend raken. Het zou kunnen dat dat niet gebeurt, maar bij twee jonkies is die kans klein, zéker als je ze uit hetzelfde nest haalt.
Dat ligt aan de situatie altijd. Mijn twee coontjes die gaan gewoon op dezelfde bak (en dan nog wel een Litter Robot)quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, wat dat betreft zul je net zulke heftige reacties kunnen krijgen als op het feit dat het een binnenkat wordt. maar goed, ik denk wel dat 2 leuker is, maar op internet staat overal dat je dan ook 2 kattenbakken enzo moet hebben. Hoe doen de mensen hier met meerdere katten dat?
En de meeste boeken zeggen dat ze niet samen HOEVEN te leven, maar als het nodig is, worden ze partners in crimequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat vraagstuk van je werpt ook altijd discussies op. De één zegt dat katten niet in roedes leven en in het wild ook alleen zijn, dus dat een 2e kat onzin is. De ander zegt weer dat ze beste vriendjes kunnen worden, maar ook vijanden.
Twee katten die op één bak moeten is onzin. Het kan zijn dat ze zich er niet prettig bij voelen, en dat de één buiten de pak piest, en dan zou je een 2e bak kunnen overwegen (al kunnen er veel meer redenen voor zijn). Als je ze vanaf het begin aan één bak laat wennen en die gewoon schoon houdt, is de kans groot dat het gewoon goed gaat, zéker met jonkies.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, wat dat betreft zul je net zulke heftige reacties kunnen krijgen als op het feit dat het een binnenkat wordt. maar goed, ik denk wel dat 2 leuker is, maar op internet staat overal dat je dan ook 2 kattenbakken enzo moet hebben. Hoe doen de mensen hier met meerdere katten dat?
De ervaring die ik heb is dat 1 kattenbak en 1 drink en 1 eetbakje gewoon goed gaat met 2, maar was benieuwd naar de andere ervaringenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twee katten die op één bak moeten is onzin. Het kan zijn dat ze zich er niet prettig bij voelen, en dat de één buiten de pak piest, en dan zou je een 2e bak kunnen overwegen (al kunnen er veel meer redenen voor zijn). Als je ze vanaf het begin aan één bak laat wennen en die gewoon schoon houdt, is de kans groot dat het gewoon goed gaat, zéker met jonkies.
Ik weet niet waar je ze vandaan wil halen, maar nestjes hebben ook niet voor elke kitten een aparte bak, dus ze zijn het al gewend.
Een uitgebreid fotoverslag is vereist, dat snap je natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De ervaring die ik heb is dat 1 kattenbak en 1 drink en 1 eetbakje gewoon goed gaat met 2, maar was benieuwd naar de andere ervaringen. De bedoeling is natuurlijk een grote schoonmaakbeurt 1x in de week en elke dag even de bak uitscheppen op poeppies.
Ze zullen bij stichting Redcat of het asiel vandaan komen.
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een uitgebreid fotoverslag is vereist, dat snap je natuurlijk.
Ik moet bij jouw kat altijd aan de mijne denkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef Lau. het volgende:
Haha die is gaaf
Gaapfoto's zijn altijd leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:00 schreef leipeshitouwes het volgende:
[ afbeelding ]
Pumpkin en Fritz, spreekt voor zich wie pumpkin is en wie fritz is
[ afbeelding ]
![]()
Gaaf! Mooie ogen ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:48 schreef MissBliss het volgende:
Ah, debiele kattenfoto's
Spider kan er ook wat van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste foto.. het lijkt wel of er iets niet klopt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:40 schreef babyfeet het volgende:
Mooie katten komen er voor bij zeg.
de foto's zijn geweldig
zeker die als ze lekker liggen te slapen en hoe ze soms ook liggen
Diesel trof ik van de week zo aan op bed![]()
[ afbeelding ]
En dit is de gekke dove kat van mijn ouders Sneezle![]()
[ afbeelding ]
onze kitty had waarschijnlijk model gestaan voor puss-in-bootsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:18 schreef JufMariska het volgende:
De laatste is een beetje puss-in-boots
[ afbeelding ]
Schatjes hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:13 schreef Millitia het volgende:
http://i41.tinypic.com/5wxjlf.jpg
( Maar even een link, want anders verneuk ik de layout volgens mij met veel te groot plaatje. )
De linker twee komen morgenavond bij mij in huis
Vooral als zwarte kat in de zon gaan liggen jaquote:Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Klonk het volgende:
En onze poezen mogen deze zomer voor het eerst naar buiten, dus moeten ze nog even wennen aan de warmte en nadat Pien een uur (ja een uur) in de zon heeft liggen bakken had ze het toch warm, errug warm![]()
Ja hij past goed op mijquote:
Aaaaaahquote:Op maandag 29 juni 2009 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt van ons. 23 augustus komt hij. En nu echt brainstormen voor een naam.
Die eerste tweequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:57 schreef slacker_nl het volgende:
Een laptop is de perfecte plek om jezelf te wassen, ow high five!
[ afbeelding ]
Gay cat
[ afbeelding ]
Vechten met vrouwtje en schaap
[ afbeelding ]
Keelontsteking is niet leuk
[ afbeelding ]
Weer beter!
[ afbeelding ]
Ik wil ook op een forum zitten..
[ afbeelding ]
Vechten met ijsbeer (zeult ie overal mee naartoe)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwtje pesten tijdens het leren (vriendin had tentamens en meneer vond het leuk om pennen aan te vallen, blaadjes ed, hier in rust).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon mooi effect
[ afbeelding ]
Chillen op de bank
[ afbeelding ]
Ik wil ook World in Conflict spelen! (als je echte gameplay hebt gaat ie met z'n pootjes op de units slaan.. hehe)
[ afbeelding ]
T komt inderdaad van de gameterm imbalanced...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef slacker_nl het volgende:
die zijn leuk! Imba omdat ie imbalanced is?
Schattig beessie, en erg mooie foto's!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:05 schreef PiperMaru het volgende:
Kitten Lola van 8 weken (sinds 2 dagen bij ons):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn al twee complimenten voor de fotokwaliteiten van Lola's baasjesquote:
Ze lijkt al helemaal op d'r gemak bij jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:51 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zwangere pleegpoes! Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection
Volgens mij voelt ze zich al prima thuisquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:51 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zwangere pleegpoes! Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection
quote:Op zondag 5 juli 2009 09:58 schreef taxibabe het volgende:
Mamapoes Tikkels heeft 2 kittens gekregen, 'Uk' en 'Puk', 11 daagjes oud nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooh wat een hummelkesquote:Op zondag 5 juli 2009 09:58 schreef taxibabe het volgende:
Mamapoes Tikkels heeft 2 kittens gekregen, 'Uk' en 'Puk', 11 daagjes oud nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief he!quote:
Die eerste en die vierdequote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Die Bollewat een hamsterwangen, lijkt me echt een gezelligerd.
Van mij nog even een enorme Aafje spammaar ze is zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan na al die actie...
[ afbeelding ]
Meestal welquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Die Bollewat een hamsterwangen, lijkt me echt een gezelligerd.
Van mij nog even een enorme Aafje spammaar ze is zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan na al die actie...
[ afbeelding ]
Onze kat die we al hadden (Eros) reageert precies zo. Hij is echt zwaar not amused, ik hoop dat dat nog bijtrekt. Het helpt ook niet echt dat Aafje hem gisteren vol in z'n staart sprong omdat hij op de rand van de bank zat en z'n staart bewoog. Ze valt alles aan wat beweegtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:41 schreef Rensjebree het volgende:
zo, sinds gister heb ik gijs, (Etter, kud. vieze) toch gewoon gijs genoemt. paste er wel bij.
[ afbeelding ]
Alleen weet hufter nog niet echt wat hij er mee aan moet.
[ afbeelding ]
hufter bijt en geeft hem afentoe wat tikken. maar dat moet vast wel goed komen.
Hufter zit er wel de hele tijd naar te kijken, en laat hem ook bijna geen moment uit zijn ooghoeken verliezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Onze kat die we al hadden (Eros) reageert precies zo. Hij is echt zwaar not amused, ik hoop dat dat nog bijtrekt. Het helpt ook niet echt dat Aafje hem gisteren vol in z'n staart sprong omdat hij op de rand van de bank zat en z'n staart bewoog. Ze valt alles aan wat beweegt. Dat was dus een blaas, een mep en d'r eerste oorlogsverwonding in het oortje
.
Lekker inderdaad, zo'n blije peuter in je staartquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Onze kat die we al hadden (Eros) reageert precies zo. Hij is echt zwaar not amused, ik hoop dat dat nog bijtrekt. Het helpt ook niet echt dat Aafje hem gisteren vol in z'n staart sprong omdat hij op de rand van de bank zat en z'n staart bewoog. Ze valt alles aan wat beweegt. Dat was dus een blaas, een mep en d'r eerste oorlogsverwonding in het oortje
.
Als ik wegga doe ik Aafje in de logeerkamer met haar kattebak en eten. Ik vertrouw het ook nog niet zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Hufter zit er wel de hele tijd naar te kijken, en laat hem ook bijna geen moment uit zijn ooghoeken verliezen.
En Soms loopt hij er heen en geeft pakslag of bijt hem in ze flikker.
Ik denk dat hij nu alleen even probeert te laten zien wie de baas is.
En omdat Gijs nog een vreemde geur heeft.
Ik heb ze wel nu apart in huis gezet, want zo lang ik er niet thuis ben vind ik het nog geen verstandig idee om ze met hun 2tjes alleen te laten.
Geen zin om een dood katje te vinden. (stel je voor)
Dat tagje klopt wel hèquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn kat heeft gespleten punten aan een snorhaar, wat nu
't Is mijn eerste kat, weet ik veelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat tagje klopt wel hè
Gewoon niets doen. Valt vanzelf ooit een keertje uit.
Dan moet je eens zo'n haarklem rond z'n staart hangenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is mijn eerste kat, weet ik veelIk dacht straks is ie zijn richtingsgevoel kwijt
Ik had mijn kat een keer sokken aangedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je eens zo'n haarklem rond z'n staart hangen. Wel maar een paar minuutjes he, anders wordt het zielig
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gespleten punten aan snorharen?Nog nooit gezien!! Ik ga mijn kat ff vangen en nakijken
![]()
Wat gebeurt er dan? Voor ik die van ons een trauma bezorgquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je eens zo'n haarklem rond z'n staart hangen. Wel maar een paar minuutjes he, anders wordt het zielig
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Voor ik die van ons een trauma bezorg
Oh en posten = foto plaatsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ja, ik kende het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gespleten punten aan snorharen?Nog nooit gezien!! Ik ga mijn kat ff vangen en nakijken
Maar hij heeft het echt bij één snorhaar, twee gespleten punten zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruitquote:net foto's gemaakt. De gespleten punten lukte alleen niet met mijn telefooncamera
![]()
Zwaar in overtreding, maar het was zo schattig dat ik hem maar liet![]()
Niemand die gelooft dat ie prima op gewicht is.
Wakker gemaakt![]()
Maar no harm done, hij sliep gewoon weer verder, zo ligt ie er *nu* bijI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
De staart is het evenwichtsorgaan.. dus die kat thuis zwalkte rond alsof 'ie een glaasje teveel op hadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Voor ik die van ons een trauma bezorg
Oh en posten = foto plaatsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik kende het ook nietMaar hij heeft het echt bij één snorhaar, twee gespleten punten zelfs
Aaaah wat een pluizenbolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vooruitnet foto's gemaakt. De gespleten punten lukte alleen niet met mijn telefooncamera
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand die gelooft dat ie prima op gewicht is
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Wakker gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Maar no harm done, hij sliep gewoon weer verder, zo ligt ie er *nu* bij!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
Hehehe...wat een heerlijk leven hebben ze allemaal zo
Het lijkt wel alsof 'ie knock out is gegaan i.p.v. gewoon te slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ].. je zou toch denken dat het niet comfortabel ligt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Kater bij mijn ouders thuis ligt altijd zo onmogelijk dat-ie nogal eens uit zijn mandje valt en dan wordt hij niet eens wakkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:
Hij ging gisteravond gekronkeld over mijn schoenen liggen, dus ik sta nergens meer van te kijken
Ik geloof dat direct hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal zulke herkenbare houdingenquote:[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Wakker gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Maar no harm done, hij sliep gewoon weer verder, zo ligt ie er *nu* bij
Mijn kat heeft een krulletje aan een snorhaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef anboni het volgende:
[..]
Ik geloof dat direct hoor(maarja, ik heb dan ook 'n birmaan rondlopenslapen.)
[..]
Allemaal zulke herkenbare houdingenwat zijn birmanen toch mooie beestjes
Nu zie ik dit voor me, maar dan bij een katquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft een krulletje aan een snorhaar.
Hij doet de moonwalkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
Oude foto van begin dit jaar, heb ff geen zin om nieuwe te maken
[ afbeelding ]
Ik verbaas me trouwens over hoe precies op tijd die foto is genomen...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
Hehehe...wat een heerlijk leven hebben ze allemaal zo
Is hij niet gewoon lam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Die zijn mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:50 schreef athlonkmf het volgende:
Hier weer wat plaatjes dan maar van onze vage coons.
You wake me up for this?
[ link | afbeelding ]
Mistress of weird sleeping poses....
[ link | afbeelding ]
just woke up...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik kende het ook nietMaar hij heeft het echt bij één snorhaar, twee gespleten punten zelfs
Ik vind hem coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vooruitnet foto's gemaakt. De gespleten punten lukte alleen niet met mijn telefooncamera
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Wakker gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Maar no harm done, hij sliep gewoon weer verder, zo ligt ie er *nu* bij
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wehehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu zie ik dit voor me, maar dan bij een kat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef Rensjebree het volgende:
Gijsje
Slaap poesje slaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hufter doet nog wel stoer, maar naar mijn idee gaat het beter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah, lieve Gijs. Is je andere kat al wat minder knorrig?
Hier begint Eros (onze grote brombeer) ineens ook kittengedrag te vertonen. Klimt ineens de boekenkast in en speelt met baletjes, wat hij nooit deed. Is dat normaal?
Tegen Aafje is hij nog steeds aan het grommen trouwens, daar zit geen verbetering in.
Wat een toverbal zeg, met al die kleuren!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:05 schreef Jooppiejj het volgende:
lief lief lief![]()
mijn poes heeft ook krullen in dr snorharen![]()
hier nog paar foto's
lekker gek liggen
[ afbeelding ]
na in de hitte buiten te hebben gespeeld uitgeput op de grond geploft
[ afbeelding ]
poezelpootje
[ afbeelding ]
lekker knuffelen
[ afbeelding ]
Die kopquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:04 schreef Ole het volgende:
Ik plaats even een foto van oude held ter compensatie (meer in het oude kattentopic!)
Hij kan nog steeds op de hoogste plekjes in huis komen hoor!
[ afbeelding ]
Hee, dit ziet er goed uit inderdaad! Hij lijkt op de foto nog wel wat humeurig te kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh een lapjespoesdie vind ik zo mooi. Wat een knuffelbeest ook, lief hoor.
Hier komen Eros en Aafje een beetje nader tot elkaar. Dat wil zeggen, Eros heeft z'n poef heroverwonnen en doet voor het eerst z'n oogjes dicht bij Aafje in de buurt. Hij blaast ook niet. Gaat de goede kant op denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aafje kan het geloof ik nog niet helemaal geloven:
[ afbeelding ]
Dat is z'n ontspannen blikquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hee, dit ziet er goed uit inderdaad! Hij lijkt op de foto nog wel wat humeurig te kijkenAafje is echt een schatje! Nog iets meer dan 2 weken totdat ons kleintje komt!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef taxibabe het volgende:
Nieuwe foto's van Uk en Stevie!Ze zijn nu 17 dagen oud:
[ afbeelding ]
Uk:
[ afbeelding ]
Stevie (Wonder) met eindelijk de oogjes open:
[ afbeelding ]
Dat is anders ook een mooi beestje!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ooooooh wat een popjes!!
Ook nog maar 1 van Lola, hij staat al in het andere topic maar ik vind em zo schattig!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:40 schreef Rensjebree het volgende:
Zoek Gijs!
[ afbeelding ]
Alleen dat moet ik hem nog even afleren! Hufter houd het nauwlettend in de gaten.
[ afbeelding ]
Nee hoor ik daag je niet uit
[ afbeelding ]
Komt hier rooie hufter !
[ afbeelding ]
Ahhh Camera !!!
[ afbeelding ]
Ondertussen zijn hufter en Gijs dikke vriendjes en houden ze mij s'nachts al lekker wakker![]()
Hij had zin in een wijntje?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:49 schreef lies1947 het volgende:
elin miste zijn broertje gato toch wel, toen die zoek was.hij lag steeds bij de beer.
gelukkig is gato weer terecht.
[ afbeelding ]
Ah, een jongen, lees ik in het Garfield-topicquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:30 schreef JufMariska het volgende:
Wat een mooie! Jongetje of meisje? Dat denkt wat makkelijker mee over de naam
Mooi zijn ze he die calico's!quote:
Ja, was ook nieuw voor mij hoor! Ik loop alleen maar interessant te doen!quote:Op zondag 12 juli 2009 01:17 schreef tonja het volgende:
calico's?
quote:
Ach, als jullie maar van elkaar houden toch?quote:Op zondag 12 juli 2009 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Calico?
Ze is ons verkocht als half Turkse angora/Noorse boskat
Ooit heeft iemand hier het wel eens uitgelegd hoe dit kon/kan.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:38 schreef Harajuku. het volgende:
Angora heeft toch halflang haar en boskat heeft lang haar, kun je dan een korthaar krijgen? Weet iemand hoe dat zit?
Kort haar met lang haar wordt wel vaak kortharig toch?
Ik zal mijn kids eens even vragenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:23 schreef Ole het volgende:
Nee ben nog op zoek. Heb nog tot oktober, moet lukken!
Pollequote:Op zondag 12 juli 2009 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
Polle is een lekkere kletskous
[ afbeelding ]
Leuke vinyl platenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:25 schreef taxibabe het volgende:
De kittens hier groeien hard, ze proberen ook al een beetje te lopen maar dat gaat nogal trillerig, wat wel een koddig gezicht is.
Vooral Dikkie Dik (heb em maar ff zo genoemd, t'is een lekker dikkerdje) is erg beweeglijk, ik ben een half uur bezig geweest om hem fatsoenlijk op de foto te krijgen.
Dikkie Dik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteravond:
[ afbeelding ]
Stevie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldige foto!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ken ik er nog wel een..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef JufMariska het volgende:
Aawwww! Hoe enorm schattig!! En die Aafje, helemaal geen meisje dus...
En Eros fijn met z'n billen op de Apple
Och wat een heerlijk dingquote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Vanmorgen met Aafje naar de dierenarts geweest voor de eerste inentingen en controle.
En wat blijkt...
![]()
Aafje is een mannetje!
Dus vanaf nu presenteren wij u: Amor! Afrodite/Aafje voor een mannetje kan natuurlijk niet, dus dan maar verder zoeken binnen het thema.
Hij (dat is ook wennen, hij zeggen...) was na thuiskomst van de dierenarts weer erg geïnteresseerd in Eros, en die grote lobbes vindt het nog niet helemaal OK dat er steeds zo'n blije peuter achter hem aan hobbelt, dus die zoekt z'n heil op de tafel waar Amor niet bij kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanmiddag begonnen denk ik de inentingen wat te werken en heeft hij voornamelijk geslapen. Maar dan wel op z'n allerliefst, natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een dotje!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een beetje schrikachtig..
[ afbeelding ]
Maar dit is ons nieuwe poesje![]()
Haha, dat had ik ook met Lucky, dacht ook dat 't een vrouwtje was, kom je bij de dierenarts is het een mannetje..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Vanmorgen met Aafje naar de dierenarts geweest voor de eerste inentingen en controle.
En wat blijkt...
![]()
Aafje is een mannetje!
Dus vanaf nu presenteren wij u: Amor! Afrodite/Aafje voor een mannetje kan natuurlijk niet, dus dan maar verder zoeken binnen het thema.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:59 schreef Bastard het volgende:
We hebben er ook weer een katertje bij : Baron
[ afbeelding ]
Eindelijk weer een Thai Siamees
Hihi die laatstequote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef Razztwizzle het volgende:
En wat blijkt...
![]()
Aafje is een mannetje!
Hij (dat is ook wennen, hij zeggen...) was na thuiskomst van de dierenarts weer erg geïnteresseerd in Eros, en die grote lobbes vindt het nog niet helemaal OK dat er steeds zo'n blije peuter achter hem aan hobbelt, dus die zoekt z'n heil op de tafel waar Amor niet bij kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanmiddag begonnen denk ik de inentingen wat te werken en heeft hij voornamelijk geslapen. Maar dan wel op z'n allerliefst, natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste fotoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef _Nienna_ het volgende:
Heerlijke topics zijn dit toch altijd![]()
Pyxel en Spock samen op een stoel
[ afbeelding ]
Pyxel moet ook wat aandacht hebben (eigenlijk was het een heel lief mauwtje)
[ afbeelding ]
dat wordt dan weer eenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef bl0emetjE het volgende:
Oehh ahh allemaal lieve schattige wollige poezels!
Alweer een tijdje niet in dit topic geweest, maar ik heb het weer gevonden!
Ik had zelf 2 oude persjes, maar deze zijn onlangs allebei (vlak na elkaar) overleden..
Ze zijn 16,5 en 17 jaar oud geworden, naar ik heb begrepen een zeer respectabele leeftijd voor persjes!
En ook helemaal verknocht geraakt aan dit ras, dus a.s. vrijdag krijgen wij gezinsuitbreiding!
Twee shaded silver persjes (zusjes), geboren op 15 april 2009.
Kan niet wachten om dan ook weer eens een foto hier neer te zetten!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:59 schreef Bastard het volgende:
We hebben er ook weer een katertje bij : Baron
[ afbeelding ]
Eindelijk weer een Thai Siamees
Lieffffff!quote:
quote:
Nee officieel Baronquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef FP128 het volgende:
[..]
tering! Wat een boeventronie! Hij heet toch niet "boefje" he?
Oeh, die is nog kleinquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:19 schreef Rensjebree het volgende:
Kijk ons een lief doen!
[ afbeelding ]
Nam nam,
[ afbeelding ]
WHAAAAAA
[ afbeelding ]
Hier is het helemaal nog niet gezellig hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:28 schreef Ole het volgende:
Ik zie allemaal volwassen katten gezellig doen met kittens...
Ik heb er al 100 gezien, maar ik twijfel of ik het moet doen met mijn grote vriend
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier is het helemaal nog niet gezellig hoor. Kitten Amor wordt getolereerd, en daar houdt het wel mee op. Zo af en toe lijkt het alsof Eros ineens gezellig wil gaan doen, maar dan is Amor zo enthousiast dat het toch weer eindigt in geblaas
. Ik zie het nog niet direct goedkomen, al is het volgens de dierenarts een goed teken "dat de oudere kat de jongere niet frontaal aanvalt". Nouja, dat is dan een meevaller
.
Ik heb weleens gehoord dat je bij een poes beter geen kater kan nemen. Weet niet waarom hoor, maar dat schijnt wel vaker niet goed te gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef heartwork het volgende:
Pff hier zie ik het ook nog niet 1-2-3 goedkomen. Mijn Mara kreeg haar nieuwe vriend erbij toen zij iets ouder was als een jaar en haar nieuwe vriend was toen 8 maanden.
Elke dag is het blazen, mauwen, in hoekjes drijven en sinds kort ook elkaar aanvallen.
We zijn nu anderhalve maand verder ,maar als het zo nog een maand blijft doorgaan zal ik toch moeten gaan nadenken of het wel zo verstandig is om ze bij elkaar te houden.
Ik hoop echt dat het niiet zo ver hoeft te komen.
Mn ouderlijk huis kat Siepie weet tenminste wel hoe het hoort.. Heerlijk soezen tegen elkaar aan in bed :![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben een poes van 11, krijgen er volgende week een katertje bij. Volgens de dierenarts was dat juist wel handig, aangezien katers over het algemeen socialer zijn dan poezen. Ik ben benieuwd... Zal de vorderingen wel regelmatig melden hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat je bij een poes beter geen kater kan nemen. Weet niet waarom hoor, maar dat schijnt wel vaker niet goed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |