geweldige foto!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:27 schreef SEMTEX het volgende:
Polle is een lekkere kletskous
[ afbeelding ]
Zo ken ik er nog wel een..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef JufMariska het volgende:
Aawwww! Hoe enorm schattig!! En die Aafje, helemaal geen meisje dus...
En Eros fijn met z'n billen op de Apple
Och wat een heerlijk dingquote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Vanmorgen met Aafje naar de dierenarts geweest voor de eerste inentingen en controle.
En wat blijkt...
![]()
Aafje is een mannetje!
Dus vanaf nu presenteren wij u: Amor! Afrodite/Aafje voor een mannetje kan natuurlijk niet, dus dan maar verder zoeken binnen het thema.
Hij (dat is ook wennen, hij zeggen...) was na thuiskomst van de dierenarts weer erg geïnteresseerd in Eros, en die grote lobbes vindt het nog niet helemaal OK dat er steeds zo'n blije peuter achter hem aan hobbelt, dus die zoekt z'n heil op de tafel waar Amor niet bij kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanmiddag begonnen denk ik de inentingen wat te werken en heeft hij voornamelijk geslapen. Maar dan wel op z'n allerliefst, natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een dotje!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een beetje schrikachtig..
[ afbeelding ]
Maar dit is ons nieuwe poesje![]()
Haha, dat had ik ook met Lucky, dacht ook dat 't een vrouwtje was, kom je bij de dierenarts is het een mannetje..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Vanmorgen met Aafje naar de dierenarts geweest voor de eerste inentingen en controle.
En wat blijkt...
![]()
Aafje is een mannetje!
Dus vanaf nu presenteren wij u: Amor! Afrodite/Aafje voor een mannetje kan natuurlijk niet, dus dan maar verder zoeken binnen het thema.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:59 schreef Bastard het volgende:
We hebben er ook weer een katertje bij : Baron
[ afbeelding ]
Eindelijk weer een Thai Siamees
Hihi die laatstequote:Op maandag 13 juli 2009 18:09 schreef Razztwizzle het volgende:
En wat blijkt...
![]()
Aafje is een mannetje!
Hij (dat is ook wennen, hij zeggen...) was na thuiskomst van de dierenarts weer erg geïnteresseerd in Eros, en die grote lobbes vindt het nog niet helemaal OK dat er steeds zo'n blije peuter achter hem aan hobbelt, dus die zoekt z'n heil op de tafel waar Amor niet bij kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanmiddag begonnen denk ik de inentingen wat te werken en heeft hij voornamelijk geslapen. Maar dan wel op z'n allerliefst, natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste fotoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef _Nienna_ het volgende:
Heerlijke topics zijn dit toch altijd![]()
Pyxel en Spock samen op een stoel
[ afbeelding ]
Pyxel moet ook wat aandacht hebben (eigenlijk was het een heel lief mauwtje)
[ afbeelding ]
dat wordt dan weer eenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef bl0emetjE het volgende:
Oehh ahh allemaal lieve schattige wollige poezels!
Alweer een tijdje niet in dit topic geweest, maar ik heb het weer gevonden!
Ik had zelf 2 oude persjes, maar deze zijn onlangs allebei (vlak na elkaar) overleden..
Ze zijn 16,5 en 17 jaar oud geworden, naar ik heb begrepen een zeer respectabele leeftijd voor persjes!
En ook helemaal verknocht geraakt aan dit ras, dus a.s. vrijdag krijgen wij gezinsuitbreiding!
Twee shaded silver persjes (zusjes), geboren op 15 april 2009.
Kan niet wachten om dan ook weer eens een foto hier neer te zetten!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:59 schreef Bastard het volgende:
We hebben er ook weer een katertje bij : Baron
[ afbeelding ]
Eindelijk weer een Thai Siamees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |