Wehehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu zie ik dit voor me, maar dan bij een kat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef Rensjebree het volgende:
Gijsje
Slaap poesje slaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hufter doet nog wel stoer, maar naar mijn idee gaat het beter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah, lieve Gijs. Is je andere kat al wat minder knorrig?
Hier begint Eros (onze grote brombeer) ineens ook kittengedrag te vertonen. Klimt ineens de boekenkast in en speelt met baletjes, wat hij nooit deed. Is dat normaal?
Tegen Aafje is hij nog steeds aan het grommen trouwens, daar zit geen verbetering in.
Wat een toverbal zeg, met al die kleuren!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:05 schreef Jooppiejj het volgende:
lief lief lief![]()
mijn poes heeft ook krullen in dr snorharen![]()
hier nog paar foto's
lekker gek liggen
[ afbeelding ]
na in de hitte buiten te hebben gespeeld uitgeput op de grond geploft
[ afbeelding ]
poezelpootje
[ afbeelding ]
lekker knuffelen
[ afbeelding ]
Die kopquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:04 schreef Ole het volgende:
Ik plaats even een foto van oude held ter compensatie (meer in het oude kattentopic!)
Hij kan nog steeds op de hoogste plekjes in huis komen hoor!
[ afbeelding ]
Hee, dit ziet er goed uit inderdaad! Hij lijkt op de foto nog wel wat humeurig te kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh een lapjespoesdie vind ik zo mooi. Wat een knuffelbeest ook, lief hoor.
Hier komen Eros en Aafje een beetje nader tot elkaar. Dat wil zeggen, Eros heeft z'n poef heroverwonnen en doet voor het eerst z'n oogjes dicht bij Aafje in de buurt. Hij blaast ook niet. Gaat de goede kant op denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aafje kan het geloof ik nog niet helemaal geloven:
[ afbeelding ]
Dat is z'n ontspannen blikquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hee, dit ziet er goed uit inderdaad! Hij lijkt op de foto nog wel wat humeurig te kijkenAafje is echt een schatje! Nog iets meer dan 2 weken totdat ons kleintje komt!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef taxibabe het volgende:
Nieuwe foto's van Uk en Stevie!Ze zijn nu 17 dagen oud:
[ afbeelding ]
Uk:
[ afbeelding ]
Stevie (Wonder) met eindelijk de oogjes open:
[ afbeelding ]
Dat is anders ook een mooi beestje!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ooooooh wat een popjes!!
Ook nog maar 1 van Lola, hij staat al in het andere topic maar ik vind em zo schattig!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |