Die eerste tweequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:57 schreef slacker_nl het volgende:
Een laptop is de perfecte plek om jezelf te wassen, ow high five!
[ afbeelding ]
Gay cat
[ afbeelding ]
Vechten met vrouwtje en schaap
[ afbeelding ]
Keelontsteking is niet leuk
[ afbeelding ]
Weer beter!
[ afbeelding ]
Ik wil ook op een forum zitten..
[ afbeelding ]
Vechten met ijsbeer (zeult ie overal mee naartoe)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwtje pesten tijdens het leren (vriendin had tentamens en meneer vond het leuk om pennen aan te vallen, blaadjes ed, hier in rust).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon mooi effect
[ afbeelding ]
Chillen op de bank
[ afbeelding ]
Ik wil ook World in Conflict spelen! (als je echte gameplay hebt gaat ie met z'n pootjes op de units slaan.. hehe)
[ afbeelding ]
T komt inderdaad van de gameterm imbalanced...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef slacker_nl het volgende:
die zijn leuk! Imba omdat ie imbalanced is?
Schattig beessie, en erg mooie foto's!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:05 schreef PiperMaru het volgende:
Kitten Lola van 8 weken (sinds 2 dagen bij ons):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn al twee complimenten voor de fotokwaliteiten van Lola's baasjesquote:
Ze lijkt al helemaal op d'r gemak bij jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:51 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zwangere pleegpoes! Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection
Volgens mij voelt ze zich al prima thuisquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:51 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zwangere pleegpoes! Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje - The Japanese connection
quote:Op zondag 5 juli 2009 09:58 schreef taxibabe het volgende:
Mamapoes Tikkels heeft 2 kittens gekregen, 'Uk' en 'Puk', 11 daagjes oud nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooh wat een hummelkesquote:Op zondag 5 juli 2009 09:58 schreef taxibabe het volgende:
Mamapoes Tikkels heeft 2 kittens gekregen, 'Uk' en 'Puk', 11 daagjes oud nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief he!quote:
Die eerste en die vierdequote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Die Bollewat een hamsterwangen, lijkt me echt een gezelligerd.
Van mij nog even een enorme Aafje spammaar ze is zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan na al die actie...
[ afbeelding ]
Meestal welquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Die Bollewat een hamsterwangen, lijkt me echt een gezelligerd.
Van mij nog even een enorme Aafje spammaar ze is zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan na al die actie...
[ afbeelding ]
Onze kat die we al hadden (Eros) reageert precies zo. Hij is echt zwaar not amused, ik hoop dat dat nog bijtrekt. Het helpt ook niet echt dat Aafje hem gisteren vol in z'n staart sprong omdat hij op de rand van de bank zat en z'n staart bewoog. Ze valt alles aan wat beweegtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:41 schreef Rensjebree het volgende:
zo, sinds gister heb ik gijs, (Etter, kud. vieze) toch gewoon gijs genoemt. paste er wel bij.
[ afbeelding ]
Alleen weet hufter nog niet echt wat hij er mee aan moet.
[ afbeelding ]
hufter bijt en geeft hem afentoe wat tikken. maar dat moet vast wel goed komen.
Hufter zit er wel de hele tijd naar te kijken, en laat hem ook bijna geen moment uit zijn ooghoeken verliezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Onze kat die we al hadden (Eros) reageert precies zo. Hij is echt zwaar not amused, ik hoop dat dat nog bijtrekt. Het helpt ook niet echt dat Aafje hem gisteren vol in z'n staart sprong omdat hij op de rand van de bank zat en z'n staart bewoog. Ze valt alles aan wat beweegt. Dat was dus een blaas, een mep en d'r eerste oorlogsverwonding in het oortje
.
Lekker inderdaad, zo'n blije peuter in je staartquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Onze kat die we al hadden (Eros) reageert precies zo. Hij is echt zwaar not amused, ik hoop dat dat nog bijtrekt. Het helpt ook niet echt dat Aafje hem gisteren vol in z'n staart sprong omdat hij op de rand van de bank zat en z'n staart bewoog. Ze valt alles aan wat beweegt. Dat was dus een blaas, een mep en d'r eerste oorlogsverwonding in het oortje
.
Als ik wegga doe ik Aafje in de logeerkamer met haar kattebak en eten. Ik vertrouw het ook nog niet zo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Hufter zit er wel de hele tijd naar te kijken, en laat hem ook bijna geen moment uit zijn ooghoeken verliezen.
En Soms loopt hij er heen en geeft pakslag of bijt hem in ze flikker.
Ik denk dat hij nu alleen even probeert te laten zien wie de baas is.
En omdat Gijs nog een vreemde geur heeft.
Ik heb ze wel nu apart in huis gezet, want zo lang ik er niet thuis ben vind ik het nog geen verstandig idee om ze met hun 2tjes alleen te laten.
Geen zin om een dood katje te vinden. (stel je voor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |