Dat tagje klopt wel hèquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn kat heeft gespleten punten aan een snorhaar, wat nu
't Is mijn eerste kat, weet ik veelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat tagje klopt wel hè
Gewoon niets doen. Valt vanzelf ooit een keertje uit.
Dan moet je eens zo'n haarklem rond z'n staart hangenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is mijn eerste kat, weet ik veelIk dacht straks is ie zijn richtingsgevoel kwijt
Ik had mijn kat een keer sokken aangedaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je eens zo'n haarklem rond z'n staart hangen. Wel maar een paar minuutjes he, anders wordt het zielig
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gespleten punten aan snorharen?Nog nooit gezien!! Ik ga mijn kat ff vangen en nakijken
![]()
Wat gebeurt er dan? Voor ik die van ons een trauma bezorgquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je eens zo'n haarklem rond z'n staart hangen. Wel maar een paar minuutjes he, anders wordt het zielig
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Voor ik die van ons een trauma bezorg
Oh en posten = foto plaatsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ja, ik kende het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gespleten punten aan snorharen?Nog nooit gezien!! Ik ga mijn kat ff vangen en nakijken
Maar hij heeft het echt bij één snorhaar, twee gespleten punten zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruitquote:net foto's gemaakt. De gespleten punten lukte alleen niet met mijn telefooncamera
![]()
Zwaar in overtreding, maar het was zo schattig dat ik hem maar liet![]()
Niemand die gelooft dat ie prima op gewicht is.
Wakker gemaakt![]()
Maar no harm done, hij sliep gewoon weer verder, zo ligt ie er *nu* bijI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
De staart is het evenwichtsorgaan.. dus die kat thuis zwalkte rond alsof 'ie een glaasje teveel op hadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Voor ik die van ons een trauma bezorg
Oh en posten = foto plaatsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik kende het ook nietMaar hij heeft het echt bij één snorhaar, twee gespleten punten zelfs
Aaaah wat een pluizenbolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vooruitnet foto's gemaakt. De gespleten punten lukte alleen niet met mijn telefooncamera
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand die gelooft dat ie prima op gewicht is
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Wakker gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Maar no harm done, hij sliep gewoon weer verder, zo ligt ie er *nu* bij!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
Hehehe...wat een heerlijk leven hebben ze allemaal zo
Het lijkt wel alsof 'ie knock out is gegaan i.p.v. gewoon te slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ].. je zou toch denken dat het niet comfortabel ligt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Kater bij mijn ouders thuis ligt altijd zo onmogelijk dat-ie nogal eens uit zijn mandje valt en dan wordt hij niet eens wakkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:
Hij ging gisteravond gekronkeld over mijn schoenen liggen, dus ik sta nergens meer van te kijken
Ik geloof dat direct hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal zulke herkenbare houdingenquote:[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Wakker gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Maar no harm done, hij sliep gewoon weer verder, zo ligt ie er *nu* bij
Mijn kat heeft een krulletje aan een snorhaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:59 schreef anboni het volgende:
[..]
Ik geloof dat direct hoor(maarja, ik heb dan ook 'n birmaan rondlopenslapen.)
[..]
Allemaal zulke herkenbare houdingenwat zijn birmanen toch mooie beestjes
Nu zie ik dit voor me, maar dan bij een katquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft een krulletje aan een snorhaar.
Hij doet de moonwalkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
Oude foto van begin dit jaar, heb ff geen zin om nieuwe te maken
[ afbeelding ]
Ik verbaas me trouwens over hoe precies op tijd die foto is genomen...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
Hehehe...wat een heerlijk leven hebben ze allemaal zo
Is hij niet gewoon lam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Die zijn mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:50 schreef athlonkmf het volgende:
Hier weer wat plaatjes dan maar van onze vage coons.
You wake me up for this?
[ link | afbeelding ]
Mistress of weird sleeping poses....
[ link | afbeelding ]
just woke up...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik kende het ook nietMaar hij heeft het echt bij één snorhaar, twee gespleten punten zelfs
Ik vind hem coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vooruitnet foto's gemaakt. De gespleten punten lukte alleen niet met mijn telefooncamera
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Wakker gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Maar no harm done, hij sliep gewoon weer verder, zo ligt ie er *nu* bij
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |