Inderdaaaaaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
Waarom kijken kittens toch altijd zo verschrikkelijk schattig?! Het is gewoon gemeenIk kan het echt niet weerstaan
![]()
Jahquote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Lijkt wel of ze een heul klein staartje heeft,.
Dat vlekje onder d'r neus isquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Afgelopen vrijdag deze zusjes opgehaald in het asiel :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze altijd zo lief samen?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:46 schreef Electric_Wizard het volgende:
Moeder (rechts) en zoon liggen vredig samen te slapen
[ afbeelding ]
toffe poezelsquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feestquote:
Ahwquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig zegquote:Op maandag 15 juni 2009 12:46 schreef Electric_Wizard het volgende:
Moeder (rechts) en zoon liggen vredig samen te slapen
[ afbeelding ]
Wat een schoonhedenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Propsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef Lau. het volgende:
Ze kijkt idd niet zo happy... De rest wordt gratis weggegeven...
De katjes waar ze niet vanaf kunnen komen worden gesteriliseerd/gecastreerd en blijven dan bij hun op de boerderij rondlopen waarschijnlijk.
Nou waar blijven die foto'squote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Bolle is leuk...en die naam alleen al![]()
En weer 2 nieuwe poessies " gered" uit het asiel.![]()
![]()
En lekkere slaappoessies![]()
En een baby-poes
Mijn kat heeft sowieso een normaal hoofd,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, toch een normale kop
Ace doet mee, ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Lau. het volgende:
Ik was Frummel kwijt... stomme verstopkat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Wat nou, ik lag de hele tijd hier, onder het krukje..."
"Hallo Frummel... ik ben je tweelingzus"quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Lau. het volgende:
Ik was Frummel kwijt... stomme verstopkat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Wat nou, ik lag de hele tijd hier, onder het krukje..."
Wat heeft jou kat een geweldig mooi vachtjequote:
Dat snoetje!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Hallo Frummel... ik ben je tweelingzus"(aka Polle
)
[ afbeelding ]
(tevens tvp)
Wat een lief koppie!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
)
[ afbeelding ]
(tevens tvp)
www.icanhascheezburger.comquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef Curiosity het volgende:
Even vraagje.
Er is ook een topic met kattenfoto's met leuke bij en onderschriften, alleen kan ik deze nooit vinden.
Wie helpt mij?
Oeeeeh, bijna tweeling, Frummel heeft niet zo'n oranje snoet...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
(tevens tvp)
Wat grappig dat daar een zwarte uitgekomen isquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Mama met kittens. Een van deze wordt uiteindelijk van ons.
Het is een apart zicht inderdaad, maar bij witte raskatten heb je altijd statistisch (niet dat de natuur zich aan statistiekjes houdt, kijk maar naar dit nest) 50% kans op witte katten en 50% op kittens in een andere kleur. Fokzuivere (= homozygoot) witte katten mogen namelijk niet gefokt worden in verband met verhoogde kans op doofheid, je moet een witte kat dus ook altijd kruisen met een gekleurde kat en dan heb je altijd kans op ook gekleurde nakomelingen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat grappig dat daar een zwarte uitgekomen is
Logischquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het is een apart zicht inderdaad, maar bij witte raskatten heb je altijd statistisch (niet dat de natuur zich aan statistiekjes houdt, kijk maar naar dit nest) 50% kans op witte katten en 50% op kittens in een andere kleur. Fokzuivere (= homozygoot) witte katten mogen namelijk niet gefokt worden in verband met verhoogde kans op doofheid, je moet een witte kat dus ook altijd kruisen met een gekleurde kat en dan heb je altijd kans op ook gekleurde nakomelingen.
Bij huiskatten die zelf hun gang gaan kan een fokzuivere witte kat wel voorkomen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |