wat deed je!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:47 schreef coriiander.net het volgende:
. Een mooi, doch ingrijpend verhaal imo.Hier nog een foto van Flupke:
Flupke
[ afbeelding ]
Fieze fritsquote:Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Rensjebree het volgende:
Hufter in actie !
[ afbeelding ]
NOM NOM NOM !
[ afbeelding ]
En vanmiddag foto's van frits (fieze) die nu een week of 3 is
STEEF!!!quote:
Dit is de tweede al hèquote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
STEEF!!!
Heb je een kittie genomen? Ahhhh
LOL,quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
Tjonge ik koop echt nooit meer een kat bij de ikea, heb hem helemaal verkeerd in elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
Hield je ook onderdelen over?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
Tjonge ik koop echt nooit meer een kat bij de ikea, heb hem helemaal verkeerd in elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
OH Oh oh, telkens als ik naar die foto kijk lach ik me de pleuris !quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige fotoquote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jullie gaan dus in op het aanbod van de fokster? Ik neem aan dat er dan een andere papa is?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een lieve poezels allemaal weer. Wij hebben van de fokster van Snowy een nieuwe aangeboden gekregen. Inmiddels zijn ze geboren dus over ongeveer 3mnd krijgt Fire er een speel kameraadje bij. Nu nog een naam verzinnen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit; kutzooi, kan niet direct linken vanaf twitpic zie ik.
Das echt een lekker ding heyquote:Op maandag 8 juni 2009 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit; kutzooi, kan niet direct linken vanaf twitpic zie ik.
lol, daar heb ik met hufter erg veel last van, hij wil zich echt met alles bemoeien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk loopt Bolle vandaag gewoon een beetje in de wegHij doet de hele tijd zo in je gezicht/boek/beeldscherm/brood/thee etc etc
[ afbeelding ]
nouja toen heb ik maar een foto gemaakt
Mja ach ik neem hem ook niks kwalijk hoor. Het studeert alleen zo lastig als er de hele tijd een koppie tegen je kin aan het duwen is en in je boek aan het snuffelen enzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
lol, daar heb ik met hufter erg veel last van, hij wil zich echt met alles bemoeien.
Maar ja wat kan het beest daar aan doen
Oh my.. ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef tonja het volgende:
Die van mij doen tegen etenstijd "miauwtennis". Ze gaan aan weerszijden van me zitten en dan om de beurt "miauw". Na een tijdje word je daar redelijk gek van.
Oooh, dat lijkt me de eerste 2x ofzo wel heel lief, maar daarna best irritant...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef tonja het volgende:
Die van mij doen tegen etenstijd "miauwtennis". Ze gaan aan weerszijden van me zitten en dan om de beurt "miauw". Na een tijdje word je daar redelijk gek van.
Je moet de plaatjes ergens uploaden, wij hebben geen toegang tot je gmail account......quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:55 schreef Hardrebel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Je moet de plaatjes ergens uploaden, wij hebben geen toegang tot je gmail account......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |