Vind het zo mooi als ze zo heerlijk liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:42 schreef Lau. het volgende:
Dikke Frummel is heel erg blij met zijn hangmatje
[ afbeelding ]
Hij kan er wel de hele dag liggen, zo schattigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind het zo mooi als ze zo heerlijk liggen![]()
Ze worden inderdaad groot.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zijn die van jou groot geworden zeg, Sanne. Ik herinner me de kittentopics nog
hihihi prachtige seriequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Als ik de deur naar de kamer dicht heb gaat Naartjie in protest:
[ afbeelding ]
I atent dead! (voor de Terry Pratchett lezer)
[ afbeelding ]
Ik lig gewoon graag zo!
[ afbeelding ]
Siets is de echte dame van het stel, keurig opgevoed.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat een prachtbeesten zeg!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 @ 13:40 schreef athlonkmf het volgende:
Onze maine coons toen ze net in huis waren:
*knip*
En momenteel zijn ze bang voor mij omdat ik altijd de enge dingen met hun doet. Oogjes schoonmaken, poeperd schoonmaken. Maar alleen als ik loop. Als ik gewoon zit komen ze graag bij mij
Het grotere tuigje is dus weer te groot, maar het tuigje op jou foto heb ik ook ergens online gezien. Denk jij dat een slanke poes er ook in past? Ze is nu 7 maanden en wel vrij groot, maar wel slank.quote:
Goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 @ 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn katten toch heerlijke beesten![]()
MB, hoest met de oude stoere dame? En de kleine gay-lord
Van t zelfdequote:
Heilige Birmaan, tabby pointed geloof ik. Hij is alleen nep want hij heeft geen witte sokkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:03 schreef freecell het volgende:
Harakaju dat beest is tofWat is het voor één?
En rode poezels zijn altijd hip
PMquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef rosey het volgende:
[..]
Het grotere tuigje is dus weer te groot, maar het tuigje op jou foto heb ik ook ergens online gezien. Denk jij dat een slanke poes er ook in past? Ze is nu 7 maanden en wel vrij groot, maar wel slank.
Ik geef niet op totdat Snoetje veilig mee naar buiten kan
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, de kat, niet jij.. Vooral op de tweede foto
't Was een flauw grapjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Dat snapte ik nog net, hoor.
Maar ik zag het niet zo.
Behalve als ze zit, ze heeft namelijk een heel klein hoofd voor haar lichaam.
Het hoofd liep een beetje achter bij de ontwikkeling.quote:
Dat dacht ik al te zien ja, heb thuis ook een Birmaan rondlopen (Lilac point, ook niet 'zuiver', ik weet alleen niet precies wat er nou niet kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
Heilige Birmaan, tabby pointed geloof ik. Hij is alleen nep want hij heeft geen witte sokken![]()
Fijn toch altijd, katten en computersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef LeonH het volgende:
Meet Molly
Madame moest weer eens zonodig op het toetsenbord gaan liggen en wat nummers uit iTunes gooien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:33 schreef slacker_nl het volgende:
Wat is dat met katten en computers eigenlijk? Lucky heeft inmiddels als 2x m'n laptop al in suspend mode gekregen en ik zit me af te vragen welke keycombo dat is, want ik weet 'm niet.
Qua uiterlijk zie ik weinig wat op onzuiver zou duiden zo. Jazz zijn moeder is kwart noor of zo, ook tabby, hij lijkt sprekend op zijn moeder. Zijn vader is een reusachtige zuivere choc. pointquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:32 schreef anboni het volgende:
[..]
Dat dacht ik al te zien ja, heb thuis ook een Birmaan rondlopen (Lilac point, ook niet 'zuiver', ik weet alleen niet precies wat er nou niet klopt)
[ afbeelding ]
(ik moet nog 'ns wat meer foto's van haar gaan maken, dit is eigenlijk de enige die ik heb :/ )
Hahaha, die blikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe poesZojuist opgehaald
Ach, wat een snoetjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kleintje nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja 6 weken oud, maar die mensen moesten er vanaf... Dus maar gedaan
Ik zie geen fotoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, geloof dat je gelijk hebt dat ze wel redelijk zuiver is, ik dacht eigenlijk dat birmanen juist gekleurde sokjes moeten hebben. Ik heb haar 'n jaar of 10 geleden uit 'n asiel gehaald, voor die tijd had ik nog nooit van birmanen gehoord. Vond haar wel lief en mooi enzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zie ik weinig wat op onzuiver zou duiden zo. Jazz zijn moeder is kwart noor of zo, ook tabby, hij lijkt sprekend op zijn moeder. Zijn vader is een reusachtige zuivere choc. point
Ragdoll lijkt heel veel op de Birmaan, maar die mogen wel gekleurde poten hebben, dacht ik. Meende dat de Birmaan ze móet hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:27 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, geloof dat je gelijk hebt dat ze wel redelijk zuiver is, ik dacht eigenlijk dat birmanen juist gekleurde sokjes moeten hebben. Ik heb haar 'n jaar of 10 geleden uit 'n asiel gehaald, voor die tijd had ik nog nooit van birmanen gehoord. Vond haar wel lief en mooi enzoIk heb verder ook geen idee van haar afkomst ofzo...
Klopt:quote:Op zondag 7 juni 2009 01:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ragdoll lijkt heel veel op de Birmaan, maar die mogen wel gekleurde poten hebben, dacht ik. Meende dat de Birmaan ze móet hebben
(Bron)quote:Fouten die een titel uitsluiten:
Witte vlekken in gekleurde gedeelten of andersom. Een witte vlek op de geslachtsdelen. Oplopen van het wit van de handschoenen aan de poten. Afwezigheid van sporen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |