Vind het zo mooi als ze zo heerlijk liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:42 schreef Lau. het volgende:
Dikke Frummel is heel erg blij met zijn hangmatje
[ afbeelding ]
Hij kan er wel de hele dag liggen, zo schattigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind het zo mooi als ze zo heerlijk liggen![]()
Ze worden inderdaad groot.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zijn die van jou groot geworden zeg, Sanne. Ik herinner me de kittentopics nog
hihihi prachtige seriequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Als ik de deur naar de kamer dicht heb gaat Naartjie in protest:
[ afbeelding ]
I atent dead! (voor de Terry Pratchett lezer)
[ afbeelding ]
Ik lig gewoon graag zo!
[ afbeelding ]
Siets is de echte dame van het stel, keurig opgevoed.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat een prachtbeesten zeg!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 @ 13:40 schreef athlonkmf het volgende:
Onze maine coons toen ze net in huis waren:
*knip*
En momenteel zijn ze bang voor mij omdat ik altijd de enge dingen met hun doet. Oogjes schoonmaken, poeperd schoonmaken. Maar alleen als ik loop. Als ik gewoon zit komen ze graag bij mij
Het grotere tuigje is dus weer te groot, maar het tuigje op jou foto heb ik ook ergens online gezien. Denk jij dat een slanke poes er ook in past? Ze is nu 7 maanden en wel vrij groot, maar wel slank.quote:
Goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 @ 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn katten toch heerlijke beesten![]()
MB, hoest met de oude stoere dame? En de kleine gay-lord
Van t zelfdequote:
Heilige Birmaan, tabby pointed geloof ik. Hij is alleen nep want hij heeft geen witte sokkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:03 schreef freecell het volgende:
Harakaju dat beest is tofWat is het voor één?
En rode poezels zijn altijd hip
PMquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef rosey het volgende:
[..]
Het grotere tuigje is dus weer te groot, maar het tuigje op jou foto heb ik ook ergens online gezien. Denk jij dat een slanke poes er ook in past? Ze is nu 7 maanden en wel vrij groot, maar wel slank.
Ik geef niet op totdat Snoetje veilig mee naar buiten kan
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, de kat, niet jij.. Vooral op de tweede foto
't Was een flauw grapjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Dat snapte ik nog net, hoor.
Maar ik zag het niet zo.
Behalve als ze zit, ze heeft namelijk een heel klein hoofd voor haar lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |