quote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 01:27 schreef nein het volgende:
[..]
Owww..wat aandoenlijk!!!Zo leuk dat hij haar nu zo uitgebreid zit te wassen nu ze het zelf niet meer doet
Alleen nu moet ie nog even leren om met de haartjes mee te likken ipv er tegenin
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]Ik zal het hem zeggen!
Nee, dit is vrij uitzonderlijk hoor, het is pas de tweede keer dat hij het doet.
Cute!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[ afbeelding ]
Junior links en Mickey rechts
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:21 schreef Smeej het volgende:
geen foto van poesjes, maar wel van de ravage en cadeau wat ze vanochtend in mn woonkamer hebben neergelegd
[ afbeelding ]
Oohw heel fijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:21 schreef Smeej het volgende:
geen foto van poesjes, maar wel van de ravage en cadeau wat ze vanochtend in mn woonkamer hebben neergelegd
[ afbeelding ]
Wat prachtig! Ze heet pluisje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef StarBright het volgende:
Toch effe mijn meisje posten. Laatst zat ze er weer zo mooi bij. Het kan soms zo'n modelletje zijn.
[ afbeelding ] en
[ afbeelding ]
Ze zat in een bakje (kan je helaas niet goed zien op de foto's) dat echt veeeeel te klein was, maar goed daar had mevrouw zo te zien geen last van.
En het slachtoffer?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:21 schreef Smeej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanx! Die van jou mag er ook zijn anders, lekker wijs op de vensterbankquote:
Dat lukt de kat van mijn ouders ook altijd....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een Dutchpuppy tuigje voor Jazz gekocht. Die kattentuigjes zijn zo kapot én hij krijgt het altijd voor elkaar om uit het deel dat om t lichaam gaat te kruipen. Straks even foto's maken
[ afbeelding ]
Zo'n ding, maar dan blauw![]()
Ik zie hem zich hier nog niet zo gauw uitwerkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:47 schreef Lau. het volgende:
[..]
Dat lukt de kat van mijn ouders ook altijd....
Ben laatst met Frummel naar buiten geweest met een Rogz For Dogz tuigje van de hond om, dat ging ook wel goed gelukkig
Mauw! Hoe lief,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn telefoon is gebeurd, maar de foto's en filmpjes zijn nu van nog slechtere kwaliteit![]()
wel al mooi voor je geplukt. nog ff de ingewanden eruit en je bent klaar. hoe smaakte het?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:37 schreef Smeej het volgende:
Het is een duif!
Ze hebben vanochtend de deur van het balkon open gemaakt en hebben zo een duif van het balkon af gehaald.. ik weet niet hoe ze het hebben gedaan maar het is ze gelukt... Ik werd dus wakker van een dichtslaande slaapkamer deur... Dus ik ging zonder bril kijken en dacht dus dat het wc papier was.. tot ik de deur open zag staan... ik als een gek bril pakken naar buiten om te kijken of de katten er nog wel waren... gelukkig waren ze er allebei nog en toen zag ik dat het een duif was..![]()
![]()
![]()
![]()
HTK of ras? Ziet er wel wat pluizig uit!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef dennisdotcom het volgende:
Nieuwste aanwinst (8 weekjes oud). Voorlopig nog naamloos.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zoals altijd plaats ik alleen de mooiste hier maar een uitgebreidere collectie is hier te vinden.
Wauw! Mooie kat, prachtige ogen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef GustavFTW het volgende:
Ook maar even pimpen met onze kat:
Mag ik naar binnen?
[ afbeelding ]
Lekker liggen in de zon
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef dennisdotcom het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zoals altijd plaats ik alleen de mooiste hier maar een uitgebreidere collectie is hier te vinden.
Mooie poezels! Ik heb zelf een cremekleurige kater gehad die... Siepke heette.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef JufMariska het volgende:
Siepje buiten, behalve doosjes zijn plantenbakken namelijk ook heel fijn om in te kruipen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Mooie poezels! Ik heb zelf een cremekleurige kater gehad die... Siepke heette.
Helaas is hij 4 jaar geleden aan darmkanker overleden.Hij was niet echt een ondeugd, maar wel de meest aanhankelijke schootvriend die je je maar kunt voorstellen.
Dat is naar...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Mooie poezels! Ik heb zelf een cremekleurige kater gehad die... Siepke heette.
Helaas is hij 4 jaar geleden aan darmkanker overleden.Hij was niet echt een ondeugd, maar wel de meest aanhankelijke schootvriend die je je maar kunt voorstellen.
Wat een mooie ogen, maar watskeburt met z'n oortjes? Veel gevochten vroeger?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:26 schreef GustavFTW het volgende:
Ook maar even pimpen met onze kat:
Mag ik naar binnen?
[ afbeelding ]
Lekker liggen in de zon
[ afbeelding ]
Siepquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef JufMariska het volgende:
Siepje buiten, behalve doosjes zijn plantenbakken namelijk ook heel fijn om in te kruipen
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:01 schreef dennisdotcom het volgende:
[afbeelding[/url] ]
[afbeelding[/url] ]
We hebben hem uit het asiel gehaald toen hij een jaar of 6 was, toen waren zijn oren al redelijk kapot volgens mij, maar het is een echte kater, dus regelmatig flink aan het vechten met andere katten uit de buurt... hoort erbijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Lau. het volgende:
[..]
Wat een mooie ogen, maar watskeburt met z'n oortjes? Veel gevochten vroeger?
[..]
Siep
Is een Bengaal niet zo'n grote kat? Zo groot als een hond zeg maar?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef Itt het volgende:
omdat er ook nog een Bengaal bij komt over een paar weken en ik 2 katten genoeg vind op een flat.
nee helemaal niet, volgens mij bedoel je een Savannah, die zijn mega. een Bengaal is even groot en soms zelfs kleiner dan een gewone huiskat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:39 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Is een Bengaal niet zo'n grote kat? Zo groot als een hond zeg maar?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:22 schreef Itt het volgende:
Ik ga volgende week naar deze 3 schatjes kijken. Ze zijn opgevangen in een gastgezin, zijn gevonden in een Houtmijt in Belgie. Ze heten Bimmetje, Bammetje en Bommetje. Bammetje is de enige halflangharige en daar heb ik een ''optie'' op. Ze zijn nog in quarantaine dus niets is zeker, maar ik hoop ''Bammetje'' een goed huis te geven over een aantal weken. Ze zijn nu ongeveer 6 week oud.
Het Grut:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat liggen ze lief bij elkaar!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:37 schreef Goldlady_27 het volgende:
Links Chicka en rechts Diva anderhalve maand oud toen. Zijn alweer een jaartje oud nu
[ afbeelding ]
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Wij hadden zojuist een nare ervaring met zo'n gewoon kattentuigje.. Ze ging er in bijten en toen bleef er allemaal draad om haar tandje hangen, vervolgens raakte ze natuurlijk in paniek. Uiteindelijk hebben we het gelukkig nog los kunnen knippen, maar het was wel een traumatische ervaring voor drquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een Dutchpuppy tuigje voor Jazz gekocht. Die kattentuigjes zijn zo kapot én hij krijgt het altijd voor elkaar om uit het deel dat om t lichaam gaat te kruipen. Straks even foto's maken
[ afbeelding ]
Zo'n ding, maar dan blauw![]()
Deze zijn van Dutchypuppy, en de Pet's Place verkoopt dat. Krijg alleen het idee dat het onder de oksels niet zo heel fijn zat, dus nu hebben we éen met klitteband van de Jumper. Klitteband en een gewone sluiting trouwens, en die gaat over de rug en die lijkt me ook veel prettiger zittenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:06 schreef rosey het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Wij hadden zojuist een nare ervaring met zo'n gewoon kattentuigje.. Ze ging er in bijten en toen bleef er allemaal draad om haar tandje hangen, vervolgens raakte ze natuurlijk in paniek. Uiteindelijk hebben we het gelukkig nog los kunnen knippen, maar het was wel een traumatische ervaring voor dr
Jij hebt Chi als plaatje!quote:
truequote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deze zijn van Dutchypuppy, en de Pet's Place verkoopt dat. Krijg alleen het idee dat het onder de oksels niet zo heel fijn zat, dus nu hebben we éen met klitteband van de Jumper. Klitteband en een gewone sluiting trouwens, en die gaat over de rug en die lijkt me ook veel prettiger zitten
Ze zijn zo groot, ik ben er nog steeds niet aan gewend. Ik zie nog steeds die opdonders voor me altijdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Mijn knullen
Merlijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kareltje (die nooit stilzit en dus minder vaak op de foto gaat)
[ afbeelding ]
Een paar van mijn meisjes
Mudhle
[ afbeelding ]
Bijoux
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kay
[ afbeelding ]
Hoeveel katten heb jij wel niet. Wel lief hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Mijn knullen
Merlijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kareltje (die nooit stilzit en dus minder vaak op de foto gaat)
[ afbeelding ]
Een paar van mijn meisjes
Mudhle
[ afbeelding ]
Bijoux
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kay
[ afbeelding ]
7 maar liefstquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Hoeveel katten heb jij wel niet. Wel lief hoor!
Wie is Keilief en wie is Benny?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:47 schreef coriiander.net het volgende:
Geweldig topic!En ook hele mooie foto's allemaal! Hier ook wat foto's van Kayleigh en Benny:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de poezenliefhebbers onder ons: mocht je wat tijd over hebben en van lezen houden, lees dan eens het verhaal/eerbetoon over Flupke. De poes die ik had alvorens Kayleigh en Benny. Ik kreeg haar vlak na het overlijden van mijn vader; 17 jaar later, vlak na het overlijden van mijn moeder, is ook zij overleden. Een mooi, doch ingrijpend verhaal imo.Hier nog een foto van Flupke:
[ afbeelding ]
Laat al die foto's maar komen please!
Oké! Nou was ik net van plan om naar de Jumper te gaan morgen! Ik hoop dat ik daar een goede kan vinden dan! Dan kan Snoetje ook een keer mee naar buitenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deze zijn van Dutchypuppy, en de Pet's Place verkoopt dat. Krijg alleen het idee dat het onder de oksels niet zo heel fijn zat, dus nu hebben we éen met klitteband van de Jumper. Klitteband en een gewone sluiting trouwens, en die gaat over de rug en die lijkt me ook veel prettiger zitten
Och arme Mozes.. Hij klinkt wel heel verontwaardigdquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef Twinky het volgende:
hier een leuk filmpje van Mozes. Ik ga naar China aanstaande zondag en hij is nu al een weekje op het logeeradres waar nog twee katten wonen. Het is nog even wennen....
Dat ding heb ik ook! Mis alleen nog die massage cirkel. Ik ga zo'n tweede play circuit kopen aangezien je een groter parcour kan maken ermee. Mijne is nu een cirkel om de scratch bak (die de kitten nog vrolijk negeert).quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef Twinky het volgende:
hier een leuk filmpje van Mozes. Ik ga naar China aanstaande zondag en hij is nu al een weekje op het logeeradres waar nog twee katten wonen. Het is nog even wennen....
Nog gelukt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:29 schreef rosey het volgende:
[..]
Oké! Nou was ik net van plan om naar de Jumper te gaan morgen! Ik hoop dat ik daar een goede kan vinden dan! Dan kan Snoetje ook een keer mee naar buitenals het weer mooi weer wordt tenminste
Moses klinkt heel boos in dat filmpje. Is ie dat ook?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef Twinky het volgende:
hihi, dat is echt zo'n ding waarmee ik bij Mozes niet aan hoef te komen. Dan zegt ie zo van 'ja, okay... '
Ik keek hem nu pas, maar jezus zeg dat beest lijkt echt kwaadquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moses klinkt heel boos in dat filmpje. Is ie dat ook?
Onze kater schrok zich kapot toen we het kattenluik net hadden. Hij kon zichzelf er namelijk in zien, hij sprong een gat in de lucht!quote:
Bij de Jumper hier hadden ze dus niet van dat soort tuigjes en bij de 2 andere dierenwinkels waar ik ook langs ging ook niet. Bij de Jumper hadden ze wel tuigjes met "touwtjes" die er beter uit zagen als die ik eerder had gekocht dus die heb ik meegenomen. Maar we hadden er dus één voor een kitten gekocht en die blijkt dus al te klein voor Snoetje. We krijgen het tuigje wel om bij haar en ze vindt het niet eens erg! Maar toch zie je dat het net iets te krap zit. Deze gaan we dus nog omruilen voor een grotere en dan komt het hopelijk ook helemaal goed!! En het is van het weekend mooi weer dus dan kan ze mee naar buitenquote:
zwerfkat geweest of zo? hij ziet er zo gehavend uit op deze fotoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
Eindelijk heb ik m'n foto's gersized naar een normale grote, hier is mijn kat te vinden:
http://opperschaap.net/~wesleys/lucky/
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:19 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zwerfkat geweest of zo? hij ziet er zo gehavend uit op deze foto
[ afbeelding ]
Jep, vandaar ook day1 (de eerste dag dat wij 'm hadden)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:19 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zwerfkat geweest of zo? hij ziet er zo gehavend uit op deze foto
[ afbeelding ]
hij ziet er goed opgeknapt uit op de andere foto's, en blij met zn schaapjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jep, vandaar ook day1 (de eerste dag dat wij 'm hadden)- eerlijk is eerlijk, die foto is op dag 3 ofzo gemaakt. Hij heeft een antibioticakuur van een week gekregen, verschillende tubes met zalf/creme voor z'n ogen.
Hij is aankomen waaien op dezelfde dag als dat wij aankwamen op Aruba.
ja hij is ook echt kwaad. Maar Mozes wordt om het minste of geringste kwaad, zeker in situaties waar hij eigenlijk bang is...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik keek hem nu pas, maar jezus zeg dat beest lijkt echt kwaadDie houding ook
Ik vind kwade/bange katten altijd zo eng. Bang dat ze dan vanuit het niets ineens aan mijn gezicht zouden hangen oidquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja hij is ook echt kwaad. Maar Mozes wordt om het minste of geringste kwaad, zeker in situaties waar hij eigenlijk bang is...
ja vond ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind kwade/bange katten altijd zo eng. Bang dat ze dan vanuit het niets ineens aan mijn gezicht zouden hangen oid
Hahaha, op dat schaap! Geweldigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
Eindelijk heb ik m'n foto's gersized naar een normale grote, hier is mijn kat te vinden:
Een Wallace & Gromit schaapquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
met dat scratch ding doen ze hier ook niksquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ding heb ik ook! Mis alleen nog die massage cirkel. Ik ga zo'n tweede play circuit kopen aangezien je een groter parcour kan maken ermee. Mijne is nu een cirkel om de scratch bak (die de kitten nog vrolijk negeert).
Ik ben er sinds een paar dagen dolgelukkig mee!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:10 schreef tonja het volgende:
[offtopic] Werkt dat nou echt, zo'n robot stofzuiger?[/offtopic]
Vind het zo mooi als ze zo heerlijk liggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:42 schreef Lau. het volgende:
Dikke Frummel is heel erg blij met zijn hangmatje
[ afbeelding ]
Hij kan er wel de hele dag liggen, zo schattigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind het zo mooi als ze zo heerlijk liggen![]()
Ze worden inderdaad groot.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zijn die van jou groot geworden zeg, Sanne. Ik herinner me de kittentopics nog
hihihi prachtige seriequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Als ik de deur naar de kamer dicht heb gaat Naartjie in protest:
[ afbeelding ]
I atent dead! (voor de Terry Pratchett lezer)
[ afbeelding ]
Ik lig gewoon graag zo!
[ afbeelding ]
Siets is de echte dame van het stel, keurig opgevoed.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat een prachtbeesten zeg!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 @ 13:40 schreef athlonkmf het volgende:
Onze maine coons toen ze net in huis waren:
*knip*
En momenteel zijn ze bang voor mij omdat ik altijd de enge dingen met hun doet. Oogjes schoonmaken, poeperd schoonmaken. Maar alleen als ik loop. Als ik gewoon zit komen ze graag bij mij
Het grotere tuigje is dus weer te groot, maar het tuigje op jou foto heb ik ook ergens online gezien. Denk jij dat een slanke poes er ook in past? Ze is nu 7 maanden en wel vrij groot, maar wel slank.quote:
Goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 @ 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn katten toch heerlijke beesten![]()
MB, hoest met de oude stoere dame? En de kleine gay-lord
Van t zelfdequote:
Heilige Birmaan, tabby pointed geloof ik. Hij is alleen nep want hij heeft geen witte sokkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:03 schreef freecell het volgende:
Harakaju dat beest is tofWat is het voor één?
En rode poezels zijn altijd hip
PMquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef rosey het volgende:
[..]
Het grotere tuigje is dus weer te groot, maar het tuigje op jou foto heb ik ook ergens online gezien. Denk jij dat een slanke poes er ook in past? Ze is nu 7 maanden en wel vrij groot, maar wel slank.
Ik geef niet op totdat Snoetje veilig mee naar buiten kan
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, de kat, niet jij.. Vooral op de tweede foto
't Was een flauw grapjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Dat snapte ik nog net, hoor.
Maar ik zag het niet zo.
Behalve als ze zit, ze heeft namelijk een heel klein hoofd voor haar lichaam.
Het hoofd liep een beetje achter bij de ontwikkeling.quote:
Dat dacht ik al te zien ja, heb thuis ook een Birmaan rondlopen (Lilac point, ook niet 'zuiver', ik weet alleen niet precies wat er nou niet kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
Heilige Birmaan, tabby pointed geloof ik. Hij is alleen nep want hij heeft geen witte sokken![]()
Fijn toch altijd, katten en computersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef LeonH het volgende:
Meet Molly
Madame moest weer eens zonodig op het toetsenbord gaan liggen en wat nummers uit iTunes gooien
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:33 schreef slacker_nl het volgende:
Wat is dat met katten en computers eigenlijk? Lucky heeft inmiddels als 2x m'n laptop al in suspend mode gekregen en ik zit me af te vragen welke keycombo dat is, want ik weet 'm niet.
Qua uiterlijk zie ik weinig wat op onzuiver zou duiden zo. Jazz zijn moeder is kwart noor of zo, ook tabby, hij lijkt sprekend op zijn moeder. Zijn vader is een reusachtige zuivere choc. pointquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:32 schreef anboni het volgende:
[..]
Dat dacht ik al te zien ja, heb thuis ook een Birmaan rondlopen (Lilac point, ook niet 'zuiver', ik weet alleen niet precies wat er nou niet klopt)
[ afbeelding ]
(ik moet nog 'ns wat meer foto's van haar gaan maken, dit is eigenlijk de enige die ik heb :/ )
Hahaha, die blikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Onze nieuwe poesZojuist opgehaald
Ach, wat een snoetjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kleintje nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja 6 weken oud, maar die mensen moesten er vanaf... Dus maar gedaan
Ik zie geen fotoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, geloof dat je gelijk hebt dat ze wel redelijk zuiver is, ik dacht eigenlijk dat birmanen juist gekleurde sokjes moeten hebben. Ik heb haar 'n jaar of 10 geleden uit 'n asiel gehaald, voor die tijd had ik nog nooit van birmanen gehoord. Vond haar wel lief en mooi enzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zie ik weinig wat op onzuiver zou duiden zo. Jazz zijn moeder is kwart noor of zo, ook tabby, hij lijkt sprekend op zijn moeder. Zijn vader is een reusachtige zuivere choc. point
Ragdoll lijkt heel veel op de Birmaan, maar die mogen wel gekleurde poten hebben, dacht ik. Meende dat de Birmaan ze móet hebbenquote:Op zondag 7 juni 2009 01:27 schreef anboni het volgende:
[..]
Ja, geloof dat je gelijk hebt dat ze wel redelijk zuiver is, ik dacht eigenlijk dat birmanen juist gekleurde sokjes moeten hebben. Ik heb haar 'n jaar of 10 geleden uit 'n asiel gehaald, voor die tijd had ik nog nooit van birmanen gehoord. Vond haar wel lief en mooi enzoIk heb verder ook geen idee van haar afkomst ofzo...
Klopt:quote:Op zondag 7 juni 2009 01:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ragdoll lijkt heel veel op de Birmaan, maar die mogen wel gekleurde poten hebben, dacht ik. Meende dat de Birmaan ze móet hebben
(Bron)quote:Fouten die een titel uitsluiten:
Witte vlekken in gekleurde gedeelten of andersom. Een witte vlek op de geslachtsdelen. Oplopen van het wit van de handschoenen aan de poten. Afwezigheid van sporen.
wat deed je!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:47 schreef coriiander.net het volgende:
. Een mooi, doch ingrijpend verhaal imo.Hier nog een foto van Flupke:
Flupke
[ afbeelding ]
Fieze fritsquote:Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Rensjebree het volgende:
Hufter in actie !
[ afbeelding ]
NOM NOM NOM !
[ afbeelding ]
En vanmiddag foto's van frits (fieze) die nu een week of 3 is
STEEF!!!quote:
Dit is de tweede al hèquote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
STEEF!!!
Heb je een kittie genomen? Ahhhh
LOL,quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
Tjonge ik koop echt nooit meer een kat bij de ikea, heb hem helemaal verkeerd in elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
Hield je ook onderdelen over?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
Tjonge ik koop echt nooit meer een kat bij de ikea, heb hem helemaal verkeerd in elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
OH Oh oh, telkens als ik naar die foto kijk lach ik me de pleuris !quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige fotoquote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jullie gaan dus in op het aanbod van de fokster? Ik neem aan dat er dan een andere papa is?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een lieve poezels allemaal weer. Wij hebben van de fokster van Snowy een nieuwe aangeboden gekregen. Inmiddels zijn ze geboren dus over ongeveer 3mnd krijgt Fire er een speel kameraadje bij. Nu nog een naam verzinnen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit; kutzooi, kan niet direct linken vanaf twitpic zie ik.
Das echt een lekker ding heyquote:Op maandag 8 juni 2009 22:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit; kutzooi, kan niet direct linken vanaf twitpic zie ik.
lol, daar heb ik met hufter erg veel last van, hij wil zich echt met alles bemoeien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk loopt Bolle vandaag gewoon een beetje in de wegHij doet de hele tijd zo in je gezicht/boek/beeldscherm/brood/thee etc etc
[ afbeelding ]
nouja toen heb ik maar een foto gemaakt
Mja ach ik neem hem ook niks kwalijk hoor. Het studeert alleen zo lastig als er de hele tijd een koppie tegen je kin aan het duwen is en in je boek aan het snuffelen enzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
lol, daar heb ik met hufter erg veel last van, hij wil zich echt met alles bemoeien.
Maar ja wat kan het beest daar aan doen
Oh my.. ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef tonja het volgende:
Die van mij doen tegen etenstijd "miauwtennis". Ze gaan aan weerszijden van me zitten en dan om de beurt "miauw". Na een tijdje word je daar redelijk gek van.
Oooh, dat lijkt me de eerste 2x ofzo wel heel lief, maar daarna best irritant...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef tonja het volgende:
Die van mij doen tegen etenstijd "miauwtennis". Ze gaan aan weerszijden van me zitten en dan om de beurt "miauw". Na een tijdje word je daar redelijk gek van.
Je moet de plaatjes ergens uploaden, wij hebben geen toegang tot je gmail account......quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:55 schreef Hardrebel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Je moet de plaatjes ergens uploaden, wij hebben geen toegang tot je gmail account......
Inderdaaaaaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
Waarom kijken kittens toch altijd zo verschrikkelijk schattig?! Het is gewoon gemeenIk kan het echt niet weerstaan
![]()
Jahquote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Lijkt wel of ze een heul klein staartje heeft,.
Dat vlekje onder d'r neus isquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Afgelopen vrijdag deze zusjes opgehaald in het asiel :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze altijd zo lief samen?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:46 schreef Electric_Wizard het volgende:
Moeder (rechts) en zoon liggen vredig samen te slapen
[ afbeelding ]
toffe poezelsquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feestquote:
Ahwquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig zegquote:Op maandag 15 juni 2009 12:46 schreef Electric_Wizard het volgende:
Moeder (rechts) en zoon liggen vredig samen te slapen
[ afbeelding ]
Wat een schoonhedenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Propsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef Lau. het volgende:
Ze kijkt idd niet zo happy... De rest wordt gratis weggegeven...
De katjes waar ze niet vanaf kunnen komen worden gesteriliseerd/gecastreerd en blijven dan bij hun op de boerderij rondlopen waarschijnlijk.
Nou waar blijven die foto'squote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Bolle is leuk...en die naam alleen al![]()
En weer 2 nieuwe poessies " gered" uit het asiel.![]()
![]()
En lekkere slaappoessies![]()
En een baby-poes
Mijn kat heeft sowieso een normaal hoofd,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, toch een normale kop
Ace doet mee, ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Lau. het volgende:
Ik was Frummel kwijt... stomme verstopkat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Wat nou, ik lag de hele tijd hier, onder het krukje..."
"Hallo Frummel... ik ben je tweelingzus"quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Lau. het volgende:
Ik was Frummel kwijt... stomme verstopkat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Wat nou, ik lag de hele tijd hier, onder het krukje..."
Wat heeft jou kat een geweldig mooi vachtjequote:
Dat snoetje!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"Hallo Frummel... ik ben je tweelingzus"(aka Polle
)
[ afbeelding ]
(tevens tvp)
Wat een lief koppie!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
)
[ afbeelding ]
(tevens tvp)
www.icanhascheezburger.comquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef Curiosity het volgende:
Even vraagje.
Er is ook een topic met kattenfoto's met leuke bij en onderschriften, alleen kan ik deze nooit vinden.
Wie helpt mij?
Oeeeeh, bijna tweeling, Frummel heeft niet zo'n oranje snoet...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
(tevens tvp)
Wat grappig dat daar een zwarte uitgekomen isquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Mama met kittens. Een van deze wordt uiteindelijk van ons.
Het is een apart zicht inderdaad, maar bij witte raskatten heb je altijd statistisch (niet dat de natuur zich aan statistiekjes houdt, kijk maar naar dit nest) 50% kans op witte katten en 50% op kittens in een andere kleur. Fokzuivere (= homozygoot) witte katten mogen namelijk niet gefokt worden in verband met verhoogde kans op doofheid, je moet een witte kat dus ook altijd kruisen met een gekleurde kat en dan heb je altijd kans op ook gekleurde nakomelingen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat grappig dat daar een zwarte uitgekomen is
Logischquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het is een apart zicht inderdaad, maar bij witte raskatten heb je altijd statistisch (niet dat de natuur zich aan statistiekjes houdt, kijk maar naar dit nest) 50% kans op witte katten en 50% op kittens in een andere kleur. Fokzuivere (= homozygoot) witte katten mogen namelijk niet gefokt worden in verband met verhoogde kans op doofheid, je moet een witte kat dus ook altijd kruisen met een gekleurde kat en dan heb je altijd kans op ook gekleurde nakomelingen.
Bij huiskatten die zelf hun gang gaan kan een fokzuivere witte kat wel voorkomen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |