quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:22 schreef Itt het volgende:
Ik ga volgende week naar deze 3 schatjes kijken. Ze zijn opgevangen in een gastgezin, zijn gevonden in een Houtmijt in Belgie. Ze heten Bimmetje, Bammetje en Bommetje. Bammetje is de enige halflangharige en daar heb ik een ''optie'' op. Ze zijn nog in quarantaine dus niets is zeker, maar ik hoop ''Bammetje'' een goed huis te geven over een aantal weken. Ze zijn nu ongeveer 6 week oud.
Het Grut:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat liggen ze lief bij elkaar!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:37 schreef Goldlady_27 het volgende:
Links Chicka en rechts Diva anderhalve maand oud toen. Zijn alweer een jaartje oud nu
[ afbeelding ]
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Wij hadden zojuist een nare ervaring met zo'n gewoon kattentuigje.. Ze ging er in bijten en toen bleef er allemaal draad om haar tandje hangen, vervolgens raakte ze natuurlijk in paniek. Uiteindelijk hebben we het gelukkig nog los kunnen knippen, maar het was wel een traumatische ervaring voor drquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een Dutchpuppy tuigje voor Jazz gekocht. Die kattentuigjes zijn zo kapot én hij krijgt het altijd voor elkaar om uit het deel dat om t lichaam gaat te kruipen. Straks even foto's maken
[ afbeelding ]
Zo'n ding, maar dan blauw![]()
Deze zijn van Dutchypuppy, en de Pet's Place verkoopt dat. Krijg alleen het idee dat het onder de oksels niet zo heel fijn zat, dus nu hebben we éen met klitteband van de Jumper. Klitteband en een gewone sluiting trouwens, en die gaat over de rug en die lijkt me ook veel prettiger zittenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:06 schreef rosey het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Wij hadden zojuist een nare ervaring met zo'n gewoon kattentuigje.. Ze ging er in bijten en toen bleef er allemaal draad om haar tandje hangen, vervolgens raakte ze natuurlijk in paniek. Uiteindelijk hebben we het gelukkig nog los kunnen knippen, maar het was wel een traumatische ervaring voor dr
Jij hebt Chi als plaatje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |