abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:12:26 #141
92409 Twinky
Little star.
pi_69537883
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind kwade/bange katten altijd zo eng. Bang dat ze dan vanuit het niets ineens aan mijn gezicht zouden hangen oid
ja vond ik ook Maar Mozes is het eerste jaar bij mij zo geweest, en nog veel erger dan in het filmpje. Hier maakt ie in ieder geval nog contact! Dus ik trek me er bij zulke katten uberhaupt weinig van aan, als ik er langswil ga ik er langs en dan hangt ie maar even in mijn broek
pi_69539773
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
Eindelijk heb ik m'n foto's gersized naar een normale grote, hier is mijn kat te vinden:

http://opperschaap.net/~wesleys/lucky/
Hahaha, op dat schaap! Geweldig
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:08:35 #143
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_69539880
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
Eindelijk heb ik m'n foto's gersized naar een normale grote, hier is mijn kat te vinden:

http://opperschaap.net/~wesleys/lucky/
Een Wallace & Gromit schaap
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_69540237
Siep heeft ook een knuffel, maar de verhoudingen liggen hier wat anders

En is (net als volgens mij ongeveer alle katten) gek op mandjes...

En doosjes:
In sommige kun je maar net zitten...

...en in andere kun je zelfs slapen:

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_69544015
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat ding heb ik ook! Mis alleen nog die massage cirkel. Ik ga zo'n tweede play circuit kopen aangezien je een groter parcour kan maken ermee. Mijne is nu een cirkel om de scratch bak (die de kitten nog vrolijk negeert).
met dat scratch ding doen ze hier ook niks ik ga ook nog een tweede baanset kopen
  maandag 1 juni 2009 @ 13:26:54 #146
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69600424

Vandaag kwamen ze voor het eerst checken wat dat gekke ding nu precies doet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 1 juni 2009 @ 14:10:55 #147
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_69601719
[offtopic] Werkt dat nou echt, zo'n robot stofzuiger?[/offtopic]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 1 juni 2009 @ 14:19:04 #148
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69601970
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:10 schreef tonja het volgende:
[offtopic] Werkt dat nou echt, zo'n robot stofzuiger?[/offtopic]
Ik ben er sinds een paar dagen dolgelukkig mee!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:10:36 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69631692
Mini:

Sasha:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_69632515
Onze maine coons toen ze net in huis waren:

Links penny, rechts kitty

Penny heeft nu nog haar volledige vacht, maar ze moet geschoren worden, omdat ze vol klitten zat

Een paar dagen later:
Ze zijn van onder de kasten gekropen, blijkbaar is de betonnen vloer toch de koud.

Penny ligt weer in de litter robot, haar eerste schuilplekje (zij is door ons genoemd naar Penny van Big Bang Theory omdat zij duidelijk voor de gadget had gekozen).
Ze maakt het zich wel makkelijk daar.

Haar zusje, Kitty, heeft een veilig plekje gekozen in onze tv-kast, waar ze ons in de gaten kan houden.

En momenteel zijn de twee schatteboutjes goed gewend hier. Ze gedragen zich soms nog wel schuw, maar slapen meestal toch naast de bank, op hun eigen bedje gemaakt van zachte kussens en dekens.

Kitty was de eerste die het stukje tussen de bank en verwarming een veilige plek vond om de rare mensen in de gaten te houden, dus kreeg ze een aantal kussens daar om te liggen:

Penny bleef maar op haar hoekje zitten. Ze had toen ook twee kussens bij gekregen om op te liggen:

Sinds gisteren kwam Penny op de lekkere plekje bij Kitty zitten, en kregen ze ook nog eens wat dekentjes om tussen te wurmen. Vreemd genoeg vechten ze nog wel eens... terwijl er meer dan genoeg plaats was. We hebben nu een doosje tussen de kussens gezet met een verhoging er in zodat er een scheiding is. Nu hebben ze ieder een kant. Maar soms gaan ze ook wel samen liggen:

Penny moest dus geschoren worden toen ze bij ons kwam. Zo ziet ze er dus uit nu:

Voor haar favoriete eetbakje...
En Drinkwell Platinum drinkfontein, waar ze ook alleen 's nachts uit drinkt:

Ze worden alleen na schemering actief.... ik hoop dat ze aan ons ritme gaat wennen, willen ze een beetje spelen met ons.

Een groot nadeel van een geschoren kat... ze maakt zichzelf niet meer schoon waar ze geen vacht meer heeft. Dat betekent dat ze nogal eens wat restjes op haar poeperd heeft die ze niet schoonmaakt. En voor een nat doekje vlucht ze weer eens weg.

En momenteel zijn ze bang voor mij omdat ik altijd de enge dingen met hun doet. Oogjes schoonmaken, poeperd schoonmaken. Maar alleen als ik loop. Als ik gewoon zit komen ze graag bij mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')