quote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deze zijn van Dutchypuppy, en de Pet's Place verkoopt dat. Krijg alleen het idee dat het onder de oksels niet zo heel fijn zat, dus nu hebben we éen met klitteband van de Jumper. Klitteband en een gewone sluiting trouwens, en die gaat over de rug en die lijkt me ook veel prettiger zitten
Ze zijn zo groot, ik ben er nog steeds niet aan gewend. Ik zie nog steeds die opdonders voor me altijdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Mijn knullen
Merlijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kareltje (die nooit stilzit en dus minder vaak op de foto gaat)
[ afbeelding ]
Een paar van mijn meisjes
Mudhle
[ afbeelding ]
Bijoux
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kay
[ afbeelding ]
Hoeveel katten heb jij wel niet. Wel lief hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Mijn knullen
Merlijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kareltje (die nooit stilzit en dus minder vaak op de foto gaat)
[ afbeelding ]
Een paar van mijn meisjes
Mudhle
[ afbeelding ]
Bijoux
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kay
[ afbeelding ]
7 maar liefstquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Hoeveel katten heb jij wel niet. Wel lief hoor!
Wie is Keilief en wie is Benny?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:47 schreef coriiander.net het volgende:
Geweldig topic!En ook hele mooie foto's allemaal! Hier ook wat foto's van Kayleigh en Benny:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de poezenliefhebbers onder ons: mocht je wat tijd over hebben en van lezen houden, lees dan eens het verhaal/eerbetoon over Flupke. De poes die ik had alvorens Kayleigh en Benny. Ik kreeg haar vlak na het overlijden van mijn vader; 17 jaar later, vlak na het overlijden van mijn moeder, is ook zij overleden. Een mooi, doch ingrijpend verhaal imo.Hier nog een foto van Flupke:
[ afbeelding ]
Laat al die foto's maar komen please!
Oké! Nou was ik net van plan om naar de Jumper te gaan morgen! Ik hoop dat ik daar een goede kan vinden dan! Dan kan Snoetje ook een keer mee naar buitenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deze zijn van Dutchypuppy, en de Pet's Place verkoopt dat. Krijg alleen het idee dat het onder de oksels niet zo heel fijn zat, dus nu hebben we éen met klitteband van de Jumper. Klitteband en een gewone sluiting trouwens, en die gaat over de rug en die lijkt me ook veel prettiger zitten
Och arme Mozes.. Hij klinkt wel heel verontwaardigdquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef Twinky het volgende:
hier een leuk filmpje van Mozes. Ik ga naar China aanstaande zondag en hij is nu al een weekje op het logeeradres waar nog twee katten wonen. Het is nog even wennen....
Dat ding heb ik ook! Mis alleen nog die massage cirkel. Ik ga zo'n tweede play circuit kopen aangezien je een groter parcour kan maken ermee. Mijne is nu een cirkel om de scratch bak (die de kitten nog vrolijk negeert).quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef Twinky het volgende:
hier een leuk filmpje van Mozes. Ik ga naar China aanstaande zondag en hij is nu al een weekje op het logeeradres waar nog twee katten wonen. Het is nog even wennen....
Nog gelukt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:29 schreef rosey het volgende:
[..]
Oké! Nou was ik net van plan om naar de Jumper te gaan morgen! Ik hoop dat ik daar een goede kan vinden dan! Dan kan Snoetje ook een keer mee naar buitenals het weer mooi weer wordt tenminste
Moses klinkt heel boos in dat filmpje. Is ie dat ook?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef Twinky het volgende:
hihi, dat is echt zo'n ding waarmee ik bij Mozes niet aan hoef te komen. Dan zegt ie zo van 'ja, okay... '
Ik keek hem nu pas, maar jezus zeg dat beest lijkt echt kwaadquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moses klinkt heel boos in dat filmpje. Is ie dat ook?
Onze kater schrok zich kapot toen we het kattenluik net hadden. Hij kon zichzelf er namelijk in zien, hij sprong een gat in de lucht!quote:
Bij de Jumper hier hadden ze dus niet van dat soort tuigjes en bij de 2 andere dierenwinkels waar ik ook langs ging ook niet. Bij de Jumper hadden ze wel tuigjes met "touwtjes" die er beter uit zagen als die ik eerder had gekocht dus die heb ik meegenomen. Maar we hadden er dus één voor een kitten gekocht en die blijkt dus al te klein voor Snoetje. We krijgen het tuigje wel om bij haar en ze vindt het niet eens erg! Maar toch zie je dat het net iets te krap zit. Deze gaan we dus nog omruilen voor een grotere en dan komt het hopelijk ook helemaal goed!! En het is van het weekend mooi weer dus dan kan ze mee naar buitenquote:
zwerfkat geweest of zo? hij ziet er zo gehavend uit op deze fotoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
Eindelijk heb ik m'n foto's gersized naar een normale grote, hier is mijn kat te vinden:
http://opperschaap.net/~wesleys/lucky/
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:19 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zwerfkat geweest of zo? hij ziet er zo gehavend uit op deze foto
[ afbeelding ]
Jep, vandaar ook day1 (de eerste dag dat wij 'm hadden)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:19 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zwerfkat geweest of zo? hij ziet er zo gehavend uit op deze foto
[ afbeelding ]
hij ziet er goed opgeknapt uit op de andere foto's, en blij met zn schaapjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jep, vandaar ook day1 (de eerste dag dat wij 'm hadden)- eerlijk is eerlijk, die foto is op dag 3 ofzo gemaakt. Hij heeft een antibioticakuur van een week gekregen, verschillende tubes met zalf/creme voor z'n ogen.
Hij is aankomen waaien op dezelfde dag als dat wij aankwamen op Aruba.
ja hij is ook echt kwaad. Maar Mozes wordt om het minste of geringste kwaad, zeker in situaties waar hij eigenlijk bang is...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik keek hem nu pas, maar jezus zeg dat beest lijkt echt kwaadDie houding ook
Ik vind kwade/bange katten altijd zo eng. Bang dat ze dan vanuit het niets ineens aan mijn gezicht zouden hangen oidquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja hij is ook echt kwaad. Maar Mozes wordt om het minste of geringste kwaad, zeker in situaties waar hij eigenlijk bang is...
ja vond ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind kwade/bange katten altijd zo eng. Bang dat ze dan vanuit het niets ineens aan mijn gezicht zouden hangen oid
Hahaha, op dat schaap! Geweldigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
Eindelijk heb ik m'n foto's gersized naar een normale grote, hier is mijn kat te vinden:
Een Wallace & Gromit schaapquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
met dat scratch ding doen ze hier ook niksquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat ding heb ik ook! Mis alleen nog die massage cirkel. Ik ga zo'n tweede play circuit kopen aangezien je een groter parcour kan maken ermee. Mijne is nu een cirkel om de scratch bak (die de kitten nog vrolijk negeert).
Ik ben er sinds een paar dagen dolgelukkig mee!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:10 schreef tonja het volgende:
[offtopic] Werkt dat nou echt, zo'n robot stofzuiger?[/offtopic]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |