We hebben zo'n 70 m2, de ene slaapkamer zullen ze niet mogen komen, dus blijft er zo'n 60 m2 over. Ik wil wel een net op het balkon zodat 'ie/ze met mooi weer daar een beetje kan/kunnen lummelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je de ruimte hebt zal ik voor 2 kiezen. Je hebt ook katten die liever alleen zijn. Maar een kitten heeft toch vaak een speelkameraadje nodig. Daarom komt er bij ons voor Fire ook nog 1tje bij. Zorro houdt absoluut niet van teveel drukte maar kan ook niet alleen zijn. Het blijven rare wezens.
Veel plezier met jullie kitten. De onze zijn ook binnen katten naar buiten is absoluut geen optie wel hebben wij trappen voor ze.
Dat vraagstuk van je werpt ook altijd discussies opquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We hebben zo'n 70 m2, de ene slaapkamer zullen ze niet mogen komen, dus blijft er zo'n 60 m2 over. Ik wil wel een net op het balkon zodat 'ie/ze met mooi weer daar een beetje kan/kunnen lummelen.
Maar eens overleggen metof 2 ook mag!
Ja okay, wat dat betreft zul je net zulke heftige reacties kunnen krijgen als op het feit dat het een binnenkat wordtquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat vraagstuk van je werpt ook altijd discussies op. De één zegt dat katten niet in roedes leven en in het wild ook alleen zijn, dus dat een 2e kat onzin is. De ander zegt weer dat ze beste vriendjes kunnen worden, maar ook vijanden.
Mijn ervaring is dat 1 kitten alleen prima kan, maar dat 2 echt leuker is. Het is absoluut waar dat ze dan gewoon samen optrekken, en bevriend raken. Het zou kunnen dat dat niet gebeurt, maar bij twee jonkies is die kans klein, zéker als je ze uit hetzelfde nest haalt.
Dat ligt aan de situatie altijd. Mijn twee coontjes die gaan gewoon op dezelfde bak (en dan nog wel een Litter Robot)quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, wat dat betreft zul je net zulke heftige reacties kunnen krijgen als op het feit dat het een binnenkat wordt. maar goed, ik denk wel dat 2 leuker is, maar op internet staat overal dat je dan ook 2 kattenbakken enzo moet hebben. Hoe doen de mensen hier met meerdere katten dat?
En de meeste boeken zeggen dat ze niet samen HOEVEN te leven, maar als het nodig is, worden ze partners in crimequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat vraagstuk van je werpt ook altijd discussies op. De één zegt dat katten niet in roedes leven en in het wild ook alleen zijn, dus dat een 2e kat onzin is. De ander zegt weer dat ze beste vriendjes kunnen worden, maar ook vijanden.
Twee katten die op één bak moeten is onzin. Het kan zijn dat ze zich er niet prettig bij voelen, en dat de één buiten de pak piest, en dan zou je een 2e bak kunnen overwegen (al kunnen er veel meer redenen voor zijn). Als je ze vanaf het begin aan één bak laat wennen en die gewoon schoon houdt, is de kans groot dat het gewoon goed gaat, zéker met jonkies.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, wat dat betreft zul je net zulke heftige reacties kunnen krijgen als op het feit dat het een binnenkat wordt. maar goed, ik denk wel dat 2 leuker is, maar op internet staat overal dat je dan ook 2 kattenbakken enzo moet hebben. Hoe doen de mensen hier met meerdere katten dat?
De ervaring die ik heb is dat 1 kattenbak en 1 drink en 1 eetbakje gewoon goed gaat met 2, maar was benieuwd naar de andere ervaringenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twee katten die op één bak moeten is onzin. Het kan zijn dat ze zich er niet prettig bij voelen, en dat de één buiten de pak piest, en dan zou je een 2e bak kunnen overwegen (al kunnen er veel meer redenen voor zijn). Als je ze vanaf het begin aan één bak laat wennen en die gewoon schoon houdt, is de kans groot dat het gewoon goed gaat, zéker met jonkies.
Ik weet niet waar je ze vandaan wil halen, maar nestjes hebben ook niet voor elke kitten een aparte bak, dus ze zijn het al gewend.
Een uitgebreid fotoverslag is vereist, dat snap je natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De ervaring die ik heb is dat 1 kattenbak en 1 drink en 1 eetbakje gewoon goed gaat met 2, maar was benieuwd naar de andere ervaringen. De bedoeling is natuurlijk een grote schoonmaakbeurt 1x in de week en elke dag even de bak uitscheppen op poeppies.
Ze zullen bij stichting Redcat of het asiel vandaan komen.
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een uitgebreid fotoverslag is vereist, dat snap je natuurlijk.
Ik moet bij jouw kat altijd aan de mijne denkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef Lau. het volgende:
Haha die is gaaf
Gaapfoto's zijn altijd leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:00 schreef leipeshitouwes het volgende:
[ afbeelding ]
Pumpkin en Fritz, spreekt voor zich wie pumpkin is en wie fritz is
[ afbeelding ]
![]()
Gaaf! Mooie ogen ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:48 schreef MissBliss het volgende:
Ah, debiele kattenfoto's
Spider kan er ook wat van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste foto.. het lijkt wel of er iets niet klopt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:40 schreef babyfeet het volgende:
Mooie katten komen er voor bij zeg.
de foto's zijn geweldig
zeker die als ze lekker liggen te slapen en hoe ze soms ook liggen
Diesel trof ik van de week zo aan op bed![]()
[ afbeelding ]
En dit is de gekke dove kat van mijn ouders Sneezle![]()
[ afbeelding ]
onze kitty had waarschijnlijk model gestaan voor puss-in-bootsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:18 schreef JufMariska het volgende:
De laatste is een beetje puss-in-boots
[ afbeelding ]
Schatjes hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:13 schreef Millitia het volgende:
http://i41.tinypic.com/5wxjlf.jpg
( Maar even een link, want anders verneuk ik de layout volgens mij met veel te groot plaatje. )
De linker twee komen morgenavond bij mij in huis
Vooral als zwarte kat in de zon gaan liggen jaquote:Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Klonk het volgende:
En onze poezen mogen deze zomer voor het eerst naar buiten, dus moeten ze nog even wennen aan de warmte en nadat Pien een uur (ja een uur) in de zon heeft liggen bakken had ze het toch warm, errug warm![]()
Ja hij past goed op mijquote:
Aaaaaahquote:Op maandag 29 juni 2009 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt van ons. 23 augustus komt hij. En nu echt brainstormen voor een naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |