Deze man heeft verstand van zakenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:34 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om niét te slapen?
Weet ik.quote:
Dit jaar op Pinkpop geen last van gehad. En ik stond toch tegen bosjes aan waar mensen de ganze dag in stonden te pissen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
Ook weer hoi ^^
nog 2 examens te gaan en dan is het feest
is het trouwens raar dat ik steeds banger word voor mensen die op m'n tent pissen? :s
enige ervaring mee?
Kun je een paar uurtjes oppassen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:35 schreef ThE_ED het volgende:
Ben wel benieuwd naar het terrein deze keer.
De Vrijdag is voor mij overigens de minst interessante dag.
ligt eraan wanneer en hoe ik zelf ben die dagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kun je een paar uurtjes oppassen dan?
Ghehehe wij gaan sowieso pas vrijdag, maar wilden eik op tijd zijn voor Jon Oliva's Pain... Maar vriendlief moet waarschijnlijk tot 15.00 werken, dus dat gaan we never nooit nie redden!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ligt eraan wanneer en hoe ik zelf ben die dag
* BELASTING kijkt op de planning..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kun je een paar uurtjes oppassen dan?
Ik kan vast wel op sommige tijdstippen en anders is er misschien wel een fok!groepje ergens..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe wij gaan sowieso pas vrijdag, maar wilden eik op tijd zijn voor Jon Oliva's Pain... Maar vriendlief moet waarschijnlijk tot 15.00 werken, dus dat gaan we never nooit nie redden!
Ja maar niet de mijnequote:
Beetje jammer alleen dat "de monsters" zich een eindje van het festivalterein vandaan bevinden!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kan vast wel op sommige tijdstippen en anders is er misschien wel een fok!groepje ergens..
Het is maar dat je weet.quote:
Waar...? In Tilburgquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
* BELASTING kijkt op de planning..
Waar zou er dan opgepast moeten worden?
Plaats een oproep of FOK! Oppas gezocht voor komend weekend.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat "de monsters" zich een eindje van het festivalterein vandaan bevinden!
Ja, dan gaat het niet door idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat "de monsters" zich een eindje van het festivalterein vandaan bevinden!
En hoelang zou dat moeten duren dan? En van hoelaat? (ben er dus over denken..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waar...? In Tilburg
Waarop....? Een stelletje monsters
Ghehehe het gaat er eigenlijk om dat we de vrijdag pas later weg kunnen als we gedacht hadden... of eik dat dat ene waar we de vrijdag voor zouden gaan eerder speelt als we gedacht hadden....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En hoelang zou dat moeten duren dan? En van hoelaat? (ben er dus over denken..)
Alleen Tilburg ligt nét niet op m'n route ben ik bang ..
zolang ze op je tent pissen is het niet zo erg, erin is ergerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
is het trouwens raar dat ik steeds banger word voor mensen die op m'n tent pissen? :s
enige ervaring mee?
een bord met haar/zijn username?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef shifto het volgende:
Kan niet iedere FOK!er een bordje op zijn tent hangen zodat we elkaar herkennen?
Zou bij mij een slecht idee zijn denk ik.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 06:01 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zou bij mij een slecht idee zijn denk ik._!
Haha, niet echt nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 07:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Inderdaad...Of je moet er van houden dat je tent ondergezeken wordt!
Je hebt er jammergenoeg altijd van die mafketels bijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
Ook weer hoi ^^
enige ervaring mee?
Ik wil anoniem blijvenquote:
dan moet je zeker foto's op je fobo hebben staanquote:
Hehehequote:Op zondag 21 juni 2009 11:40 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
dan moet je zeker foto's op je fobo hebben staan![]()
nog 4 dagen
Dream Theater en Down ookquote:Op zondag 21 juni 2009 11:43 schreef ThE_ED het volgende:
Devildriver en Sacred Reich spelen op dezelfde tijd? wel jammer
Weet ik eigenlijk niet, ik ging altijd stug vrijdagochtend vroeg, maar denk nu toch wel aan donderdagavond...quote:Op zondag 21 juni 2009 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer ga jij naar Graspop en hoe laat?
Misschien kunnen we wat afspreken. Je gaat toch met de trein?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik ging altijd stug vrijdagochtend vroeg, maar denk nu toch wel aan donderdagavond...
Naar Graspop gaan natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Yep, zal eens gaan bedenken wat ik wil doen.
echt slecht dat die te gelijk gaan, daar is (bijna) niet tussen te kiezenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
echt slecht dat die te gelijk gaan, daar is (bijna) niet tussen te kiezen
Goed puntquote:
Bang om herkend te worden?quote:
Neuh, geen zin in een wachtrij FOK!kers voor mn tent die om een handtekening komen vragen!quote:
Hahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 13:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in een wachtrij FOK!kers voor mn tent die om een handtekening komen vragen!
Gewoon een bordje met deze smileyquote:
Gewoon een button maken van deze smileyquote:
ja, een stomp voor je bek ofzoquote:Op zondag 21 juni 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kunnen wij als fokkers een geheime handdruk verzinnen.
Goed ideequote:
Ja * tijnbrein] krijgt een knal voor zijn bek[/me]quote:Op zondag 21 juni 2009 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
in de pit "hey jij bent ook van fok!?!"
Ja goed ideequote:
Waarom niet? Lekker knuffelen samen. Dat is toch leukquote:
Op Graspop headbangt, zuipt, rookt en ouwehoert men.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker knuffelen samen. Dat is toch leuk
Vorig jaar is er 's-nachts wel iemand op mijn buurvrouw haar tent gesprongen. Dat was pas schrikken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
Ook weer hoi ^^
enige ervaring mee?
Dat klinkt veel beterquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op Graspop headbangt, zuipt, rookt en ouwehoert men.
JAAAA MENSEHH!!!!quote:
inderdaad! diezelfde planning heb ik ook zo ongeveerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:12 schreef Romanov het volgende:
[..]
JAAAA MENSEHH!!!!
Nog 4 dagen, t gaat nu echt hard. Graspop week is nu hier bij me begonnen, met in de 1e helft de voorbereiding thuis, en de 2e helemaal losgaan in Dessel![]()
En het weer gaat ook steeds meer de goede kant op, heb vandaag mn stoeltje alweer gekocht en ga woensdag nog ff mn tent checken. Laat maar komen, dat Graspop!!!
We waren je al kwijt.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef DerMeister het volgende:
en 't wordt blijkbaar tijdens graspop zoooooooo warm he. net als vorig jaar, overdag kapotgaan in de zon, 'savonds/'snachts tot in de vroege ochtend lekker buitenhangen
Oppas geregeld?quote:
YEAHquote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef DerMeister het volgende:
en 't wordt blijkbaar tijdens graspop zoooooooo warm he. net als vorig jaar, overdag kapotgaan in de zon, 'savonds/'snachts tot in de vroege ochtend lekker buitenhangen
Balenquote:
familie woont zo goed als allemaal bij mij in de buurt dus niet bij vampquote:Op zondag 21 juni 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Balen![]()
Geen vrienden of familie die kunnen?
Als je 5 vrienden hebt dan is je probleem opgelost. Gewoon bij elke vriend een kind dumpen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
familie woont zo goed als allemaal bij mij in de buurt dus niet bij vamp
en vrienden hebben al veel eigen kinderen en om er dan 5! bij te krijgen?!
maar we hebben nog even
komt vast goed!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je 5 vrienden hebt dan is je probleem opgelost. Gewoon bij elke vriend een kind dumpen.![]()
Succes
Tuurlijk gaat het lukken.quote:
Oudste twee zijn bij ex, die als het goed is niet gaatquote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je 5 vrienden hebt dan is je probleem opgelost. Gewoon bij elke vriend een kind dumpen.![]()
Succes
Hoeveel kinderen heb je nu precies?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste twee zijn bij ex, die als het goed is niet gaat
Wow dat is best veelquote:
dan nu nog de overige 3quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste twee zijn bij ex, die als het goed is niet gaat
Oke gewoon daarquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dat is best veel![]()
Allemaal je eigen kinderen?
ja.... Oudste twee zou dan juist haast wel kunnen!quote:
ik had het gewoon goed onthouden, morgen!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste 2 ( 12 en 11) van mij en ex en de jongste ( 5, morgen 3 en ongeveeer anderhalf ) van mij en nieuwe
( die dus daarna zieligjes alleen thuis blijft om "op te passen"
Gruwelijk goed natuurlijk!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gruwelijke goed of gruwelijk slecht?
ik schrok al!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef supercalifragilistic het volgende:
[..]
Gruwelijk goed natuurlijk!!!!
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef DerMeister het volgende:
echt welquote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef vamperotica het volgende:
Whoei... Het begint nu echt dichtbij te komen!
Des te leuker.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef DerMeister het volgende:
hmz, het zag er eerst goed uit. maar ze geven nu regen, onweer af :S
quote:
ik was mij al aan het afvragen hoe ik het ging afprintenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Nog enkele dagen!, trouwens een of andere Belgische metalwebsite heeft het volledige band schema op één A4 pagina gezet en het is verdomt handig!
Ja die vond ik gister ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Nog enkele dagen!, trouwens een of andere Belgische metalwebsite heeft het volledige band schema op één A4 pagina gezet en het is verdomt handig!
handig, gelijk ff uitgeprintquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Gezellig druk dusquote:Op zondag 21 juni 2009 22:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste 2 ( 12 en 11) van mij en ex en de jongste ( 5, morgen 3 en ongeveeer anderhalf ) van mij en nieuwe
( die dus daarna zieligjes alleen thuis blijft om "op te passen"
Noteert op lijstjequote:
Dankuquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Wie wil er FOK!KEN?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef Niara het volgende:
yay vlag!
ik denk dat ik donderdag nog wle een laken en wat stiften meeneem. Stomme examens.
Heeft iemand nog tips voor zaterdag? Ik heb te veel tijd over daar :<
Tot de grens moet je sowieso betalen. Daarna is het gratis.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik wil op donderdag via Leuven reizen (vanuit Roosendaal/Essen), dat kan vast niet gratis zeker? Vanaf waar zou ik dan een kaartje moeten kopen?
Waarom via Leuven?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik wil op donderdag via Leuven reizen (vanuit Roosendaal/Essen), dat kan vast niet gratis zeker? Vanaf waar zou ik dan een kaartje moeten kopen?
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef DerMeister het volgende:
hmz, het zag er eerst goed uit. maar ze geven nu regen, onweer af :S
Goed ideequote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef ThE_ED het volgende:
nou dan vind ik jullie wel zo ja!
Bij wacken had ik onze vlaggenstok een stuk de grond in gedaan en daarna met scheerlijnen er in piramidevorm aan vastgezet,
Weet ik,maar vanaf de grensquote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot de grens moet je sowieso betalen. Daarna is het gratis.
Omdat diegene met wie ik ga daar is.quote:
Ik ben van plan vrijdagavond in de 24h-zone te staan met dat ding.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer zijn jullie er? Dan kom ik wel es langs
Dat is mooiquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef draculettetje het volgende:
ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat vriend vamp eerder thuis komt van werk!
zijn we gewoon op tijd vrijdag!
De reisplanner van de NS gebruikenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef BELASTING het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik m'n reis mee kan plannen? 9292ov.nl wil bij mij niet naar het buitenland..
Dat is wel een goede reden jaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Hanneke12345 het volgende:
Omdat diegene met wie ik ga daar is.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef draculettetje het volgende:
ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat vriend vamp eerder thuis komt van werk!
zijn we gewoon op tijd vrijdag!
Geen idee ik ga met de treinquote:
Daar heb ik geen last van met de treinquote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef vamperotica het volgende:
Ben toch benieuwd hoe lang he tdaadwerkelijk gaat worden... Vooral met al die belse "omleggingen!
vanuit gent doe ik er al meer als 2uur overquote:
Ik reis via Amsterdam. Woon in Amstelveen. Pinkpop was net iets meer dan 3 uur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef _LotT het volgende:
[..]
vanuit gent doe ik er al meer als 2uur over
van in nederland te vertrekken zal het dus nog wel langer zijn
jezelf, gezelligheidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:41 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb eik geen flauw idee wat ik allemaal mee moet nemen
maggequote:
quote:
Een tip aan iedereen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jezelf, gezelligheid
kleren enzo
luchtbed en slaapzak oid
de rest hebben wij geloof ik wel
alleen de schapjes bood
Ow ja....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een tip aan iedereen.
Vergeet je kaartje niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En je paspoort of id
Vrienden van mij hebben dat een keer gehadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ja....
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoesssssssieieieieieieieie
eeks, lijkt me echt vervelendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben dat een keer gehadToen moesten ze terug gaan om ze te halen. In Utrecht. En aangezien ik met hun mee reed had ik geen keuze.
Eigenlijk niet veel want dat mijn kon boeien het was de eerste keer dat ik überhaupt naar een metalfestival ging. Ik kende de maar een paar bands die toen speelde. En dat was in 2001.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:17 schreef Niara het volgende:
[..]
eeks, lijkt me echt vervelenddaardoor veel gemist?
Ook nog een tip: vergeet je oordopjes niet
Hadden wij ook een keer met een maat van ons (ik noem geen namen, Hansch), die hield voor iedereen de kaarten bij, en... was ze vergetenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben dat een keer gehadToen moesten ze terug gaan om ze te halen. In Utrecht. En aangezien ik met hun mee reed had ik geen keuze.
Wat een ......(censuur).....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hadden wij ook een keer met een maat van ons (ik noem geen namen, Hansch), die hield voor iedereen de kaarten bij, en... was ze vergetenKon ik weer met hem terug
Mijn eerste concert/festival/whatever was Monsters Of Rock in Tilburgquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk niet veel want dat mijn kon boeien het was de eerste keer dat ik überhaupt naar een metalfestival ging. Ik kende de maar een paar bands die toen speelde. En dat was in 2001.![]()
Goede tip
Dat is al een tijdje terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mijn eerste concert/festival/whatever was Monsters Of Rock in Tilburg
quote:
Ik weet nu hoe jong jij bentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
in 1988 meen ik.... En ik was 13 of 14......* Zucht....
da weet ik nog wel, heb je weggebracht toen....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mijn eerste concert/festival/whatever was Monsters Of Rock in Tilburg
da zal ik nie doen hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ja....
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoesssssssieieieieieieieie
Ik ga donderdag wel mijn zooi bijelkaar zoeken. Morgen eerst nog werkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef Niara het volgende:
Mijn eerste concert was Sonata Arctica in de Boerderij
En eerste festival Graspop 2007
Verder is m'n tas zo goed als ingepakt
EN ik heb m'n zonnebril weer gevonden. Hoera!
wordt hier ook donderdag of vrijdagochtend nog gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga donderdag wel mijn zooi bijelkaar zoeken. Morgen eerst nog werken
Gelukkig ben ik donderdag al vrijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wordt hier ook donderdag of vrijdagochtend nog gedaan
Dan ben ik er al.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's wel lekker ja
ach wij komen vrijdag ook op tijd!
zoals zo vele denk ik!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik er al.Ik ga donderdag al
Ja dat ik denk ook. Zeker omdat het vorig jaar zo goed bevallen is.quote:
als het kan, dan kan het ook!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ik denk ook. Zeker omdat het vorig jaar zo goed bevallen is.
Gewoon gezellig bieren op de camping eerst wel rustig je tent opzetten. In plaats van je tent snel op zetten en daarna gelijk bands checken.quote:
Volgens mij heb ik die kinderen ook gezien vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:46 schreef Niara het volgende:
ik ga ook donderdag al, maar dan kan ik morgen / donderdagochtend onbezorgd stressen voor m'n examen en dan gelijk door
En dan kun je nog uitgebreid je tent opzetten en dat soort dingen.
Oh trouwens de afgelopen twee jaar waren er twee kindjes van geen idee hoe oud..Zo schattig een jongetje en een meisje, jongetje met zo'n lief koppie vol oranje krulletjes. Ben benieuwd of ze dit jaar ook weer komen. Die waren de donderdag ook aan het wachten tot je de camping op mocht
Misschien een tip voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef draculettetje het volgende:
jullie hebben ook helemaal gelijk hoor!
ik ga dat zelf gewoon niet redden!
wie weetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een tip voor volgend jaar.![]()
Trouwens vrijdag komen is echt niet erg.
Ik ga je helpen het te onthouden.quote:
Met de trein is leuk. Al die idiotenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:52 schreef Niara het volgende:
Ik ben vorig jaar alleen terug gegaan met de trein![]()
Dit jaar moet ik nog een paar dagen in BE blijven voor ik eindelijk weer eens in NL kom![]()
Oh over de trein.. ik vond wel dat mensen een beetje eng deden toen we met z'n allen in Antwerpen stonden te wachten op de trein.. en mensen die over de sporen in Mol gingen lopen.:/
quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben dat volgend jaar vast alweer vergeten
Ja hier in dit topicquote:
Ik zal het volgend jaar de dag voor graspop je er aan herinneren.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga alvast even mn kaartje bij de voordeur leggen
da's fijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het volgend jaar de dag voor graspop je er aan herinneren.
Hier ook waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wordt hier ook donderdag of vrijdagochtend nog gedaan
Ik heb dat, sinds ik kids heb, elke keer op festivals e.d..... Dan denk ik Aaaaaaaahhhhh Kijk dan....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:46 schreef Niara het volgende:
ik ga ook donderdag al, maar dan kan ik morgen / donderdagochtend onbezorgd stressen voor m'n examen en dan gelijk door
En dan kun je nog uitgebreid je tent opzetten en dat soort dingen.
Oh trouwens de afgelopen twee jaar waren er twee kindjes van geen idee hoe oud..Zo schattig een jongetje en een meisje, jongetje met zo'n lief koppie vol oranje krulletjes. Ben benieuwd of ze dit jaar ook weer komen. Die waren de donderdag ook aan het wachten tot je de camping op mocht
Ja het is wel schattig maar ik zou er ook niet aan moeten denken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb dat, sinds ik kids heb, elke keer op festivals e.d..... Dan denk ik Aaaaaaaahhhhh Kijk dan....![]()
Had die van mij ook wel mee kunnen nemen!!!
Maar elk jaar ben ik reuze blij ( voor mezelf én voor de kids) dak het nie gedaan heb!!
Dat is hier áltijd "laatstemomentwerk" !!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:02 schreef BELASTING het volgende:
Nu schiet het echt op!
Straks vast beginnen met tas pakken!
Yes pleasequote:Op woensdag 24 juni 2009 07:41 schreef Drummer-Itchy het volgende:
toen gelijk een lijst gemaakt van spullen, op verzoek kan ik die wel plaatsen
Ik heb er zin in!!!![]()
ok komtiequote:
quote:Graspop '09
Kampeerspullen
- Tent
- Luchtbed + Pomp
- Kussens + Dekens
- Stoeltjes
- Zeil
Eten
- 10 blikjes Knaks
- Tonijn
- Zalm
- 3 Broden
- Chips, Pringles e.d.
- Cup-a-Soup
- Bier 2 Trayen
- 2 flessen Crystal Clear
- 2 flessen Cola
- 1 literfles Malibu
- 2 Flessen Canei
- Plastic bekertjes, bestek, borden
- EnergyDrank 16 blikjes
- Dextro Energy
- Condooms
- Regenponcho's
- Zwanger zonder Zaad
Kleding e.d.
- 2 Lange Broeken
- 1 ¾ Broek
- 1 korte broek
- 3 shirts + 2 daar kopen
- 2 hempjes (nog kopen)
- 1 vest
- Jas
- sjaal
- ondergoed
- zonnebril
- schoenen (2 paar)
- Toilletshizzle
- handdoeken
- washandje
- pijnstillers
- slotje
- sigaretten + aansteker
- rookwaren
voor mn liefstequote:
die drinkt maar bier!quote:
Ik heb pas 3 dagen met der jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die drinkt maar bier!
Maar ik neem ook niet zoveel mee hoor, ik ben ook maar alleen natuurlijk.
De tent is wel lekker ruim dus ik kan lekker breed liggen![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:35 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 dagen met der ja
Dan moet ik der wel tevreden houden
Ik wil icolators meenemen...Blijf ze naar drop vinden smaken en dat vind ik wel lekker.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:36 schreef draculettetje het volgende:
ik wist helemaal niet dat jou rooksels mee wou nemen
maar had het je wel willen vragen!
ja tuuuuuurlijk kan dat, of wij halen het, ik kan alleen echt nie draaien ha ha ha
ik heb die pijnstillers wel!
Ghehehe ik weet neit wat voor associatie jij erbij hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:42 schreef draculettetje het volgende:
oe da's minder ja
neem wel extra diclo voor je mee
we rijden wel samen met jou naar de groentewinkel voor we gaan
uhm snoepgoed? winkeltje dat dicht is? ik heb er vast de verkeerde asociatie bij
da's meer een oven idee enzo maar dan neem jij het snoepje niet mee, die blijft bij de andere bakselsquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe ik weet neit wat voor associatie jij erbij hebt
snoepjes met leuke plaatjes eropquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:42 schreef draculettetje het volgende:
uhm snoepgoed? winkeltje dat dicht is? ik heb er vast de verkeerde asociatie bij
van die plak plaatjes, heb je toch een tatoeage op graspop kunnen zetten ha haquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:54 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
snoepjes met leuke plaatjes erop
hahaha nee ik neem een watervast stift mee, voor mensen die K.O. liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van die plak plaatjes, heb je toch een tatoeage op graspop kunnen zetten ha ha
dus als ik een mooi versierd iemand zie lopen weet ik dat jij bezig bent geweest!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:59 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
hahaha nee ik neem een watervast stift mee, voor mensen die K.O. liggen
Jaa iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus als ik een mooi versierd iemand zie lopen weet ik dat jij bezig bent geweest!
Condoom zijn eten?quote:
quote:
Kom je hier nu mierenneuken? We weten zelf wel wat we mee moeten nemen.. Ga liever ergens anders een topic verneuken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:42 schreef magge het volgende:
Trouwens gasten...
zaklampen? Olielampjes? Bij de Xenos zijn ze echt supier goed koop, en vrij stevig
Thats how we roll!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef Roops het volgende:
Wat een lijsten allemaal. Vanavond even de tent checken en morgen spul pakken. Morgenavond op weg!!
Ho eens even, die olielampjes zijn de bom ja, ik vond ze echt super handig iniedergeval.. Ik weet niet wat jou probleem verder is...ah wacht... je gaat naar Graspop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef BELASTING het volgende:
[..]
[..]
Kom je hier nu mierenneuken? We weten zelf wel wat we mee moeten nemen.. Ga liever ergens anders een topic verneuken.
Wat is er mis met Graspop?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef magge het volgende:
[..]
Ho eens even, die olielampjes zijn de bom ja, ik vond ze echt super handig iniedergeval.. Ik weet niet wat jou probleem verder is...ah wacht... je gaat naar Graspop.
Er klopt zo niets aan jouw zin. En hoezo de EO Jongerendag? Ben je trots op jezelf? Ben je nou de man?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:01 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat is er mis met Graspop?Lijkt mij 1 van de betere festivals!
Jij gaat zeker graag naar de EO Jongerendag
Spellingnazi. En nee ben ik niet, maar dat ben jij ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef magge het volgende:
[..]
Er klopt zo niets aan jouw zin. En hoezo de EO Jongerendag? Ben je trots op jezelf? Ben je nou de man?
Ja, idd de bom. Verleden jaar op Rock Am Ring vond iemand die dingen ook de bom kennelijk. Totdat een van zn dronken vriendjes dat ding lomp omstootte en bijna een rokende hoop van smeulend nylon en polyester had gemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef magge het volgende:
[..]
Ho eens even, die olielampjes zijn de bom ja, ik vond ze echt super handig iniedergeval.. Ik weet niet wat jou probleem verder is...ah wacht... je gaat naar Graspop.
Het is een Olielamp!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:20 schreef Romanov het volgende:
[..]
Vuur + camping + festival is best een linke combinatie
En die van jou werkt op batterijen zekers?quote:
het wordt al beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef Romanov het volgende:
[..]
En die van jou werkt op batterijen zekers?![]()
Overigens wordt de weersverwachting bijgesteld, vrijdags schijnt het lekker te worden met een zonnetje en 26 graden. Zaterdag en zondag op beide dag grote kans op regen echter, met onweer en een graad of 25. Zolang het niet aan een stuk door regent, en tussen de buien door de zon goed door komt, heb ik er niet zoveel moeite mee overdag's. S'avonds al wat meer, omdat zo'n wei snel een baggerput wordt
Doe ik niet aan meequote:
niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:08 schreef Niara het volgende:
[..]
Doe ik niet aan meeDank je feestelijk
Hoera! Net nog een zaklamp en veiligheidsspelden en andere zooi gehaald.
ik zal mijn vriendin vanavond ook eens inlichten over dit heugelijke feitquote:
Dus als we bellen zien, ben jij in de buurt ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef Niara het volgende:
Ohh bellenblaas
Omdat bellen vrolijk maken ^_^
Dat is inderdaad vrolijk. Heb je dan ook een vrolijk t-shirt aan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef Niara het volgende:
Ohh bellenblaas
Omdat bellen vrolijk maken ^_^
Ik ben diegene zonder zwart t-shirtquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:56 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Dus als we bellen zien, ben jij in de buurt ?
ik heb een Octo shirt, Malibu shirt of een Alles Naar De Klote Shirt aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben diegene zonder zwart t-shirt
Hahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik heb een Octo shirt, Malibu shirt of een Alles Naar De Klote Shirt aan
edit: Of geen shirt![]()
kijk maar of je me ziet
ok je loopt dus in een groen en rood shirt, zal ik proberen te onthoudenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik zal er opletten.![]()
Voor mijn shirt zie fobo
Ik een AC/DC, Nightwish of een Disturbed shirtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik zal er opletten.![]()
Voor mijn shirt zie fobo
Dat groene shirt is van Mambo Kurtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ok je loopt dus in een groen en rood shirt, zal ik proberen te onthouden
Noteertquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:06 schreef Niara het volgende:
Hmm.. morgen halter top denk ik. Om alvast een beetje bruin te worden(of tja een poging daartoe)
Zaterdag Blind Guardian shirt
En de rest grijs Kamelot shirt of ehm zwart shirt met rode rozen
Dus bellen met die combinatie ben ik (of in combinatie met een zwart-groen gestreept vest met kattenoren)
En hoe zie jij er uit?quote:
Ik ben een heel verlegen jongen dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Niara het volgende:
[..]
En hoe zie jij er uit?![]()
Voordat ik bang word dat er een grote enge man met een kaal hoofd en een ruige baard op me af stapt
het initiatief was als ik me niet vergis Belgisch dus idd, als jullie naar België komen ..quote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Niara het volgende:
Wieeeeeh ik heb er echt zin in
En ik ben ook heel erg verlegen hoor
Maar ach, het zal vast wel heel gezellig worden.
Ik hou van de Graspopsfeer en een heel klein beetje van het stinkende gras na een dag
Hahahaquote:
* Drummer-Itchy proost met een Golden Powerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Trouwens ik ben vast begonnen met indrinken voor Graspop![]()
Dus proost alvast
Lekker een golden showerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
* Drummer-Itchy proost met een Golden Power![]()
dus je loopt naakt over het terrein en je vraagt je constant af wat je aan gaat trekken ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben dat dikkige kleine "meisje" wat nog niet weet wat ze aan doet
mja oke *herinnert zich asma-aanvallen van vriendlief door het stof*quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
dus je loopt naakt over het terrein en je vraagt je constant af wat je aan gaat trekken ?
Geil....!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
dus je loopt naakt over het terrein en je vraagt je constant af wat je aan gaat trekken ?
Ik ben al aanwezig na Dream Theater (eindigt om 12uur geloof ik?)quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef Romanov het volgende:
[..]
Geil....!![]()
Maar hoe zat het met die meet?
Was dat op vrijdag in de 24H zone met vlag na het laatste concert ofzow? Want er moet dan ook wel gebiert worden door mij vinnik...![]()
Je hoeft je niet te schamen voor je lichaam hoor.quote:
Ghehehe dat wil ik je nog wel eens horen zeggen als je me gezien hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen voor je lichaam hoor.
Gaat fobo checkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe dat wil ik je nog wel eens horen zeggen als je me gezien hebt
waarom moest ik daar ook aan denken?quote:
* BELASTING doet gezellig mee met een Korenwolf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
* Drummer-Itchy proost met een Golden Power![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |