Neuh, geen zin in een wachtrij FOK!kers voor mn tent die om een handtekening komen vragen!quote:
Hahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 13:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in een wachtrij FOK!kers voor mn tent die om een handtekening komen vragen!
Gewoon een bordje met deze smileyquote:
Gewoon een button maken van deze smileyquote:
ja, een stomp voor je bek ofzoquote:Op zondag 21 juni 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kunnen wij als fokkers een geheime handdruk verzinnen.
Goed ideequote:
Ja * tijnbrein] krijgt een knal voor zijn bek[/me]quote:Op zondag 21 juni 2009 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
in de pit "hey jij bent ook van fok!?!"
Ja goed ideequote:
Waarom niet? Lekker knuffelen samen. Dat is toch leukquote:
Op Graspop headbangt, zuipt, rookt en ouwehoert men.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker knuffelen samen. Dat is toch leuk
Vorig jaar is er 's-nachts wel iemand op mijn buurvrouw haar tent gesprongen. Dat was pas schrikken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
Ook weer hoi ^^
nog 2 examens te gaan en dan is het feest
is het trouwens raar dat ik steeds banger word voor mensen die op m'n tent pissen? :s
enige ervaring mee?
Dat klinkt veel beterquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op Graspop headbangt, zuipt, rookt en ouwehoert men.
JAAAA MENSEHH!!!!quote:
inderdaad! diezelfde planning heb ik ook zo ongeveerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:12 schreef Romanov het volgende:
[..]
JAAAA MENSEHH!!!!
Nog 4 dagen, t gaat nu echt hard. Graspop week is nu hier bij me begonnen, met in de 1e helft de voorbereiding thuis, en de 2e helemaal losgaan in Dessel![]()
En het weer gaat ook steeds meer de goede kant op, heb vandaag mn stoeltje alweer gekocht en ga woensdag nog ff mn tent checken. Laat maar komen, dat Graspop!!!
We waren je al kwijt.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef DerMeister het volgende:
en 't wordt blijkbaar tijdens graspop zoooooooo warm he. net als vorig jaar, overdag kapotgaan in de zon, 'savonds/'snachts tot in de vroege ochtend lekker buitenhangen
Oppas geregeld?quote:
YEAHquote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef DerMeister het volgende:
en 't wordt blijkbaar tijdens graspop zoooooooo warm he. net als vorig jaar, overdag kapotgaan in de zon, 'savonds/'snachts tot in de vroege ochtend lekker buitenhangen
Balenquote:
familie woont zo goed als allemaal bij mij in de buurt dus niet bij vampquote:Op zondag 21 juni 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Balen![]()
Geen vrienden of familie die kunnen?
Als je 5 vrienden hebt dan is je probleem opgelost. Gewoon bij elke vriend een kind dumpen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
familie woont zo goed als allemaal bij mij in de buurt dus niet bij vamp
en vrienden hebben al veel eigen kinderen en om er dan 5! bij te krijgen?!
maar we hebben nog even
komt vast goed!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je 5 vrienden hebt dan is je probleem opgelost. Gewoon bij elke vriend een kind dumpen.![]()
Succes
Tuurlijk gaat het lukken.quote:
Oudste twee zijn bij ex, die als het goed is niet gaatquote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je 5 vrienden hebt dan is je probleem opgelost. Gewoon bij elke vriend een kind dumpen.![]()
Succes
Hoeveel kinderen heb je nu precies?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste twee zijn bij ex, die als het goed is niet gaat
Wow dat is best veelquote:
dan nu nog de overige 3quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste twee zijn bij ex, die als het goed is niet gaat
Oke gewoon daarquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dat is best veel![]()
Allemaal je eigen kinderen?
ja.... Oudste twee zou dan juist haast wel kunnen!quote:
ik had het gewoon goed onthouden, morgen!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste 2 ( 12 en 11) van mij en ex en de jongste ( 5, morgen 3 en ongeveeer anderhalf ) van mij en nieuwe
( die dus daarna zieligjes alleen thuis blijft om "op te passen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |