Deze man heeft verstand van zakenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:34 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om niét te slapen?
Weet ik.quote:
Dit jaar op Pinkpop geen last van gehad. En ik stond toch tegen bosjes aan waar mensen de ganze dag in stonden te pissen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
Ook weer hoi ^^
nog 2 examens te gaan en dan is het feest
is het trouwens raar dat ik steeds banger word voor mensen die op m'n tent pissen? :s
enige ervaring mee?
Kun je een paar uurtjes oppassen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:35 schreef ThE_ED het volgende:
Ben wel benieuwd naar het terrein deze keer.
De Vrijdag is voor mij overigens de minst interessante dag.
ligt eraan wanneer en hoe ik zelf ben die dagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kun je een paar uurtjes oppassen dan?
Ghehehe wij gaan sowieso pas vrijdag, maar wilden eik op tijd zijn voor Jon Oliva's Pain... Maar vriendlief moet waarschijnlijk tot 15.00 werken, dus dat gaan we never nooit nie redden!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ligt eraan wanneer en hoe ik zelf ben die dag
* BELASTING kijkt op de planning..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kun je een paar uurtjes oppassen dan?
Ik kan vast wel op sommige tijdstippen en anders is er misschien wel een fok!groepje ergens..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe wij gaan sowieso pas vrijdag, maar wilden eik op tijd zijn voor Jon Oliva's Pain... Maar vriendlief moet waarschijnlijk tot 15.00 werken, dus dat gaan we never nooit nie redden!
Ja maar niet de mijnequote:
Beetje jammer alleen dat "de monsters" zich een eindje van het festivalterein vandaan bevinden!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kan vast wel op sommige tijdstippen en anders is er misschien wel een fok!groepje ergens..
Het is maar dat je weet.quote:
Waar...? In Tilburgquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
* BELASTING kijkt op de planning..
Waar zou er dan opgepast moeten worden?
Plaats een oproep of FOK! Oppas gezocht voor komend weekend.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat "de monsters" zich een eindje van het festivalterein vandaan bevinden!
Ja, dan gaat het niet door idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat "de monsters" zich een eindje van het festivalterein vandaan bevinden!
En hoelang zou dat moeten duren dan? En van hoelaat? (ben er dus over denken..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Waar...? In Tilburg
Waarop....? Een stelletje monsters
Ghehehe het gaat er eigenlijk om dat we de vrijdag pas later weg kunnen als we gedacht hadden... of eik dat dat ene waar we de vrijdag voor zouden gaan eerder speelt als we gedacht hadden....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En hoelang zou dat moeten duren dan? En van hoelaat? (ben er dus over denken..)
Alleen Tilburg ligt nét niet op m'n route ben ik bang ..
zolang ze op je tent pissen is het niet zo erg, erin is ergerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
is het trouwens raar dat ik steeds banger word voor mensen die op m'n tent pissen? :s
enige ervaring mee?
een bord met haar/zijn username?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef shifto het volgende:
Kan niet iedere FOK!er een bordje op zijn tent hangen zodat we elkaar herkennen?
Zou bij mij een slecht idee zijn denk ik.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 06:01 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zou bij mij een slecht idee zijn denk ik._!
Haha, niet echt nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 07:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Inderdaad...Of je moet er van houden dat je tent ondergezeken wordt!
Je hebt er jammergenoeg altijd van die mafketels bijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
Ook weer hoi ^^
nog 2 examens te gaan en dan is het feest
enige ervaring mee?
Ik wil anoniem blijvenquote:
dan moet je zeker foto's op je fobo hebben staanquote:
Hehehequote:Op zondag 21 juni 2009 11:40 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
dan moet je zeker foto's op je fobo hebben staan![]()
nog 4 dagen
Dream Theater en Down ookquote:Op zondag 21 juni 2009 11:43 schreef ThE_ED het volgende:
Devildriver en Sacred Reich spelen op dezelfde tijd? wel jammer
Weet ik eigenlijk niet, ik ging altijd stug vrijdagochtend vroeg, maar denk nu toch wel aan donderdagavond...quote:Op zondag 21 juni 2009 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer ga jij naar Graspop en hoe laat?
Misschien kunnen we wat afspreken. Je gaat toch met de trein?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik ging altijd stug vrijdagochtend vroeg, maar denk nu toch wel aan donderdagavond...
Naar Graspop gaan natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 11:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Yep, zal eens gaan bedenken wat ik wil doen.
echt slecht dat die te gelijk gaan, daar is (bijna) niet tussen te kiezenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
echt slecht dat die te gelijk gaan, daar is (bijna) niet tussen te kiezen
Goed puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |