Neuh, geen zin in een wachtrij FOK!kers voor mn tent die om een handtekening komen vragen!quote:
Hahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 13:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in een wachtrij FOK!kers voor mn tent die om een handtekening komen vragen!
Gewoon een bordje met deze smileyquote:
Gewoon een button maken van deze smileyquote:
ja, een stomp voor je bek ofzoquote:Op zondag 21 juni 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kunnen wij als fokkers een geheime handdruk verzinnen.
Goed ideequote:
Ja * tijnbrein] krijgt een knal voor zijn bek[/me]quote:Op zondag 21 juni 2009 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
in de pit "hey jij bent ook van fok!?!"
Ja goed ideequote:
Waarom niet? Lekker knuffelen samen. Dat is toch leukquote:
Op Graspop headbangt, zuipt, rookt en ouwehoert men.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker knuffelen samen. Dat is toch leuk
Vorig jaar is er 's-nachts wel iemand op mijn buurvrouw haar tent gesprongen. Dat was pas schrikken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
Ook weer hoi ^^
nog 2 examens te gaan en dan is het feest
is het trouwens raar dat ik steeds banger word voor mensen die op m'n tent pissen? :s
enige ervaring mee?
Dat klinkt veel beterquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op Graspop headbangt, zuipt, rookt en ouwehoert men.
JAAAA MENSEHH!!!!quote:
inderdaad! diezelfde planning heb ik ook zo ongeveerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:12 schreef Romanov het volgende:
[..]
JAAAA MENSEHH!!!!
Nog 4 dagen, t gaat nu echt hard. Graspop week is nu hier bij me begonnen, met in de 1e helft de voorbereiding thuis, en de 2e helemaal losgaan in Dessel![]()
En het weer gaat ook steeds meer de goede kant op, heb vandaag mn stoeltje alweer gekocht en ga woensdag nog ff mn tent checken. Laat maar komen, dat Graspop!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |