Neuh, geen zin in een wachtrij FOK!kers voor mn tent die om een handtekening komen vragen!quote:
Hahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 13:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in een wachtrij FOK!kers voor mn tent die om een handtekening komen vragen!
Gewoon een bordje met deze smileyquote:
Gewoon een button maken van deze smileyquote:
ja, een stomp voor je bek ofzoquote:Op zondag 21 juni 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien kunnen wij als fokkers een geheime handdruk verzinnen.
Goed ideequote:
Ja * tijnbrein] krijgt een knal voor zijn bek[/me]quote:Op zondag 21 juni 2009 13:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
in de pit "hey jij bent ook van fok!?!"
Ja goed ideequote:
Waarom niet? Lekker knuffelen samen. Dat is toch leukquote:
Op Graspop headbangt, zuipt, rookt en ouwehoert men.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker knuffelen samen. Dat is toch leuk
Vorig jaar is er 's-nachts wel iemand op mijn buurvrouw haar tent gesprongen. Dat was pas schrikken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Niara het volgende:
Ook weer hoi ^^
nog 2 examens te gaan en dan is het feest
is het trouwens raar dat ik steeds banger word voor mensen die op m'n tent pissen? :s
enige ervaring mee?
Dat klinkt veel beterquote:Op zondag 21 juni 2009 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op Graspop headbangt, zuipt, rookt en ouwehoert men.
JAAAA MENSEHH!!!!quote:
inderdaad! diezelfde planning heb ik ook zo ongeveerquote:Op zondag 21 juni 2009 20:12 schreef Romanov het volgende:
[..]
JAAAA MENSEHH!!!!
Nog 4 dagen, t gaat nu echt hard. Graspop week is nu hier bij me begonnen, met in de 1e helft de voorbereiding thuis, en de 2e helemaal losgaan in Dessel![]()
En het weer gaat ook steeds meer de goede kant op, heb vandaag mn stoeltje alweer gekocht en ga woensdag nog ff mn tent checken. Laat maar komen, dat Graspop!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |