vanuit gent doe ik er al meer als 2uur overquote:
Ik reis via Amsterdam. Woon in Amstelveen. Pinkpop was net iets meer dan 3 uur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef _LotT het volgende:
[..]
vanuit gent doe ik er al meer als 2uur over
van in nederland te vertrekken zal het dus nog wel langer zijn
jezelf, gezelligheidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:41 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb eik geen flauw idee wat ik allemaal mee moet nemen
maggequote:
quote:
Een tip aan iedereen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jezelf, gezelligheid
kleren enzo
luchtbed en slaapzak oid
de rest hebben wij geloof ik wel
alleen de schapjes bood
Ow ja....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een tip aan iedereen.
Vergeet je kaartje niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En je paspoort of id
Vrienden van mij hebben dat een keer gehadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ja....
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoesssssssieieieieieieieie
eeks, lijkt me echt vervelendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben dat een keer gehadToen moesten ze terug gaan om ze te halen. In Utrecht. En aangezien ik met hun mee reed had ik geen keuze.
Eigenlijk niet veel want dat mijn kon boeien het was de eerste keer dat ik überhaupt naar een metalfestival ging. Ik kende de maar een paar bands die toen speelde. En dat was in 2001.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:17 schreef Niara het volgende:
[..]
eeks, lijkt me echt vervelenddaardoor veel gemist?
Ook nog een tip: vergeet je oordopjes niet
Hadden wij ook een keer met een maat van ons (ik noem geen namen, Hansch), die hield voor iedereen de kaarten bij, en... was ze vergetenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben dat een keer gehadToen moesten ze terug gaan om ze te halen. In Utrecht. En aangezien ik met hun mee reed had ik geen keuze.
Wat een ......(censuur).....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hadden wij ook een keer met een maat van ons (ik noem geen namen, Hansch), die hield voor iedereen de kaarten bij, en... was ze vergetenKon ik weer met hem terug
Mijn eerste concert/festival/whatever was Monsters Of Rock in Tilburgquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk niet veel want dat mijn kon boeien het was de eerste keer dat ik überhaupt naar een metalfestival ging. Ik kende de maar een paar bands die toen speelde. En dat was in 2001.![]()
Goede tip
Dat is al een tijdje terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mijn eerste concert/festival/whatever was Monsters Of Rock in Tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |