Ik weet nu hoe jong jij bentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
in 1988 meen ik.... En ik was 13 of 14......* Zucht....
da weet ik nog wel, heb je weggebracht toen....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mijn eerste concert/festival/whatever was Monsters Of Rock in Tilburg
da zal ik nie doen hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ja....
Zoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoesssssssieieieieieieieie
Ik ga donderdag wel mijn zooi bijelkaar zoeken. Morgen eerst nog werkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef Niara het volgende:
Mijn eerste concert was Sonata Arctica in de Boerderij
En eerste festival Graspop 2007
Verder is m'n tas zo goed als ingepakt
EN ik heb m'n zonnebril weer gevonden. Hoera!
wordt hier ook donderdag of vrijdagochtend nog gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga donderdag wel mijn zooi bijelkaar zoeken. Morgen eerst nog werken
Gelukkig ben ik donderdag al vrijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wordt hier ook donderdag of vrijdagochtend nog gedaan
Dan ben ik er al.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's wel lekker ja
ach wij komen vrijdag ook op tijd!
zoals zo vele denk ik!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik er al.Ik ga donderdag al
Ja dat ik denk ook. Zeker omdat het vorig jaar zo goed bevallen is.quote:
als het kan, dan kan het ook!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ik denk ook. Zeker omdat het vorig jaar zo goed bevallen is.
Gewoon gezellig bieren op de camping eerst wel rustig je tent opzetten. In plaats van je tent snel op zetten en daarna gelijk bands checken.quote:
Volgens mij heb ik die kinderen ook gezien vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:46 schreef Niara het volgende:
ik ga ook donderdag al, maar dan kan ik morgen / donderdagochtend onbezorgd stressen voor m'n examen en dan gelijk door
En dan kun je nog uitgebreid je tent opzetten en dat soort dingen.
Oh trouwens de afgelopen twee jaar waren er twee kindjes van geen idee hoe oud..Zo schattig een jongetje en een meisje, jongetje met zo'n lief koppie vol oranje krulletjes. Ben benieuwd of ze dit jaar ook weer komen. Die waren de donderdag ook aan het wachten tot je de camping op mocht
Misschien een tip voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef draculettetje het volgende:
jullie hebben ook helemaal gelijk hoor!
ik ga dat zelf gewoon niet redden!
wie weetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een tip voor volgend jaar.![]()
Trouwens vrijdag komen is echt niet erg.
Ik ga je helpen het te onthouden.quote:
Met de trein is leuk. Al die idiotenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:52 schreef Niara het volgende:
Ik ben vorig jaar alleen terug gegaan met de trein![]()
Dit jaar moet ik nog een paar dagen in BE blijven voor ik eindelijk weer eens in NL kom![]()
Oh over de trein.. ik vond wel dat mensen een beetje eng deden toen we met z'n allen in Antwerpen stonden te wachten op de trein.. en mensen die over de sporen in Mol gingen lopen.:/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |