Gruwelijk goed natuurlijk!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gruwelijke goed of gruwelijk slecht?
ik schrok al!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef supercalifragilistic het volgende:
[..]
Gruwelijk goed natuurlijk!!!!
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef DerMeister het volgende:
en 't wordt blijkbaar tijdens graspop zoooooooo warm he. net als vorig jaar, overdag kapotgaan in de zon, 'savonds/'snachts tot in de vroege ochtend lekker buitenhangen
echt welquote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef vamperotica het volgende:
Whoei... Het begint nu echt dichtbij te komen!
Des te leuker.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef DerMeister het volgende:
hmz, het zag er eerst goed uit. maar ze geven nu regen, onweer af :S
quote:
ik was mij al aan het afvragen hoe ik het ging afprintenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Nog enkele dagen!, trouwens een of andere Belgische metalwebsite heeft het volledige band schema op één A4 pagina gezet en het is verdomt handig!
Ja die vond ik gister ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Nog enkele dagen!, trouwens een of andere Belgische metalwebsite heeft het volledige band schema op één A4 pagina gezet en het is verdomt handig!
handig, gelijk ff uitgeprintquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Gezellig druk dusquote:Op zondag 21 juni 2009 22:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste 2 ( 12 en 11) van mij en ex en de jongste ( 5, morgen 3 en ongeveeer anderhalf ) van mij en nieuwe
( die dus daarna zieligjes alleen thuis blijft om "op te passen"
Noteert op lijstjequote:
Dankuquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |