Gruwelijk goed natuurlijk!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gruwelijke goed of gruwelijk slecht?
ik schrok al!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef supercalifragilistic het volgende:
[..]
Gruwelijk goed natuurlijk!!!!
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:38 schreef DerMeister het volgende:
en 't wordt blijkbaar tijdens graspop zoooooooo warm he. net als vorig jaar, overdag kapotgaan in de zon, 'savonds/'snachts tot in de vroege ochtend lekker buitenhangen
echt welquote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef vamperotica het volgende:
Whoei... Het begint nu echt dichtbij te komen!
Des te leuker.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef DerMeister het volgende:
hmz, het zag er eerst goed uit. maar ze geven nu regen, onweer af :S
quote:
ik was mij al aan het afvragen hoe ik het ging afprintenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Nog enkele dagen!, trouwens een of andere Belgische metalwebsite heeft het volledige band schema op één A4 pagina gezet en het is verdomt handig!
Ja die vond ik gister ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Nog enkele dagen!, trouwens een of andere Belgische metalwebsite heeft het volledige band schema op één A4 pagina gezet en het is verdomt handig!
handig, gelijk ff uitgeprintquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Gezellig druk dusquote:Op zondag 21 juni 2009 22:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste 2 ( 12 en 11) van mij en ex en de jongste ( 5, morgen 3 en ongeveeer anderhalf ) van mij en nieuwe
( die dus daarna zieligjes alleen thuis blijft om "op te passen"
Noteert op lijstjequote:
Dankuquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef demon327 het volgende:
Wie wil er FOK!KEN?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef Niara het volgende:
yay vlag!
ik denk dat ik donderdag nog wle een laken en wat stiften meeneem. Stomme examens.
Heeft iemand nog tips voor zaterdag? Ik heb te veel tijd over daar :<
Tot de grens moet je sowieso betalen. Daarna is het gratis.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik wil op donderdag via Leuven reizen (vanuit Roosendaal/Essen), dat kan vast niet gratis zeker? Vanaf waar zou ik dan een kaartje moeten kopen?
Waarom via Leuven?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik wil op donderdag via Leuven reizen (vanuit Roosendaal/Essen), dat kan vast niet gratis zeker? Vanaf waar zou ik dan een kaartje moeten kopen?
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef DerMeister het volgende:
hmz, het zag er eerst goed uit. maar ze geven nu regen, onweer af :S
Goed ideequote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef ThE_ED het volgende:
nou dan vind ik jullie wel zo ja!
Bij wacken had ik onze vlaggenstok een stuk de grond in gedaan en daarna met scheerlijnen er in piramidevorm aan vastgezet,
Weet ik,maar vanaf de grensquote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot de grens moet je sowieso betalen. Daarna is het gratis.
Omdat diegene met wie ik ga daar is.quote:
Ik ben van plan vrijdagavond in de 24h-zone te staan met dat ding.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer zijn jullie er? Dan kom ik wel es langs
Dat is mooiquote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef draculettetje het volgende:
ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat vriend vamp eerder thuis komt van werk!
zijn we gewoon op tijd vrijdag!
De reisplanner van de NS gebruikenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef BELASTING het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik m'n reis mee kan plannen? 9292ov.nl wil bij mij niet naar het buitenland..
Dat is wel een goede reden jaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Hanneke12345 het volgende:
Omdat diegene met wie ik ga daar is.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef draculettetje het volgende:
ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat vriend vamp eerder thuis komt van werk!
zijn we gewoon op tijd vrijdag!
Geen idee ik ga met de treinquote:
Daar heb ik geen last van met de treinquote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef vamperotica het volgende:
Ben toch benieuwd hoe lang he tdaadwerkelijk gaat worden... Vooral met al die belse "omleggingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |