die drinkt maar bier!quote:
Ik heb pas 3 dagen met der jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die drinkt maar bier!
Maar ik neem ook niet zoveel mee hoor, ik ben ook maar alleen natuurlijk.
De tent is wel lekker ruim dus ik kan lekker breed liggen![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:35 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 dagen met der ja
Dan moet ik der wel tevreden houden
Ik wil icolators meenemen...Blijf ze naar drop vinden smaken en dat vind ik wel lekker.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:36 schreef draculettetje het volgende:
ik wist helemaal niet dat jou rooksels mee wou nemen
maar had het je wel willen vragen!
ja tuuuuuurlijk kan dat, of wij halen het, ik kan alleen echt nie draaien ha ha ha
ik heb die pijnstillers wel!
Ghehehe ik weet neit wat voor associatie jij erbij hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:42 schreef draculettetje het volgende:
oe da's minder ja
neem wel extra diclo voor je mee
we rijden wel samen met jou naar de groentewinkel voor we gaan
uhm snoepgoed? winkeltje dat dicht is? ik heb er vast de verkeerde asociatie bij
da's meer een oven idee enzo maar dan neem jij het snoepje niet mee, die blijft bij de andere bakselsquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe ik weet neit wat voor associatie jij erbij hebt
snoepjes met leuke plaatjes eropquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:42 schreef draculettetje het volgende:
uhm snoepgoed? winkeltje dat dicht is? ik heb er vast de verkeerde asociatie bij
van die plak plaatjes, heb je toch een tatoeage op graspop kunnen zetten ha haquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:54 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
snoepjes met leuke plaatjes erop
hahaha nee ik neem een watervast stift mee, voor mensen die K.O. liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van die plak plaatjes, heb je toch een tatoeage op graspop kunnen zetten ha ha
dus als ik een mooi versierd iemand zie lopen weet ik dat jij bezig bent geweest!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:59 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
hahaha nee ik neem een watervast stift mee, voor mensen die K.O. liggen
Jaa iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus als ik een mooi versierd iemand zie lopen weet ik dat jij bezig bent geweest!
Condoom zijn eten?quote:
quote:
Kom je hier nu mierenneuken? We weten zelf wel wat we mee moeten nemen.. Ga liever ergens anders een topic verneuken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:42 schreef magge het volgende:
Trouwens gasten...
zaklampen? Olielampjes? Bij de Xenos zijn ze echt supier goed koop, en vrij stevig
Thats how we roll!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef Roops het volgende:
Wat een lijsten allemaal. Vanavond even de tent checken en morgen spul pakken. Morgenavond op weg!!
Ho eens even, die olielampjes zijn de bom ja, ik vond ze echt super handig iniedergeval.. Ik weet niet wat jou probleem verder is...ah wacht... je gaat naar Graspop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef BELASTING het volgende:
[..]
[..]
Kom je hier nu mierenneuken? We weten zelf wel wat we mee moeten nemen.. Ga liever ergens anders een topic verneuken.
Wat is er mis met Graspop?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef magge het volgende:
[..]
Ho eens even, die olielampjes zijn de bom ja, ik vond ze echt super handig iniedergeval.. Ik weet niet wat jou probleem verder is...ah wacht... je gaat naar Graspop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |