Er klopt zo niets aan jouw zin. En hoezo de EO Jongerendag? Ben je trots op jezelf? Ben je nou de man?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:01 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat is er mis met Graspop?Lijkt mij 1 van de betere festivals!
Jij gaat zeker graag naar de EO Jongerendag
Spellingnazi. En nee ben ik niet, maar dat ben jij ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef magge het volgende:
[..]
Er klopt zo niets aan jouw zin. En hoezo de EO Jongerendag? Ben je trots op jezelf? Ben je nou de man?
Ja, idd de bom. Verleden jaar op Rock Am Ring vond iemand die dingen ook de bom kennelijk. Totdat een van zn dronken vriendjes dat ding lomp omstootte en bijna een rokende hoop van smeulend nylon en polyester had gemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef magge het volgende:
[..]
Ho eens even, die olielampjes zijn de bom ja, ik vond ze echt super handig iniedergeval.. Ik weet niet wat jou probleem verder is...ah wacht... je gaat naar Graspop.
Het is een Olielamp!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:20 schreef Romanov het volgende:
[..]
Vuur + camping + festival is best een linke combinatie
En die van jou werkt op batterijen zekers?quote:
het wordt al beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef Romanov het volgende:
[..]
En die van jou werkt op batterijen zekers?![]()
Overigens wordt de weersverwachting bijgesteld, vrijdags schijnt het lekker te worden met een zonnetje en 26 graden. Zaterdag en zondag op beide dag grote kans op regen echter, met onweer en een graad of 25. Zolang het niet aan een stuk door regent, en tussen de buien door de zon goed door komt, heb ik er niet zoveel moeite mee overdag's. S'avonds al wat meer, omdat zo'n wei snel een baggerput wordt
Doe ik niet aan meequote:
niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:08 schreef Niara het volgende:
[..]
Doe ik niet aan meeDank je feestelijk
Hoera! Net nog een zaklamp en veiligheidsspelden en andere zooi gehaald.
ik zal mijn vriendin vanavond ook eens inlichten over dit heugelijke feitquote:
Dus als we bellen zien, ben jij in de buurt ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef Niara het volgende:
Ohh bellenblaas
Omdat bellen vrolijk maken ^_^
Dat is inderdaad vrolijk. Heb je dan ook een vrolijk t-shirt aan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef Niara het volgende:
Ohh bellenblaas
Omdat bellen vrolijk maken ^_^
Ik ben diegene zonder zwart t-shirtquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:56 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Dus als we bellen zien, ben jij in de buurt ?
ik heb een Octo shirt, Malibu shirt of een Alles Naar De Klote Shirt aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben diegene zonder zwart t-shirt
Hahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik heb een Octo shirt, Malibu shirt of een Alles Naar De Klote Shirt aan
edit: Of geen shirt![]()
kijk maar of je me ziet
ok je loopt dus in een groen en rood shirt, zal ik proberen te onthoudenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik zal er opletten.![]()
Voor mijn shirt zie fobo
Ik een AC/DC, Nightwish of een Disturbed shirtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik zal er opletten.![]()
Voor mijn shirt zie fobo
Dat groene shirt is van Mambo Kurtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ok je loopt dus in een groen en rood shirt, zal ik proberen te onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |