Noteertquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:06 schreef Niara het volgende:
Hmm.. morgen halter top denk ik. Om alvast een beetje bruin te worden(of tja een poging daartoe)
Zaterdag Blind Guardian shirt
En de rest grijs Kamelot shirt of ehm zwart shirt met rode rozen
Dus bellen met die combinatie ben ik (of in combinatie met een zwart-groen gestreept vest met kattenoren)
En hoe zie jij er uit?quote:
Ik ben een heel verlegen jongen dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Niara het volgende:
[..]
En hoe zie jij er uit?![]()
Voordat ik bang word dat er een grote enge man met een kaal hoofd en een ruige baard op me af stapt
het initiatief was als ik me niet vergis Belgisch dus idd, als jullie naar België komen ..quote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef Niara het volgende:
Wieeeeeh ik heb er echt zin in
En ik ben ook heel erg verlegen hoor
Maar ach, het zal vast wel heel gezellig worden.
Ik hou van de Graspopsfeer en een heel klein beetje van het stinkende gras na een dag
Hahahaquote:
* Drummer-Itchy proost met een Golden Powerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Trouwens ik ben vast begonnen met indrinken voor Graspop![]()
Dus proost alvast
Lekker een golden showerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
* Drummer-Itchy proost met een Golden Power![]()
dus je loopt naakt over het terrein en je vraagt je constant af wat je aan gaat trekken ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben dat dikkige kleine "meisje" wat nog niet weet wat ze aan doet
mja oke *herinnert zich asma-aanvallen van vriendlief door het stof*quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
dus je loopt naakt over het terrein en je vraagt je constant af wat je aan gaat trekken ?
Geil....!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
dus je loopt naakt over het terrein en je vraagt je constant af wat je aan gaat trekken ?
Ik ben al aanwezig na Dream Theater (eindigt om 12uur geloof ik?)quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef Romanov het volgende:
[..]
Geil....!![]()
Maar hoe zat het met die meet?
Was dat op vrijdag in de 24H zone met vlag na het laatste concert ofzow? Want er moet dan ook wel gebiert worden door mij vinnik...![]()
Je hoeft je niet te schamen voor je lichaam hoor.quote:
Ghehehe dat wil ik je nog wel eens horen zeggen als je me gezien hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen voor je lichaam hoor.
Gaat fobo checkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe dat wil ik je nog wel eens horen zeggen als je me gezien hebt
waarom moest ik daar ook aan denken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |