Tas staat al klaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef draculettetje het volgende:
we zijn er bijna, we zijn er bijna
Ik wil niks vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zo ver ben ik nog niet hoor
Geen ideequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom moest ik daar ook aan denken?
jij ging toch met openbaar vervoer?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik wil niks vergetenEn wil er opt tijd zijn! Gelukkig sta ik vroeg op, dus ik kan ook lekker vroeg weg
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ging toch met openbaar vervoer?
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.
dan kan ik het me ook wel voorstellen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.
hoezo niet maandag pas naar huis dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Frankii het volgende:
Ik woon in het zuiden, 45 minuutjes rijdenAlleen zondagavond maar niet te veel drinken dan
Hoe laat ga jij naar graspop toe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb wat van mijn bier opgedronken, dus moet morgen weer bijkopen
Me tooquote:
ga je morgenochtend vroeg dan al ?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?quote:
ha ha stiekemerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb wat van mijn bier opgedronken, dus moet morgen weer bijkopen
Neeee, ik ga vrijdag pas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |