Tas staat al klaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef draculettetje het volgende:
we zijn er bijna, we zijn er bijna
Ik wil niks vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zo ver ben ik nog niet hoor
Geen ideequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom moest ik daar ook aan denken?
jij ging toch met openbaar vervoer?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik wil niks vergetenEn wil er opt tijd zijn! Gelukkig sta ik vroeg op, dus ik kan ook lekker vroeg weg
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ging toch met openbaar vervoer?
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.
dan kan ik het me ook wel voorstellen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.
hoezo niet maandag pas naar huis dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Frankii het volgende:
Ik woon in het zuiden, 45 minuutjes rijdenAlleen zondagavond maar niet te veel drinken dan
Hoe laat ga jij naar graspop toe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb wat van mijn bier opgedronken, dus moet morgen weer bijkopen
Me tooquote:
ga je morgenochtend vroeg dan al ?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?quote:
ha ha stiekemerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb wat van mijn bier opgedronken, dus moet morgen weer bijkopen
Neeee, ik ga vrijdag pas.quote:
Dordrechtquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?Ik ga morgen effe langs een station om effe wat info te vragen, want op internet kan ik geen ene ruk vinden van deur tot deur!
Ik ga in ieder geval in ergens in de loop van morgenmiddag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee eigenlijk, straks ga ik toch weer vrijdagochtend vroeg
wat wil je weten dan, echt heel simpel hoor..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?Ik ga morgen effe langs een station om effe wat info te vragen, want op internet kan ik geen ene ruk vinden van deur tot deur!
Zelfs ik snap hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
wat wil je weten dan, echt heel simpel hoor..
weltrustenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:58 schreef BELASTING het volgende:
En nu ga ik maffenVeel plezier voor die morgen al gaan
Klinkt wel goed..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga in ieder geval in ergens in de loop van morgenmiddag.
quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Klinkt wel goed..
als het niet vroeg in de middag is dan kunnen we evt wel afspreken dat je in Dordt bij mij in de trein er bij in stapt...
wat ben ik blij dat ik dan met de auto mee kan rijdenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
voor graspopquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor de trein of graspop zelf?
Ik ookquote:
Hoelaat vertek je dan? Ik heb de trein van 19:33 vanaf Rotterdam naar Bergen... Daar dan verder met de autoquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed idee.
Ik PM mijn nummer wel even.
Geen idee. Ik denk rond een uur of 3 middagsquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:21 schreef Romanov het volgende:
[..]
Hoelaat vertek je dan? Ik heb de trein van 19:33 vanaf Rotterdam naar Bergen... Daar dan verder met de auto
oww, smiddags... Naja, dan heb je iig eerder een plek dan ik. Hoelaat gooien ze die camping open?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk rond een uur of 3 middags
Ik dacht om 16 uur of 18 uur. Ik zie het vanzelf wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Romanov het volgende:
[..]
oww, smiddags... Naja, dan heb je iig eerder een plek dan ik. Hoelaat gooien ze die camping open?
En had al gezien dat de supermarkt op het terrein open is morgen, van 18 tot 22. Te laat voor mij om nog bier daar te halen, maar denk meldt het maar ff
Ik zou gewoon een kaartje kopen vanaf het station waarvan je vertrektquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:25 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik heb geloof ik toaal 4 uur reistijd. ;x Maar ach, /care. Kaartje voor Roosendaal - Essen kan ik vast wel in Leiden kopen, toch? Of kan ik gewoon een kaartje Alphen aand en Rijn - Essen kopen?
Op dat soort momenten ben ik blij met mijn korte haarquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:28 schreef Niara het volgende:
ohh wat ik wel stom vind is dat ik na 2 dagen al met vet haar rond loop :<
en daar heb ik echt een hekel aan
en ik weet niet waar mn droogshampoo gebleven is. En om h nu in de afwasbaken te gaa nwassen.
Laten we hopen dat er mooie petten te koop zijn ^_^
Vanaf hier is het een uur rijden
16:00h las ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Romanov het volgende:
[..]
oww, smiddags... Naja, dan heb je iig eerder een plek dan ik. Hoelaat gooien ze die camping open?
ik met mijn /carequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dat soort momenten ben ik blij met mijn korte haar
Gewoon niet scheren een baard is echt wel metalquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik met mijn /care
Morgen nog wel even scheren anders heb ik maandag écht een baard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |