Neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef quirina het volgende:
En Rimmel pro is ruk!
Die andere Rimmel 60 seconds is die beter?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef Boowtje het volgende:
Tellen teen nagels ook? Deze voetjes heb ik met gel behandeld.
Wat een lieve teennagels Boowtjequote:
Ik heb dat ook altijdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind rode nagellak bij anderen altijd best leuk maar ik krijg er bij mezelf altijd een beetje een stoephoerengevoel van.![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:05 schreef quirina het volgende:
Ahaa Rimmel=Rommel!
Welke nagelakken blijven wel een beetje lang zitten qua drogistenmerk?
Wat een leuke!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:26 schreef Guess. het volgende:
Ik was jullie kwijt!!
Bloemetjes van mij![]()
[ afbeelding ]
Foto.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef Daph_ het volgende:
Wat een mooie nagels! Ik ben ze nu roze aan het lakken, zonder stempeltjes oid..
Dat vroeg ik me ook af, mijn duurste flesje nagellak dat ik nu heb is geloof ik 2 euroquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Maar aan wat voor prijzen moet ik denken als het om OPI nagellak gaat? Een tientje, twee tientjes of een hele hoop tientjes?
Ik heb er laatst voor rondgekeken en kwam toen op 7-8 euro per flesje uit maar dat was een webwinkel. Geen idee voor wat voor bedragen het hier verkocht wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Maar aan wat voor prijzen moet ik denken als het om OPI nagellak gaat? Een tientje, twee tientjes of een hele hoop tientjes?
Maar vergeleken met bijvoorbeeld Chanel nagellak is dat toch een koopje?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:13 schreef Loqi het volgende:
12.50 dacht ik ongeveer in die zaak waar ik gisteren was, maar op internet is het vaak veeeeel goedkoper
Ik heb geen idee, ik weet niet wat Chanel kost moet ik zeggenquote:Maar vergeleken met bijvoorbeeld Chanel nagellak is dat toch een koopje?
Ik merk het bij sommige wel, bij anderen niet. Nagellak van de Hema is echt prut, leuke kleurtjes, maar schilfert bij mij binnen een dag al. Gosh is prima, leuke kleurtjes en blijft redelijk zitten. Rimmel blijft bij mij, in tegenstelling tot een aantal andere mensen hier in het topic, ook goed zitten.quote:Ik merk geen verschil tussen goedkope of duurdere nagelak dan de een beter blijft zitten dan de ander.Ik vind dat OPI er echt mooie nagelak tussen heeft zitten maar ben ook fan van de essence nagelak van het kruidvat en die kost echt geen drol,ze hebben nu weer een stel nieuwe kleurjes,ik heb een soort petrol groen/blauw gekocht nu.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet niet wat Chanel kost moet ik zeggen![]()
[..]
Ik merk het bij sommige wel, bij anderen niet. Nagellak van de Hema is echt prut, leuke kleurtjes, maar schilfert bij mij binnen een dag al. Gosh is prima, leuke kleurtjes en blijft redelijk zitten. Rimmel blijft bij mij, in tegenstelling tot een aantal andere mensen hier in het topic, ook goed zitten.
Maar deze verbleken allemaal bij de paar lakken van China Glaze die ik heb.. die is gewoon zo veel beter in alle opzichten..
- kleur
- smeerbaarheid
- houdbaarheid
etc.![]()
OPI heb ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen
ps. Ik moet wel zeggen dat het HEEEEEL veel scheelt of je een goede base en topcoat gebruikt, bij alle nagellak, duur of cheap.
Ik zou gaan voor wat lichters en vrolijkers. Die donkere kleuren vind ik meer winterkleuren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Hm. Ik zit te twijfelen ik nu op zal doen. Donkerblauw of zwart. Aaah. Kleurtjescrisis.
Ik heb me vergist, et was 16,95..maargoedquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:13 schreef Loqi het volgende:
12.50 dacht ik ongeveer in die zaak waar ik gisteren was, maar op internet is het vaak veeeeel goedkoper
Wauw heel mooi!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:26 schreef Guess. het volgende:
Ik was jullie kwijt!!
Bloemetjes van mij![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zwarte nagellak op mijn teennagels, het is idd een winterkleur. Maar het kan toch ook wel in de zomer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor wat lichters en vrolijkers. Die donkere kleuren vind ik meer winterkleuren.
Je moet zelf weten wat voor kleur je doet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik heb zwarte nagellak op mijn teennagels, het is idd een winterkleur. Maar het kan toch ook wel in de zomer?
Oeh, leuk!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:01 schreef Pencile het volgende:
Ik heb zelf nu knalroze nageltjes, komt op de foto niet zo goed uit maar het is een heel leuk kleurtje:
[ afbeelding ]
Natuuuuuuuuurlijk kan dat in de zomer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef Lub_ya het volgende:
Ik heb zwarte nagellak op mijn teennagels, het is idd een winterkleur. Maar het kan toch ook wel in de zomer?
Ja he....ik vond het wel leuk, vooral bij een paar mooie hakken met een open neusquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, leuk!Kan me heel goed voorstellen dat ze in het echt nog mooier van kleur zijn
![]()
[..]
Natuuuuuuuuurlijk kan dat in de zomer.En met sommige dingen past het qua kleding juist leuk. En zo'n kleur op je nagels terwijl het juist níet echt zomers is, is juist óók leuk.
Niet het voorspelbare
Doe eens een foto posten anders?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja he....ik vond het wel leuk, vooral bij een paar mooie hakken met een open neus
Die heb ik ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:55 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Ocean van GoshBlijft nog behoorlijk goed zitten ook gelukkig.
Idd.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb wel een neonroze maar die is zo fel dat ik hem eigenlijk niet durf te dragen.
Prachtige kleur!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had hem al eens snel geswatcht maar toen kreeg ik hem niet goed op de foto.
Zal hem vanmiddag nog eens doen maar dan ga ik er denk ik wel wat op kliederen want op zichzelf vind ik hem echt té.
[ afbeelding ]
opi hebben ze van sephora alleen in de states!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Loqi het volgende:
Vandaag bij Sepohora in Breda geweest, kon er geen Opi vindenwel een miniflesje knal-blauw meegenomen
Worden witter of lijken witter als je die nagellak draagt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:34 schreef Debsterr het volgende:
De pro white effect van Essence werkt trouwens wel heel goed! Het geeft alleen een beetje een violet kleurtje als je 'm draagt, maar dat valt niet heel erg op.
Had laatst echt een groene waas in m'n nagels, van een heel mooie petrolblauwe/groene kleur, maar was een basecoat vergeten. Dus dat spul erop gesmeerd en je tips worden er ook echt witter van!
Ik heb er ook een paar, en ben er helemaal blij mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
opi hebben ze van sephora alleen in de states!
Wat een lieve nageltjes, mooi!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nagellak : Opi by sephora, I'm Wired
Worden witterquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Worden witter of lijken witter als je die nagellak draagt?
Oh dat is wel prettig, toch maar eens kopen dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik het roze ook wel weer even zat. Ik ga denk ik retro. Bruin met oranje bloemetjes ofzo.
There is no love sincerer than the love of food.
Mooi kleurtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nagellak : Opi by sephora, I'm Wired
Ik haal het er vaak sneller af omdat ik weer wat anders wil maar als ik daar geen tijd voor heb haal ik ook meestal makkelijk een week. Wel met een of twee keer een nieuw laagje topcoat want ik haal het kwastje ook langs het randje en als daar wat deukjes of chips in komen vind ik het echt heel naar voelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef Exoteria het volgende:
Hoe lang houdt jullie nagellak eigenlijk?
Ik lak mijn nagels één keer per week (tenzij ik eerder iets nieuws wil) en dan heeft het er echt een week netjes op gezeten.
Ik deed het op droge lak maar zal de volgende keer natte proberenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar wel leuke bloemetjes!![]()
Plak je die stickers in de nog natte lak? Die ene op je middelvinger lijkt wat los te laten namelijk?
Ik denk dat ze in natte lak beter blijven zitten. Je zou een tandenstoker in een blanke lak kunnen dippen en dan even langs dat losse onderkantje kunnen halen om het weer vast te maken. Dan nog even een laagje blanke lak over alle nagels om het wat egaler te maken.
Prachtige handen en prachtige nagels!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh leuk topic!
Mooie nagels ook overal zeg![]()
Ik heb jarenlang nagels gebeten en sinds een jaar heb ik ze laten groeien en ben ik een beetje doorgeslagen want nu ben ik een nagellak freak![]()
[ afbeelding ]
M'n nagels nu. French Manicure van Herome, heerlijk spul.
(Heb ff geen digi cam, dus dan maar even voor de webcam. )
[ afbeelding ]
En vorige week, je ziet het niet zo goed maar het is een soort violet achtig kleurtje, van Sephora, en hij glittert mooi in het zonlicht!
In het echt zijn de mensen gewoon ordinair jaloers!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Ohh jullie zijn lief![]()
Er is er wel zojuist een afgebroken![]()
![]()
![]()
"In het echt" zegt iedereen trouwens altijd dat ik ze moet afknippen omdat ze veel te lang zijn!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik heb nog 3 nagels gebroken... dus doe ze allemaal maar kortwant dit ziet er niet uit
Ik haal met lange nagels mijn vingers altijd achteruit door de pot zodat de crème bovenop je nagel ligt in plaats van onder je nagels. Scheelt enorm veel crème.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo irritant he, die afbrekers.. heb je het eindelijk mooi op lengte..
Voordeel vind ik wel dat je weer tenminste je vingers in een pot creme kan steken zonder dat de halve inhoud onder je nagels zit
Haha, nooit aan gedacht! Slimquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik haal met lange nagels mijn vingers altijd achteruit door de pot zodat de crème bovenop je nagel ligt in plaats van onder je nagels. Scheelt enorm veel crème.
Nee he.. hier word ik heel hebberig vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Dames!
Ik ga weer een bestelling plaatsen bij www.naildesigneurodiscount.nl en ik dacht dat sommige van jullie misschien wel wat mee wilden bestellen.
Leuke dotters
Nailart penselen
Lekker ruikende nagelolie
Nagellakverdunner![]()
![]()
![]()
En heeeeeele bergen aan glitterdingen, fimofruit, bling, nagelfolie, droogbloemetjes, stickers, pennen tape en andere nagelpimpspulletjes!![]()
![]()
![]()
Let op: Konad staat nog wel op hun site maar leveren ze niet meer.
Voor veel van die dingen kan het door de prijs niet uit om ze apart te bestellen maar in een grouporder kan dat makkelijk uit lijkt me.
Haha dat vind ik best knap zo'n restauratie! Houdt dat een beetje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wist niet dat orly ook zo makkelijk in Nederland te krijgen is!Welke kleur is dat P.F.?
Mooi kleurtje ook X.
Ik heb vanmiddag een nagel gebroken. Verticaal.Maar ik heb hem kunnen fixen met nagellijm en een klein stukje van een theezakje!
Je ziet er niks van als je het niet weet.
Je zou het kunnen doen maar die imageplates zijn niet echt bijzonder en ben je al snel zat. Tenminste, ik wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:38 schreef Guess. het volgende:
snkr-xxx ik zal morgen even kijken welke dat van OPI is.
MM,thanks voor de links.Is zo'n setje wat om mee te beginnen?Heb je dan een compleet starters set?
[ afbeelding ]
Die eurodiscount bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef Miss_S het volgende:
Het lukt me niet om te betalen bij die discount site
ING herkent het rekeningnumer niet
Weet iemand wat hier fout gaat?
Dat las ik te laatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die eurodiscount bedoel je?
Wil je niet meedoen met een grouporder dan?
Ok, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er al een paar keer wat besteld ja. Het kan wel lang duren voor je je bestelling in huis hebt maar ze houden je wel vrij goed op de hoogte van hoe het met je bestelling staat en de prijs maakt wat mij betreft de wachttijden wel goed.
De eerste keer heb ik drie weken moeten wachten op mijn bestelling, de tweede keer had ik het binnen een week in huis.
Mooi kleurtje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef snkr-xxx het volgende:
Rustig hier![]()
@mindermutsig: ik had van de week ook opeens 'pukkelnagels'! Misschien door het warme weer?
Dit had ik van de week op m'n nagels, incl. bubbels![]()
[ afbeelding ]
OPI ink, binnen meer blauw, buiten meer paars!
Omg. Die zijn gaaf!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er best trots op
(mijn nagels zijn niet zo ongelijk lang als dat ze op de foto lijken)
Hmmm, die van de Hema bevat dat juist.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
En verder vind ik het klinken alsof je naast dunne, ook vrij droge nagels hebt. De meeste nagelversterkers bevatten formaldehyde en dat droogt je nagels nog verder uit. Die moet je dus vermijden. Gek genoeg zijn dat vaak de duurdere nagelversterkers zoals inderdaad die van Herôme.
ze hebben twee soorten. eentje met en eentje zonder formaldehyde. die laatste heb ik natuurlijk genomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:23 schreef MinderMutsig het volgende:
De Catrice nagelverharders bevatten volgens mij wel formaldehyde en andere nare chemische goedjes maar dan zou je even naar het label of de website moeten kijken.
oooh mooie kleur !quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef snkr-xxx het volgende:
Rustig hier![]()
@mindermutsig: ik had van de week ook opeens 'pukkelnagels'! Misschien door het warme weer?
Dit had ik van de week op m'n nagels, incl. bubbels![]()
[ afbeelding ]
OPI ink, binnen meer blauw, buiten meer paars!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bubbeltjes liggen volgens mij toch aan het weer. Ik had er bij mijn zus in huis geen last van met precies dezelfde lakken en bij haar is het binnen altijd heel erg koel. Misschien 's avonds lakken als het wat is afgekoeld?There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
De bestelling is de deur uit!![]()
![]()
Echt asociaal veel.
You go girl!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bubbeltjes liggen volgens mij toch aan het weer. Ik had er bij mijn zus in huis geen last van met precies dezelfde lakken en bij haar is het binnen altijd heel erg koel. Misschien 's avonds lakken als het wat is afgekoeld?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Dat is wel de bedoeling.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef Guess. het volgende:
MinderMutsig,flinke bestelling idd
Ga je zelf gelnagels aanbrengen?
Hoeveel soorten acryl wil je hebben?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Guess. het volgende:
Ow jeetje ben erg benieuwd hoor![]()
Verkopen ze daar ook acryl dat je weet,dat zou ik makkelijker vinden voor thuis.
Neee helaas. Is acryl, maar zonder tip. Met sjablonen gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn dat je eigen nagels?
Ik houd van funky french manicures.
Hihi, dat kon ik gisteravond ook niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef Guess. het volgende:
Leuk hoor! Ik hou van gekleurde French![]()
Ik kan hier niet kiezen tussen de kleuren,echt aso zo veel ik er heb
Ik kan daar altijd zo blij van worden, als ik andere vrouwen ook zo stipt gestyled zie enzo, geen idee waaromquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef Guess. het volgende:
De teennagels zijn hier trouwens ook altijd gelakt![]()
Mooi bescheiden patroon erinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Brakke foto van roze met streepjes, in het echt veel feller dan op de foto.
Deze roze is van Sephora, echt..wow.. in 1 normale laag meteen 100% dekkend
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan daar altijd zo blij van worden, als ik andere vrouwen ook zo stipt gestyled zie enzo, geen idee waarom![]()
![]()
![]()
Zal wel een "vrouwen-onder-elkaar-herkennings-momentje" zijn
![]()
[..]
Dank je welquote:Mooi bescheiden patroon erin
Whaha ja dat heb ik ook.Maar ook met make-up hoor,ik hou echt van make-up en als ik dat dan zie dat andere vrouwen daar ook veel aandacht aan besteed hebben vind ik dat heel leuk om te zien,maf eigenlijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan daar altijd zo blij van worden, als ik andere vrouwen ook zo stipt gestyled zie enzo, geen idee waarom![]()
![]()
![]()
Zal wel een "vrouwen-onder-elkaar-herkennings-momentje" zijn
![]()
Ik heb dat ook, vooral met make-up. Ik vind het echt leuk om naar andere vrouwen te kijken waaraan je kunt zien dat zij veel aandacht besteden aan hun uiterlijk. Ik lurk dan ook regelmatig hier voor de alweer nieuw gelakte nagels.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Whaha ja dat heb ik ook.Maar ook met make-up hoor,ik hou echt van make-up en als ik dat dan zie dat andere vrouwen daar ook veel aandacht aan besteed hebben vind ik dat heel leuk om te zien,maf eigenlijk!
Logi mooi gedaan weer hoor!
Exoteria,je moet gewoon de vorm doen die jij het mooist vind,smaken verschillen tochAls je twijfelt kun je ze 1st nog een klein beetje afronden en als je dat niet mooi vind kun je ze ronder/puntiger maken.
leuk zeg! hoe doe je die streepjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Brakke foto van roze met streepjes, in het echt veel feller dan op de foto.
Deze roze is van Sephora, echt..wow.. in 1 normale laag meteen 100% dekkend
waarom moet het eraf als je naar school gaat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef Muck het volgende:
OMG, die kerstcollectie
Op mijn werk (groot verzekeringskantoor) doen ze niet moeilijk over mijn nagellak, maar ik moet het eraf halen voor ik naar school ga. Ik draag op school overigens ook geen ringen, horloges of armbandjes.
Jawel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:51 schreef Exoteria het volgende:
wat moet je trouwens doen als bv gelnagels helemaal mislukken?
Je kan het er niet zomaar weer afhalen toch?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Tenminste, nagenoeg helemaal. Ze vijlen hem er dan af tot er nog maar een heeeel dun laagje op zit wat dan zonder problemen uit kan groeien. Als je een goede nagelstyliste hebt tenminste.
Als je een slechte hebt die de nagel er vanaf rukt moet je niet betalen, heel boos worden en overal slechte reclame voor ze maken.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
leuk zeg! hoe doe je die streepjes?
ik las net op de vorige pagina iets over Konad, dus ben ff gaan googelen. Nu wil ik dat dusalleen gebruiken hun het op kunstnagels zo te zien, mijn zijn echt en de wijsvingers lopen een beetje krom, dat zal wat lastig worden denk ik?
Ik vind het moeilijk te geloven dat dat haar eigen nagels zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Het gaat me vooral om het model. Alle nagels zijn gewoon mooi recht, gelijkmatig, goed gevormd en onder die paarse nagellak gewoon hartstikke wit alsof ze nooit nagellak draagt. De trut.
verder gekeken...het is idd een kutwijfquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat dat haar eigen nagels zijn.
Ik ben vandaag gegaan voor metallic blauw met een gouden randje (alleen de tips) ik moet alleen écht een goede penseel zien te vinden. Doe het nu met de penseel waar ik ook mijn eye liner mee doe
Zijn toch echt haar eigen nagels.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat dat haar eigen nagels zijn.
Ah, je had het al door...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verder gekeken...het is idd een kutwijf
Ja dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef Puckzzz het volgende:
nee het gouden randje valt onder de grens van de nagel, dus mijn nagel begint daarboven. Ik snap dat ik door dat lijntje het nagelbed verkort, maar het valt irl wel mee
Niet goed genoegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Puckzzz, hoe maak jij je nagels schoon van onder?
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet goed genoegik besteed niet genoeg aandacht aan nagelriemen e.d.
Buffen zou ik ook wat vaker moeten doen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verder gekeken...het is idd een kutwijf
Lieve, lieve, allerliefste Puckzzz...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
ow ja dat doe ik wel, de nagelriem wat terugduwen met de achterkant van een vijl of mijn nagels ofzo. invetten doe ik ook wel regelmatig maar meer niet.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Dank Oblivion!
maar ik kom niet ónder mijn nagels met de vijl. ik duw alleen af en toe de nagelriem wat terugen de ijzeren vijl is met het ijzeren gordijn al afgeschaft.
met nagelriem bedoel ik dus echt het gedeelte bovenop je nagel, dat is toch de nagelriem?
Tja, zelf weten....quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:03 schreef electronique het volgende:
even over het bericht hierboven? bedoel je dan zegmaar over onder je nagels?
want ik maak die wel gewoon schoon daaro met een ijzeren vijl
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:49 schreef Agapimou het volgende:
Heb een prachtige kleur roze/rood vn OPI(13 euro nogwat bij DA:) )
Maar nagellak houdt niet van chloor, ben net een uurtje wezen zwemmen, en hij bladert verschrikkelijk af
klopt helemaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat het met de opleiding Biologie en medisch onderzoek te maken heeft. Lijkt me dat je dan net als in de voedselsector geen sieraden of make up mag dragen. (ja ff snel in haar profiel gekeken)
Ligt er ook wel aan hoe je het doet.Ik maak mijn nagels ook wel es schoon als ik geen nagelborstel ofzo bij de hand heb,je moet gewoon niet hardx tegen je "vlees" aan duwen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, zelf weten....
Het is niet goed voor je nagels.
Klinkt kattiger dan ik het bedoel.![]()
Brrr, ik zou er niet tegen kunnen om "iets" onder mijn nagels te hebben, maar het zou kunnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan hoe je het doet.Ik maak mijn nagels ook wel es schoon als ik geen nagelborstel ofzo bij de hand heb,je moet gewoon niet hardx tegen je "vlees" aan duwen.
Mischien een tip als je vies werk gaat doen in de tuin ofzo,even met je nagels over een stuk zeep zodat er alemaal zeep onder komt,kun je ze later gewoon afspoelen eventueel met nagelborstel en het blijft keurig
Ik heb op het moment zilveren nagels,zal er es een foto van maken
This is translated, right?quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:33 schreef TheNailphile het volgende:
Hello. Ik zie mijn beelden hier, zo dacht ik I' D zette meer één.
[ afbeelding ]
Google translatequote:Op maandag 31 augustus 2009 01:33 schreef TheNailphile het volgende:
[ afbeelding ]
Whoehoe!quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:33 schreef TheNailphile het volgende:
[ afbeelding ]
Ik polijst ze altijd een keer per maand ongeveer maar deze keer is het zo glad omdat ik vanmiddag zelf gel over mijn nagels heb gemaakt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Ohh wat zijn jouw nagels mooi glad zeg! Polijst je ze of zijn ze van nature zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |