Die heb ik ookquote:Op maandag 20 juli 2009 15:55 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Ocean van GoshBlijft nog behoorlijk goed zitten ook gelukkig.
Idd.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb wel een neonroze maar die is zo fel dat ik hem eigenlijk niet durf te dragen.
Prachtige kleur!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had hem al eens snel geswatcht maar toen kreeg ik hem niet goed op de foto.
Zal hem vanmiddag nog eens doen maar dan ga ik er denk ik wel wat op kliederen want op zichzelf vind ik hem echt té.
[ afbeelding ]
opi hebben ze van sephora alleen in de states!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:47 schreef Loqi het volgende:
Vandaag bij Sepohora in Breda geweest, kon er geen Opi vindenwel een miniflesje knal-blauw meegenomen
Worden witter of lijken witter als je die nagellak draagt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:34 schreef Debsterr het volgende:
De pro white effect van Essence werkt trouwens wel heel goed! Het geeft alleen een beetje een violet kleurtje als je 'm draagt, maar dat valt niet heel erg op.
Had laatst echt een groene waas in m'n nagels, van een heel mooie petrolblauwe/groene kleur, maar was een basecoat vergeten. Dus dat spul erop gesmeerd en je tips worden er ook echt witter van!
Ik heb er ook een paar, en ben er helemaal blij mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
opi hebben ze van sephora alleen in de states!
Wat een lieve nageltjes, mooi!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nagellak : Opi by sephora, I'm Wired
Worden witterquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Worden witter of lijken witter als je die nagellak draagt?
Oh dat is wel prettig, toch maar eens kopen dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik het roze ook wel weer even zat. Ik ga denk ik retro. Bruin met oranje bloemetjes ofzo.
There is no love sincerer than the love of food.
Mooi kleurtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:30 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nagellak : Opi by sephora, I'm Wired
Ik haal het er vaak sneller af omdat ik weer wat anders wil maar als ik daar geen tijd voor heb haal ik ook meestal makkelijk een week. Wel met een of twee keer een nieuw laagje topcoat want ik haal het kwastje ook langs het randje en als daar wat deukjes of chips in komen vind ik het echt heel naar voelen.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef Exoteria het volgende:
Hoe lang houdt jullie nagellak eigenlijk?
Ik lak mijn nagels één keer per week (tenzij ik eerder iets nieuws wil) en dan heeft het er echt een week netjes op gezeten.
Ik deed het op droge lak maar zal de volgende keer natte proberenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar wel leuke bloemetjes!![]()
Plak je die stickers in de nog natte lak? Die ene op je middelvinger lijkt wat los te laten namelijk?
Ik denk dat ze in natte lak beter blijven zitten. Je zou een tandenstoker in een blanke lak kunnen dippen en dan even langs dat losse onderkantje kunnen halen om het weer vast te maken. Dan nog even een laagje blanke lak over alle nagels om het wat egaler te maken.
Prachtige handen en prachtige nagels!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh leuk topic!
Mooie nagels ook overal zeg![]()
Ik heb jarenlang nagels gebeten en sinds een jaar heb ik ze laten groeien en ben ik een beetje doorgeslagen want nu ben ik een nagellak freak![]()
[ afbeelding ]
M'n nagels nu. French Manicure van Herome, heerlijk spul.
(Heb ff geen digi cam, dus dan maar even voor de webcam. )
[ afbeelding ]
En vorige week, je ziet het niet zo goed maar het is een soort violet achtig kleurtje, van Sephora, en hij glittert mooi in het zonlicht!
In het echt zijn de mensen gewoon ordinair jaloers!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Ohh jullie zijn lief![]()
Er is er wel zojuist een afgebroken![]()
![]()
![]()
"In het echt" zegt iedereen trouwens altijd dat ik ze moet afknippen omdat ze veel te lang zijn!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik heb nog 3 nagels gebroken... dus doe ze allemaal maar kortwant dit ziet er niet uit
Ik haal met lange nagels mijn vingers altijd achteruit door de pot zodat de crème bovenop je nagel ligt in plaats van onder je nagels. Scheelt enorm veel crème.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo irritant he, die afbrekers.. heb je het eindelijk mooi op lengte..
Voordeel vind ik wel dat je weer tenminste je vingers in een pot creme kan steken zonder dat de halve inhoud onder je nagels zit
Haha, nooit aan gedacht! Slimquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik haal met lange nagels mijn vingers altijd achteruit door de pot zodat de crème bovenop je nagel ligt in plaats van onder je nagels. Scheelt enorm veel crème.
Nee he.. hier word ik heel hebberig vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Dames!
Ik ga weer een bestelling plaatsen bij www.naildesigneurodiscount.nl en ik dacht dat sommige van jullie misschien wel wat mee wilden bestellen.
Leuke dotters
Nailart penselen
Lekker ruikende nagelolie
Nagellakverdunner![]()
![]()
![]()
En heeeeeele bergen aan glitterdingen, fimofruit, bling, nagelfolie, droogbloemetjes, stickers, pennen tape en andere nagelpimpspulletjes!![]()
![]()
![]()
Let op: Konad staat nog wel op hun site maar leveren ze niet meer.
Voor veel van die dingen kan het door de prijs niet uit om ze apart te bestellen maar in een grouporder kan dat makkelijk uit lijkt me.
Haha dat vind ik best knap zo'n restauratie! Houdt dat een beetje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wist niet dat orly ook zo makkelijk in Nederland te krijgen is!Welke kleur is dat P.F.?
Mooi kleurtje ook X.
Ik heb vanmiddag een nagel gebroken. Verticaal.Maar ik heb hem kunnen fixen met nagellijm en een klein stukje van een theezakje!
Je ziet er niks van als je het niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |