abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:54:27 #126
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_71482348
Ik heb voor het dippen in het water m'n vingers afgeplakt met tape dan zit je minder onder, kan ook met vaseline bijvoorbeeld.
Maar het blijft een knoeiboel
Knoei
pi_71645436
Gisterennacht mijn nagels gedaan met goedkope stickertjes, dus lang niet zo mooi als de rest hier

pi_71645919
Maar wel leuke bloemetjes!
Plak je die stickers in de nog natte lak? Die ene op je middelvinger lijkt wat los te laten namelijk?
Ik denk dat ze in natte lak beter blijven zitten. Je zou een tandenstoker in een blanke lak kunnen dippen en dan even langs dat losse onderkantje kunnen halen om het weer vast te maken. Dan nog even een laagje blanke lak over alle nagels om het wat egaler te maken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71646111
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar wel leuke bloemetjes!
Plak je die stickers in de nog natte lak? Die ene op je middelvinger lijkt wat los te laten namelijk?
Ik denk dat ze in natte lak beter blijven zitten. Je zou een tandenstoker in een blanke lak kunnen dippen en dan even langs dat losse onderkantje kunnen halen om het weer vast te maken. Dan nog even een laagje blanke lak over alle nagels om het wat egaler te maken.
Ik deed het op droge lak maar zal de volgende keer natte proberen
En dat van de blanke lak heb ik ondertussen al gedaan thanks
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:31:10 #130
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71646766
Miss_S toch leuk hoor

Ik plak ze als ik gebruik over m'n drooge nagels en dan een topcoat erover,blijven eigenlijk altijd wel goed zitten.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71694793
Oeh leuk topic!

Mooie nagels ook overal zeg

Ik heb jarenlang nagels gebeten en sinds een jaar heb ik ze laten groeien en ben ik een beetje doorgeslagen want nu ben ik een nagellak freak

M'n nagels nu. French Manicure van Herome, heerlijk spul.
(Heb ff geen digi cam, dus dan maar even voor de webcam. )

En vorige week, je ziet het niet zo goed maar het is een soort violet achtig kleurtje, van Sephora, en hij glittert mooi in het zonlicht!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:11:42 #132
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71695599
Wouw mooi hoor die van Sephora,
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71695622
Mooie nagels Sephora !
pi_71695738
Dank jullie wel
pi_71695781
En die french manicure heb je trouwens ook erg netjes gedaan
pi_71698508
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh leuk topic!

Mooie nagels ook overal zeg

Ik heb jarenlang nagels gebeten en sinds een jaar heb ik ze laten groeien en ben ik een beetje doorgeslagen want nu ben ik een nagellak freak

[ afbeelding ]
M'n nagels nu. French Manicure van Herome, heerlijk spul.
(Heb ff geen digi cam, dus dan maar even voor de webcam. )
[ afbeelding ]
En vorige week, je ziet het niet zo goed maar het is een soort violet achtig kleurtje, van Sephora, en hij glittert mooi in het zonlicht!
Prachtige handen en prachtige nagels!
Keep up the good work!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71698849
Oh snkr wat een mooie nagels!
pi_71703016
Wow snkr-xxx...mooi!!!
Wou dat die van mij zo mooi waren! *neemt zich voor weer meer tijd aan d'r nagels te besteden*
pi_71703232
Ohh jullie zijn lief

Er is er wel zojuist een afgebroken

"In het echt" zegt iedereen trouwens altijd dat ik ze moet afknippen omdat ze veel te lang zijn!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:50:42 #140
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_71703249
zonde! Ik vind ze echt niet te lang, ik beni jaloers op je prachtige handen! Maar dat heb ju nu al 100x gehoord
Knoei
pi_71705226
'Echte' mensen zijn stom.

Het moeten geen klauwen worden natuurlijk maar dit is gewoon een normale mooie lengte en ze zien er ook nog eens netjes uit.
pi_71712998
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Ohh jullie zijn lief

Er is er wel zojuist een afgebroken

"In het echt" zegt iedereen trouwens altijd dat ik ze moet afknippen omdat ze veel te lang zijn!
In het echt zijn de mensen gewoon ordinair jaloers!
Lamalekkerlullen..

Je hebt echt prachtige handen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71750780
Hah nou gelukkig, dan laat ik ze lekker groeien

Heb er inmiddels nog 1 weten af te scheuren tijdens een potje snowboarden, dus er is weer werk aan de winkel

Vandaag kwam ik een goudkleurige nagellak tegen in m'n verzameling:

Maar vond het toch niet zo.. en heb ik er weer een of ander glitterlakje van de Etos overheen gedaan:

Wel moeilijk te fotograferen zeg!

Hebben jullie trouwens ook dat een nagellak niet meer lekker smeert als je er braaf eerst een basecoat op hebt gedaan? Ik skip die dus steeds vaker met gele nagels als resultaat
pi_71756021
Met sommige lakken wel. De truc is heel dunne laagjes nagellak gebruiken en de eerste laag niet te precies willen doen. Over een dun laagje van dezelfde nagellak pakken die lakken meestal wel weer goed.
Ik smeer liever drie of vier heel dunne laagjes dan een of twee dikke. Is ook veel sneller droog.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:08:49 #145
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_71758130
Nou, ik heb nog 3 nagels gebroken... dus doe ze allemaal maar kort want dit ziet er niet uit
Knoei
pi_71758639
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik heb nog 3 nagels gebroken... dus doe ze allemaal maar kort want dit ziet er niet uit

Jammer. Maar af en toe opnieuw laten groeien is ook niet slecht. Ik maak ze wel eens expres kort zodat onregelmatigheden en verkleuringen er weer wat uit kunnen groeien. Maak er gebruik van om je nagels weer lekker te verwennen. Mooi model vijlen, nagelriemen goed verzorgen, eventueel een nagelversterker de komende dagen.
En je kunt weer een (funky) french manicure doen want dat is toch het mooist om niet té lange nagels.
pi_71759188
Zo irritant he, die afbrekers.. heb je het eindelijk mooi op lengte..

Voordeel vind ik wel dat je weer tenminste je vingers in een pot creme kan steken zonder dat de halve inhoud onder je nagels zit
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:38:56 #148
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_71761094
Haha, ja daar hebben jullie allebei wel een punt en een keer vanaf niks opnieuw laten groeien is ook niet slecht idd.
Knoei
pi_71761887
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo irritant he, die afbrekers.. heb je het eindelijk mooi op lengte..

Voordeel vind ik wel dat je weer tenminste je vingers in een pot creme kan steken zonder dat de halve inhoud onder je nagels zit
Ik haal met lange nagels mijn vingers altijd achteruit door de pot zodat de crème bovenop je nagel ligt in plaats van onder je nagels. Scheelt enorm veel crème.
pi_71763767
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik haal met lange nagels mijn vingers altijd achteruit door de pot zodat de crème bovenop je nagel ligt in plaats van onder je nagels. Scheelt enorm veel crème.
Haha, nooit aan gedacht! Slim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')