Ik deed het op droge lak maar zal de volgende keer natte proberenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar wel leuke bloemetjes!![]()
Plak je die stickers in de nog natte lak? Die ene op je middelvinger lijkt wat los te laten namelijk?
Ik denk dat ze in natte lak beter blijven zitten. Je zou een tandenstoker in een blanke lak kunnen dippen en dan even langs dat losse onderkantje kunnen halen om het weer vast te maken. Dan nog even een laagje blanke lak over alle nagels om het wat egaler te maken.
Prachtige handen en prachtige nagels!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Oeh leuk topic!
Mooie nagels ook overal zeg![]()
Ik heb jarenlang nagels gebeten en sinds een jaar heb ik ze laten groeien en ben ik een beetje doorgeslagen want nu ben ik een nagellak freak![]()
[ afbeelding ]
M'n nagels nu. French Manicure van Herome, heerlijk spul.
(Heb ff geen digi cam, dus dan maar even voor de webcam. )
[ afbeelding ]
En vorige week, je ziet het niet zo goed maar het is een soort violet achtig kleurtje, van Sephora, en hij glittert mooi in het zonlicht!
In het echt zijn de mensen gewoon ordinair jaloers!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Ohh jullie zijn lief![]()
Er is er wel zojuist een afgebroken![]()
![]()
![]()
"In het echt" zegt iedereen trouwens altijd dat ik ze moet afknippen omdat ze veel te lang zijn!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik heb nog 3 nagels gebroken... dus doe ze allemaal maar kortwant dit ziet er niet uit
Ik haal met lange nagels mijn vingers altijd achteruit door de pot zodat de crème bovenop je nagel ligt in plaats van onder je nagels. Scheelt enorm veel crème.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo irritant he, die afbrekers.. heb je het eindelijk mooi op lengte..
Voordeel vind ik wel dat je weer tenminste je vingers in een pot creme kan steken zonder dat de halve inhoud onder je nagels zit
Haha, nooit aan gedacht! Slimquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik haal met lange nagels mijn vingers altijd achteruit door de pot zodat de crème bovenop je nagel ligt in plaats van onder je nagels. Scheelt enorm veel crème.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |