abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72107889
Sephora verkopen ze bij sommige V&D filialen. (o.a. Groningen en Den Haag)
Ik ben een lakje van 2true die er aardig op lijkt maar die is volgens mij een klein beetje donkerder.

Zijn er nog mensen die mee willen doen met een grouporder bij www.naildesigneurodiscount.nl ? Anders ga ik mijn bestelling plaatsen.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:45:43 #202
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72108143
Die Bellydancing van Sephora is echt heel erg mooi

Ik had afgelopen vrijdag mijn konad al binnen,echt snel nog geen week!!(uit singapore kwam het)
Ik heb er al beetje mee gefrutseld maar vond het best een beetje moeilijk om het netjes te doen,en dat terwijl ik toch wel crea ben met m'n nagels Ga d'r vanavond maar es even goed voor zitten
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:30:14 #203
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72109073
Ik heb op het moment een hele bobbelige/belletjes groen op m'n nagels, de laagjes niet goed laten drogen elke keer denk ik volgende keer beter.
Knoei
pi_72111916
De bestelling is de deur uit!
Echt asociaal veel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bubbeltjes liggen volgens mij toch aan het weer. Ik had er bij mijn zus in huis geen last van met precies dezelfde lakken en bij haar is het binnen altijd heel erg koel. Misschien 's avonds lakken als het wat is afgekoeld?
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:20:16 #205
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72116052
Oh, ja dat zou ook kunnen misschien, irritant wel
Knoei
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:47:05 #206
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72119933
MinderMutsig,flinke bestelling idd
Ga je zelf gelnagels aanbrengen?
pi_72120838
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
De bestelling is de deur uit!
Echt asociaal veel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bubbeltjes liggen volgens mij toch aan het weer. Ik had er bij mijn zus in huis geen last van met precies dezelfde lakken en bij haar is het binnen altijd heel erg koel. Misschien 's avonds lakken als het wat is afgekoeld?
You go girl!!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72124325
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef Guess. het volgende:
MinderMutsig,flinke bestelling idd
Ga je zelf gelnagels aanbrengen?
Dat is wel de bedoeling.
In ieder geval voor een dun laagje ter versteviging maar het lijkt me ook wel leuk om er gewoon mee te experimenteren.
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:06:48 #209
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72124622
Oke ik ben benieuwd hoor,heb je ook een lamp? Ik zie dat je ook UV-gel hebt besteld.
pi_72127349
Ja, die Gel set classic is een complete set met lamp, tips, transparante gel e.d. en de rest van de gels zijn daar een aanvulling op.
Lekker knoeien!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:36:57 #211
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72135115
Ow jeetje ben erg benieuwd hoor
Verkopen ze daar ook acryl dat je weet,dat zou ik makkelijker vinden voor thuis.
pi_72135515
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Guess. het volgende:
Ow jeetje ben erg benieuwd hoor
Verkopen ze daar ook acryl dat je weet,dat zou ik makkelijker vinden voor thuis.
Hoeveel soorten acryl wil je hebben? Ze verkopen daar werkelijk alles.
Ik dacht eerst ook aan acryl maar ik heb me laten vertellen dat gel makkelijker is om zelf te doen en te leren omdat het eigenlijk gewoon een soort van lak is en je alle tijd hebt om te corrigeren omdat het pas uithardt in de lamp. En met zo'n setje voor beginners heb je voor een klein prijsje alles in huis wat je nodig hebt.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:55:42 #213
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72135710
Ja dat is ook denk wel zo,heb je eerder Gel gehad? ff uikijken met uitharden he kan zeer doen.
Ik ga met me Konad aan de slag
pi_72135865
Nee nog nooit. Heb het ook nog nooit zien doen behalve dan in youtubefilmpjes maar hoe moeilijk kan het zijn?
Uitharden schijnt ook in stappen te kunnen, als je er last van hebt even uit de lamp en als het afgekoeld is weer terug.

Veel plezier met je konad! Het is even lastig onder de knie te krijgen maar daarna is het echt heel lollig.
pi_72135922

Volgende keer ga ik denk ik voor zeeblauwig met glittertjes. Maar ik weet 't nog niet zeker, die kleur is namelijk nogal heftig.
pi_72135962
Zijn dat je eigen nagels?
Ik houd van funky french manicures.
pi_72136144
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn dat je eigen nagels?
Ik houd van funky french manicures.
Neee helaas. Is acryl, maar zonder tip. Met sjablonen gedaan.
Mijn eigen nagels zijn superdun en zacht, dus zodra die maar een beeeetje lang worden scheuren ze af.

Ik had in 't begin eigenlijk altijd gewoon french manicure, geen kleurtjes. Maar ik ga dat groenige gewoon doen denk ik de volgende keer!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:38:34 #218
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72136990
Leuk hoor! Ik hou van gekleurde French
Ik kan hier niet kiezen tussen de kleuren,echt aso zo veel ik er heb
pi_72137947
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef Guess. het volgende:
Leuk hoor! Ik hou van gekleurde French
Ik kan hier niet kiezen tussen de kleuren,echt aso zo veel ik er heb
Hihi, dat kon ik gisteravond ook niet.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:18:59 #220
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72157925
Nou het is nog niet zoals ik het wil maar voor de 1e keer is het wel redelijk gegaan.Kreeg het niet duidelijk op de foto maar ze zijn dus rood met zilver.Let niet op de randjes die moest ik daar nog weghalen.

De teennagels zijn hier trouwens ook altijd gelakt
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:10:44 #221
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72172399

Brakke foto van roze met streepjes, in het echt veel feller dan op de foto.
Deze roze is van Sephora, echt..wow.. in 1 normale laag meteen 100% dekkend
Knoei
pi_72174184
ontzettend mooie nagels, ook op bladzijde 7 (voor mij iig blz 7), geweldige kleurtjes

ik ga morgenavond gelnagels zetten, maar ik wil het niet "hoekig/recht" zoals ik hier bij de meesten zie. Bij mijn handen/vingers staat dat minder goed vind ik.

Het is de bedoeling dat het meer zo'n vorm wordt

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72174985
@ Exoteria; Dat kan toch? Is maar net wat je zelf mooi vind. Je kunt ze zelfs 'stiletto' doen. Is eigenlijk hetzelfde als op de foto die jij postte maar dan nog meer in een puntje.
pi_72175424
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef Guess. het volgende:

De teennagels zijn hier trouwens ook altijd gelakt
Ik kan daar altijd zo blij van worden, als ik andere vrouwen ook zo stipt gestyled zie enzo, geen idee waarom Zal wel een "vrouwen-onder-elkaar-herkennings-momentje" zijn
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi bescheiden patroon erin
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:12:15 #225
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72176143
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kan daar altijd zo blij van worden, als ik andere vrouwen ook zo stipt gestyled zie enzo, geen idee waarom Zal wel een "vrouwen-onder-elkaar-herkennings-momentje" zijn
[..]
Dat heb ik ook
quote:
Mooi bescheiden patroon erin
Dank je wel
Knoei
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:43:53 #226
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72187974
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Whaha ja dat heb ik ook.Maar ook met make-up hoor,ik hou echt van make-up en als ik dat dan zie dat andere vrouwen daar ook veel aandacht aan besteed hebben vind ik dat heel leuk om te zien,maf eigenlijk!

Logi mooi gedaan weer hoor!

Exoteria,je moet gewoon de vorm doen die jij het mooist vind,smaken verschillen tochAls je twijfelt kun je ze 1st nog een klein beetje afronden en als je dat niet mooi vind kun je ze ronder/puntiger maken.
pi_72189777
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Guess. het volgende:

[..]

Whaha ja dat heb ik ook.Maar ook met make-up hoor,ik hou echt van make-up en als ik dat dan zie dat andere vrouwen daar ook veel aandacht aan besteed hebben vind ik dat heel leuk om te zien,maf eigenlijk!

Logi mooi gedaan weer hoor!

Exoteria,je moet gewoon de vorm doen die jij het mooist vind,smaken verschillen tochAls je twijfelt kun je ze 1st nog een klein beetje afronden en als je dat niet mooi vind kun je ze ronder/puntiger maken.
Ik heb dat ook, vooral met make-up. Ik vind het echt leuk om naar andere vrouwen te kijken waaraan je kunt zien dat zij veel aandacht besteden aan hun uiterlijk. Ik lurk dan ook regelmatig hier voor de alweer nieuw gelakte nagels.
pi_72192325
@Guess:
Ik zie op die teennagel foto dat jij een tatoo op je voet hebt, Doet dat nou pijn op die plek? Mijn vriendin heeft er eentje op haar enkel sinds zaterdag en die zei dat het echt heel erg pijn deed.Ik wil de mijne ook op mijn enkel of daar waar jij hem hebt en even checken of dat pijn doet

Overigens hier ook altijd gelakte nagels,En meestal in de kleur die ik op mijn vingernagels heb.Als die eraf is dan is die op mijn tenen ook ongeveer afgebladerd
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:10:01 #229
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72194802
Tammy,hij loopt van mijn enkel naar mijn voet ook heb aan mijn andere been er een op mijn enkel.
Ik vond het rond om die knokkel die daar zit het meest gevoeligst.Vond het best pijnlijk maar wel te doen,zou het zo over doen.Voor iedereen ligt de pijngrens anders natuurlijk.Die op mijn enkel zit vond ik trouwens niet pijnlijk,je voelt het natuurlijk wel maar goed te doen hoor !Er is hier ook ergens een tattoo-topic in lifestyle trouwens als je meer wilt weten
pi_72195971
mag ik vragen of jullie studeren of werken?

Als je werkt....., ik kan mij voorstellen dat het echte opzichtige, bepaalde art/ kleurstellingen in sommige functies niet als gepast/acceptabel.....verzin maar een beperkende term wordt gezien, of zien jullie dat anders?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72197236
Ik ben weer fulltime aan het studeren dus ik kan me volledig uitleven nu.
Voor mijn werk zou ik het inderdaad een stukje rustiger houden. Geen felle kleuren, geen opvallende designs, geen glitter etc.
Wat me nog wel aardig geschikt lijkt voor op het werk is zoiets maar dan met een neutralere kleur:

Foto van http://www.alllacqueredup.com

Of een full nail Konad patroon in een zelfde tint als de nagellak.
pi_72200170
ik was net bij t kruidvat, daar zag ik een leuke topcoat van essence met vrij grove glitters
heb 'm meegenomen, voor die prijs is het wel leuk om eens te glitteren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:55:11 #233
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72201536
Ik studeer nog, dus ik kan heerlijk losgaan met kleurtjes en andere prullaria, niemand die er iets om geeft
Knoei
pi_72203041
Wat een leuke kleurtjes komen er hier voorbij En die foto hierboven vind ik erg mooi, morgen ns kijken of ik een beetje een vaste hand heb voor dat soort streepjes.
pi_72205041

OPI Crępes Suzi-ette, beetje donkere kleur voor de zomer maar boeie Had eens een keer zin in wat anders dan nudes. Zit er al sinds maandag perfect op, ondanks (lang!) douchen en bed opmaken Wel wat krasjes natuurlijk maar geen chipping. Jeuj!

(irritant om de kleur er goed op te krijgen trouwens, ik heb 'm zelf maar gecorrigeerd)

Ik wil overigens de nieuwe OPI kerstcollectie http://www.scrangie.com/2(...)shes-collection.html
pi_72205823
Ow, OPI is zowieso helemaal geweldig!

Gebruik ik ook altijd.

dat diepblauwe....
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:51:48 #237
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72218205
Ow wauw bij die OPI kerstcollectie zitten echt geweldige kleuren
Ik werk in een winkel en doe vanalles met mijn nagels,sommige collega's vinden het niet mooi en to much maar dat kan me niet schelen want de winkel is van mijn man en mij dus mag het geluukig zelf bepalen Krijg trouwens regelmatig van klanten te horen dat ze m'n handen/nagels mooi vinden
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:00:06 #238
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_72218399
OMG, die kerstcollectie

Op mijn werk (groot verzekeringskantoor) doen ze niet moeilijk over mijn nagellak, maar ik moet het eraf halen voor ik naar school ga. Ik draag op school overigens ook geen ringen, horloges of armbandjes.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:25:29 #239
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72234444
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]

leuk zeg! hoe doe je die streepjes?
ik las net op de vorige pagina iets over Konad, dus ben ff gaan googelen. Nu wil ik dat dus alleen gebruiken hun het op kunstnagels zo te zien, mijn zijn echt en de wijsvingers lopen een beetje krom, dat zal wat lastig worden denk ik?

Heb net 4 kleurtjes gekocht, nu ff nadenken welke het deze week gaat worden Ik denk de metallic blauw (of goud )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72234496
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef Muck het volgende:
OMG, die kerstcollectie

Op mijn werk (groot verzekeringskantoor) doen ze niet moeilijk over mijn nagellak, maar ik moet het eraf halen voor ik naar school ga. Ik draag op school overigens ook geen ringen, horloges of armbandjes.
waarom moet het eraf als je naar school gaat?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:34:29 #241
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72234707
Ik denk dat het met de opleiding Biologie en medisch onderzoek te maken heeft. Lijkt me dat je dan net als in de voedselsector geen sieraden of make up mag dragen. (ja ff snel in haar profiel gekeken )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72235251
wat moet je trouwens doen als bv gelnagels helemaal mislukken?
Je kan het er niet zomaar weer afhalen toch?
pi_72238948
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:51 schreef Exoteria het volgende:
wat moet je trouwens doen als bv gelnagels helemaal mislukken?
Je kan het er niet zomaar weer afhalen toch?
Jawel.
Tenminste, nagenoeg helemaal. Ze vijlen hem er dan af tot er nog maar een heeeel dun laagje op zit wat dan zonder problemen uit kan groeien. Als je een goede nagelstyliste hebt tenminste.
Als je een slechte hebt die de nagel er vanaf rukt moet je niet betalen, heel boos worden en overal slechte reclame voor ze maken.
pi_72239038
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jawel.
Tenminste, nagenoeg helemaal. Ze vijlen hem er dan af tot er nog maar een heeeel dun laagje op zit wat dan zonder problemen uit kan groeien. Als je een goede nagelstyliste hebt tenminste.
Als je een slechte hebt die de nagel er vanaf rukt moet je niet betalen, heel boos worden en overal slechte reclame voor ze maken.

oké

duidelijk!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:13:05 #245
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72239105
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

leuk zeg! hoe doe je die streepjes?
ik las net op de vorige pagina iets over Konad, dus ben ff gaan googelen. Nu wil ik dat dus alleen gebruiken hun het op kunstnagels zo te zien, mijn zijn echt en de wijsvingers lopen een beetje krom, dat zal wat lastig worden denk ik?
Jawel hoor dat gaat prima, gewoon even oefenen. Ik heb altijd alleen mijn echte nagels, en sommige daarvan zijn zo scheef als wat (ook vooral mijn wijsvinger nagels) en dat gaat gewoon goed
Knoei
pi_72239356
Konad kan inderdaad prima op natuurlijke en scheve nagels.

En als bonus een blog van een Franse dame die ik hartgrondig haat vanwege haar perfecte nagels.

-edit- Oh ik wil nog even mijn goede ervaringen met Konadnail.nl delen. Die mensen zijn fantastisch.
Ik had een grote bestelling aan konad polish, image plates en china glaze nagellakken en ik kreeg gewoon korting en gratis bezorging, had de volgende dag mijn pakketje al in huis, de lak die ze niet op voorraad hadden krijg ik kostenloos nagestuurd en toen ik bij opening ontdekte dat er een flesje gebroken was boden ze aan om die ook gratis te vervangen en mee te sturen met het pakketje dat dus nog moet komen.
Dát is nog eens klantenservice.

[ Bericht 33% gewijzigd door MinderMutsig op 28-08-2009 19:29:24 ]
pi_72239488
Oh die onderste! Verschrikkelijk!

Vind je dat echt MOOI!??? Nee toch! Daar kan je toch helemaal niks meer mee, die kan nooit een broek met knopen aan
pi_72239606
Het gaat me vooral om het model. Alle nagels zijn gewoon mooi recht, gelijkmatig, goed gevormd en onder die paarse nagellak gewoon hartstikke wit alsof ze nooit nagellak draagt. De trut.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:46:34 #249
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72240064
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Het gaat me vooral om het model. Alle nagels zijn gewoon mooi recht, gelijkmatig, goed gevormd en onder die paarse nagellak gewoon hartstikke wit alsof ze nooit nagellak draagt. De trut.
Ik vind het moeilijk te geloven dat dat haar eigen nagels zijn.

Ik ben vandaag gegaan voor metallic blauw met een gouden randje (alleen de tips) ik moet alleen écht een goede penseel zien te vinden. Doe het nu met de penseel waar ik ook mijn eye liner mee doe
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:13:35 #250
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72240758
ff fotooke gemaakt snel:

beetje simpel enzo maar daar had ik zin in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')