SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bubbeltjes liggen volgens mij toch aan het weer. Ik had er bij mijn zus in huis geen last van met precies dezelfde lakken en bij haar is het binnen altijd heel erg koel. Misschien 's avonds lakken als het wat is afgekoeld?There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
De bestelling is de deur uit!![]()
![]()
Echt asociaal veel.
You go girl!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bubbeltjes liggen volgens mij toch aan het weer. Ik had er bij mijn zus in huis geen last van met precies dezelfde lakken en bij haar is het binnen altijd heel erg koel. Misschien 's avonds lakken als het wat is afgekoeld?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Dat is wel de bedoeling.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef Guess. het volgende:
MinderMutsig,flinke bestelling idd
Ga je zelf gelnagels aanbrengen?
Hoeveel soorten acryl wil je hebben?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Guess. het volgende:
Ow jeetje ben erg benieuwd hoor![]()
Verkopen ze daar ook acryl dat je weet,dat zou ik makkelijker vinden voor thuis.
Neee helaas. Is acryl, maar zonder tip. Met sjablonen gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn dat je eigen nagels?
Ik houd van funky french manicures.
Hihi, dat kon ik gisteravond ook niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef Guess. het volgende:
Leuk hoor! Ik hou van gekleurde French![]()
Ik kan hier niet kiezen tussen de kleuren,echt aso zo veel ik er heb
Ik kan daar altijd zo blij van worden, als ik andere vrouwen ook zo stipt gestyled zie enzo, geen idee waaromquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef Guess. het volgende:
De teennagels zijn hier trouwens ook altijd gelakt![]()
Mooi bescheiden patroon erinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Brakke foto van roze met streepjes, in het echt veel feller dan op de foto.
Deze roze is van Sephora, echt..wow.. in 1 normale laag meteen 100% dekkend
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan daar altijd zo blij van worden, als ik andere vrouwen ook zo stipt gestyled zie enzo, geen idee waarom![]()
![]()
![]()
Zal wel een "vrouwen-onder-elkaar-herkennings-momentje" zijn
![]()
[..]
Dank je welquote:Mooi bescheiden patroon erin
Whaha ja dat heb ik ook.Maar ook met make-up hoor,ik hou echt van make-up en als ik dat dan zie dat andere vrouwen daar ook veel aandacht aan besteed hebben vind ik dat heel leuk om te zien,maf eigenlijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan daar altijd zo blij van worden, als ik andere vrouwen ook zo stipt gestyled zie enzo, geen idee waarom![]()
![]()
![]()
Zal wel een "vrouwen-onder-elkaar-herkennings-momentje" zijn
![]()
Ik heb dat ook, vooral met make-up. Ik vind het echt leuk om naar andere vrouwen te kijken waaraan je kunt zien dat zij veel aandacht besteden aan hun uiterlijk. Ik lurk dan ook regelmatig hier voor de alweer nieuw gelakte nagels.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Guess. het volgende:
[..]
Whaha ja dat heb ik ook.Maar ook met make-up hoor,ik hou echt van make-up en als ik dat dan zie dat andere vrouwen daar ook veel aandacht aan besteed hebben vind ik dat heel leuk om te zien,maf eigenlijk!
Logi mooi gedaan weer hoor!
Exoteria,je moet gewoon de vorm doen die jij het mooist vind,smaken verschillen tochAls je twijfelt kun je ze 1st nog een klein beetje afronden en als je dat niet mooi vind kun je ze ronder/puntiger maken.
leuk zeg! hoe doe je die streepjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Brakke foto van roze met streepjes, in het echt veel feller dan op de foto.
Deze roze is van Sephora, echt..wow.. in 1 normale laag meteen 100% dekkend
waarom moet het eraf als je naar school gaat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef Muck het volgende:
OMG, die kerstcollectie
Op mijn werk (groot verzekeringskantoor) doen ze niet moeilijk over mijn nagellak, maar ik moet het eraf halen voor ik naar school ga. Ik draag op school overigens ook geen ringen, horloges of armbandjes.
Jawel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:51 schreef Exoteria het volgende:
wat moet je trouwens doen als bv gelnagels helemaal mislukken?
Je kan het er niet zomaar weer afhalen toch?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Tenminste, nagenoeg helemaal. Ze vijlen hem er dan af tot er nog maar een heeeel dun laagje op zit wat dan zonder problemen uit kan groeien. Als je een goede nagelstyliste hebt tenminste.
Als je een slechte hebt die de nagel er vanaf rukt moet je niet betalen, heel boos worden en overal slechte reclame voor ze maken.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
leuk zeg! hoe doe je die streepjes?
ik las net op de vorige pagina iets over Konad, dus ben ff gaan googelen. Nu wil ik dat dusalleen gebruiken hun het op kunstnagels zo te zien, mijn zijn echt en de wijsvingers lopen een beetje krom, dat zal wat lastig worden denk ik?
Ik vind het moeilijk te geloven dat dat haar eigen nagels zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Het gaat me vooral om het model. Alle nagels zijn gewoon mooi recht, gelijkmatig, goed gevormd en onder die paarse nagellak gewoon hartstikke wit alsof ze nooit nagellak draagt. De trut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |