Ik vond het ook 3x niks. Ook die solo van dat 3e meisje trouwens. Volgens mij deed ze vorige keer ook al een solo en net als vorige keer stond ze nu ook weer te wankelen bij die move waar ze heel stoer in balans wilde staan met 1 been omhoog.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef Cee het volgende:
Niet dat ik het niet eens ben met de keuze van de jury voor wat betreft de meiden. Maar ik denk dat ze haar van Max weg wilden hebben en hem daarom naar huis hebben gestuurd. Of ben ik de enige die Kupono's solo erg matig vond?
playbacken jaquote:Die 'muzikale' artiesten worden met de minuut triester, trouwens. Kon de gast-danseres niet nog een encore geven in plaats van dat playbackende wicht?
Japanners hebben idd een wat koude uitstraling, altijd (heb japans gestudeerdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer dat Max eruit moest. Dat voetenwerk tijdens zijn solo was echt fantastisch. Die Kupona stond alleen maar met zijn lichaam te waven.
En dat lichaam van Asuko
Jammer dat ze een enigszins koude uitstraling heeft, maar damn, je zal maar een vriendin hebben met zo'n figuur en dan daar mee gaan stijldansen. Hoezo de ogen van de hele danszaal op jouw gericht
Welke muzikale act, ik heb niets gezienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef Cee het volgende:
TangoVietnamesewaltz () Pasodoble!
Mijn conspiracy theory-petje staat weer op, ik denk dat de jury heel graag de partner van Max naar de finale wil 'sturen', ondanks het feit dat ze misschien niet de meest favoriete persoon is bij het stemmend publiek. Ik vermoed dat tenminste, ik merk het bij mezelf, ik vergeet 'r steeds. Zelfs haar naam weet ik niet meer.
Anyway, aangezien Kupono wel een hele populaire jongen is (jaja hij zat in de bottom 3 maar iedereen weet wie Kupono is), hopen ze op deze manier dat MeisjeZonderNaam, als partner van Kupono, meer in de smaak gaat vallen en zo beter gaat scoren bij het publiek.
Niet dat ik het niet eens ben met de keuze van de jury voor wat betreft de meiden. Maar ik denk dat ze haar van Max weg wilden hebben en hem daarom naar huis hebben gestuurd. Of ben ik de enige die Kupono's solo erg matig vond?
Die 'muzikale' artiesten worden met de minuut triester, trouwens. Kon de gast-danseres niet nog een encore geven in plaats van dat playbackende wicht?
Is ook een optie. Want Perez wil niet echt...quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon op de fok! frontpage laten zetten? Dan staat het in no-time ook op Geenstijl zonder bronvermelding en met duizenden pageviews vindt het snel zijn weg naar de VS zelf. Echt waar, je hebt goud in je handen
Die show wordt door miljoenen bekeken!
Stuur een PM naar Feejx met je verhaal en een duidelijke uitleg.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is ook een optie. Want Perez wil niet echt...
Maar goed, hoe doe ik dat? Mod?
Goed he... nooit geweten dat ik kansloos was. Maar godzijdank, ik ben er over ingelicht. Wat een opluchting...quote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Saeramir het volgende:
Oh My GOD ik heb me een rotje gelachen om de commentaren
Wel leuk dat nog steeds de helft denkt dat jij het er zelf in hebt gephotoshopt.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Goed he... nooit geweten dat ik kansloos was. Maar godzijdank, ik ben er over ingelicht. Wat een opluchting...
Filmpje is niet van mij, ik hield het braaf bij de foto. Net iets minder kansloos, leek me...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wel leuk dat nog steeds de helft denkt dat jij het er zelf in hebt gephotoshopt.
Wat mensen ook niet echt snappen is de nieuwswaarde. Nipplegate heeft miljoenen mensen bezig gehouden in Amerika. Naar SYTYCD kijken ook miljoenen. En of het nu een lichtsinval-illusie is of een frame bijgewerkt door een lollige eindmontage-student, het blijft erg lijken op een netjes geschoren poesje en het wordt vertoond op de Amerikaanse familiezenders
Filmpje natuurlijk nu wel op fora's verspreiden voordat iemand anders het zelf copieert en verspreid. Die miljoen pageviews moeten wel naar jou gaan
Maar goed, zodra Fox er lucht van krijgt wordt het filmpje van Youtube afgehaald.
Dank u! En jep, ik ben een van de SYTYCD-liefhebbers op Fok!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:47 schreef Saeramir het volgende:
Welkom terug Kantar(jij was aardig actief in het vorige deel toch?)
Tja, dat Snow ergens anders voorkomt in het fimpje wil natuurlijk niet alles zeggen.. Maar toch heb ik het gevoel dat het iemand anders was.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Kantar het volgende:
[..]
Dank u! En jep, ik ben een van de SYTYCD-liefhebbers op Fok!![]()
Mooi nieuwsbericht trouwens, hopen dat het balletje nu toch echt gaat rollen. Die intro is namelijk voor het grootste deel al hetzelfde sinds het allereerste seizoen (op de achtergrondbeelden van ''nieuwere'' deelnemers na). En zoals in het vorige topic vermeld zijn het inderdaad dansers uit het eerste seizoen die je (in dit geval onthoofd) dus ziet dansen. Ik ben wel benieuwd wie dat dan precies is - Snow is de enige ballroomdanseres die ik me zo kan herinneren, maar zij zit al in een ander shot in het intro.
Ik vind het ongelofelijk knap dat je dat kanquote:Op maandag 22 juni 2009 22:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Filmpje is niet van mij, ik hield het braaf bij de foto. Net iets minder kansloos, leek me...
Ik heb bij die commentaren af en toe wel de neiging om een 'ja maar'-reactie neer te zetten. Maar dat doe ik lekker niet
Jaaaaaaaaaaaaah jij ookquote:Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef Malahide het volgende:
![]()
Hilarisch die reacties op de FP. Zou het balletje nu toch gaan rollen?
Goed YouTube filmpje overigens!
@Saeramir: ik heb vandaag de audities van seizoen 4 weer eens bekeken en ben nu overstag voor Evan hoor. Die auditie van hem was![]()
.
Hot Tamales zijn eigenlijk hele hete Amerikaanse kaneelsnoepjes:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 05:48 schreef Saeramir het volgende:
Hot Tamale Train
A metaphorical term used by the judges on the Fox reality TV show “So You Think You Can Dance” which suggests a dancer that performs at a high level and exhibits an element of “hot and sexiness” in their routine should be riding this imaginary vehicle.
Nigel: "I think you did very well. If you're not riding the Hot Tamale Train tonight, you're certainly on the platform."
(www.urbandictionary.com)
Echt waar!!![]()
![]()
![]()
Nog een weetje over de Hot Tamale Train: Het lijkt alsof ze dat al gilt sinds seizoen 1, maar dat is dus niet zo! Pas in seizoen 3 met Anya en Danny
Gevalletje 'what's the use'...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 05:52 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Ik vind het ongelofelijk knap dat je dat kan![]()
ik zou echt mijn mond niet kunnen houden!!
Dank je wel voor de uitleg. Nu zie ik ook dat de post dat dit hete kaneel snoepjes zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 05:48 schreef Saeramir het volgende:
Hot Tamale Train
A metaphorical term used by the judges on the Fox reality TV show “So You Think You Can Dance” which suggests a dancer that performs at a high level and exhibits an element of “hot and sexiness” in their routine should be riding this imaginary vehicle.
Nigel: "I think you did very well. If you're not riding the Hot Tamale Train tonight, you're certainly on the platform."
(www.urbandictionary.com)
Echt waar!!![]()
![]()
![]()
Nog een weetje over de Hot Tamale Train: Het lijkt alsof ze dat al gilt sinds seizoen 1, maar dat is dus niet zo! Pas in seizoen 3 met Anya en Danny
Juist wel, gezien alle dansers 1 fragment voor zichzelf hadden in de leader.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 05:51 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Tja, dat Snow ergens anders voorkomt in het fimpje wil natuurlijk niet alles zeggen.. Maar toch heb ik het gevoel dat het iemand anders was.
ow okee, dan is het ófquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:05 schreef Kantar het volgende:
[..]
Juist wel, gezien alle dansers 1 fragment voor zichzelf hadden in de leader.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef Knipoogje het volgende:
Genoeg andere videosites om 'm op te plaatsen gok ik zo. Wel jammer. Bloot mag niet op youtube helaas.
quote:Status van het account: waarschuwing vanwege communityrichtlijnen
Je account staat niet goed bekend.
Je account heeft de volgende waarschuwing met betrekking tot de Communityrichtlijnen ontvangen. Nieuwe schendingen kunnen ertoe leiden dat de mogelijkheid om materiaal op YouTube te plaatsen, tijdelijk wordt uitgeschakeld en/of dat je account wordt beëindigd.
Ter informatie: er is van elk waarschuwingsbericht een kopie verzonden naar het e-mailadres dat aan deze account is gekoppeld.
Jee... ben ook benieuwd hoe lang het screenshot nog op photobucket staat. Die zijn toch ook redelijk bekrompen? Of valt dat wel mee? Nou ja, ik kan de boel altijd nog op m'n eigen site zetten (filmpje mag er best bij, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had hem gemaakt en gepost.
Triest ja dat ze hem eraf gooien.
Als je het nagaat staat die kut overal op youtube die begint met die leader.
Als het nou vanwege copyrightclaim was ok, maar dit is wel sneu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik wil het filmpje ook wel op FOK! hosten hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Jee... ben ook benieuwd hoe lang het screenshot nog op photobucket staat. Die zijn toch ook redelijk bekrompen? Of valt dat wel mee? Nou ja, ik kan de boel altijd nog op m'n eigen site zetten (filmpje mag er best bij, zo ben ik dan ook wel weer)
Check it out:quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik wil het filmpje ook wel op FOK! hosten hoor.
En dan ga je tegen mij in het Engels lopen schelden dat het filmpje echt isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had hem gemaakt en gepost.
Triest ja dat ze hem eraf gooien.
Als je het nagaat staat die kut overal op youtube die begint met die leader.
Als het nou vanwege copyrightclaim was ok, maar dit is wel sneu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En dan ga je tegen mij in het Engels lopen schelden dat het filmpje echt is
Staat de wekker al op vier uurquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Saeramir het volgende:
vorige week zei ik heel stoer dat ik nooit meer op Youtube zou kijken en zou wachten tot ik m kon downloaden. Nu zeg ik heel stoer dat ik vroeg op ga staan om snel de stukjes te zien voordat het geluid voor weggehaald![]()
![]()
Kan niet wachten tot ik mijn liefjes weer zie!!
whahahaquote:
Eerder dat duivelsteken dat hij de hele tijd maakte met zijn hand. Daar gaan Amerikanen eerder van flippen denk ik. Rare voodoo Haïtiaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:46 schreef Saeramir het volgende:
Ik vond Vitolio ook aanstellerig vandaag. Ik dénk dat ie net tever is gegaan met die tong naar buiten steeds en dan het Amerikaanse publiek dat niet gaat waarderen![]()
quote:En wat jij over onze boy zegt, heb ik ook gedacht vandaag, wat als ie gekoppeld wordt aan Melissa bijvoorbeeldMaar in deze dans leek ie nog kleiner dan in het echt, hij stond natuurlijk continue de billen van Randi gebogen te bekijken
![]()
Misschien zijn ze bang dat hij té populair is en met twee vingers in de neus doorstoomt naar de finale, waardoor andere favorieten naar hun mening te snel sneuvelen. Ze zouden moeten weten dat negatief commentaar bij populaire kandidaten alleen maar meer stemmen oplevert.quote:Blij overigens dat jij het ook zo zag bij Philip en Jeanine. Snap dus niet helemaal waarom ze Philip toch niet goed genoeg vonden?
Ik hoop op Caitlin of Asuka eruit bij de dames en Jonathan of Kupono bij de heren.quote:Nou ben benieuwd naar morgen! Neerlaad gevonden en staat aan! (hopelijk een goede)
Oh is dat het duivelsteken? dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:45 schreef Malahide het volgende:
[..]
Eerder dat duivelsteken dat hij de hele tijd maakte met zijn hand. Daar gaan Amerikanen eerder van flippen denk ik. Rare voodoo Haïtiaan![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Misschien zijn ze bang dat hij té populair is en met twee vingers in de neus doorstoomt naar de finale, waardoor andere favorieten naar hun mening te snel sneuvelen. Ze zouden moeten weten dat negatief commentaar bij populaire kandidaten alleen maar meer stemmen oplevert.
[..]
Ik hoop op Caitlin of Asuka eruit bij de dames en Jonathan of Kupono bij de heren.
Snel naar huis zometeen en kijken of ik ook een goeie kan vinden! Voor de eeuwigheid op de harde schijf.
Maar Dmitri is volgens mij nooit echt superpopulair geweest en danste ook veel minder goed buiten zijn genre dan Phillip (tot nu toe). Hij was/is wel lekkerderquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:08 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Oh is dat het duivelsteken? dat wist ik nietDom zeg..
Trouwens de neerlaad die ik vond was dus niets. Werkt niettot nu toe geen goede gevonden. Dat wordt dus (hopelijk) vanavond aanzetten en dan morgen kijken..
En wat jij zegt over Philip.. Ik weet het niet. Ben bang dat het het Dmitri-effect geeft. Super populair, maar omdat de judges steeds bleven hameren dat ie zonder shirt danste, is ie steeds minder popu geworden en uiteindelijk weggestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:12 schreef Malahide het volgende:
Mijn gokje voor de gevarenzone: Asuka & Vitolio, Caitlin & Jason en Karla & Jonathan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weer een week wachtenVanavond iig de neerlaad maar eens rustig gaan bekijken, eindelijk goede kwalliteit!
![]()
![]()
Ja Philip is gewoon een superdanser, want ik vind hem echt lelijk, maar dat ZIE je gewoon niet als ie danstquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Maar Dmitri is volgens mij nooit echt superpopulair geweest en danste ook veel minder goed buiten zijn genre dan Phillip (tot nu toe). Hij was/is wel lekkerder![]()
.
Ik weet niet of het aan jouw hip hop achtergrond ligt.. Ik bedoel, die Tony Basil is ook puur hip hop maar ook die vond er niets aan. Smaken verschillenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Karla & Jonathan: Ik vond het zo slecht nog niet. Ligt dat nou echt aan mijn iphop achtergrond dat ik daar wel de dingen uitpluk die toch echt wel lekker zijn?Ok, niet mind blowing, zeker niet in het begin, maar aan ;t eind zaten er een paar leuke moves in. Maar ja... een paar leuke moves maakt geen super dans.
Asuka & Vitolio: Nee. Deed me weinig. Er zat geen pit in. De bewegingen waren... alsof ze in zwaar water zaten. Of stroop. Niet afgemaakt, niet BANG PAMM WOW! Een beetje alsof ze aan zwaar elastieken zaten en niet tot het uiterste konden. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen anders,..............
Dat jij dat kan, ik zit om 6 uur 's ochtends (soms vroeger als ik gedwongen word door mijn kidsquote:
Mooi clipje. Ik moest lachen om Nigel achter Miaquote:Op maandag 29 juni 2009 08:39 schreef Saeramir het volgende:
... en Caitlin (maar die gaat er volgende week uit).
Oh ja speciaal voor Breaky:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid24278863001?bclid=25190029001&bctid=25855390001
quote:
Dat kan mij niet vaak genoeg benadrukt worden. Cat is een geweldig wijf, heerlijk. Ik zat vanochtend nog een aflevering te kijken van het eerste seizoen en moest toen weer die strakgetrokken jokerbek van Lauren Sanchez tolererenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef Kantar het volgende:En ik wil nog even benadrukken hoe erg ik op Cat verliefd ben.Wat een ontzettend leuk mens is het toch!
Ik vond Leah een beetje te emotioneel, maar ik vond ze beiden ook goed ja..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Echt he, die seizoen 1 heks is vre-se-lijk!
Bijna net zo erg als die van ons
Australie en Canada waren ook leuk
whahaha, het valt wel meer dan 1 persoon opquote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef Kantar het volgende:
Ik heb hun optreden net nog eens bekeken en ik vind het echt wel meevallen met dat wiebelen, zo opvallend is het niet. Plus dat, als je dit vergelijkt met zowat alle andere koppels, het hele optreden voor de rest gewoon erg goed is.
ging meteen even checken of jij een man of vrouw was, haha. Maar het is idd een erg leuk meisje. en dwergje is gewoon een goed woord, snap niet helemaal waarom ze hem in een pak 4 maten te groot hebben gehesenquote:In tegenstelling tot veel dames hier keek ik bijna alleen maar naar Randi tijdens dit nummer.Wat een leuk meisje met ontzettend veel talent is het toch! Evan was voor zover ik me kan herinneren ook wel aardig, al had hij zeker wat anders aan gemogen - zo leek hij net een dwergje. Eerlijk gezegd vond ik de choreografie nou ook weer niet zo heel geweldig. Het was anders, het was grappig, maar meer dan dat was het niet. Zeker geen ''Bench part II''.
ik hoop dat Vitolio en Caitlin er volgende week uitgaanquote:Boooooo! @ jullie allemaal die Caitlin niks vinden trouwens.Van mij mag zij zeker nog wel even blijven.
LOL.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:44 schreef Saeramir het volgende:
[..]
ging meteen even checken of jij een man of vrouw was, haha. Maar het is idd een erg leuk meisje.
gezellie, nog iemand die het volgtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef dollce het volgende:
Van mij mag Evan wel winnen, hijs mijn Travis van seizoen 5. Met Randi als goede 2e.
Vitolio is idd creepyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Kantar het volgende:
[..]
LOL.Een man ja, en hetero - een van de weinige in de SYTYCD topics waarschijnlijk?
Wat betreft Vitolio ben ik het trouwens wel met je eens, die is echt creepy, maar Caitlin mag absoluut nog niet weg!
En oh, nog even over de openingsdans van de resultsshow - wat was dat geweldig!Het geheel had ietsjes strakker gemogen, maar dat was nou echt een toffe choreografie, leuk ook dat Dimitri eraan meegewerkt had! Zulke groepsnummers mogen ze in ieder geval wel vaker doen..
Nog even wat ander SYTYCD-nieuws: ze zijn nu bezig om een MJ-tribute in elkaar te flansen, maar dat kan nog een tijdje duren volgens Lythgoe - hij wil dat het geheel niet gehaast overkomt, maar dat het gewoon een mooie tribute show wordt. Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd!
Ik vind het een beetje een sukkelig dwergje. Dat ziet er echt niet uit bij een stijlvolle wals of een sexy tango... contemporary igt ook maar helemaal aan de stijl van de contemporary. Serieus lijkt me geen succes voor 'm. Zijn eigen dansjes zijn leuk en grappig, maar mooi kan ik ;'t niet echt noemen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:07 schreef Saeramir het volgende:
[..]
gezellie, nog iemand die het volgt
Ik hoop niet dat hij de Travis van dit seizoen wordt, want dan wordt ie 2e![]()
Hoop echt dat ie wint, vind het zo'n schatje
Haha nee dat hoop ik ook, maar mijn all time favorite is Travis, dus als ik zeg dat hij dat is, dan hoop ik dus dat Evan wint. Snappen we het nog, ach als ik mezelf maar begrijpquote:Op woensdag 1 juli 2009 06:07 schreef Saeramir het volgende:
[..]
gezellie, nog iemand die het volgt
Ik hoop niet dat hij de Travis van dit seizoen wordt, want dan wordt ie 2e![]()
Hoop echt dat ie wint, vind het zo'n schatje
Ik snap jequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef dollce het volgende:
[..]
Haha nee dat hoop ik ook, maar mijn all time favorite is Travis, dus als ik zeg dat hij dat is, dan hoop ik dus dat Evan wint. Snappen we het nog, ach als ik mezelf maar begrijp
* Malahide eensch isquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Caitlin & Jason
Vet vet Vet vet VET!!!! Ohh heerlijke choreografie. Voor mij dus beter en weirder dan die van Sonyah deze week, terwijl ik echt pro-sonyah ben. Pakje van Caitlin was echt een beetje TE fout (ens met Mia, maakt het cartoonish), maar de rollen die ze speelden waren echt goed gedaan. Mooie bewegingen, goed verhaal... yessssss. Ik denk niet dat deze ze over de rand duwt, of denk ik met een NL geest ipv een USA geest?
Ik vind het grappig te zien hoe Saeramir en ik steeds van mening verschillenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef Malahide het volgende:
[..]
* Malahide eensch is![]()
Kan me erg vinden in wat je tot nu toe schrijft Ang3l!
Klassiek ballet is - denk ik - te technisch voor de andere kandidaten om enigszins fatsoenlijk te kunnen leren in 5 uurtjes met een choreograaf. Om het helemaal weg te laten uit de serie zou oneerlijk zijn voor Melissa, want die zou dan nooit haar eigen stijl kunnen dansen. Daarom hebben ze denk ik deze keer de hoed met de 'random dances' in de kast laten liggen en de dansstijlen toegewezen. Als dat zo is, vind ik het belachelijk dat Vitolio en Karla een quickstep kregen. Een jazz of contemporary of zelfs hip hop was eerder op zijn plaats geweest. En erg verdacht dat de jurycommentaren zo positief waren. Té positief in mijn opinie. Zo van "als we het gaan afkraken dan hebben ze ons zéker door"quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Melissa & Ade
De eerste keer dat er een ballerina zit in de USA versie... en de eerste keer dat er ballet in de show zit.... en dan ook nog die 2 samen? Wel ERG toevallig he? Ik vraag me af hoe een ander op die spietsen had gedanst. Het deed me verder trouwens vrij weinig tot niets. Wrd wel tijd dat er na al die verschillende stijlen eindelijk eens klassiek in de show zit. Want die hoort er toch ECHT bij! (maar dat de eerste ballerina hem dan ook meteen krijgt... I'm not buying it..... too USA).
Ja daar zit wel wat in.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:46 schreef Malahide het volgende:
[..]
Klassiek ballet is - denk ik - te technisch voor de andere kandidaten om enigszins fatsoenlijk te kunnen leren in 5 uurtjes met een choreograaf. Om het helemaal weg te laten uit de serie zou oneerlijk zijn voor Melissa, want die zou dan nooit haar eigen stijl kunnen dansen. Daarom hebben ze denk ik deze keer de hoed met de 'random dances' in de kast laten liggen en de dansstijlen toegewezen. Als dat zo is, vind ik het belachelijk dat Vitolio en Karla een quickstep kregen. Een jazz of contemporary of zelfs hip hop was eerder op zijn plaats geweest. En erg verdacht dat de jurycommentaren zo positief waren. Té positief in mijn opinie. Zo van "als we het gaan afkraken dan hebben ze ons zéker door".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:25 schreef Saeramir het volgende:![]()
![]()
![]()
(zit nog te wachten op de einduitslag maar ben helemaal in shock
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke show. De balletdansers waren prachtig (wat een mooie gespierde meneer) en met Kelly Clarkson hadden ze eindelijk weer eens iemand die tenminste fatsoenlijk live kan zingen. De solo's... Kupono was dramaaaatisch, what was he thinking? Please please vlieg eruit volgende week. Kayla stond weeeer te wiebelen op dat ene been
. En Jeanine's solo vond ik erg mooi.
De uitslag: terecht. Volgens mij is iedereen in dit topic het daar wel mee eens.
Cat was weer geweldig, die is zo in haar element op dat podium. Ik kan me niet voorstellen dat een Amerikaanse presentatrice op zo'n spontane manier met de dansers en juryleden om zou kunnen gaan. Jurkje: er waren schijnbaar nog wat rollen aluminiumfolie over van Caitlin's alienpak. En wat zat Mia's haar leuk
.
Op naar de torrent search!You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, met de result show van gisteren zitten we al op aflevering 13quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:38 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb eindelijk afl. 6 gezien. Nu al... Qua neerladen ben ik tot afl. 11 (geloof ik) gekomen. Klopt dat? Leken me er wat veel...
Jazeker, dat was niet alleen de beste show van dit seizoen, maar de beste show OOIT van So You Think You Can Dancequote:Vond overigens de eerste liveshow wel gaaf. Vooral de eerste, met Jeanine en Philip. Als iedereen zich die nog kan herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kayla: ligt niet aan jou, kijk maar eens in mijn spoiler.
Kupono: dat 'ie maar gauw uit de Hot Tamale Train mag flikkerenHet wordt spannend nu het wrakhout langzaamaan is opgeruimdquote:Pfff toch een rare result show deze keer vind ik!.
Oef! Dan weet ik niet of ik dat in ga halen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:10 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee hoor, met de result show van gisteren zitten we al op aflevering 13![]()
[..]
Jazeker, dat was niet alleen de beste show van dit seizoen, maar de beste show OOIT van So You Think You Can Dance!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een sukkelig dwergje. Dat ziet er echt niet uit bij een stijlvolle wals of een sexy tango... contemporary igt ook maar helemaal aan de stijl van de contemporary. Serieus lijkt me geen succes voor 'm. Zijn eigen dansjes zijn leuk en grappig, maar mooi kan ik ;'t niet echt noemen.
*duikt weg voor de klappen*
Snappet helemaal hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef dollce het volgende:
[..]
Haha nee dat hoop ik ook, maar mijn all time favorite is Travis, dus als ik zeg dat hij dat is, dan hoop ik dus dat Evan wint. Snappen we het nog, ach als ik mezelf maar begrijp
ik denk zelf niet dat het zo bepaald is, maar dat het toeval is. Volgens mij zijn de regels namelijk echt zo dat het door toeval moet worden bepaald.. En volgens mij zegt Vitolio ook een keer iets over wat ie dacht toen ie de Quick Step uit de hoed strok. Maar je hebt helemaal gelijk, het is erg verdacht en ik had datzelfde dus ook gedacht..quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:36 schreef Malahide het volgende:
Allereerst... er was iets raars aan de hand… waarom kregen alle koppels een dans in hun eigen genre (of waar althans één van de partners in uitblinkt), behalve Karla en Vitolio, die opgescheept werden met een quickstep??? Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op de quickstep, maar ik kreeg er een beetje een raar smaakje van in mijn mond. Zo wordt het wel héél duidelijk wie de producers graag zouden zien verdwijnen deze week. Ik heb ook geen gepick uit een hat gezien deze week, dus dan ga ik ervanuit dat het door de producers zo bepaald is. Nou zijn Karla en Vitolio ook de twee zwakste schakels van de overgebleven veertien, dus als ze eruit vliegen: bye bye, maar verdacht vind ik het wel.
Helemaal mee eens, al vond ik dit wel de beste show na de eerste afl.quote:Algemene indruk: we krijgen nooit meer zo’n show als de allereerste live show ben ik bang. Ik vond het allemaal redelijk goed, maar dat ik nou ergens helemaal van onder de indruk was… nee. Er zaten een paar weirde choreos bij. Leuk voor de choreografen, die natuurlijk steeds verder gaan om te tonen wat ze in huis hebben, maar of dat altijd in het voordeel van de dansers is? Ik waag het te betwijfelen.
Hier móet ik natuurlijk op reagerenquote:Randi & Evan – Broadway (Joey Dowling)
Brrrr, wat een eng wijf, die choreografe, zo streng doen tegen Ienie en Minie. Haar choreo was wel vermakelijk, maar niets speciaals. Ik stoorde me een beetje aan de overdaad aan harde, gogo-dans-achtige bewegingen (volgens Nigel een eerbetoon aan Bob Fosse, dat zal dan wel). Dan zitten we Tyce wel af te kraken hier, maar die weet wel meer uit zijn dansers te halen dan deze biatch. Randi stal voor mij de show, maar Evan vond ik tegenvallen deze week. De lifts zagen er ongemakkelijk uit van zijn kant en het leek wel of de druk een beetje te hoog was omdat hij in zijn eigen genre moest dansen, en vervolgens een dans kreeg die helemaal niet zo standaard Broadway was…
quote:Caitlin & Jason – jazz (Brian Friedman)
De winnaar van de wedstrijd ”Laten We Zien Wie Deze Week De Weirdste Choreografie Kan Maken, Ook Al Zit Mia In De Jury En Is Wade Er Niet Bij”
quote:Ade, I luv you. Blijf nog ff in de competitie, je bent de enige echte kerel die nog over is. Kus, Malahide.
Wie??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:42 schreef Turbomuis het volgende:
Jaaa, ik weet dat ik achter loop, maar ik moet het toch ff kwijt:
die kin van Paris!
Als ze die enge vent van der maar thuis laatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:20 schreef kitchenbreak het volgende:
Katie Holmes gaat op 28 juli dansen in een groepschoreo ben beniewd.
Brandon en Kupono overduidelijk homo, Jason en Jonathan durf ik ook wel een gokje op te wagen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Saeramir het volgende:
Maar hoeveel kerels zaten er nou echt in? Dus echt van die blokken. Brandon, Vitolio, Jason, Jonathan, Philip, Evan, Tony en ik mis er nog 1. Alleen Ade en Max zijn wel echte mannen..
Miss Washington Chin dan toch...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Wie??
![]()
En dan te bedenken dat ze Miss Washington Teen is geweest
Regels?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Saeramir het volgende:
[..]
ik denk zelf niet dat het zo bepaald is, maar dat het toeval is. Volgens mij zijn de regels namelijk echt zo dat het door toeval moet worden bepaald..
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-voor-dansshow.htmlquote:Nieuwe juryleden voor dansshow
Uitgegeven: 6 juli 2009 13:31
Laatst gewijzigd: 6 juli 2009 13:31
AMSTERDAM - De vakjury van het televisieprogramma 'So you think you can dance' van RTL 5 kent dit najaar vier nieuwe gezichten. Dat meldt RTL 5, dat het televisieprogramma uitzendt, maandag.
Voormalig lid van het Scapino Ballet en huidig Goede Tijden Slechte Tijden-acteur Jan Kooijman is aan de jury toegevoegd. Hetzelfde geldt voor hiphopchoreograaf Roberto da Costa, de Belgische r&b-zanger Brahim en ballroom- en latindanseres Nicky Vernieuwe.
De Amerikaanse choreograaf Dan Karaty en professioneel danseres Euvgenia Parakhina, die vorig jaar ook in de jury van het RTL 5-programma zaten, zijn dit jaar wederom van de partij. Het zestal wisselt elkaar af achter de jurytafel.
Lage Landen
RTL 5 maakt de dansshow dit jaar samen met de Vlaamse zender VTM. In het nieuwe seizoen wordt tijdens richt de zoektocht naar danstalent zich op de Lage Landen. Na audities en een bootcamp moeten de overgebleven kandidaten het tegen elkaar opnemen in liveshows.
De hoofdprijs bestaat uit een bedrag van twintigduizend euro, een dansopleiding naar keuze en een rol in de Nederlandse musical 'Hairspray'.
Dennis Weening
De uitzendingen vinden gelijktijdig live plaats op RTL 5 en VTM. Het programma gaat dit najaar van start. De presentatie is in handen van Dennis Weening, onder meer bekend van het televisieprogramma Wipeout op RTL 5, en VTM-presentatrice An Lemmens.
Echt hè? Heb hem nog geen seconde gemist dit seizoen, met zijn nietszeggende uitspraken en nog nietszeggendere choreografietjes. Hij komt alleen maar naar NL om tegen langbenige blondines aan te schuren, de geile tuinkabouterquote:Op maandag 6 juli 2009 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik net zo blij dat ie opgesodeflikkerd is uit de USA SYTYCD komt ie ons in NL weer vervelen
Ik vond het al zo stil...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:41 schreef Saeramir het volgende:
Zo, morgen weer tijd!!! Ze zullen wel 2 dansen per koppel doen nu toch?! Vorig seizoen was het met de top 7 koppels al 2 dansen per koppel.. Heb er erg zin in, al moet ik zeggen dat de week een stuk minder lang duurde aangezien ik de Tour (Lance Armstrong) volg
We zijn nu bij de Top 12 aanbeland, en vorig jaar gingen ze ook bij de Top 12 twee dansen doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:06 schreef Saeramir het volgende:
Ja idd! Ben het helemaal met je eens. Was teveel in 1 afl gepropt. Maar nu zijn we een stage verder geloof ik?! ik ben nl even ver met kijken van season 4 als jijMaar dat betekent dus 2 dansen minder..
Ik was niet zo'n heel erge fan van Gevmaar hij was wel schatiig
Helemaal met je eens, heb die dans ook al meerdere keren teruggekeken en hij blijft zooooo geweldig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:58 schreef Kantar het volgende:
Wat dat betreft wil ik even nog een keer benadrukken hoe GEWELDIG de groepsdans van niet afgelopen week maar de week daarvoor was, van Dimitry en NappyTabs. Dat is in ieder geval bij mij de meest bekeken dans van dit seizoen. Lekker zwoel en sexy en ook perfect aansluitend op de muziek.Een van de betere groepsnummers van heel SYTYCD toch wel.
![]()
Jaaaaaa, leuk hè? Goddamn, wat een fantastische show. Wooohooo (denk er zelf een Mary-geluid bij)!!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:02 schreef Saeramir het volgende:wat zijn we het ENG eens in veel dingen Malahide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Saeramir, je bent toch ook wel een beetje blij lijkt me??
[ Bericht 3% gewijzigd door Malahide op 10-07-2009 13:25:06 ]You cheated on me with choreography.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:02 schreef Ang3l het volgende:
Als ik al niet aan het huilen was toen Kupono in tranen uitbrak tijdens het voorfilmpje dan was het wel gekomen van de dans. M;n hand heeft de hele dans voor m;'n mond gezeten. Ohhh.... echt....Prachtig dat gevecht en dat gezicht van Kupono. Zo mooi met zijn handen voor haar mond en.... arggh, echt. Blech, kan er geen woorden voor vinden (want dan ga ik weer janken en rode ogen op ene feestje zijn lelijk
).
Als dat zo is geef ik ze groot gelijk. Het was niet eens zo dat Nigel de choreografie afkraakte, dat zou nog tot hier aan toe geweest zijn, maar hij zeek de dansstijl in het algemeen, een deel van hun cultuur dus, af. Ik zou ook mijn biezen gepakt hebben. Ik vond het vrij schandalig eigenlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Wat me trouwens opviel is dat je de choreografen van die volksdans daarna niet zag. Normaal zie je wel ff een shot van hen in het publiek. Maar niemand vond die dans mooi, hadden zelfs spijt dat ze hem er in hadden zitten...... zouden de choreografen da bij de repetitie gemerkt hebben en weg zijn gegaan?
ff weddenschapje doen?quote:Op zondag 12 juli 2009 10:17 schreef Malahide het volgende:
Dit lijken mij spannende combinaties, zowel qua dansstijlen als karakters. Veel hangt natuurlijk af van welke dansen ze krijge... eh, uit de hoed trekken:
Jeanine - Jason
Janette - Kupono
Kayla - Evan
Randi - Ade
Melissa - Brandon
Ik denk dat de magische hoge hoed en Breaky freakishly goed aanvoelen hoe Nigel en consorten het graag zouden zien gebeurenquote:Op maandag 13 juli 2009 07:47 schreef Saeramir het volgende:
haha.. ik kan me zo voorstellen dat Breaky gelijk heeft met een aantal..
Nee joh, Kasprzak zal in het Pools wel zoiets zijn als Janssen of De Vriesquote:Op maandag 13 juli 2009 08:34 schreef Saeramir het volgende:
OMGdat is toch niet écht een zusje of wel???!!
Kayla en Brandon is bijna een zekerheidje. Kayla blijven ze steunen ondanks al haar bottom 3 optredens en het feit dat ze niet stabiel op 1 been kan blijven staan. En met Brandon blijft ze er zeker nog wel een tijd in.quote:Op maandag 13 juli 2009 03:08 schreef breaky het volgende:
[..]
ff weddenschapje doen?![]()
Kayla - Brandon
Jeanine - Evan
Melissa - Kupono
Randi - Jason
Janette - Ade
Ik vraag me sowieso af hoe graag ze willen dat er dit jaar een vrouw wint, aangezien dit bij alle SYTYCDs over de hele wereld geloof ik pas twee of drie keer is gebeurd.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kayla en Brandon is bijna een zekerheidje. Kayla blijven ze steunen ondanks al haar bottom 3 optredens en het feit dat ze niet stabiel op 1 been kan blijven staan. En met Brandon blijft ze er zeker nog wel een tijd in.
Ik zou het leuk vinden als Janette het zou winnen...maar Brandon is just so bloody good.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:45 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoe graag ze willen dat er dit jaar een vrouw wint, aangezien dit bij alle SYTYCDs over de hele wereld geloof ik pas twee of drie keer is gebeurd.
Eensch. Janette en Kayla mogen van mij zo winnen. Maar Brandon, Ade en Kupono (als die geen one hit wonder blijkt te zijn) als winnaar, daar zou ik ook niet rouwig om zijn. Heerlijk dat het nog zo open ligt dit jaar, geen Joshua-Katee-Twitch-voortrekkerig-en-verafgodend-gedoe dit jaarquote:Op maandag 13 juli 2009 20:53 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Janette het zou winnen...maar Brandon is just so bloody good.
Ik vind hem zo wisselvallig presteren. Hij heeft het gewoon net niet voor mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Eensch. Janette en Kayla mogen van mij zo winnen. Maar Brandon, Ade en Kupono (als die geen one hit wonder blijkt te zijn) als winnaar, daar zou ik ook niet rouwig om zijn. Heerlijk dat het nog zo open ligt dit jaar, geen Joshua-Katee-Twitch-voortrekkerig-en-verafgodend-gedoe dit jaar.
Eeeuh die laatste waar hij zo kwaad kijkt? Ik vond eigenlijk de crash test dummies nog de leukste met hem...maar dat is meer omdat ik het zo'n orgineel nummer vondquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:30 schreef Saeramir het volgende:
Voor mij ook niet. Ik vond hem maar in 1 nummer echt goed, raden welke(gaat nog een keer kijken)
Komt omdat we er zoveel verstand van hebbenquote:
dat zal ook wel zijn omdat ik er zoveel verstand van heb.. NOPE. Ben er gewoon veel te veel mee bezig dan gezond isquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef Malahide het volgende:
[..]
Komt omdat we er zoveel verstand van hebben.
Ik vind je voorspellende bottom twos wel spannend, vooral omdat je de bottom threes heel vaak goed hebt gegokt.
Irritant ja. Ik hoorde hem laatst nog zeggen dat hij eigenlijk heel verlegen is. Zou het een soort aangenomen houding van hem zijn, een soort 'stage personality', om zijn verlegenheid te omzeilen? Als dat zo is moet 'ie er maar gauw afscheid van nemen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat er veel mensen op Brandon de persoon stemmen, eerder op Brandon de danser.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
En dan die victory like look at me being pretty pose aan 't eind...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Ik speur eerst nog wel even verder naar een download (alle tips zijn welkom, ik ben een newbie op dat gebied). Maar alvast bedankt (eventueelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef soares het volgende:
ik zou je als laatste oplossing kunnen helpen...
ik denk dat de deelnemers alle afleveringen wel gekregen hebben
en dan zou ik het voor je kunnen vragen
maar eerst maar is kijken of iemand anders nog een cd heeft
Ik had vanochtend binnen een half uur de download binnenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:18 schreef Saeramir het volgende:
heb jij al een goede plek gevonden Malahide?? op zijn myspace staat het nog niet en die andere site werkt heel slecht bij mij..
* Cee geeft alvast een zakdoekje aan Ang3lquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Bne op de helft maar nog niet echt enthousiast van de dansen
Nee, je ziet het niet verkeerdquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee geeft alvast een zakdoekje aan Ang3l
Verder inderdaad niet zo'n bijzondere show, buiten het jankmoment. Die pop/jazz routine van Jeanine en Brandon vond ik geen donder aan, voornamelijk synchroon-hard-hitten, niks speciaals. Of zie ik het verkeerd?
Speciaal voor Ang3lquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
En daarna meteen weer in de kots-emotie vanwege die pose van Brandon tijdens die laatste deuntjes van zijn solo... echt GAD-verdamme!
quote:
Yep. En ik zou ook best met een Evan-zege kunnen leven, maar zelf ga ik toch liever voor een mix van kwaliteit én personality. Ik zeg niet dat Evan een slechte danser is, verre van dat, maar er zijn betere is deze competitie. Dus... ga ik vlaggen voor één van de meiden vanaf nu. En trust me, ik ben (bijna) nooit voor vrouwen in dit soort wedstrijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
En als Evan wint.... dan was het een populariteitswedstrijd en geen kwaliteitswedstrijd.
maar ja, het heet ook America's favourite dancer, en niet Best dancer.
Echt hè? Een rave in het jaar 2200? Ik vond het meer een flashback naar de 80s. Volgens mij vonden de judges het ook niet echt fantastisch, maar wilden ze niet echt harde kritiek geven op hun paradepaardje Travis. Ach, die knul zit in een leerproces. Hij is ook pas 21.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 06:36 schreef Saeramir het volgende:
Groupdance
BAH BAH!!! Helemaal niets aan, kon niet zien wie wie was, rommelig en BAH. Jammer hoor.
Ik vond Nigel's commentaar over Evan's ogen ook wel een beetje op het randje hoor. Hij blijkt ook niet te snappen dat dit soort persoonlijke commentaren Evan direct tienduizenden extra stemmen zullen opleveren.quote:Janette & Evan
Rumba -"I didnt know if i wanted to see you sexy"
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het toch een schatje, ik kan er niet over uit mensen, sorry! De dans was best goed vond ik!! ik vond dat ie zijn rol goed speelde, ondanks de heavy eyelids waar Nigel het over had (juist
![]()
).
Aaaaaahhhh...quote:Ik ben zo verliefd op Evan en verblind door passie![]()
![]()
Vooral van dat gekwijl bij die choreografe werd ik niet goed. Ik zag wel dat het heel hard en strak gedanst was, maar ik dacht toch echt dat het de bedoeling was dat ze samen zouden dansen. Het leek eerder synchroonzwemmen. Jeanine heeft wel geshinedquote:Jeanine & Brandon
Pop Jazz - GEEN BAL AAN! ongelofelijk. Ik heb ook heeeeelemaal genoeg van Brandon en de choreo??? Wat was dat?? Waar is de toegevoegde waarde?? Blegh. Jammer voor Jeanine deze week.. Ze kon niet shinen..
quote:Melissa & Ade
Contemporary - Maar laten we wel wezen: Een dans minder beladen dan dit en Melissa en Ade hadden er allebei uitgelegen (denk ik). Hun redding dus![]()
quote:Malahide, knuf![]()
Ik vind de Humming Bird werkelijk één van de mooiste stukjes dans die ik ooit, op televisie of op het podium, heb gezien. Die combinatie van de klassieke bewegingen van Jamie en de breakerskunsten plus Japanse dans-achtige bewegingen van Hok vond en vind ik nog steeds fenomenaal en ongelooflijk briljant. Zoveel schoonheid. (Dat ik een zwak had voor Hok helpt ook wel hoorquote:De gerecyclede meukdaar houd ik juist wel van
Heb genoten van de oude gezichten en 1 van mijn favo dansen (de Bench en Ramalama. de Hummingbird vond ik altijd wel goed maar niet mijn favo). Ben nostalgisch ben ik bang
Krijg dan echt zo'n warm gevoel.
quote:Oh en Ramalama![]()
Wade Robson
OMG
ik heb ook zitten kwijlen hoor Malahide, dat lag echt niet aan het bier en de salsamuziek
Om op te vreten, zo was hij!
Nu ik erover nadenk, hoe twisted moet je zijn als jet bij Evan's zware oogleden en cutiepie face, en de dag erop ook moet
en bij Wade Robson als zombie
![]()
![]()
Kan het nog meer vloeken???
![]()
Benji zat in de zaal en danste mee met Ramalama. Sabra lijkt zich wel gedistantieerd te hebben van de show. Ik las ergens dat ze niet meer schijnt te dansen, maar vooral les geeft. Tja, jammer. Ik vond haar geweldig en een leuke persoonlijkheid.quote:Nick en Sabra, ja nu je het zegt. Sabra kwam wel voor in het voorliedje als winnares. Maar idd, ze waren er niet bij. Maar er waren er wel meer niet bij he. Benji en Lacey heb ik volgens mij ook niet gezien?!
Ik hoop eigenlijk dat Evan wint, want anders ben ik ban dat ik jou nog een jaar moet nacouncelenquote:Ik blijf er nog steeds bij. Ik denk echt dat Evan wint. En dan idd niet perse omdat ie de beste danser is, maar wel omdat het zo'n heeeerlijke personality en een schatje is (zie je toch ook dat dat aangeboren is, dat videootje bewijst dat). I VOTE EVAN(sorry mensen, ik kan er niets aan doen, verliefd en verblind door liefde
).
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat deze dans zeker de redding van Ade en wsl. ook van Melissa is geweest. Het heeft mijn favoriete dame Janette in ieder geval de kop gekost. Maar ondanks al het gebrulquote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:25 schreef breaky het volgende:
Heb net alles bekeken..Ik vond het laatste stuk van Ade en Melissa..alhoewel goed gedanst...gewoon de hele show uit de balans brengen. Ik heb het 2 keer bekeken om te zien wat het met deed.....maar eerlijk gezegd deed het me het gewoon niet zoveel...de muziek vond ik wel heel mooi en ik dat daarom ook het stuk zoveel emoties opriep. Als de hele associatie met borstkanker er niet was geweest was het dan nog zo goed geweest?
Helaas zijn hier door Mellisa en Ade door en mijn favorieten afgevallen. Ik vind Ade gewoon niet goed genoeg vergeleken met de rest. Het is...eigenlijk bijna gemeen om zo op de emoties te spelen met zo'n stuk
Brandon is zeker goed, hij is zelfs de beste als je alleen naar het dansen kijkt. Het is maar net welke insteek je het meest aanspreekt: ga je voor techniek, personality of een combinatie daarvan.quote:Ik hoop echt dat Ade er de volgende week uitknalt. Brandon mag dan mischien arrogant overkomen...hij is gewoon goed.
Het is spannend en ik kan haast niet geloven dat we al bijna bij de finale zijn aanbeland. Volgens mij kan iedereen nog winnen. Evan lijkt mateloos populair, maar als de meiden al kans hebben om te winnen, lijkt het dit jaar te zijn. Dan denk ik dat Jeanine en Kayla de beste kaarten hebben. Bij de jongens Evan en Brandon, al kan ik moeilijk peilen hoeveel Amerikaanse stemmers Brandon ook een jackass vinden (we love to hate himquote:Het word wel heel erg spannend nu trouwens.![]()
Voor mijn gevoel vind ik Ade ook niet zo'n grote personality hebben..hij lijkt soms ongeinteresseerd...niet altijd even sportief...maar mischien is dat een verkeerde indruk. Tja....en Evan heeft dat sportieve, leuke en geutige wel gewoon aan zijn kont hangen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:55 schreef Malahide het volgende:
Brandon is zeker goed, hij is zelfs de beste als je alleen naar het dansen kijkt. Het is maar net welke insteek je het meest aanspreekt: ga je voor techniek, personality of een combinatie daarvan.
[..]
Het is spannend en ik kan haast niet geloven dat we al bijna bij de finale zijn aanbeland. Volgens mij kan iedereen nog winnen. Evan lijkt mateloos populair, maar als de meiden al kans hebben om te winnen, lijkt het dit jaar te zijn. Dan denk ik dat Jeanine en Kayla de beste kaarten hebben. Bij de jongens Evan en Brandon, al kan ik moeilijk peilen hoeveel Amerikaanse stemmers Brandon ook een jackass vinden (we love to hate him).
Ik snap wel wat je bedoelt over Ade.. hij heeft een beetje dat stoïcijnse.. En is erg teleurgesteld als ie kritiek krijgt.. maar ik mag hem wel hoor die vent.. Maar ik denk zelf ook dat hij het niet in zich heeft om America's Fav te worden. Finale lijkt me wel haalbaar, als hij tenminste volgende week goed danst en Brandon wat minder.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:53 schreef breaky het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel vind ik Ade ook niet zo'n grote personality hebben..hij lijkt soms ongeinteresseerd...niet altijd even sportief...maar mischien is dat een verkeerde indruk.
Dank!! was al lid van FB maar keek er niet zo vaak meer. Gaat veranderen nuquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:22 schreef Malahide het volgende:
O ja Saeramir, ik weet niet of je op Facebook zit, maar het is erg leuk om Evan daar te volgen. Hij schrijft zelf ook regelmatig en post foto's.
http://www.facebook.com/home.php#/evankasprzak?ref=nf
Daarom is het ook "America's Favorite Dancer" en niet "America's Best Dancer".quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
EvanIk snap die hele hold up niet.
Het is gewoon de geek van de klas die nu doorbreekt en iedereen doet awww wat ene lieve underdogs met grapjes! 9 van de 10 dansen "staan" hem gewoon niet... en dat weet ie zelf ook want zijn solo's zijn steeds maar 1 stijl.
Het spijt me voor degenen die zo met hem weglopen, maar a;ls hij witn zou ik het ECHT een afbreuk aan het programma vinden, want dat is zeer duidelijk waarom ie heeft gewonnen en daar vind ik zelf de show niet voor staan. Benji was ook de geek en de underdog en heeft ook gewonnen .... maar die kon het tenminste wel allemaal.
Nou, voor mij hoeft hij ook niet per se te winnen want ik ga toch meestal meer voor de beste technicus en allround danser, maar ik vind toch dat je hem een beetje tekort doet. Die contemporary/jazz dingen die hij gedaan heeft waren behoorlijk goed. En de meesten doen hun solo's altijd in één stijl, dus daar kun je hem niet op afrekenen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik wel, maar ik vind het erg storend dat iemand op 1 stijl en 1 trucje zo'n show doorfietst
Gut nou, wat liet die Nigel zich kennen op Twitter zeg, ik heb me doodgelachen. Aangebrand figuur. Katie was echt een blamage. Ze moest naar verreweggistan voor filmopnamen... Prima, maar doe dan niet wekenlang of ze die avond live op het podium gaat staan. Opgeklopt gedoe, much ado about nothing. Had maar gewoon een grote zak poen gegeven voor het goede doel.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef Cee het volgende:
Ik denk/vrees dat AndereKasprzak niet de top 20 gaat halen als het aan de producenten ligt. But, you never know.
Dat Nigel constant van die kritieken geeft aan Evan waar hij niks mee kan, vind ik storend. Vooral aangezien meneer Lithgoe zelf meteen op zijn achterste poten gaat staan wanneer hij een aantal negatieve tweets ontvangt van kijkers die kritiek geven op het feit dat ze [enter random celebrity] wekenlang lopen te promoten met de belofte dat ze een spetterende dansshow gaat opvoeren. En vervolgens schudt het wicht een keer met een heup, zwabbert het een been wat heen en weer, playbackt wat over een bandje heen en huppekee, klaar is mevrouw.
Ach ja, alles voor het goede doel.
Dus, hij mag kritiek uiten op uiterlijke kenmerken van deelnemers van de show maar 'wij' moeten allemaal onze monden houden wanneer we enigszins teleurgesteld zijn in de prestaties van een celebrity.
Okaaayyyy.
Heb even gespeurd... volgens Cat deden mee: Benji, Travis, Dmitry, Ivan, Heidi, Allison, Donyelle en Martha. Dat houdt in dat bij de jongens Ryan miste en bij de meiden Natalie.quote:Weet iemand trouwens wie de missende S2-danser was wiens plaats Wade innam voor het (overigens geweldige en misschien zelfs beter dan de originele) Ramalama-dans? Ik weet me nog wel te herinneren dat tijdens de eerste opvoering van de dans in S2, een van de dansers afwezig was vanwege ziekte. Maar volgens mij was dat een vrouwelijke danser. Ik meende Benji wel gespot te hebben.
Thanxquote:Mensen, wat kunnen jullie hier allemaal heerlijk schrijven over de show!![]()
Ben zelf veel te ongeduldig om iedere dans uitgebreid te bespreken maar 9 van de 10 keer ben ik het helemaal met jullie eens.
wowquote:Hij is ook pas 21.
tja, hij heeft zelf ooit gezegd: "I know i'm an old bastard.." dus ik verbaas me er niet over. Ach dat is Nigel. zegt ook tegen iemand dat ze lijkt op de Bride of Frankensteinquote:Ik vond Nigel's commentaar over Evan's ogen ook wel een beetje op het randje hoor. Hij blijkt ook niet te snappen dat dit soort persoonlijke commentaren Evan direct tienduizenden extra stemmen zullen opleveren.
Ik heb op Wikipedia gelezen dat ze zich idd gedistantieerd heeft vd show, maar dat het niet dudidelijk is waarom..quote:Benji zat in de zaal en danste mee met Ramalama. Sabra lijkt zich wel gedistantieerd te hebben van de show. Ik las ergens dat ze niet meer schijnt te dansen, maar vooral les geeft. Tja, jammer. Ik vond haar geweldig en een leuke persoonlijkheid.
quote:Ik hoop eigenlijk dat Evan wint, want anders ben ik ban dat ik jou nog een jaar moet nacouncelen
normaalgesproken ga ik meer de technische kant op dan de personality kant.. zoals Travis bijv. Maar deze keer... Brandon is onuitstaanbaar geworden voor mij en Evan is om op te vretenquote:Brandon is zeker goed, hij is zelfs de beste als je alleen naar het dansen kijkt. Het is maar net welke insteek je het meest aanspreekt: ga je voor techniek, personality of een combinatie daarvan.
Ook ik met mijn roze brilquote:Weet ik wel, maar ik vind het erg storend dat iemand op 1 stijl en 1 trucje zo'n show doorfietst
waarom denk je dat?quote:Ik denk/vrees dat AndereKasprzak niet de top 20 gaat halen als het aan de producenten ligt. But, you never know.
volgens mij had Donyelle toen een verzwikte enkel en deed zij idd niet mee met een aantal dansen die niet voor de competitie meetelden.. en ik vond deze versie ook nog beter dan de originelequote:Weet iemand trouwens wie de missende S2-danser was wiens plaats Wade innam voor het (overigens geweldige en misschien zelfs beter dan de originele) Ramalama-dans? Ik weet me nog wel te herinneren dat tijdens de eerste opvoering van de dans in S2, een van de dansers afwezig was vanwege ziekte. Maar volgens mij was dat een vrouwelijke danser.
Ik heb hetzelfde gevoel.. Begon al een beetje in me te kruipen vorige keer dat ze choreografeerde, maar deze keer had ik het heel erg.quote:Mensen, wat kunnen jullie hier allemaal heerlijk schrijven over de show! Ben zelf veel te ongeduldig om iedere dans uitgebreid te bespreken maar 9 van de 10 keer ben ik het helemaal met jullie eens.
Ik ben er trouwens achter dat ik Sonya's dansen echt niet kan aanzien. Wade, NappyTabs, ze hebben een eigen stijl en Sonya heeft dat duidelijk ook maar bij haar is het steeds het zelfde. Ik heb het gevoel telkens naar de zelfde dans te kijken maar dan op andere muziek?
Jeetje... dat is niet mis. Hopelijk knapt hij snel op.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:33 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2049567/ivan-krijgt-hartinfarct.html
Oei
Je vergeet de haren eropquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Die broadway dans voelde net zo rommelig en gehaast als een ochtend waarop je vet te laat bent.... o wachtmaar nee, niet mijn ding. Evenals de dikke worstige überwitte beentjes van Evan.
Dat hoort bij een manquote:
Nu is Evan opeens een man. Ik heb je weleens anders horen piepenquote:
Bedoelde ie nou Bonnie of zit er 1 voor?quote:very classy Nigel, om je ex-vrouw af te gaan zeiken on national television. Heel sterk. Loser.
Nee ik heb nooit gezegd dat Evan geen man is. Je hebt ook mannetjes Hobbitsquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nu is Evan opeens een man. Ik heb je weleens anders horen piepen![]()
.
* Malahide Vreest de toorn van Saeramir.
PUKE!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Malahide het volgende:
Brandon: dancing naked in front of his mummy... Hij deed een deel van zijn auditie. Tja… gewoon steengoed. Punt. Maar toen zei Nigel dat het één van de beste solo’s ooit was, en trok Brandon die valse bescheidenheid-smoel(who, little me?) en was de lol er weer vanaf voor mij. Ik geloof best dat hij eigenlijk onzeker is en die irritante attitude van hem een houding is om dat te verdoezelen, maar sodeju, die kerel haalt me het bloed onder de nagels vandaan.
Ik weet precies wat je bedoelt. Zo zelfgenoegzaam, van "ja, ja, mensen, heb ik daar toch weer even een heel geweldige dans neergezet, tenslotte ben ik de beste, maar ik ga nu weer even fake bescheiden doen en acteren dat elk positief commentaar me zo verrast en in het diepst van mijn ziel raakt". Dan wil ik hem echt op die Carlton-smoel (van de Fresh Prince, daar lijkt 'ie op vinnik) van hem rossen. Ik haat het gewoon dat hij dit soort braakneigingen oproept, want hij is zó goed. Hij heeft helemaal geen attitude nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef Ang3l het volgende:Niet alleen die blik die je bedoelde, maar ook de blik IEDERE ker als hij z'n solo eindigt. Sowieso die pose daar net voor. Gad-ver-damme. Echt.
Dit is volgens mij ook echt de 1e x dat ik walg van 1 van de deenemersquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt. Zo zelfgenoegzaam, van "ja, ja, mensen, heb ik daar toch weer even een heel geweldige dans neergezet, tenslotte ben ik de beste, maar ik ga nu weer even fake bescheiden doen en acteren dat elk positief commentaar me zo verrast en in het diepst van mijn ziel raakt". Dan wil ik hem echt op die Carlton-smoel (van de Fresh Prince, daar lijkt 'ie op vinnik) van hem rossen. Ik haat het gewoon dat hij dit soort braakneigingen oproept, want hij is zó goed. Hij heeft helemaal geen attitude nodig.
In dit geval geef ik je gelijk, maar de disco van Janette en Brandon vond ik toch wel redelijk briljant hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
En disco blijf ik gewoon een opeenstapeling van trucjes vinden
Ik heb Benji altijd vreselijk gevonden met z'n gepekop en zijn gevatte ADHD-gedoe, en die Heidi erbij. Akelig stel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Ang3l het volgende:/Dit is volgens mij ook echt de 1e x dat ik walg van 1 van de deenemers
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Self-esteem problems my ASS! Bitch puhleaaaaze!
Ja, Bonnie. Misschien is hij pissed dat Bonnie laatst een interview heeft gegeven waarin ze nogal een boekje open heeft gedaan over Nigel. Dat hij een dominant baasje is, ze nooit de ruimte heeft gehad om zichzelf te ontwikkelen, altijd in zijn schaduw aan zijn carrière heeft gewerkt, dat soort vrouwengemiepquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoelde ie nou Bonnie of zit er 1 voor?
Bonnie is juyvoorzitter van SYTYCD Australia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan volgende week alweer.. finaletijd. ongelofelijk toch????
Nu ga ik eerst even de rest van gisteren afkijken en verslaan en dan de rest van vandaag (want heb alleen de resultaten gezien). Zal wel stukjes en beetjes worden..
Ja, we zitten weer aan het einde van het seizoen, en dan is het altijd smijten met clichés helaas.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben ook klaar met kijken en....ben niet onder de indruk. Waar ik wel van onder de indruk ben, is het vermogen van de jury om 'mwoah' om te zetten in 'amazing' en om blind te zijn voor knulligheid wanneer het gaat om persoonlijke favorieten en om wandelende paradoxen te zijn.
"Kandidaten moeten personality tonen!"
"Het publiek moet kijken naar het hele oeuvre van de danser want het gaat om het dansen!"
"Het gaat om personality en technique!"
"Ik heb geen fatsoenlijk commentaar dus ik zeg maar dat je er lekker uitziet met je ingeveterde boezem in de hoop dat mensen toch op je gaan stemmen!"
Yep. Zag er niet uit.quote:De disco van Brandon en Kayla vond ik een grote stuntelshow. Ze sleepte Brandon over de vloer alsof ze een holenvrouw was dat net een beertje had doodgeknuppeld.
Met uitzondering van Ang3l heeft niemand hier geloof ik echt verstand van dansen, maar we doen heel graag alsofquote:[disclaimer]
Waaaaahhhquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:43 schreef Cee het volgende:
Ligt het aan mij of was de Mercy-dance van Twitch/Katie een stuk minder dan vorige keer? Vorig jaar was het een van m'n favorieten dansen maar het lijkt wel of ik me nu pas realiseer dat het alleen maar uit rennen en deurklapperen bestaat.
Ik heb geen echte favoriet meer, vind het wel heel jammer voor de twee geëlimineerden, want hoewel misschien niet de beste dansers vond ik ze sympathiek en ze hebben een paar memorable dansen neergezet.quote:Niet eens met het resultaat. Potverdomme bring on season 6.(ookal zit m'n favoriet er nog steeds in)
Brandon de minste votes van allemaal van de vier finalisten bedoel je dan neem ik aan? Ik kan me niet voorstellen dat hij populairder is dan Evan, maar dan de meiden? Meiden hebben het altijd moeilijk in dit soort competities, aangezien er veel meer vrouwen stemmen dan mannen. Heb je al een schoen op het oog Saeramirquote:Dus Brandon heeft gewoon de minste votes van allemaal en Evan de meeste (pllllzzzzz, laat Brandon niet winnen, als het niet Evan is, dan plzzz 1 vd meiden!!). Evan gelukkig safe dus en in de finale!!!!! Ben benieuwd of ik die schoen nog moet opeten
Ik vond Jeanine op haar sterkst toen ze met Jason danste, in die prachtige contemporary van Travis, de week nadat ze van Phillip 'verlost' was. Daarna heeft ze eigenlijk geen één keer hetzelfde niveau weten te benaderen. De week daarna was haar waltz met Brandon een drama, en die hip hop was op zich wel goed gedanst, maar de choreografie was afgrijselijk. En deze week: de samba was ook niet geweldig en de hiphop was toch ook niet heel briljant. Conclusie: ze danst lang niet zo goed buiten haar eigen stijl als Kayla, én Melissa, én - laten we niet vergeten - Janette. Nu ik dit zo op een rijtje zet is het eigenlijk wel jammer dat Melissa en vooral Janette door haar gesneuveld zijn. Dan moet ze toch personality-stemmen (wat ik persoonlijk niet snap, maar ja) hebben gekregen of stemmen voor haar leuke smoeltje, of voor haar ingesnoerde bombonellas, dat kan haast niet anders. Daarnaast is ze ook gehyped door de judges.quote:Met Jeanine en Kayla heb ik vrede, al vind ik dat Jeanine op een of andere manier haar glans een beetje heeft verloren sinds ze Philip kwijt is?! Een vreemd gevoel, want op hetzelfde moment leek ze bevrijd te zijn toen ze uit elkaar werden gehaald..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:28 schreef Saeramir het volgende:
oei, ik heb zo verschrikkelijk veel om op te schrijven en zo verschrikkelijk veel waar ik op wil reageren, maar ik heb geen tijd, aaargh! morgen ws pas weer. wilde alleen even zeggen dat dat van Brandon de minste stemmen, wishful thinking is. Als ik een gok moet wagen, denk ik dat het wordt: 1 Evan, 2 Brandon, 3 Kayla en 4 Jeanine..
oh ja en Malahide, ik heb flink over je gedroomd vannacht, loop jij normaalgesproken altijd in Indische kledij rond?Het was heel grappig, je gaf me echt 1 of andere therapie ofzo terwijl we rondliepen op 1 of andere campus..
voor de rest morgen, nu weer verder
Jij vond het dus ook overdreven!! dan ligt het niet aan mij dus..quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Malahide het volgende:
Jeanine & Ade – samba (Louis van Amstel)
Louis, jeuuuh! Hele leuke choreo, maar die muziek… zo traag voor een samba. Daarom werd het geheel nogal stroperig. Ik stoorde me wat aan Jeanine’s overdreven sexy gezichten, maar ze gaf wel een super performance weg.
Ik ben dan allang geen tiener meer (25 jr) maar ik voel me idd wel een beetje zoquote:Melissa & Evan – Broadway (Tyce Diorio)
“Sorry husbands of America.” Evan, de echtbreker... Je ziet die bibberende tienermeisjesvingers over de knopjes van hun gsm-etjes razen als Evan zoiets zegt met zijn puppy-ogen en Harry Potter borstelhaar.
Ik vind ook dat er bij Evan altijd zo wordt gezeurd terwijl het altijd goed is gegaan. En hij en Brandon zijn dezelfde lengte volgens mij.. Hier viel het mij persoonlijk niet zo op..quote:Kayla & Brandon – contemporary (Stacey Tookie)
Wat me opviel: het lengteverschil. Bij Evan wordt er altijd over gezeurd als hij een langere partner heeft en het heeft me nooit gestoord, maar hier vond ik Brandon echt een dwerg naast Kayla. Kwam ook door het licht, of eerder gebrek daaraan. Kayla was net een bouwlamp en Brandon verdween gewoon in het decor.
Echt? Al ben ik Kasperzactivist, ik kan dat dan weer niet vinden.. Heb minstens 2 betere gezien, waaronder die van Lacey en Kameronquote:Anyways… volgens mij was dit gewoon één van de beste quicksteps van SYTYCD ooit.
whahaquote:De double death drops die geprezen werden vond ik letterlijk doodvallen.
Ik ben het helemaal met je eens, Evan deed het super!! En die kostuums, iddquote:Je let toch automatisch op Evan en ik vond dat hij nergens weggedanst werd door die twee nubian warriors. Alleen weer die kostuums: alsof een zooitje soccer moms de avond voor de uitvoering nog gauw een paar lappen aan elkaar genaaid had voor de eindejaarsmusical van de kleuterklas. Afgrijselijk.
Echt? ik hoopte juist wat andersquote:Ik hoopte wel dat het koordje dat de tata’s van Jeanine insnoerde het zou houden.
quote:Nou ja, Brandon is ook wel opvallend qua persoonlijkheid, maar Ang3l, Saeramir en ik zullen toch niet de enigen zijn die galbulten van hem krijgen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:33 schreef Saeramir het volgende:Ik ben dan allang geen tiener meer (25 jr) maar ik voel me idd wel een beetje zo![]()
Jaaaaa, maar dan noem je ook meteen de beste! Misschien heb ik een vertekend beeld. Heb de laatste dagen naar SYTYCD Canada zitten kijken, en daar heb ik toch een zooitje slechte ballrooms voorbij zien komenquote:Echt? Al ben ik Kasperzactivist, ik kan dat dan weer niet vinden.. Heb minstens 2 betere gezien, waaronder die van Lacey en Kameron![]()
Dat ze een 'Janet Jackson' zou doenquote:Echt? ik hoopte juist wat anders![]()
![]()
Zo ben wakker, joehoequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nu is Evan opeens een man. Ik heb je weleens anders horen piepen![]()
.
* Malahide Vreest de toorn van Saeramir.
Zijn die pas gescheiden dan?? Want vorig seizoen kreeg ze nog allemaal kusjes van Nigel weet je nogquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoelde ie nou Bonnie of zit er 1 voor?
Bonnie is juyvoorzitter van SYTYCD Australia.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt. Zo zelfgenoegzaam, van "ja, ja, mensen, heb ik daar toch weer even een heel geweldige dans neergezet, tenslotte ben ik de beste, maar ik ga nu weer even fake bescheiden doen en acteren dat elk positief commentaar me zo verrast en in het diepst van mijn ziel raakt". Dan wil ik hem echt op die Carlton-smoel (van de Fresh Prince, daar lijkt 'ie op vinnik) van hem rossen. Ik haat het gewoon dat hij dit soort braakneigingen oproept, want hij is zó goed. Hij heeft helemaal geen attitude nodig.
[oe, Johan Kenkhuis is op televisie, da's wel een lieve bescheiden homo]
Voor mij ook. Heb wel eerder mensen gehad waar ik zoiets van had van, kom op, je tijd is over!! zoals Cedric, Comfort, en er was ook een negroide iemand in seizoen 2 die ik ook niet goed kon hebben... uhhh kan niet meer herinneren hoe ie heet en heb nog geen koffie op dus geen puf nog in wikipediaquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is volgens mij ook echt de 1e x dat ik walg van 1 van de deenemers
Echt? Ik heb geen hekel aan hem en al zeker niet aan Heidi. Waarom heb je een hekel aan haar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:55 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik heb Benji altijd vreselijk gevonden met z'n gepekop en zijn gevatte ADHD-gedoe, en die Heidi erbij. Akelig stel.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
De disco van Brandon en Kayla vond ik een grote stuntelshow. Ze sleepte Brandon over de vloer alsof ze een holenvrouw was dat net een beertje had doodgeknuppeld. De hip hop van Jeannine en Ade? Ik zag Jeannine halverwege hard-hitting bewegingen de boel een beetje afraffelen om Ade bij te kunnen houden en bij het double dutch-en ging ze uiteindelijk maar een beetje voor z'n benen verder hinkelen. Nu kom ik weer met mijn alombekende disclaimer:
Jouw favoriet is ook Evan toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:43 schreef Cee het volgende:
Niet eens met het resultaat. Potverdomme bring on season 6.
(ookal zit m'n favoriet er nog steeds in)
Ik heb geen schoen op het oog want ik denk niet dat ik iets op hoef te vretenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef Malahide het volgende:
Ik ontspoiler jou even Saeramir...
[..]
Heb je al een schoen op het oog Saeramir?
[..]
Ik vond Jeanine op haar sterkst toen ze met Jason danste, in die prachtige contemporary van Travis, de week nadat ze van Phillip 'verlost' was. Daarna heeft ze eigenlijk geen één keer hetzelfde niveau weten te benaderen. Dan moet ze toch personality-stemmen (wat ik persoonlijk niet snap, maar ja) hebben gekregen of stemmen voor haar leuke smoeltje, of voor haar ingesnoerde bombonellas, dat kan haast niet anders. Daarnaast is ze ook gehyped door de judges.
whaha, en ik ben zo Chinees als Ade een blanke man isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:03 schreef Malahide het volgende:
Als je wist hoe ik er uitzag zou je nog harder lachen. Ik ben zo Indisch als Kayla negroïde is.
Whaha, hoeveel ouder dan??? (word nu nieuwsgierig, zitten wij met Oma Malahide op een forum op jonge dansertjes te kwijlen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ach, ik ben véééél ouder
dan jij en ik zit hier op een openbaar forum te kwijlen op 20-jarige strakke Ade en Joshua-bipsen. Het kan dus erger.
[..]
Jaaaaa, maar dan noem je ook meteen de beste! Misschien heb ik een vertekend beeld. Heb de laatste dagen naar SYTYCD Canada zitten kijken, en daar heb ik toch een zooitje slechte ballrooms voorbij zien komen. Which reminds me (en over kwijlen gesproken): N I C O
![]()
![]()
[..]
Dat ze een 'Janet Jackson' zou doen? Zou leuk geweest zijn hè?
Tja, duidelijk gevalletje van slaapgebrek hèquote:Op zondag 2 augustus 2009 05:18 schreef Saeramir het volgende:Zo ben wakker, joehoe(leuk kleine kids, ben vanaf 2 uur elke 10 min wakker geweest).
En Evan is wel een man hoor, heb het gezien in mijn droom
Kort samengevat (had geen zin om heel uitgebreid te gaan Googelen): in 2007 zouden ze gaan scheiden. Nigel heeft daarna iets gehad met een veel jongere vrouw (surprise surprisequote:Op zondag 2 augustus 2009 05:19 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Zijn die pas gescheiden dan?? Want vorig seizoen kreeg ze nog allemaal kusjes van Nigel weet je nog? En gaat ze wel gewoon verder met SYTYCD Aus?
Nou ja, Benji en Heidi dan - waarover later meer - en vorig jaar kreeg ik ook de kriebels van Kherington. Niet dat ik een hekel aan haar had, maar die All American Big Smile, daar werd ik af en toe niet goed van.quote:Op zondag 2 augustus 2009 05:27 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Voor mij ook. Heb wel eerder mensen gehad waar ik zoiets van had van, kom op, je tijd is over!! zoals Cedric, Comfort, en er was ook een negroide iemand in seizoen 2 die ik ook niet goed kon hebben... uhhh kan niet meer herinneren hoe ie heet en heb nog geen koffie op dus geen puf nog in wikipediamaar zo'n kwal als deze heeft er nog nooit ingezeten. Maar ja, om zijn techniek konden de judges gewoon niet heen
Hekel, hekel, toch wel een sterk woord voor mensen die je niet persoonlijk kent, dat geldt zelfs voor Brandon, maar goed, het is lekker om je anoniem op een forum even te laten gaan dus:quote:Op zondag 2 augustus 2009 05:28 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Echt? Ik heb geen hekel aan hem en al zeker niet aan Heidi. Waarom heb je een hekel aan haar als ik vragen mag?
Ik vind het wel leuk hoor, maar had het ook niet erg gevonden als er gewacht was tot volgend seizoen, dan is het toch specialer en leef je er naartoe. Ook wel zielig dat degene die nu wint maar heel kort 'reigning champion' isquote:Op zondag 2 augustus 2009 05:32 schreef Saeramir het volgende:Oh en Season 6, heb ik gisteren gelezen, begint 9/9we hoeven dus maar een maandje zonder
![]()
Denk groot en roodquote:Op zondag 2 augustus 2009 05:37 schreef Saeramir het volgende:
[..]
whaha, en ik ben zo Chinees als Ade een blanke man is(leuk, die beschrijvingen waardoor je nog altijd niets weet over het uiterlijk van de schrijver
)
Laat ik het zo zeggen... als ik mijn best had gedaan vroeger dan was ik nu een leuke jonge moeder geweest van een 20-jarig Adeetje of een Jasontjequote:Op zondag 2 augustus 2009 05:46 schreef Saeramir het volgende:Whaha, hoeveel ouder dan??? (word nu nieuwsgierig, zitten wij met Oma Malahide op een forum op jonge dansertjes te kwijlen?![]()
)
Van Australië heb ik alleen nog maar de audities van seizoen 1 gezien, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Seizoen 1 van Canada vond ik vooral amateuristisch qua productie en die presentatrice...quote:Over Canada gesproken, wat vind jij van het niveau? (Uit gezonderd van het feit dat Nico idd om te![]()
en is) Ik vond het een beetje rommelig toen ik het keek, geen straf om te kijken maar wel beduidend minder dan US en Aus. Aus vind ik weer bijna even goed als US, mss zelfs beter in sommige dingen.
Dat van die kusjes was in het 2e seizoen van SYTYCD Aus. Niet zo heel lang geleden dus, daarom was ik ook zo verbaasd. Jammer hoor, vond het wel een grappig duo..quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:07 schreef Malahide het volgende:
[..]
Kort samengevat (had geen zin om heel uitgebreid te gaan Googelen): in 2007 zouden ze gaan scheiden. Nigel heeft daarna iets gehad met een veel jongere vrouw (surprise surprise), maar daarna heeft hij schijnbaar weer geprobeerd om de boel te lijmen. Van die kusjes kan ik me helemaal niets herinneren, misschien was dat in die wiedergutmachungs-periode. Bonnie doet nog steeds SYTYCD Australia, en heeft aan een Australische krant een nogal onthullend interview over Mr. Nigel Lythgoe gegeven, wat vast niet in goede aarde is gevallen bij onze executive producer. Kan het niet meer vinden, anders had ik het uiteraard gelinkt. Maar nu zijn ze dus echt uit elkaar. Vandaar misschien de drang van Nigel om de jeugdige kandidates voortdurend met hun uiterlijk te complimenteren.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:30 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hekel, hekel, toch wel een sterk woord voor mensen die je niet persoonlijk kent, dat geldt zelfs voor Brandon, maar goed, het is lekker om je anoniem op een forum even te laten gaan dus:
Benji vond (en vind) ik zo irritant met zijn gekke bekken, gegil en drukke gedoe. Hij heeft altijd een 'grappig' - en dus per definitie niet grappig - antwoord klaar. Hij is een aandachtspons die voortdurend om zich heenkijkt of mensen wel zien hoe grappig en spontaan hij is. Er zit iets engs in zijn ogen, iets hypers dat me totaal niet aanstaat. Alsof 'ie ineens compleet kan flippen of zo. In combinatie met Donyelle, die ik wel geweldig vond, kon ik hem nog wel hebben, maar later in het seizoen. Daarnaast vind ik dat hij altijd gehyped is en dat hij onevenredig veel aandacht kreeg. Ja, hij was heus wel goed, maar kom op, Travis was gewoon de perfecte winnaar geweest. Briljante danser en ook nog eens een fijne personality.
Heidi... weet het niet, gewoon brrrrrr. Wat me zó stoorde was dat ze nooit haar bek hield. Altijd als Cat of de judges of wie dan ook tegen haar praatten blaatte ze er meteen doorheen. "Aaaaaah thank you, Mary" of "thank you for saying that Mia" of "I felt the same way Nigel". Overal de naam van degene tegen wie ze had achter plakken, alsof ze dikke vrienden waren. Zo fake Amerikaans. Moeilijk uit te leggen wat ik precies bedoel, maar zij was echt mijn galbultenfactor dat jaar. Wat ook niet in haar voordeel spreekt is dat ze nu getrouwd is met de beschimmelde ballroomkampioen Donnie Burns (pak 'em beet dertig jaar ouder dan Heidi
).
[ afbeelding ]
Als ik ook maar denk aan Donnie-Heidi-seks - and trust me, ik doe mijn stinkende best om dat niet te doen - dan begint miijn ontbijt al te borrelen in mijn maag. Getverdemme.
Zo, genoeg gebash, ga je schamen Malahide.
quote:
Ik ga google eens aan het werk zetten, nog nooit van Strictly Come Dancing gehoordquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, maar had het ook niet erg gevonden als er gewacht was tot volgend seizoen, dan is het toch specialer en leef je er naartoe. Ook wel zielig dat degene die nu wint maar heel kort 'reigning champion' is. Bovendien worden het tropenuren voor mij, aangezien op 19 september de Nederlandse SYTYCD begint én Strictly Come Dancing (BBC). Als jullie denken te weten hoe fanatiek ik ben over SYTYCD, dan hebben jullie me nog niet gezien bij Strictly
. Ik denk dat ik de kerst niet haal
. O ja, 9 september, da's mooi, dat is de dag dat ik terugkom van vakantie. Ik ben er dus bij
.
En denk hier half Arabische en moslima, maar dan zonder burka (en nog steeds weet je nietsquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:43 schreef Malahide het volgende:
[..]
Denk groot en rood(en dan weet je bijna nog niks ha ha).
Echt? OMG, ik dacht dat ik een paar weken rust had om bij te komen voor de herstwaanzinquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:49 schreef Saeramir het volgende:las trouwens net ook dat season 2 van Canada 11 augustus begintdus strax is dit seizoen afgelopen, dan hoeven we maar een paar dagen te wachten en voordat de echte afkickverschijnselen zich voordoen, kunnen we alweer aan de dld
![]()
![]()
zo, nu eens even lezen, ik vind het hier zo gezellie
Het gekke is dat ik het van Jean-Marc heel goed kan hebben, maar van Nigelquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:51 schreef Saeramir het volgende:Ik vind ook dat Nigel behoorlijk met het uiterlijk bezig is dit seizoen. Lijkt Jason van Aus wel of JM Generaux bij Canada
Strictly Come Dancing is de oerversie van alle Dancing With The Stars, dus professionele ballroom/latindansers die met celebrities dansen. Veel slechter dansen natuurlijk dan bij SYTYCD, maar de 'journeys' zijn altijd zo leuk. Dat is echt een grote happening in mijn leven hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:03 schreef Saeramir het volgende:Ik ga google eens aan het werk zetten, nog nooit van Strictly Come Dancing gehoordkan je dat ook.... kopen???? dan gaan we dat samen volgen
Ben wikipedia eens ingedoken en ik vind dat vast leuk
We openen wel een topic tegen die tijd
hopelijk is het ergens te vinden hier want ik heb geen BBC..
Ik vond het best de moeite waard. Niet het niveau van USA, AUS en CAN, want we blijven toch een kikkerlandje, maar ik heb me wel vermaakt. Winnaar Ivan vond ik echtquote:Oh en NL begint dus ook alweer heel binnenkortHeb de eerste seizoen niet gezien, is dat het nog waard om te kijken?? of zal ik er gewoon vanaf nu inspringen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |