abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:30:03 #176
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71005076
Voor mij ook niet. Ik vond hem maar in 1 nummer echt goed, raden welke (gaat nog een keer kijken)
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:36:43 #177
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71009286
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:30 schreef Saeramir het volgende:
Voor mij ook niet. Ik vond hem maar in 1 nummer echt goed, raden welke (gaat nog een keer kijken)
Eeeuh die laatste waar hij zo kwaad kijkt? Ik vond eigenlijk de crash test dummies nog de leukste met hem...maar dat is meer omdat ik het zo'n orgineel nummer vond
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:45:05 #178
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71009532
whaha.. ik vond die crashtest dummies echt te weird gewoon.. maar idd die laatste ja. krijg nog elke keer kippevel als ik het zie..
  donderdag 16 juli 2009 @ 04:43:20 #179
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71023142
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 juli 2009 @ 08:16:36 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71023755
Binnen!

Maar kan vanavond niet kijken, morgen ook niet
Ik zal hier maar ff wegblijven dus
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 16 juli 2009 @ 08:31:44 #181
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71023912
Voor wie nog geen download heeft: cdplayabackup heeft nog niet alles geupload op YouTube, maar hier kun je alles zien van gisteravond in goede kwaliteit:

klik.

Ben een paar dagen internetloos op vakantie geweest, wilde graag op al het bovenstaande reageren, maar nu ik de fantastische show van gisteravond heb gezien laat ik dat maar zitten. Snel al mijn bevindingen, meningen en gevoelens neertikken. Tot later.
You cheated on me with choreography.
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:39:52 #182
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71025048
Het was weer een feestje, de show van gisteravond. Niet zo geweldig als vorige week of de inmiddels heilig verklaarde eerste show van dit seizoen, maar toch. Weinig tegenvallers, superinteressante combinaties (drie van mijn wensenlijstje dat jullie collectief neersabelden zijn uitgekomen, jippie!), judges on fire (I luv Debbie Allen! And her new weave) en Travis Wall .

Kayla & Evan – Viennese waltz (Tony & Melanie)
Ik wist het! Mijn eerste droomkoppel en het werkte! Vind dit zo’n interessante match en het – tot het minimale beperkte – hoogteverschil stoorde mij absoluut niet. Hoewel vooral Mary erg streng was, vond ik het een zeer fijne dans. Kayla – het wordt saai – was natuurlijk weer briljant, prachtige lijnen, heerlijke uitstraling. Voor de liefhebbers van oude Hollywoodfilms: sprekend Barbara Stanwyck deze week. Evan: lifts véél beter dan in eerdere dansen. Voetenwerk was niet om over naar huis te schrijven, dat zag ik ook nog wel, maar zijn ‘hold’ daarentegen vond ik niet slecht. En hij straalde gewoon van het podium af. Yep, ik vond dit leuk. Een lieve, romantische dans met twee prettige hoofdrolspelers. O ja, I luv Debbie Allen, had ik dat al gezegd ?

Janette & Ade – hip hop (NappyTabs)
En een punt voor Breaky, die had deze nieuwe combi goed geraden. Ik vond dit één van de leukste hip hops van dit seizoen tot nu toe. Hoewel hun chemistry nog niet 100% is, hadden ze het erg gezellig met elkaar op het podium. Die grote sterke Ade en die kleine firecracker Janette, de combi zag er gewoon cute uit. Vooral van Ade geweldig gedanst, lekker strak waar nodig, en het plezier spatte ervan af. Ade and his magic hair pick … Vinden jullie Debbie Allen trouwens ook zo leuk ?

Jeanine & Jason – contemporary (Travis Wall)
Ja, dit ging gewoon werken. Ook één van mijn droomkoppeltjes en ik sla mijzelf toch gewoon even lekker op de boezem , want WOW, had ik gelijk of niet? Beste dans van de avond. Eindelijk kan Jeanine haar ‘full potential’ aanboren nu ze verlost is van Flippie, en eigenlijk geldt een beetje hetzelfde voor Jason. En Travis Wall… je bent een held. Fantastische choreografie. Je hebt die griezel van een Benji dan wel niet verslagen in season 2, maar where the fuck is Benji (wie?) now? Heb een traantje meegepinkt met Mary, wat een heerlijk mens is het toch. Die vrouw houdt meer van de show dan wij allen bij elkaar .

Randi & Kupono – paso doble (Tony & Melanie)
Wat een drama... dit was gewoon slecht. Randi probeerde er nog wat van te maken, maar what the fuck was Kupono doing? Heeft hij nog nooit een paso gezien of zo? Wat een slappe hap, met af en toe een boos smoeltje kom je er niet gozer . Bovendien waren alle lifts superlelijk, om over het einde maar te zwijgen. Een compleet gebrek aan chemistry, ai, het was gewoon pijnlijk. Ondanks dat ik zijn contemporary van vorige week voor altijd zal verafgoden, mag Kupono er nu uitvliegen. Randi… ik vind het jammer voor haar, maar ze was veruit de zwakste van de meiden. En o ja, Nigel, dat van die pruik heeft Randi echt niet zelf bedacht, dat malle idee komt van jouw kostuumafdeling, you English wanker .

Melissa & Brandon – Broadway (Tyce Diorio)
Me liked! Maar ik ben dan ook een Hair-freak and I’m not afraid to say it. Tyce krijgt nogal eens een bakkie stront van ons over hem heen, maar hij is een meester in het lezen van zijn dansers. Heel slim om deze choreo balleterig te maken, want dat kunnen Melissa en Brandon natuurlijk fantastisch. Heel vloeiend, prachtige lijnen en vormen, goede afwisseling van krachtige en softe momenten, heel sfeervol. Ook mijn derde droomteam stelde niet teleur. Verre van dat, ze waren geweldig. I loved it.

Groepsdansen:

Meiden – Bollywood (Nakul Huppeldepup)
Oef, wat zijn die meiden allevijf goeeeeeddd! Ik heb geprobeerd er iemand uit te pikken die iets extra’s bracht, maar ze zijn allemaal supersterk. Leuke choreografie, Bollywood is gewoon altijd een feestje. Nigel’s ‘bangers & mash train’ en Cat’s ‘I’ve got a gin and tonic, what about you?’ zetten het rebelse maar hilarische toontje van de avond. De perfecte opening.

Knullen – African ( Jeffrey Page)
Hilarisch . Vier gebeeldhouwde mocca- en chocoladejongens en een small McShake met een buikje, heerlijk!!!! Evan was de Afrikaanse dorpsnar in deze dans, en dat bedoel ik helemaal niet negatief. Hij deed zo zijn bloedende best en hij flikte het op zijn geheel eigen manier. Ade en Brandon sprongen er voor mij (technisch) toch uit en niet omdat ze toevallig het geschikte kleurtje hebben. Jason ook niet slecht. Kupono was volgens mij in de veronderstelling dat hij met de dames-Bollywood meedanste. De perfecte afsluiter.

Solo’s:

Brandon: fantastische danser, staat er altijd, kan me niet meer schelen dat hij vervelend is, gewoon de beste van de vijf jongens. Niet per se America’s Favourite.

Randi: krachtig, de muziek leende zich voor iets meer rustmomenten. ’t Blijft een schatje.

Kupono: flikkert definitief van mijn zelfgekleide, na één week afbrokkelende voetstuk af. Zonder strakke choreografie en uitgetekend personage valt hij enorm door de mand .

Melissa: erg mooi. ‘Zachte’ dansen maken helaas minder indruk in zo’n half minuutje, dat zal in haar nadeel zijn.

Evan: jaaaa, briljant. Evan in Gene Kelly-mode op muziek van Rufus Wainwright (Cat loves Rufus too !), mijn dag kan niet meer stuk. Die net-in-bad-geweest-in-je-pyjama-nog-even-televisie-kijken-haartjes van Evan

Kayla: prachtige lijnen, geweldige uitstraling. Wel een ietsiepietse te hectisch, maar dat blijft een probleem bij alle contemporary-dansers.

Ade: weer erg sterk, maar niet zo geweldig als vorige week. Ik kan naar deze verrukkelijke halfgod blijven kijken .

Jeanine: heerlijk. Goede afwisseling van rustige en krachtige momenten. Nu ze het blok Phillip niet meer aan haar been heeft hangen gaat ze helemaal los.

Jason: knappe sprongen, vloeiende lichaamstaal. Choreografie niet erg boeiend.

Janette: Spicy Mama, hell yeah ! Janette all the way. Die heupen!! Maar we weten zo onderhand wel dat je uit Miami komt, schat.

Wie vliegen eruit: ik hoop en denk Kupono en Randi. Bij de jongens denk ik dat Jason toch gevaar loopt, en bij de meiden Melissa.

En nu… ontbijt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 16-07-2009 17:43:15 ]
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:14:47 #183
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71029504
dank je wel Malahide voor die link, want ik had dus idd nog steeds Evan niet gezien!

Melissa & Brandon
Mooi nummer! super synchroon gedanst, heel erg 70s, en het lengteverschil zag je maar heel incidenteel. Verder niet echt iets waar ik me aan vast kon houden.. Brandon moet nog steeds zijn bek houden, want zolang ie dat doet is ie super.

Randi & Kupono
Oei, ik vrees voor deze twee (of nou ja, voor Randi). Ik vond het ook niets en ik ben geen paso doble-expert. Die pruik was vreselijk, ze zag er ongelofelijk popperig uit, ik snap niet dat de costuum afdeling zulke dingen niet zegt?! Nee ik vond Randi niet schitteren vandaag, en Kupono al helemaal niet. Maar ja, je weet nooit hoe USA gaat stemmen..

Kayla & Evan
In het begin dacht ik ooooh neeee, dat wordt een ramp. En dat was nog voordat ik wist dat ze een vietnese Waltz zouden doen Maar het was helemaal geen ramp! Het was harstikke mooi! Ik ga helemaal mee met Debbie Allen, interesseert mij wat wat voor wals het is, het was mooi om te zien en super clever om te zien hoe ze dat lengteverschil hebben verborgen! Was niet te zien tijdens de dans, niet een keer! En de lifts, die vorige afleveringen van Evan nogal stug waren, waren adembenemend, en dan met een meisje dat ws zwaarder is dan hij! En de serieuze rol stond hem prima, vond ik! En Kayla was ook prachtig. Ik vond dit een heerlijk nummer. (mss partijdig? volgens mij niet)

Janette & Ade
Leuk paar leuk nummer, sexy en funky. Maar zou het echt ertussenuit springen? voor mij niet denk ik.. Ik kan me nu al niet goed meer herinneren hoe het ging allemaal

Jeanine & Jason
WOW!! wat een nummer! Wat een emotie! Travis En zo passionate, wow. niet goedkoop maar gewoon heel erg sexy gedanst. Ben erg lost for words over deze dans, maar vond het schitterend, het beste nummer van de avond. En voor Jeanine best een verademing denk ik, om met een technische partner te dansen..

Top 5 girls:
LEUK super sexy en mooi gedanst, mooi synchroon, die kijk ik nog wel een paar keer terug! Idd geen echte standout, niet in negatieve, maar ook niet in positieve zin.

Top 5 boys:
Evan die zegt: I dont know if u noticed.. But i'm not african En idd, de andere 4 hebben op zijn minst allemaal een flinke tint EN mooie wasbordjes, dus ik vreesde met grote vrezen. Was niet nodig!!!! Dat bewijst maar weer eens wat een heerlijke en talentvolle danser het is. Alleen al dat begin dat ie zijn buikje showt Ik kwam niet meer bij. Maar het was super choreo, ongelofelijk, onwijs entertaining, super gebruik gemaakt van de langere en kortere jongens, en de kostuums waren pas hilarisch toen ze eenmaal in een rijtje stonden te wachten op de judges hun commentaar. Tijdens de dans, werkten de kostuums gewoon. Heerlijk, heerlijk!!!

Solo's

Super: Ade, Brandon, Evan, Jeanine
Ok: Melissa, Kayla, Janette
Minder: Randi, Kupono, Jason

OMG dit wordt een super moeilijke week!!! Is het nou een bottom 2? ik dacht het wel he.. Dan ga ik voor Kupono en Ade in de bottom, en van de meiden... Randi en Janette. En dan denk ik dat Janette en Kupono eruit gaan..... But we shall see. Het was iig een super spectaculaire show en worth waiting for

Nou ff verslagje van Malahide lezen
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:36:19 #184
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71030132
We zijn het weer aardig eens he
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:22:04 #185
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71031543
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:36 schreef Saeramir het volgende:
We zijn het weer aardig eens he
Komt omdat we er zoveel verstand van hebben .

Ik vind je voorspellende bottom twos wel spannend , vooral omdat je de bottom threes heel vaak goed hebt gegokt.
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:40:55 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71041960
Die solo van Brandon leek wel alsof ie bijen aan het wegjagen was zo zwieperig wild en gehaast
En dan die victory like look at me being pretty pose aan 't eind...
L'Amour menaçant:
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:32:49 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71043276
Jeanine & Jason in de Travis dans Holy crap!
L'Amour menaçant:
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:54:00 #188
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71043872
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef Malahide het volgende:

[..]

Komt omdat we er zoveel verstand van hebben .

Ik vind je voorspellende bottom twos wel spannend , vooral omdat je de bottom threes heel vaak goed hebt gegokt.
dat zal ook wel zijn omdat ik er zoveel verstand van heb.. NOPE. Ben er gewoon veel te veel mee bezig dan gezond is

ik durf bijna niet te kijken morgenochtend.....
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:17:35 #189
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71047803
Zo lekker naar huis na het werken en dan lekker de download nog een keer helemaal kijken .
Ik heb er ook de ballen verstand voor hoor Saeramir, noooooiiitttt zelf gedanst, maar door een heleboel gekijk toch wel het een en ander opgestoken door de jaren heen. Althans, dat vind ik .
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:20:03 #190
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71047885
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
En dan die victory like look at me being pretty pose aan 't eind...
Irritant ja. Ik hoorde hem laatst nog zeggen dat hij eigenlijk heel verlegen is. Zou het een soort aangenomen houding van hem zijn, een soort 'stage personality', om zijn verlegenheid te omzeilen? Als dat zo is moet 'ie er maar gauw afscheid van nemen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat er veel mensen op Brandon de persoon stemmen, eerder op Brandon de danser.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 06:17:56 #191
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71055043
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:15:19 #192
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71058043
Ff een vraagje aan jullie fans tussendoor: is er iemand die de allereerste aflevering (audities) van de Nederlandse SYTYCD toentertijd 'gekocht' heeft en hem nog op de harde schijf heeft staan? Of weet iemand waar ik 'em alsnog online kan 'kopen'?
pi_71065588
ik zou je als laatste oplossing kunnen helpen...
ik denk dat de deelnemers alle afleveringen wel gekregen hebben
en dan zou ik het voor je kunnen vragen

maar eerst maar is kijken of iemand anders nog een cd heeft
And It Hurts With Every HeartBeat
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:25:50 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71074340
Ik merk nu pas hoeveel Randi me aan Renee Zellweger doet denken in Chicago
L'Amour menaçant:
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:19:37 #195
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71075551
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef soares het volgende:
ik zou je als laatste oplossing kunnen helpen...
ik denk dat de deelnemers alle afleveringen wel gekregen hebben
en dan zou ik het voor je kunnen vragen

maar eerst maar is kijken of iemand anders nog een cd heeft
Ik speur eerst nog wel even verder naar een download (alle tips zijn welkom, ik ben een newbie op dat gebied). Maar alvast bedankt (eventueel ).
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:50:01 #196
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71170448
Wat is het hier stil...

Slecht nieuws... de YouTube-account van cdplayabackup is verwijderd. Waarschijnlijk zal hij de clips van deze week wel op zijn MySpace zetten:

hier

Een andere site waar de clips heel snel opstaan, helaas alleen de dansen en niet de jurycommentaren:

klik
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:06:24 #197
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71245572
ik ben heel stil geweest door problemen met het internet, plus dat mijn familie is overgekomen voor een maand én ik diezelfde dag een behoorlijk ongeluk met de auto heb gemaakt.. dus dat was allemaal wat belangrijker

nu ga ik eens kijken op de myspace of ik de filmpjes kan vinden.. het zat eraan te komen he, dat ie zou worden suspended..
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:18:52 #198
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71246036
heb jij al een goede plek gevonden Malahide?? op zijn myspace staat het nog niet en die andere site werkt heel slecht bij mij..
pi_71249436
bij mij is hij nu bezig de aflevering binnen te halen...

nu op 72 % meestal is hij binnen een uurtje binnen vandaag wat langer...

als die klaar is kan ik kijken of ik hem ergens op kan gooien voor jullie
And It Hurts With Every HeartBeat
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:30:35 #200
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71254592
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:18 schreef Saeramir het volgende:
heb jij al een goede plek gevonden Malahide?? op zijn myspace staat het nog niet en die andere site werkt heel slecht bij mij..
Ik had vanochtend binnen een half uur de download binnen . Echt schokkend. Heb al wel gekeken, maar helaas nog geen tijd om te tikken. Morgenvroeg breng ik verslag uit, 't zal niet mals worden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')