Zo, eindelijk dan tijdvoor mijn verslagje! Heb het allemaal vanochtend vroeg al gezien, en net nog wat dingen nog een keer bekeken (betere kwaliteit!) maar de neerlaad staat aan en morgenochtend ga ik het dus nog maar eens goed bekijken.. Malahide zal iig al wel wat gepost hebben maar ik heb nog niets gelezen

Kijken in hoeverre we het eens zijn..
Ik vond dit de show van 2 uitersten: "You Lucky Bastard!" en "You Unlucky Things!"
Janette & BrandonEen tikje You Lucky Bastard maar ook weer niet te veel. Cha cha is toch wel dicht bij haar stijl. Maar goed. Erg leuk gedanst, super sexy, fijn om naar te kijken maar meer ook weer niet. Brandon is NOG hoger gestegen op mijn Irritatie-meter, oh die jongen moet gewoon altijd zijn mond dicht houden, kan hem niet uitstaan. Maar als ie danst is ie een ander persoon lijkt wel. Vond dit een prima openingsnummer.
Kayla & KuponoYou UnluckyThings I. Ik vond het super gedanst en heel interessant, maar Kayla heeft nu weer zo'n nummer waarvan ik denk dat Amerika het niet gaat begrijpen. Net te weird, al was het voor mijn smaak niet te weird. Vond het erg speciaal. Maar ik denk dat dit niet de dans is die Amerika weer aan het stemmen gaat doen slaan..Hele slechte timing maar ja, luck of the draw he..
Randi & EvanYou Lucky Bastards II. Tja ik ben vast partijdig én ik weet niets af van de technische kant (en ik ben verliefd op Evan

) en dat zal mijn inzicht ws enigszins vertroebelen, maar ik heb voluit genoten van dit nummer. Ik vond dat ze beiden de karakters super speelden, heerlijk gedanst, en idd die radslag in het begin in slow motion

i love him! En Randi, ik vond haar helemaal niet "heavy", wat Mia zei?! Ik vond het gewoon onwijs leuk en goed uitgevoerd en ik vraag me af of de judges Evan niet gewoon teveel op willen hemelen ofzo.. Maar goed, jullie weten volgens mij allemaal meer van dans dus correct me if i'm wrong

Oh ja, Evan's kleding tijdens de rehearsal was WEL wrong

een t-shirt met een stropdas erop
Caitlin & JasonYou Unlucky Things II. Dat was het. Deze twee gaan eruit, Ik vond het best interessant, de choreo, niet zo leuk als die van Kayla en Kupona maar wel leuk, maar dit gaat Amerika echt niet begrijpen. Ze komen in de bottom 3 en worden weggestuurd omdat ze al te vaak in de bottom zijn geweest. Deze choreo is het laatste zetje over de afgrond. Vind het wel zielig voor ze, eigenlijk..
Oh ja, hoogtepunt, Nigels opmerking

Mag dat wel in US???!
Jeanine & PhilipYou Lucky Bastards III. Weer Hip hop voor Chbeeb

Toen ik hoorde dat er een Pas de Deux zou zijn, zat ik stiekem heel gemeen te hopen dat die voor dit koppel zou zijn, haha. Niet dat ik Philip het slecht wil zien doen (absoluut niet, ben groot fan van hem), maar het leek me super interessant. Maar ja, zo komt ie de weken wel door

Heeeeerlijke choreo van TabNap, ik heb mijn mening helemaal moeten herzien

Bijna elk nummer heeft een verhaal en dit was briljant. Onwijs knap ook, zat echt te wachten tot het mis zou gaan en ze zouden struikelen over de kettingen. Echt goed gedanst, mss wel mijn favo nummer van de avond. En dan die opmerking van Jeanine dat ze overal kettingen hebben in hun appartement

onbetaalbaar en onvergetelijk. Ik vind het ook een heerlijke meid

En Philip, de verwachtingen waren hoog maar he lived up to it
Melissa & AdeYou Lucky Bastards IV. Vind het wel ongelofelijk toevallig dat de eerste Pas de Deux van SYTYCD wordt gedanst door een ballerina

Maar goed, het zal wel kloppen neem ik aan, dat lootjes trekken gebeurt toch echt eerlijk?! Anyway: droomdans

prachtig, mooi, hemels, dromerig, van alles. Perfect gewoon. Ade is een prachtman, Superstar idd. En Melissa, tja, je verwacht dat ze hier goed in is en dat was ze, meer dan dat. Ook 1 van mijn favo's van de avond. Die twee doen het toch elke keer weer en ze zijn idd 2 stille die strax langzaam echt een hoofdrol gaan spelen denk ik..
Karla & VitolioYou Unlucky Things III. Je komt al een aantal keer in de bottom 3,er wordt gedreigd dat je er de volgende keer uitvliegt als je nogmaals in de bottom 3 terecht komt, je hebt een nieuwe partner, en dan trek je de Quick Step uit de hoed

Hoe moeten zij zich hebben gevoeld. Maar het was super hoor! Niet zo goed als die van Lacey en Kameron, maar wel erg entertaining, en die Quick Change in de Quick Step

briljant idee van JMG. Dacht in het begin ook echt, wat heeft ZIJ nou aan?!

Gewoon goed gedanst, al hoop ik voor ze dat het genoeg is..
CatMooi jurkje, goed gepresenteerd
CamerawerkGlijdt weer naar beneden
JudgesBegin Mia wat irritant te vinden
Overall:
een van de leukste shows dit seizoen, ik zet m op 2 na aflevering 1..
Mijn voorspelling voor de bottom 3:Kayla & Kupono, Karla & Vitolio, Cailtin & Jason. Het blijven toch steeds dezelfden he

(als ik tenminste gelijk heb). En dan denk ik dat Karla en Vitolio eruit gaan (klopt het dan toch niet wat ik dacht bij Jason en Caitlin

).
We zullen zien!!
*gaat nu snel lezen wat er allemaal geschreven is*
[ Bericht 0% gewijzigd door Saeramir op 02-07-2009 20:26:01 ]