abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:26:18 #76
148174 Kantar
TV junkie.
pi_70521244
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:44 schreef Saeramir het volgende:
[..]

ging meteen even checken of jij een man of vrouw was, haha. Maar het is idd een erg leuk meisje.
LOL. Een man ja, en hetero - een van de weinige in de SYTYCD topics waarschijnlijk? Wat betreft Vitolio ben ik het trouwens wel met je eens, die is echt creepy, maar Caitlin mag absoluut nog niet weg!

En oh, nog even over de openingsdans van de resultsshow - wat was dat geweldig! Het geheel had ietsjes strakker gemogen, maar dat was nou echt een toffe choreografie, leuk ook dat Dimitri eraan meegewerkt had! Zulke groepsnummers mogen ze in ieder geval wel vaker doen.. Nog even wat ander SYTYCD-nieuws: ze zijn nu bezig om een MJ-tribute in elkaar te flansen, maar dat kan nog een tijdje duren volgens Lythgoe - hij wil dat het geheel niet gehaast overkomt, maar dat het gewoon een mooie tribute show wordt. Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd!
  woensdag 1 juli 2009 @ 06:07:58 #77
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70535892
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef dollce het volgende:
Van mij mag Evan wel winnen, hijs mijn Travis van seizoen 5. Met Randi als goede 2e.
gezellie, nog iemand die het volgt

Ik hoop niet dat hij de Travis van dit seizoen wordt, want dan wordt ie 2e Hoop echt dat ie wint, vind het zo'n schatje
  woensdag 1 juli 2009 @ 06:10:30 #78
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70535894
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Kantar het volgende:

[..]

LOL. Een man ja, en hetero - een van de weinige in de SYTYCD topics waarschijnlijk? Wat betreft Vitolio ben ik het trouwens wel met je eens, die is echt creepy, maar Caitlin mag absoluut nog niet weg!

En oh, nog even over de openingsdans van de resultsshow - wat was dat geweldig! Het geheel had ietsjes strakker gemogen, maar dat was nou echt een toffe choreografie, leuk ook dat Dimitri eraan meegewerkt had! Zulke groepsnummers mogen ze in ieder geval wel vaker doen.. Nog even wat ander SYTYCD-nieuws: ze zijn nu bezig om een MJ-tribute in elkaar te flansen, maar dat kan nog een tijdje duren volgens Lythgoe - hij wil dat het geheel niet gehaast overkomt, maar dat het gewoon een mooie tribute show wordt. Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd!
Vitolio is idd creepy zoiets: Ik vond zijn verhaal in het begin wel interessant maar hij is gewoon een creep

Ben ook wel benieuwd daarnaar ja. Zal ws een mooi nummer worden.

nou ik ga vandaag de hele dag weg, heb ik lekker afleiding.. en morgen weer ontbijten met SYTYCD!!!!
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:08:17 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70536442
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 06:07 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat hij de Travis van dit seizoen wordt, want dan wordt ie 2e Hoop echt dat ie wint, vind het zo'n schatje
Ik vind het een beetje een sukkelig dwergje. Dat ziet er echt niet uit bij een stijlvolle wals of een sexy tango... contemporary igt ook maar helemaal aan de stijl van de contemporary. Serieus lijkt me geen succes voor 'm. Zijn eigen dansjes zijn leuk en grappig, maar mooi kan ik ;'t niet echt noemen.

*duikt weg voor de klappen*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:27:17 #80
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70540966
Ik vind Evan ook een schatje en sympathiek, en vooral in combinatie met mededwerg Randi een erg leuke combinatie. Ik denk ook dat hij niet zal overtuigen in alle dansstijlen, desalniettemin hoop ik dat hij lekker ver komt. Winnen zie ik hem echter niet, of hij moet wel héél populair zijn bij de Amerikaanse stemmeresjes. Ik ben toch altijd net iets meer fan van grote stoere mannelijke dansers, zo'n Ade bijvoorbeeld.

En Vitolio, tja... een interessant maar beetje té aanwezig figuur, die zijn tragische jeugd nu wel genoeg uitgebuit heeft (of wiens tragische jeugd door de producers uitgebuit is). Nu moet hij het maar eens op de dansvloer laten zien. Ik hoop dat dat met Karla beter werkt dan met dat ijskonijn Asuka.

Anyhoo, morgenochtend weer lekker kijken . Hier nog een clipje over afgelopen week.

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid22526613001?bclid=25015123001&bctid=27975358001
You cheated on me with choreography.
pi_70557014
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 06:07 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Haha nee dat hoop ik ook, maar mijn all time favorite is Travis, dus als ik zeg dat hij dat is, dan hoop ik dus dat Evan wint. Snappen we het nog, ach als ik mezelf maar begrijp
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:52:59 #82
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70564111
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef dollce het volgende:

[..]

Haha nee dat hoop ik ook, maar mijn all time favorite is Travis, dus als ik zeg dat hij dat is, dan hoop ik dus dat Evan wint. Snappen we het nog, ach als ik mezelf maar begrijp
Ik snap je .

Over een paar uurtjes is het weer zo ver !!!
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:36:55 #83
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70570584
Jaaaaaa, ik heb alle zeven dansen weten te vinden in de krochten van het internet en weer heerlijk gekeken onder het genot van een ontbijtje. Het is wachten op de download of alle goede clips (met geluid hopelijk) op YouTube, maar ik heb genoeg kunnen zien om er weer uitgebreide meningen over te kunnen hebben .

Allereerst... er was iets raars aan de hand… waarom kregen alle koppels een dans in hun eigen genre (of waar althans één van de partners in uitblinkt), behalve Karla en Vitolio, die opgescheept werden met een quickstep??? Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op de quickstep, maar ik kreeg er een beetje een raar smaakje van in mijn mond. Zo wordt het wel héél duidelijk wie de producers graag zouden zien verdwijnen deze week. Ik heb ook geen gepick uit een hat gezien deze week, dus dan ga ik ervanuit dat het door de producers zo bepaald is. Nou zijn Karla en Vitolio ook de twee zwakste schakels van de overgebleven veertien, dus als ze eruit vliegen: bye bye, maar verdacht vind ik het wel.

Algemene indruk: we krijgen nooit meer zo’n show als de allereerste live show ben ik bang . Ik vond het allemaal redelijk goed, maar dat ik nou ergens helemaal van onder de indruk was… nee. Er zaten een paar weirde choreos bij. Leuk voor de choreografen, die natuurlijk steeds verder gaan om te tonen wat ze in huis hebben, maar of dat altijd in het voordeel van de dansers is? Ik waag het te betwijfelen.

Janette & Brandon – chachacha (Jean-Marc Genereux en zijn France)
Janette blijft voor mij een heerlijke danseres, een echte diva op het podium. Het is wachten op de dag dat ze een contemporary of jazz moet gaan doen, ik vraag me een beetje af of ze die beheersing heeft. Maar tot nu toe vind ik het elke week een feest om naar haar te kijken. Brandon, wat kan hij niet? Hij was weer de perfecte partner voor haar. Zijn techniek vond ik niet geweldig (weinig heupen), maar zijn performance maakte veel goed. Jankpartij bij zijn confrontatie met Mia was te verwachten. Nog één ding: als ik nog één keer die draai op de grond tussen/om de benen door zie tijdens SYTYCD ga ik heel hard gillen !!!

Kayla & Kupono – contemporary (Sonya Tayeh)
Heel bijzondere choreografie, technisch heel goed gedanst, maar geen wow! Naar Kayla kan ik echter uren kijken. Naast het podium doet ze me weinig en vind ik haar ook niet opvallend mooi, maar als ze danst is ze zooooo goed en een prachtige verschijning. Kupono… veel complimenten van de jury, wat wel goed was omdat alle aandacht normaal naar Kayla gaat, maar persoonlijk heb ik geen klik met deze jongen. Het is niet slecht, maar hij doet me gewoon weinig jammergenoeg.

Randi & Evan – Broadway (Joey Dowling)
Brrrr , wat een eng wijf, die choreografe, zo streng doen tegen Ienie en Minie. Haar choreo was wel vermakelijk, maar niets speciaals. Ik stoorde me een beetje aan de overdaad aan harde, gogo-dans-achtige bewegingen (volgens Nigel een eerbetoon aan Bob Fosse, dat zal dan wel). Dan zitten we Tyce wel af te kraken hier, maar die weet wel meer uit zijn dansers te halen dan deze biatch. Randi stal voor mij de show, maar Evan vond ik tegenvallen deze week. De lifts zagen er ongemakkelijk uit van zijn kant en het leek wel of de druk een beetje te hoog was omdat hij in zijn eigen genre moest dansen, en vervolgens een dans kreeg die helemaal niet zo standaard Broadway was…

Caitlin & Jason – jazz (Brian Friedman)
Tja, vind ik eindelijk een Caitlin/Jason-dans erg leuk, kan de jury er niks mee. De winnaar van de wedstrijd ”Laten We Zien Wie Deze Week De Weirdste Choreografie Kan Maken, Ook Al Zit Mia In De Jury En Is Wade Er Niet Bij”. Dat verhaal achter de dans … Ik vond Caitlin erg sterk, mooie lijnen, agressief gedanst. Ik begin haar eindelijk wat meer te waarderen. En een echte Catwoman in die outfit (al geef ik Mia gelijk: degene die er op het laatst nog een paar rollen aluminiumfolie omheen had gedraaid moet een nekschot krijgen). Jason is me nauwelijks opgevallen, dus hij zal het wel goed gedaan hebben. Zullen wel weer in de gevarenzone zitten omdat de jury zat te miepen.

Jeanine & Philip – hiphop (Napoleon & Tabitha, ook bekend als Nappytabs)
Sorry, Jeanine en Philip alweer hip hop? Twee keer in vier weken? Belachelijk .Ik vond er niks aan. Dat hele kettingidee was veel te gimmicky en zat wat mij betreft het dansen enorm in de weg. Daarbij is het ook nog eens levensgevaarlijk, een gebroken enkeltje ligt zo op de loer. Wel goed uitgevoerd, en eindelijk ging er eens voldoende ‘praise’ naar Jeanine, maar ik wil volgende week iets heel anders zien van deze twee, anders kunnen ze me verder gestolen worden. Phillip in een maillot, yes m'am ! Jeanine maakte wel een gouden opmerking met “we have chains all over the place” .

Melissa & Ade – klassiek ballet/pas de deux (Thordal Christensen)
Dit kon natuurlijk niet slecht worden, dat stond vantevoren al vast. Melissa was zo classy en prachtig en Ade wederom de perfecte partner. Maar… ben ik de enige die de indruk had dat de choreografie vrij eenvoudig was? Natuurlijk aangepast voor Ade, die geen klassiek balletdanser is, maar toch… Afgezien van dat héél mooi, Melissa was echt een plaatje en Ade, I luv you. Blijf nog ff in de competitie, je bent de enige echte kerel die nog over is. Kus, Malahide .

Karla & Vitolio – quickstep (Jean-Marc en France)
Arme, arme Karla en Vitolio. De quickstep krijgen terwijl iedereen lekker in zijn eigen vaarwater aan het dansen is. Ai ai. Ik vond het niet zo goed, terwijl de jury er toch redelijk over te spreken was. De choreografie was schattig, dat wel, maar technisch was het een zooitje. Als ze ‘in hold’ waren dansten ze nog een meter uit elkaar, wat op zich wel knap is. Rechtstreeks naar de bottom three.
(Kleine edit een paar uur later: nog een keer gekeken en ik vond het nu een stuk beter ).

Bottom three: ik wil niet, ik wil niet! Het wordt steeds moeilijker nu. In ieder geval Karla & Vitolio, ik denk toch Caitlin & Jason omdat hun kansen verkleind zijn door het jurycommentaar, en misschien Kayla & Kupono, niet vanwege de dans maar omdat alle andere koppels - denk ik - een grotere fanbase hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 02-07-2009 13:23:55 ]
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:17:51 #84
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70589828
Zo, eindelijk dan tijdvoor mijn verslagje! Heb het allemaal vanochtend vroeg al gezien, en net nog wat dingen nog een keer bekeken (betere kwaliteit!) maar de neerlaad staat aan en morgenochtend ga ik het dus nog maar eens goed bekijken.. Malahide zal iig al wel wat gepost hebben maar ik heb nog niets gelezen Kijken in hoeverre we het eens zijn..

Ik vond dit de show van 2 uitersten: "You Lucky Bastard!" en "You Unlucky Things!"

Janette & Brandon
Een tikje You Lucky Bastard maar ook weer niet te veel. Cha cha is toch wel dicht bij haar stijl. Maar goed. Erg leuk gedanst, super sexy, fijn om naar te kijken maar meer ook weer niet. Brandon is NOG hoger gestegen op mijn Irritatie-meter, oh die jongen moet gewoon altijd zijn mond dicht houden, kan hem niet uitstaan. Maar als ie danst is ie een ander persoon lijkt wel. Vond dit een prima openingsnummer.

Kayla & Kupono
You UnluckyThings I. Ik vond het super gedanst en heel interessant, maar Kayla heeft nu weer zo'n nummer waarvan ik denk dat Amerika het niet gaat begrijpen. Net te weird, al was het voor mijn smaak niet te weird. Vond het erg speciaal. Maar ik denk dat dit niet de dans is die Amerika weer aan het stemmen gaat doen slaan..Hele slechte timing maar ja, luck of the draw he..

Randi & Evan
You Lucky Bastards II. Tja ik ben vast partijdig én ik weet niets af van de technische kant (en ik ben verliefd op Evan ) en dat zal mijn inzicht ws enigszins vertroebelen, maar ik heb voluit genoten van dit nummer. Ik vond dat ze beiden de karakters super speelden, heerlijk gedanst, en idd die radslag in het begin in slow motion i love him! En Randi, ik vond haar helemaal niet "heavy", wat Mia zei?! Ik vond het gewoon onwijs leuk en goed uitgevoerd en ik vraag me af of de judges Evan niet gewoon teveel op willen hemelen ofzo.. Maar goed, jullie weten volgens mij allemaal meer van dans dus correct me if i'm wrong
Oh ja, Evan's kleding tijdens de rehearsal was WEL wrong een t-shirt met een stropdas erop

Caitlin & Jason
You Unlucky Things II. Dat was het. Deze twee gaan eruit, Ik vond het best interessant, de choreo, niet zo leuk als die van Kayla en Kupona maar wel leuk, maar dit gaat Amerika echt niet begrijpen. Ze komen in de bottom 3 en worden weggestuurd omdat ze al te vaak in de bottom zijn geweest. Deze choreo is het laatste zetje over de afgrond. Vind het wel zielig voor ze, eigenlijk..
Oh ja, hoogtepunt, Nigels opmerking Mag dat wel in US???!

Jeanine & Philip
You Lucky Bastards III. Weer Hip hop voor Chbeeb Toen ik hoorde dat er een Pas de Deux zou zijn, zat ik stiekem heel gemeen te hopen dat die voor dit koppel zou zijn, haha. Niet dat ik Philip het slecht wil zien doen (absoluut niet, ben groot fan van hem), maar het leek me super interessant. Maar ja, zo komt ie de weken wel door Heeeeerlijke choreo van TabNap, ik heb mijn mening helemaal moeten herzien Bijna elk nummer heeft een verhaal en dit was briljant. Onwijs knap ook, zat echt te wachten tot het mis zou gaan en ze zouden struikelen over de kettingen. Echt goed gedanst, mss wel mijn favo nummer van de avond. En dan die opmerking van Jeanine dat ze overal kettingen hebben in hun appartement onbetaalbaar en onvergetelijk. Ik vind het ook een heerlijke meid En Philip, de verwachtingen waren hoog maar he lived up to it

Melissa & Ade
You Lucky Bastards IV. Vind het wel ongelofelijk toevallig dat de eerste Pas de Deux van SYTYCD wordt gedanst door een ballerina Maar goed, het zal wel kloppen neem ik aan, dat lootjes trekken gebeurt toch echt eerlijk?! Anyway: droomdans prachtig, mooi, hemels, dromerig, van alles. Perfect gewoon. Ade is een prachtman, Superstar idd. En Melissa, tja, je verwacht dat ze hier goed in is en dat was ze, meer dan dat. Ook 1 van mijn favo's van de avond. Die twee doen het toch elke keer weer en ze zijn idd 2 stille die strax langzaam echt een hoofdrol gaan spelen denk ik..

Karla & Vitolio
You Unlucky Things III. Je komt al een aantal keer in de bottom 3,er wordt gedreigd dat je er de volgende keer uitvliegt als je nogmaals in de bottom 3 terecht komt, je hebt een nieuwe partner, en dan trek je de Quick Step uit de hoed Hoe moeten zij zich hebben gevoeld. Maar het was super hoor! Niet zo goed als die van Lacey en Kameron, maar wel erg entertaining, en die Quick Change in de Quick Step briljant idee van JMG. Dacht in het begin ook echt, wat heeft ZIJ nou aan?! Gewoon goed gedanst, al hoop ik voor ze dat het genoeg is..

Cat
Mooi jurkje, goed gepresenteerd

Camerawerk
Glijdt weer naar beneden

Judges
Begin Mia wat irritant te vinden

Overall:
een van de leukste shows dit seizoen, ik zet m op 2 na aflevering 1..

Mijn voorspelling voor de bottom 3:Kayla & Kupono, Karla & Vitolio, Cailtin & Jason. Het blijven toch steeds dezelfden he (als ik tenminste gelijk heb). En dan denk ik dat Karla en Vitolio eruit gaan (klopt het dan toch niet wat ik dacht bij Jason en Caitlin ).

We zullen zien!!

*gaat nu snel lezen wat er allemaal geschreven is*

[ Bericht 0% gewijzigd door Saeramir op 02-07-2009 20:26:01 ]
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:48:41 #85
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70590846
Leuk verslag Saeramir. We zijn het nog best vaak eens . En weer dezelfde bottom three. Kan niet wachten tot morgenvroeg .
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:44:44 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70592790
Janette & Brandon
Jezus CHRIST wat is die gast annoyingly arrogant. Echt, dat filmpje vooraf was vre-se-lijk! En Mia die haar woorden terugnam? I don't know... Ja de dans was on fire, absoluut, hele felle cha cha. Maar hij? Bah.
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:51:04 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70593030
Kayla & Kupono
Ik vond het niet de sterkste Sonyah choreografie, ook als spreekt het thema me erg aan. Nummer is trouwens uit de soundtrack van Twilight. Goh Desalniettemin mooi gedanst, maar niet zo sterk als ik gehoopt had qua dans toen ik Sonyah zag en haar het thema hoorde vertellen. Toen zat ik echt te springen op de stoel
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:04:43 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70593543
Randi & Evan
Neh. Ik blijf erbij dat ik Evan een beetje een sulletje/geek vind, wat allemaal best is. Maar dan verwacht ik dat ie on stage een vent kan zijn, majestueus en groots.... en dat is ie niet. Hij blijft the little geek. En bij deze choreografie en de vorige kwam dat van pas, dat komische. Ik denk echter dat ie iets anders niet kan doen. Ik snap Mia's commentaar dan ook goed: het zijn net 2 dansende elfjes of zo. Je ziet in alles in de dans dat ze klein zijn. Jammer.
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:12:26 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70593861
Caitlin & Jason
Vet vet Vet vet VET!!!! Ohh heerlijke choreografie. Voor mij dus beter en weirder dan die van Sonyah deze week, terwijl ik echt pro-sonyah ben. Pakje van Caitlin was echt een beetje TE fout (ens met Mia, maakt het cartoonish), maar de rollen die ze speelden waren echt goed gedaan. Mooie bewegingen, goed verhaal... yessssss. Ik denk niet dat deze ze over de rand duwt, of denk ik met een NL geest ipv een USA geest?
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:20:35 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70594202
Jeanine & Philip
Knap. Maar..... ik vond de ketting te aanwezig. Sommige moves ermee waren echt vet, maar soms dansten ze met in 1 hand die ketting om hem maar van de grond af te houden en dat zag er heel... mja, nee. Ik denk dat Sonyah er iets geilers van had gemaakt met die ketting Vind wel dat N&T steeds iets nieuws verzinnen wat anders is, leuk. Maar dit vond ik niet de meest geslaagde gimmick.
Edit: En nu zie ik pas Mia's commentaar en ik snap wat ze bedoelt. De ketting was afleidend, deed z'n eigen ding en te dominant. Leuke gimmick, niet meer doen (niet op deze manier dan). In 1 van de vorige seizoenen zat iets soortgelijks met een denim blouse... die was wel echt ZO mooi! Daar was het een prop i.p.v. een 3e danser in stage.
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:21:02 #91
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70594219
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Caitlin & Jason
Vet vet Vet vet VET!!!! Ohh heerlijke choreografie. Voor mij dus beter en weirder dan die van Sonyah deze week, terwijl ik echt pro-sonyah ben. Pakje van Caitlin was echt een beetje TE fout (ens met Mia, maakt het cartoonish), maar de rollen die ze speelden waren echt goed gedaan. Mooie bewegingen, goed verhaal... yessssss. Ik denk niet dat deze ze over de rand duwt, of denk ik met een NL geest ipv een USA geest?
* Malahide eensch is

Kan me erg vinden in wat je tot nu toe schrijft Ang3l!
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:25:21 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70594397
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef Malahide het volgende:

[..]

* Malahide eensch is

Kan me erg vinden in wat je tot nu toe schrijft Ang3l!
Ik vind het grappig te zien hoe Saeramir en ik steeds van mening verschillen De dansen die ik vet vond vond zij minder en de choreografen die ik normaal super vind vond ik deze keer minder en zij geweldig Smaken verschillen. Grappig om te zien.
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:32:00 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70594649
Melissa & Ade
De eerste keer dat er een ballerina zit in de USA versie... en de eerste keer dat er ballet in de show zit.... en dan ook nog die 2 samen? Wel ERG toevallig he? Ik vraag me af hoe een ander op die spietsen had gedanst. Het deed me verder trouwens vrij weinig tot niets. Wrd wel tijd dat er na al die verschillende stijlen eindelijk eens klassiek in de show zit. Want die hoort er toch ECHT bij! (maar dat de eerste ballerina hem dan ook meteen krijgt... I'm not buying it..... too USA).
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:45:02 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70595165
Karla & Vitolio
Leuke jurktruc! .... al was dat al een eerder gedaan in een vorig seizoen. De quickstep zelf vond ik goed, de broadway-achtige stukjes vond ik minder, zeker van Karla.
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:45:53 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70595194
O ja, mijn bottom three:

Karla & Vitolio, Jeanine & Philip, Kayla & Kupono, Randi & Evan

Moeilijke deze keer.
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:46:25 #96
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70595215
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Melissa & Ade
De eerste keer dat er een ballerina zit in de USA versie... en de eerste keer dat er ballet in de show zit.... en dan ook nog die 2 samen? Wel ERG toevallig he? Ik vraag me af hoe een ander op die spietsen had gedanst. Het deed me verder trouwens vrij weinig tot niets. Wrd wel tijd dat er na al die verschillende stijlen eindelijk eens klassiek in de show zit. Want die hoort er toch ECHT bij! (maar dat de eerste ballerina hem dan ook meteen krijgt... I'm not buying it..... too USA).
Klassiek ballet is - denk ik - te technisch voor de andere kandidaten om enigszins fatsoenlijk te kunnen leren in 5 uurtjes met een choreograaf. Om het helemaal weg te laten uit de serie zou oneerlijk zijn voor Melissa, want die zou dan nooit haar eigen stijl kunnen dansen. Daarom hebben ze denk ik deze keer de hoed met de 'random dances' in de kast laten liggen en de dansstijlen toegewezen. Als dat zo is, vind ik het belachelijk dat Vitolio en Karla een quickstep kregen. Een jazz of contemporary of zelfs hip hop was eerder op zijn plaats geweest. En erg verdacht dat de jurycommentaren zo positief waren. Té positief in mijn opinie. Zo van "als we het gaan afkraken dan hebben ze ons zéker door" .
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:48:40 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70595302
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:46 schreef Malahide het volgende:

[..]

Klassiek ballet is - denk ik - te technisch voor de andere kandidaten om enigszins fatsoenlijk te kunnen leren in 5 uurtjes met een choreograaf. Om het helemaal weg te laten uit de serie zou oneerlijk zijn voor Melissa, want die zou dan nooit haar eigen stijl kunnen dansen. Daarom hebben ze denk ik deze keer de hoed met de 'random dances' in de kast laten liggen en de dansstijlen toegewezen. Als dat zo is, vind ik het belachelijk dat Vitolio en Karla een quickstep kregen. Een jazz of contemporary of zelfs hip hop was eerder op zijn plaats geweest. En erg verdacht dat de jurycommentaren zo positief waren. Té positief in mijn opinie. Zo van "als we het gaan afkraken dan hebben ze ons zéker door" .
Ja daar zit wel wat in.

Daarom vroeg ik me ook af wie anders dan melissa die spietsen had kunnen doen en er mee weg was gekomen. Dat vergt echt heel veel techniek. Dus het was me allemaal iets te toevallig.
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:50:17 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_70595375
Dat nummer waar de alien-dans op gedanst werd (Santigold) zit trouwens ook in de show die ik zaterdag ga doen
L'Amour menaçant:
  vrijdag 3 juli 2009 @ 07:25:21 #99
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70601111
(zit nog te wachten op de einduitslag maar ben helemaal in shock
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:19:47 #100
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_70601543
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 07:25 schreef Saeramir het volgende:
(zit nog te wachten op de einduitslag maar ben helemaal in shock
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Leuke show. De balletdansers waren prachtig (wat een mooie gespierde meneer ) en met Kelly Clarkson hadden ze eindelijk weer eens iemand die tenminste fatsoenlijk live kan zingen. De solo's... Kupono was dramaaaatisch, what was he thinking? Please please vlieg eruit volgende week. Kayla stond weeeer te wiebelen op dat ene been . En Jeanine's solo vond ik erg mooi.

De uitslag: terecht. Volgens mij is iedereen in dit topic het daar wel mee eens .

Cat was weer geweldig, die is zo in haar element op dat podium. Ik kan me niet voorstellen dat een Amerikaanse presentatrice op zo'n spontane manier met de dansers en juryleden om zou kunnen gaan. Jurkje: er waren schijnbaar nog wat rollen aluminiumfolie over van Caitlin's alienpak . En wat zat Mia's haar leuk .

Op naar de torrent search!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')