Zo, eindelijk eens de afleveringen van afgelopen week kunnen bekijken en hierbij mijn gedachten:
Karla & Jonathan
VEEL te slap uitgevoerd. Er zaten af en toe wel wat leuke dingen in inderdaad, maar het werd gewoon niet zo goed uitgevoerd. Er moet veel meer power inzitten. Voor de rest vond ik de routine zelf ook niet zo goed als sommigen, maar ik heb wel echt een zwak voor Shane's choreo's, dus ik ben partijdig.
Asuka & Vitolio
Ik vind ze allebei maar irritant en nep overkomen. Ik snap niet waarom de jury zo laaiend enthousiast was gezien het weer veel te slap was allemaal. Sowieso niet echt een goede choreografie voor Mandy's doen, maar dan nog, het mag best met wat meer power uitgevoerd worden.
Melissa & Ade

De rumba vind ik altijd wel mooi om te zien, leuke dans om naar te kijken altijd. Verder vind ik wel dat er iets mist tussen de twee - het lijken meer goede kennissen dan echte lovers te zijn. Maar goed, een van m'n lievelingskoppels in ieder geval.
Kayla & Kupono
Ik weet niet waarom, maar ik begin Kupono ontzettend irritant te vinden. Kayla daarentegen blijft geweldig.

Ik heb hun optreden net nog eens bekeken en ik vind het echt wel meevallen met dat wiebelen, zo opvallend is het niet. Plus dat, als je dit vergelijkt met zowat alle andere koppels, het hele optreden voor de rest gewoon erg goed is.

Randi & Evan
In tegenstelling tot veel dames hier keek ik bijna alleen maar naar Randi tijdens dit nummer.

Wat een leuk meisje met ontzettend veel talent is het toch! Evan was voor zover ik me kan herinneren ook wel aardig, al had hij zeker wat anders aan gemogen - zo leek hij net een dwergje. Eerlijk gezegd vond ik de choreografie nou ook weer niet zo heel geweldig. Het was anders, het was grappig, maar meer dan dat was het niet. Zeker geen ''Bench part II''.
Caitlin & Jason
Bah! Sowieso vond ik de choreografie niet eens zo heel sterk, maar wat was dit slap zeg! Het zijn twee van m'n favoriete dansers, maar hier had ZO VEEL MEER in gezeten! De Paso Doble is echt de enige dans waarbij ik het kan verteren als dansers overdreven ''acteren'', want dat past er gewoon bij. Op de laatste 5 seconden na was dit echt 10 keer niks. Boooooo! @ jullie allemaal die Caitlin niks vinden trouwens.

Van mij mag zij zeker nog wel even blijven.
Jeanine & Phillip
Weer een van m'n favoriete koppels, maar weer viel het een beetje tegen. Niet zo erg als bij hun voorgangers, maar toch, dit had vrij weinig om het lijf. Maar in tegenstelling tot Caitlin & Jason vond ik dat Jeanine & Phillip meer door de choreografie in de steek werden gelaten dan andersom. Tyce is echt zo erg overgewaardeerd, ik snap niet hoe die man zo populair is geworden. Als hij 1 geweldige choreografie neerzet, volgen er vervolgens minstens 5 slechte imo.
En ik wil nog even benadrukken hoe erg ik op Cat verliefd ben.

Wat een ontzettend leuk mens is het toch!