SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:12 schreef Malahide het volgende:
Mijn gokje voor de gevarenzone: Asuka & Vitolio, Caitlin & Jason en Karla & Jonathan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou weer een week wachtenVanavond iig de neerlaad maar eens rustig gaan bekijken, eindelijk goede kwalliteit!
![]()
![]()
Ja Philip is gewoon een superdanser, want ik vind hem echt lelijk, maar dat ZIE je gewoon niet als ie danstquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Maar Dmitri is volgens mij nooit echt superpopulair geweest en danste ook veel minder goed buiten zijn genre dan Phillip (tot nu toe). Hij was/is wel lekkerder![]()
.
Ik weet niet of het aan jouw hip hop achtergrond ligt.. Ik bedoel, die Tony Basil is ook puur hip hop maar ook die vond er niets aan. Smaken verschillenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Karla & Jonathan: Ik vond het zo slecht nog niet. Ligt dat nou echt aan mijn iphop achtergrond dat ik daar wel de dingen uitpluk die toch echt wel lekker zijn?Ok, niet mind blowing, zeker niet in het begin, maar aan ;t eind zaten er een paar leuke moves in. Maar ja... een paar leuke moves maakt geen super dans.
Asuka & Vitolio: Nee. Deed me weinig. Er zat geen pit in. De bewegingen waren... alsof ze in zwaar water zaten. Of stroop. Niet afgemaakt, niet BANG PAMM WOW! Een beetje alsof ze aan zwaar elastieken zaten en niet tot het uiterste konden. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen anders,..............
Dat jij dat kan, ik zit om 6 uur 's ochtends (soms vroeger als ik gedwongen word door mijn kidsquote:
Mooi clipje. Ik moest lachen om Nigel achter Miaquote:Op maandag 29 juni 2009 08:39 schreef Saeramir het volgende:
... en Caitlin (maar die gaat er volgende week uit).
Oh ja speciaal voor Breaky:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid24278863001?bclid=25190029001&bctid=25855390001
quote:
Dat kan mij niet vaak genoeg benadrukt worden. Cat is een geweldig wijf, heerlijk. Ik zat vanochtend nog een aflevering te kijken van het eerste seizoen en moest toen weer die strakgetrokken jokerbek van Lauren Sanchez tolererenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef Kantar het volgende:En ik wil nog even benadrukken hoe erg ik op Cat verliefd ben.Wat een ontzettend leuk mens is het toch!
Ik vond Leah een beetje te emotioneel, maar ik vond ze beiden ook goed ja..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Echt he, die seizoen 1 heks is vre-se-lijk!
Bijna net zo erg als die van ons
Australie en Canada waren ook leuk
whahaha, het valt wel meer dan 1 persoon opquote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef Kantar het volgende:
Ik heb hun optreden net nog eens bekeken en ik vind het echt wel meevallen met dat wiebelen, zo opvallend is het niet. Plus dat, als je dit vergelijkt met zowat alle andere koppels, het hele optreden voor de rest gewoon erg goed is.
ging meteen even checken of jij een man of vrouw was, haha. Maar het is idd een erg leuk meisje. en dwergje is gewoon een goed woord, snap niet helemaal waarom ze hem in een pak 4 maten te groot hebben gehesenquote:In tegenstelling tot veel dames hier keek ik bijna alleen maar naar Randi tijdens dit nummer.Wat een leuk meisje met ontzettend veel talent is het toch! Evan was voor zover ik me kan herinneren ook wel aardig, al had hij zeker wat anders aan gemogen - zo leek hij net een dwergje. Eerlijk gezegd vond ik de choreografie nou ook weer niet zo heel geweldig. Het was anders, het was grappig, maar meer dan dat was het niet. Zeker geen ''Bench part II''.
ik hoop dat Vitolio en Caitlin er volgende week uitgaanquote:Boooooo! @ jullie allemaal die Caitlin niks vinden trouwens.Van mij mag zij zeker nog wel even blijven.
LOL.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:44 schreef Saeramir het volgende:
[..]
ging meteen even checken of jij een man of vrouw was, haha. Maar het is idd een erg leuk meisje.
gezellie, nog iemand die het volgtquote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef dollce het volgende:
Van mij mag Evan wel winnen, hijs mijn Travis van seizoen 5. Met Randi als goede 2e.
Vitolio is idd creepyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Kantar het volgende:
[..]
LOL.Een man ja, en hetero - een van de weinige in de SYTYCD topics waarschijnlijk?
Wat betreft Vitolio ben ik het trouwens wel met je eens, die is echt creepy, maar Caitlin mag absoluut nog niet weg!
En oh, nog even over de openingsdans van de resultsshow - wat was dat geweldig!Het geheel had ietsjes strakker gemogen, maar dat was nou echt een toffe choreografie, leuk ook dat Dimitri eraan meegewerkt had! Zulke groepsnummers mogen ze in ieder geval wel vaker doen..
Nog even wat ander SYTYCD-nieuws: ze zijn nu bezig om een MJ-tribute in elkaar te flansen, maar dat kan nog een tijdje duren volgens Lythgoe - hij wil dat het geheel niet gehaast overkomt, maar dat het gewoon een mooie tribute show wordt. Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd!
Ik vind het een beetje een sukkelig dwergje. Dat ziet er echt niet uit bij een stijlvolle wals of een sexy tango... contemporary igt ook maar helemaal aan de stijl van de contemporary. Serieus lijkt me geen succes voor 'm. Zijn eigen dansjes zijn leuk en grappig, maar mooi kan ik ;'t niet echt noemen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:07 schreef Saeramir het volgende:
[..]
gezellie, nog iemand die het volgt
Ik hoop niet dat hij de Travis van dit seizoen wordt, want dan wordt ie 2e![]()
Hoop echt dat ie wint, vind het zo'n schatje
Haha nee dat hoop ik ook, maar mijn all time favorite is Travis, dus als ik zeg dat hij dat is, dan hoop ik dus dat Evan wint. Snappen we het nog, ach als ik mezelf maar begrijpquote:Op woensdag 1 juli 2009 06:07 schreef Saeramir het volgende:
[..]
gezellie, nog iemand die het volgt
Ik hoop niet dat hij de Travis van dit seizoen wordt, want dan wordt ie 2e![]()
Hoop echt dat ie wint, vind het zo'n schatje
Ik snap jequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef dollce het volgende:
[..]
Haha nee dat hoop ik ook, maar mijn all time favorite is Travis, dus als ik zeg dat hij dat is, dan hoop ik dus dat Evan wint. Snappen we het nog, ach als ik mezelf maar begrijp
* Malahide eensch isquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Caitlin & Jason
Vet vet Vet vet VET!!!! Ohh heerlijke choreografie. Voor mij dus beter en weirder dan die van Sonyah deze week, terwijl ik echt pro-sonyah ben. Pakje van Caitlin was echt een beetje TE fout (ens met Mia, maakt het cartoonish), maar de rollen die ze speelden waren echt goed gedaan. Mooie bewegingen, goed verhaal... yessssss. Ik denk niet dat deze ze over de rand duwt, of denk ik met een NL geest ipv een USA geest?
Ik vind het grappig te zien hoe Saeramir en ik steeds van mening verschillenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:21 schreef Malahide het volgende:
[..]
* Malahide eensch is![]()
Kan me erg vinden in wat je tot nu toe schrijft Ang3l!
Klassiek ballet is - denk ik - te technisch voor de andere kandidaten om enigszins fatsoenlijk te kunnen leren in 5 uurtjes met een choreograaf. Om het helemaal weg te laten uit de serie zou oneerlijk zijn voor Melissa, want die zou dan nooit haar eigen stijl kunnen dansen. Daarom hebben ze denk ik deze keer de hoed met de 'random dances' in de kast laten liggen en de dansstijlen toegewezen. Als dat zo is, vind ik het belachelijk dat Vitolio en Karla een quickstep kregen. Een jazz of contemporary of zelfs hip hop was eerder op zijn plaats geweest. En erg verdacht dat de jurycommentaren zo positief waren. Té positief in mijn opinie. Zo van "als we het gaan afkraken dan hebben ze ons zéker door"quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Melissa & Ade
De eerste keer dat er een ballerina zit in de USA versie... en de eerste keer dat er ballet in de show zit.... en dan ook nog die 2 samen? Wel ERG toevallig he? Ik vraag me af hoe een ander op die spietsen had gedanst. Het deed me verder trouwens vrij weinig tot niets. Wrd wel tijd dat er na al die verschillende stijlen eindelijk eens klassiek in de show zit. Want die hoort er toch ECHT bij! (maar dat de eerste ballerina hem dan ook meteen krijgt... I'm not buying it..... too USA).
Ja daar zit wel wat in.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:46 schreef Malahide het volgende:
[..]
Klassiek ballet is - denk ik - te technisch voor de andere kandidaten om enigszins fatsoenlijk te kunnen leren in 5 uurtjes met een choreograaf. Om het helemaal weg te laten uit de serie zou oneerlijk zijn voor Melissa, want die zou dan nooit haar eigen stijl kunnen dansen. Daarom hebben ze denk ik deze keer de hoed met de 'random dances' in de kast laten liggen en de dansstijlen toegewezen. Als dat zo is, vind ik het belachelijk dat Vitolio en Karla een quickstep kregen. Een jazz of contemporary of zelfs hip hop was eerder op zijn plaats geweest. En erg verdacht dat de jurycommentaren zo positief waren. Té positief in mijn opinie. Zo van "als we het gaan afkraken dan hebben ze ons zéker door".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:25 schreef Saeramir het volgende:![]()
![]()
![]()
(zit nog te wachten op de einduitslag maar ben helemaal in shock
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke show. De balletdansers waren prachtig (wat een mooie gespierde meneer) en met Kelly Clarkson hadden ze eindelijk weer eens iemand die tenminste fatsoenlijk live kan zingen. De solo's... Kupono was dramaaaatisch, what was he thinking? Please please vlieg eruit volgende week. Kayla stond weeeer te wiebelen op dat ene been
. En Jeanine's solo vond ik erg mooi.
De uitslag: terecht. Volgens mij is iedereen in dit topic het daar wel mee eens.
Cat was weer geweldig, die is zo in haar element op dat podium. Ik kan me niet voorstellen dat een Amerikaanse presentatrice op zo'n spontane manier met de dansers en juryleden om zou kunnen gaan. Jurkje: er waren schijnbaar nog wat rollen aluminiumfolie over van Caitlin's alienpak. En wat zat Mia's haar leuk
.
Op naar de torrent search!You cheated on me with choreography.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |