SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Cee geeft alvast een zakdoekje aan Ang3lquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Bne op de helft maar nog niet echt enthousiast van de dansen
Nee, je ziet het niet verkeerdquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee geeft alvast een zakdoekje aan Ang3l
Verder inderdaad niet zo'n bijzondere show, buiten het jankmoment. Die pop/jazz routine van Jeanine en Brandon vond ik geen donder aan, voornamelijk synchroon-hard-hitten, niks speciaals. Of zie ik het verkeerd?
Speciaal voor Ang3lquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
En daarna meteen weer in de kots-emotie vanwege die pose van Brandon tijdens die laatste deuntjes van zijn solo... echt GAD-verdamme!
quote:
Yep. En ik zou ook best met een Evan-zege kunnen leven, maar zelf ga ik toch liever voor een mix van kwaliteit én personality. Ik zeg niet dat Evan een slechte danser is, verre van dat, maar er zijn betere is deze competitie. Dus... ga ik vlaggen voor één van de meiden vanaf nu. En trust me, ik ben (bijna) nooit voor vrouwen in dit soort wedstrijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
En als Evan wint.... dan was het een populariteitswedstrijd en geen kwaliteitswedstrijd.
maar ja, het heet ook America's favourite dancer, en niet Best dancer.
Echt hè? Een rave in het jaar 2200? Ik vond het meer een flashback naar de 80s. Volgens mij vonden de judges het ook niet echt fantastisch, maar wilden ze niet echt harde kritiek geven op hun paradepaardje Travis. Ach, die knul zit in een leerproces. Hij is ook pas 21.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 06:36 schreef Saeramir het volgende:
Groupdance
BAH BAH!!! Helemaal niets aan, kon niet zien wie wie was, rommelig en BAH. Jammer hoor.
Ik vond Nigel's commentaar over Evan's ogen ook wel een beetje op het randje hoor. Hij blijkt ook niet te snappen dat dit soort persoonlijke commentaren Evan direct tienduizenden extra stemmen zullen opleveren.quote:Janette & Evan
Rumba -"I didnt know if i wanted to see you sexy"
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het toch een schatje, ik kan er niet over uit mensen, sorry! De dans was best goed vond ik!! ik vond dat ie zijn rol goed speelde, ondanks de heavy eyelids waar Nigel het over had (juist
![]()
).
Aaaaaahhhh...quote:Ik ben zo verliefd op Evan en verblind door passie![]()
![]()
Vooral van dat gekwijl bij die choreografe werd ik niet goed. Ik zag wel dat het heel hard en strak gedanst was, maar ik dacht toch echt dat het de bedoeling was dat ze samen zouden dansen. Het leek eerder synchroonzwemmen. Jeanine heeft wel geshinedquote:Jeanine & Brandon
Pop Jazz - GEEN BAL AAN! ongelofelijk. Ik heb ook heeeeelemaal genoeg van Brandon en de choreo??? Wat was dat?? Waar is de toegevoegde waarde?? Blegh. Jammer voor Jeanine deze week.. Ze kon niet shinen..
quote:Melissa & Ade
Contemporary - Maar laten we wel wezen: Een dans minder beladen dan dit en Melissa en Ade hadden er allebei uitgelegen (denk ik). Hun redding dus![]()
quote:Malahide, knuf![]()
Ik vind de Humming Bird werkelijk één van de mooiste stukjes dans die ik ooit, op televisie of op het podium, heb gezien. Die combinatie van de klassieke bewegingen van Jamie en de breakerskunsten plus Japanse dans-achtige bewegingen van Hok vond en vind ik nog steeds fenomenaal en ongelooflijk briljant. Zoveel schoonheid. (Dat ik een zwak had voor Hok helpt ook wel hoorquote:De gerecyclede meukdaar houd ik juist wel van
Heb genoten van de oude gezichten en 1 van mijn favo dansen (de Bench en Ramalama. de Hummingbird vond ik altijd wel goed maar niet mijn favo). Ben nostalgisch ben ik bang
Krijg dan echt zo'n warm gevoel.
quote:Oh en Ramalama![]()
Wade Robson
OMG
ik heb ook zitten kwijlen hoor Malahide, dat lag echt niet aan het bier en de salsamuziek
Om op te vreten, zo was hij!
Nu ik erover nadenk, hoe twisted moet je zijn als jet bij Evan's zware oogleden en cutiepie face, en de dag erop ook moet
en bij Wade Robson als zombie
![]()
![]()
Kan het nog meer vloeken???
![]()
Benji zat in de zaal en danste mee met Ramalama. Sabra lijkt zich wel gedistantieerd te hebben van de show. Ik las ergens dat ze niet meer schijnt te dansen, maar vooral les geeft. Tja, jammer. Ik vond haar geweldig en een leuke persoonlijkheid.quote:Nick en Sabra, ja nu je het zegt. Sabra kwam wel voor in het voorliedje als winnares. Maar idd, ze waren er niet bij. Maar er waren er wel meer niet bij he. Benji en Lacey heb ik volgens mij ook niet gezien?!
Ik hoop eigenlijk dat Evan wint, want anders ben ik ban dat ik jou nog een jaar moet nacouncelenquote:Ik blijf er nog steeds bij. Ik denk echt dat Evan wint. En dan idd niet perse omdat ie de beste danser is, maar wel omdat het zo'n heeeerlijke personality en een schatje is (zie je toch ook dat dat aangeboren is, dat videootje bewijst dat). I VOTE EVAN(sorry mensen, ik kan er niets aan doen, verliefd en verblind door liefde
).
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat deze dans zeker de redding van Ade en wsl. ook van Melissa is geweest. Het heeft mijn favoriete dame Janette in ieder geval de kop gekost. Maar ondanks al het gebrulquote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:25 schreef breaky het volgende:
Heb net alles bekeken..Ik vond het laatste stuk van Ade en Melissa..alhoewel goed gedanst...gewoon de hele show uit de balans brengen. Ik heb het 2 keer bekeken om te zien wat het met deed.....maar eerlijk gezegd deed het me het gewoon niet zoveel...de muziek vond ik wel heel mooi en ik dat daarom ook het stuk zoveel emoties opriep. Als de hele associatie met borstkanker er niet was geweest was het dan nog zo goed geweest?
Helaas zijn hier door Mellisa en Ade door en mijn favorieten afgevallen. Ik vind Ade gewoon niet goed genoeg vergeleken met de rest. Het is...eigenlijk bijna gemeen om zo op de emoties te spelen met zo'n stuk
Brandon is zeker goed, hij is zelfs de beste als je alleen naar het dansen kijkt. Het is maar net welke insteek je het meest aanspreekt: ga je voor techniek, personality of een combinatie daarvan.quote:Ik hoop echt dat Ade er de volgende week uitknalt. Brandon mag dan mischien arrogant overkomen...hij is gewoon goed.
Het is spannend en ik kan haast niet geloven dat we al bijna bij de finale zijn aanbeland. Volgens mij kan iedereen nog winnen. Evan lijkt mateloos populair, maar als de meiden al kans hebben om te winnen, lijkt het dit jaar te zijn. Dan denk ik dat Jeanine en Kayla de beste kaarten hebben. Bij de jongens Evan en Brandon, al kan ik moeilijk peilen hoeveel Amerikaanse stemmers Brandon ook een jackass vinden (we love to hate himquote:Het word wel heel erg spannend nu trouwens.![]()
Voor mijn gevoel vind ik Ade ook niet zo'n grote personality hebben..hij lijkt soms ongeinteresseerd...niet altijd even sportief...maar mischien is dat een verkeerde indruk. Tja....en Evan heeft dat sportieve, leuke en geutige wel gewoon aan zijn kont hangen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:55 schreef Malahide het volgende:
Brandon is zeker goed, hij is zelfs de beste als je alleen naar het dansen kijkt. Het is maar net welke insteek je het meest aanspreekt: ga je voor techniek, personality of een combinatie daarvan.
[..]
Het is spannend en ik kan haast niet geloven dat we al bijna bij de finale zijn aanbeland. Volgens mij kan iedereen nog winnen. Evan lijkt mateloos populair, maar als de meiden al kans hebben om te winnen, lijkt het dit jaar te zijn. Dan denk ik dat Jeanine en Kayla de beste kaarten hebben. Bij de jongens Evan en Brandon, al kan ik moeilijk peilen hoeveel Amerikaanse stemmers Brandon ook een jackass vinden (we love to hate him).
Ik snap wel wat je bedoelt over Ade.. hij heeft een beetje dat stoïcijnse.. En is erg teleurgesteld als ie kritiek krijgt.. maar ik mag hem wel hoor die vent.. Maar ik denk zelf ook dat hij het niet in zich heeft om America's Fav te worden. Finale lijkt me wel haalbaar, als hij tenminste volgende week goed danst en Brandon wat minder.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:53 schreef breaky het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel vind ik Ade ook niet zo'n grote personality hebben..hij lijkt soms ongeinteresseerd...niet altijd even sportief...maar mischien is dat een verkeerde indruk.
Dank!! was al lid van FB maar keek er niet zo vaak meer. Gaat veranderen nuquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:22 schreef Malahide het volgende:
O ja Saeramir, ik weet niet of je op Facebook zit, maar het is erg leuk om Evan daar te volgen. Hij schrijft zelf ook regelmatig en post foto's.
http://www.facebook.com/home.php#/evankasprzak?ref=nf
Daarom is het ook "America's Favorite Dancer" en niet "America's Best Dancer".quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
EvanIk snap die hele hold up niet.
Het is gewoon de geek van de klas die nu doorbreekt en iedereen doet awww wat ene lieve underdogs met grapjes! 9 van de 10 dansen "staan" hem gewoon niet... en dat weet ie zelf ook want zijn solo's zijn steeds maar 1 stijl.
Het spijt me voor degenen die zo met hem weglopen, maar a;ls hij witn zou ik het ECHT een afbreuk aan het programma vinden, want dat is zeer duidelijk waarom ie heeft gewonnen en daar vind ik zelf de show niet voor staan. Benji was ook de geek en de underdog en heeft ook gewonnen .... maar die kon het tenminste wel allemaal.
Nou, voor mij hoeft hij ook niet per se te winnen want ik ga toch meestal meer voor de beste technicus en allround danser, maar ik vind toch dat je hem een beetje tekort doet. Die contemporary/jazz dingen die hij gedaan heeft waren behoorlijk goed. En de meesten doen hun solo's altijd in één stijl, dus daar kun je hem niet op afrekenen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik wel, maar ik vind het erg storend dat iemand op 1 stijl en 1 trucje zo'n show doorfietst
Gut nou, wat liet die Nigel zich kennen op Twitter zeg, ik heb me doodgelachen. Aangebrand figuur. Katie was echt een blamage. Ze moest naar verreweggistan voor filmopnamen... Prima, maar doe dan niet wekenlang of ze die avond live op het podium gaat staan. Opgeklopt gedoe, much ado about nothing. Had maar gewoon een grote zak poen gegeven voor het goede doel.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef Cee het volgende:
Ik denk/vrees dat AndereKasprzak niet de top 20 gaat halen als het aan de producenten ligt. But, you never know.
Dat Nigel constant van die kritieken geeft aan Evan waar hij niks mee kan, vind ik storend. Vooral aangezien meneer Lithgoe zelf meteen op zijn achterste poten gaat staan wanneer hij een aantal negatieve tweets ontvangt van kijkers die kritiek geven op het feit dat ze [enter random celebrity] wekenlang lopen te promoten met de belofte dat ze een spetterende dansshow gaat opvoeren. En vervolgens schudt het wicht een keer met een heup, zwabbert het een been wat heen en weer, playbackt wat over een bandje heen en huppekee, klaar is mevrouw.
Ach ja, alles voor het goede doel.
Dus, hij mag kritiek uiten op uiterlijke kenmerken van deelnemers van de show maar 'wij' moeten allemaal onze monden houden wanneer we enigszins teleurgesteld zijn in de prestaties van een celebrity.
Okaaayyyy.
Heb even gespeurd... volgens Cat deden mee: Benji, Travis, Dmitry, Ivan, Heidi, Allison, Donyelle en Martha. Dat houdt in dat bij de jongens Ryan miste en bij de meiden Natalie.quote:Weet iemand trouwens wie de missende S2-danser was wiens plaats Wade innam voor het (overigens geweldige en misschien zelfs beter dan de originele) Ramalama-dans? Ik weet me nog wel te herinneren dat tijdens de eerste opvoering van de dans in S2, een van de dansers afwezig was vanwege ziekte. Maar volgens mij was dat een vrouwelijke danser. Ik meende Benji wel gespot te hebben.
Thanxquote:Mensen, wat kunnen jullie hier allemaal heerlijk schrijven over de show!![]()
Ben zelf veel te ongeduldig om iedere dans uitgebreid te bespreken maar 9 van de 10 keer ben ik het helemaal met jullie eens.
wowquote:Hij is ook pas 21.
tja, hij heeft zelf ooit gezegd: "I know i'm an old bastard.." dus ik verbaas me er niet over. Ach dat is Nigel. zegt ook tegen iemand dat ze lijkt op de Bride of Frankensteinquote:Ik vond Nigel's commentaar over Evan's ogen ook wel een beetje op het randje hoor. Hij blijkt ook niet te snappen dat dit soort persoonlijke commentaren Evan direct tienduizenden extra stemmen zullen opleveren.
Ik heb op Wikipedia gelezen dat ze zich idd gedistantieerd heeft vd show, maar dat het niet dudidelijk is waarom..quote:Benji zat in de zaal en danste mee met Ramalama. Sabra lijkt zich wel gedistantieerd te hebben van de show. Ik las ergens dat ze niet meer schijnt te dansen, maar vooral les geeft. Tja, jammer. Ik vond haar geweldig en een leuke persoonlijkheid.
quote:Ik hoop eigenlijk dat Evan wint, want anders ben ik ban dat ik jou nog een jaar moet nacouncelen
normaalgesproken ga ik meer de technische kant op dan de personality kant.. zoals Travis bijv. Maar deze keer... Brandon is onuitstaanbaar geworden voor mij en Evan is om op te vretenquote:Brandon is zeker goed, hij is zelfs de beste als je alleen naar het dansen kijkt. Het is maar net welke insteek je het meest aanspreekt: ga je voor techniek, personality of een combinatie daarvan.
Ook ik met mijn roze brilquote:Weet ik wel, maar ik vind het erg storend dat iemand op 1 stijl en 1 trucje zo'n show doorfietst
waarom denk je dat?quote:Ik denk/vrees dat AndereKasprzak niet de top 20 gaat halen als het aan de producenten ligt. But, you never know.
volgens mij had Donyelle toen een verzwikte enkel en deed zij idd niet mee met een aantal dansen die niet voor de competitie meetelden.. en ik vond deze versie ook nog beter dan de originelequote:Weet iemand trouwens wie de missende S2-danser was wiens plaats Wade innam voor het (overigens geweldige en misschien zelfs beter dan de originele) Ramalama-dans? Ik weet me nog wel te herinneren dat tijdens de eerste opvoering van de dans in S2, een van de dansers afwezig was vanwege ziekte. Maar volgens mij was dat een vrouwelijke danser.
Ik heb hetzelfde gevoel.. Begon al een beetje in me te kruipen vorige keer dat ze choreografeerde, maar deze keer had ik het heel erg.quote:Mensen, wat kunnen jullie hier allemaal heerlijk schrijven over de show! Ben zelf veel te ongeduldig om iedere dans uitgebreid te bespreken maar 9 van de 10 keer ben ik het helemaal met jullie eens.
Ik ben er trouwens achter dat ik Sonya's dansen echt niet kan aanzien. Wade, NappyTabs, ze hebben een eigen stijl en Sonya heeft dat duidelijk ook maar bij haar is het steeds het zelfde. Ik heb het gevoel telkens naar de zelfde dans te kijken maar dan op andere muziek?
Jeetje... dat is niet mis. Hopelijk knapt hij snel op.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:33 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2049567/ivan-krijgt-hartinfarct.html
Oei
Je vergeet de haren eropquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Die broadway dans voelde net zo rommelig en gehaast als een ochtend waarop je vet te laat bent.... o wachtmaar nee, niet mijn ding. Evenals de dikke worstige überwitte beentjes van Evan.
Dat hoort bij een manquote:
Nu is Evan opeens een man. Ik heb je weleens anders horen piepenquote:
Bedoelde ie nou Bonnie of zit er 1 voor?quote:very classy Nigel, om je ex-vrouw af te gaan zeiken on national television. Heel sterk. Loser.
Nee ik heb nooit gezegd dat Evan geen man is. Je hebt ook mannetjes Hobbitsquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nu is Evan opeens een man. Ik heb je weleens anders horen piepen![]()
.
* Malahide Vreest de toorn van Saeramir.
PUKE!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Malahide het volgende:
Brandon: dancing naked in front of his mummy... Hij deed een deel van zijn auditie. Tja… gewoon steengoed. Punt. Maar toen zei Nigel dat het één van de beste solo’s ooit was, en trok Brandon die valse bescheidenheid-smoel(who, little me?) en was de lol er weer vanaf voor mij. Ik geloof best dat hij eigenlijk onzeker is en die irritante attitude van hem een houding is om dat te verdoezelen, maar sodeju, die kerel haalt me het bloed onder de nagels vandaan.
Ik weet precies wat je bedoelt. Zo zelfgenoegzaam, van "ja, ja, mensen, heb ik daar toch weer even een heel geweldige dans neergezet, tenslotte ben ik de beste, maar ik ga nu weer even fake bescheiden doen en acteren dat elk positief commentaar me zo verrast en in het diepst van mijn ziel raakt". Dan wil ik hem echt op die Carlton-smoel (van de Fresh Prince, daar lijkt 'ie op vinnik) van hem rossen. Ik haat het gewoon dat hij dit soort braakneigingen oproept, want hij is zó goed. Hij heeft helemaal geen attitude nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef Ang3l het volgende:Niet alleen die blik die je bedoelde, maar ook de blik IEDERE ker als hij z'n solo eindigt. Sowieso die pose daar net voor. Gad-ver-damme. Echt.
Dit is volgens mij ook echt de 1e x dat ik walg van 1 van de deenemersquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt. Zo zelfgenoegzaam, van "ja, ja, mensen, heb ik daar toch weer even een heel geweldige dans neergezet, tenslotte ben ik de beste, maar ik ga nu weer even fake bescheiden doen en acteren dat elk positief commentaar me zo verrast en in het diepst van mijn ziel raakt". Dan wil ik hem echt op die Carlton-smoel (van de Fresh Prince, daar lijkt 'ie op vinnik) van hem rossen. Ik haat het gewoon dat hij dit soort braakneigingen oproept, want hij is zó goed. Hij heeft helemaal geen attitude nodig.
In dit geval geef ik je gelijk, maar de disco van Janette en Brandon vond ik toch wel redelijk briljant hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
En disco blijf ik gewoon een opeenstapeling van trucjes vinden
Ik heb Benji altijd vreselijk gevonden met z'n gepekop en zijn gevatte ADHD-gedoe, en die Heidi erbij. Akelig stel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Ang3l het volgende:/Dit is volgens mij ook echt de 1e x dat ik walg van 1 van de deenemers
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Self-esteem problems my ASS! Bitch puhleaaaaze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |