abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:10:55 #201
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71265482
omg wat een vreeeemde show en moet nu echt naar bed dus geen tijd voor verslagje.. ik ga toch een voorspelling doen voor morgen, vin ik leuk en dan doe ik morgen wel een verslagje hopelijk..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:14:54 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71265652
Bne op de helft maar nog niet echt enthousiast van de dansen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  ESF Reporter donderdag 23 juli 2009 @ 22:25:50 #203
87554 Cee
Welluk?
pi_71266109
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Bne op de helft maar nog niet echt enthousiast van de dansen
* Cee geeft alvast een zakdoekje aan Ang3l

Verder inderdaad niet zo'n bijzondere show, buiten het jankmoment. Die pop/jazz routine van Jeanine en Brandon vond ik geen donder aan, voornamelijk synchroon-hard-hitten, niks speciaals. Of zie ik het verkeerd?
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:35:47 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71266482
Tot nu toe met Nigell eens. This is one of the flattest evenings of this season.
Totdat dat nr met Brandon en dinges (ik en namen) kwam. ERG strak!
Maar wel met je eens dat qua emotie e.d. er niet zoveel inzat buiten SUPER strak hardhitting.

Nu weer ff verder
L'Amour menaçant:
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:50:58 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71267034

Oke, de dans gaf me alleen soms een spontane "ohh!" en vochtige ogen, maar een vechtende Nigell en een loslatende Mia trokken me over de streep.

*slik*
L'Amour menaçant:
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:52:25 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71267102
En daarna meteen weer in de kots-emotie vanwege die pose van Brandon tijdens die laatste deuntjes van zijn solo... echt GAD-verdamme!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:31:28 #207
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71277834
S P O I L E R W A R N I N G ! (inclusief de result show + uitslag)

Ik doe beide shows in één stukkie, dus be aware. Geen voorspelling over de uitslag, omdat ik die al gezien had voordat ik dit tikte.

LIVE SHOW

22 juli… wat een rotshow, om meerdere redenen. Het wordt een beetje persoonlijk, excuses daarvoor, maar het moet ff…

Overall: één van de minst interessante shows van SYTYCD die ik ooit gezien heb. Het gemiddelde niveau was bedroevend laag, zowel van de dansers als de choreografen. Ellen DeGeneres: leuke vrouw, daar niet van, maar wat voegde ze in godsnaam toe? Wie zit er volgende week, Oprah ?

Group dance (Travis Wall)
Grappig die lichtjes, verder niets bijzonders. Jammer. Dit had zelfs geen greintje van de klasse of impact van Travis’ contemporary met Jeanine en Jason van vorige week.

Janette & Evan – jazz (Sonya)
Typische Sonya-choreografie, maar sprong er voor mij niet uit. Ze doet toch wel veel van hetzelfde. Vond het zelfs een beetje vervelend worden op een gegeven moment, en de muziek bloedirritant. Evan was zeker niet slecht, hij gaat in ieder geval steeds beter liften. Maar echt tough en rough zal hij nooit worden (desondanks leuk dat Ellen hem later prees voor zijn ‘uniqueness’, haar enige nuttige opmerking van de avond . Had vooral van hem allemaal net iets harder gemogen. Zoals gewoonlijk was er weinig op Janette aan te merken. Love her.

Jeanine & Brandon – waltz (Hunter Thompson)
Brandon gozer, je bent echt niet grappig in die voorfilmpjes, my God . De dans: absoluut niet smooth. Ze liepen van de ene pose naar de andere, wat ze daartussen in deden was prut. Je zag ze voortdurend aan de techniek en pasjes denken. Brandon’s worst performance, jazeker. Jeanine maar een stukje beter. Ik vind wel dat ze deels slachtoffer zijn geworden van de choreografie (wat een aparte dude is die Hunter Thompson by the way). Samengevat: liep niet lekker, zal niet blijven hangen, gaat ze punten kosten.

Melissa & Ade – chachacha (Tony & Melanie)
‘t Was dat Ade zo lekker in die broek gegoten zat , verder vond ik er weinig spannends aan. Tja, de jury was vrij positief, maar ik vond Ade nogal lomp overkomen. Sommige dingen waren wel goed, maar hips don’t lie baby. Melissa heeft wel een soort sexyness, maar ik had niet het idee dat ze zich helemaal liet gaan. Het was zeker niet de slechtste dans van de avond, maar ook dit gaat gewoon niet blijven hangen.

Kayla & Jason – Broadway (Tyce Diorio)
Ja, eindelijk iets leuks . Nice, funny, sophisticated. Prachtige lijnen van Kayla en wat zag ze er weer mooi uit. Echte oude Hollywood glamour. Jason speelde zijn personage erg goed en kreeg volop kans om te laten zien hoe goed hij kan springen. Tyce maakt geen choreografieën voor zijn dansers, maar náár zijn dansers. Knap hoor.

Janette & Evan – rumba (Tony & Melanie)
Ik word zelden enthousiast van een rumba, vind het bijna altijd zo geforceerd en ongemakkelijk. Dat viel me reuze mee bij deze twee, maar echt superovertuigend was het niet. Kat in het bakkie voor de sensuele Janette natuurlijk, en met zoveel woman moest lil’ Evan het maar weer doen . Nogmaals: Evan is véél beter gaan liften, de typische rumba-bewegingen waren er wel allemaal tot op zekere hoogte. Niet slecht maar… wederom niet speciaal genoeg om echt indruk achter te laten.

Jeanine & Brandon – pop jazz (LaurieAnn Gibson)
WTF? Twee compleet identieke solo’s die synchroon naast elkaar worden gedanst, en o ja, we zijn bijna klaar, we stoeien nog een beetje samen ? Waar sloeg dit in godsnaam op? Wel goed gedanst van die twee, goed hard, maar come on… Krijg nu echt helemaal genoeg van die ‘smug face’ van Brandon. Van mij mocht hij winnen, maar hij mag nu opkrassen. Toen volgde al dat lyrische gedoe van de judges en dat geslijm bij de choreografe, en ik ging bijkant over mijn nek. Vreselijk zeg .

Melissa & Ade – contemporary (Tyce)
Dit wordt lang…
in het flitsje voor de break zag ik Melissa met die sjaal en ik dacht “waarom heeft zij in godesnaam een kankersjaal op d’r bakkes?” Wat schetst mijn verbazing… juist. Ik werd kwaad, echt kwaad op Tyce. Mia heeft haar dode vader, Jean-Marc zijn gehandicapte dochter, Tyce denkt… oh, ik heb een vriendin met borstkanker. Flikker toch op zeg. Ja Tyce, ik ben jammergenoeg heel erg persoonlijk ‘involved’ met borstkanker en waag het godverdomme niet om er voor effectbejag mee aan de haal te gaan…
En toen dansten Ade en Melissa en het was zo mooi en ik begon te brullen. Kut. Vooral die geweldige sprongen, en dat moment dat ze haar hand op haar borst legde. En toen kwam Nigel, en toen Mary, en toen godverdegodver Mia (oh Mia, you broke my heart )… en Tyce die tegen zijn tranen aan het vechten was. Toen was ik de rest van de dag overstuur. En kwaad. Niet meer op Tyce, het was heel, heel, heel erg mooi en welgemeend, maar ik wil niet onaangekondigd door mijn favoriete show met mijn demonen geconfronteerd worden . Kutzooi.

Kayla & Jason – hip hop (Shane Sparks)
Na Melissa & Ade kon ik weinig energie opbrengen om dit nog te bekijken, maar ik vond de choreografie wel geinig en het was niet slecht gedanst. Ik kan het nog steeds niet op waarde schatten.

RESULT SHOW

Gerecycelde meuk : jammer dat het een beetje hectisch was. The Humming Bird blijft schitterend, The Bench heb ik inmiddels iets te vaak gezien. De hype over Ramalama heb ik nooit zo goed gesnapt maar damn, Wade was lekker zeg (een dag janken en sippen + te veel bier vannacht met salsamuziek in mijn linkeroor en house in mijn rechter = Wade is lekker als gothic zombie.. ?). Waar zijn toch Nick en Sabra gebleven? Het is net of die twee nooit bestaan, laat staan gewonnen hebben…

Katie Holmes: matige zangeres, beetje leuk bewegen is nog geen dansen, niks live in studio, lekker opgenomen met een playbackteepje. Belachelijk. Oh, wacht, Nigel twitterde me net dat het voor charity was, dat we niet zo kritisch mogen zijn want ze is geen danseres/zangeres (obviously...) en dat we niet mogen haten. Oké Nigel .

Uitslag: het was tijd voor Jason, jammer om zo’n lieverd te zien gaan. Ade heeft mazzel gehad met de Tyce-dans. Evan lijkt mateloos populair, begin nu bijna te vrezen dat hij gewoon gaat winnen… En er wordt langzaam aan Brandon’s stoelpoten gezaagd. Janette: ik vind het echt heel jammer dat ze eruit is, ze heeft toch fantastische dingen laten zien, ik had gehoopt dat ze de finale zou halen. Fuck it, ze was gewoon mijn favoriet van de meiden en ik had haar graag zien winnen . Maar al die meiden zijn zo goed, al was Janette de meest constante denk ik. Ga er verder geen voorspellingen over doen.

Zo, nu moet ik bijkomen…

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 24-07-2009 14:16:29 ]
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:40:18 #208
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71284350
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef Cee het volgende:

[..]

* Cee geeft alvast een zakdoekje aan Ang3l

Verder inderdaad niet zo'n bijzondere show, buiten het jankmoment. Die pop/jazz routine van Jeanine en Brandon vond ik geen donder aan, voornamelijk synchroon-hard-hitten, niks speciaals. Of zie ik het verkeerd?
Nee, je ziet het niet verkeerd (zie mijn stuk hierboven).
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:54:59 #209
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71284935
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
En daarna meteen weer in de kots-emotie vanwege die pose van Brandon tijdens die laatste deuntjes van zijn solo... echt GAD-verdamme!
Speciaal voor Ang3l

vrijdag 24 juli 2009 @ 18:15:04 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71293477
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef Malahide het volgende:

[..]

Speciaal voor Ang3l

[ afbeelding ]

En natuurlijk ben ik 't dan ook niet eens met de jongens uitslag. De vele mooiere integere en qua techniek echt niet slechtere Jason vs de arrogante over the top Brandon.....

Damn.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:13:03 #211
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71295025
Toch zie ik hem niet winnen Ang3l. Hij is natuurlijk wel constanter geweest dan Jason en heeft altijd goede partners gehad, in tegenstelling tot Jason. Maar Brandon de populairste danser van de VS? Dat kan toch haast niet? Ik begin steeds meer hoop te krijgen dat een van de meiden dit jaar de titel pakt... al lijkt de populariteit van Evan echt enorm.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:31:23 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71295529
O nee hoor, ik was ook blij dat ie bij de bottom 2 zat en dus wellicht volgende week opgeflikkerd is.
En als Evan wint.... dan was het een populariteitswedstrijd en geen kwaliteitswedstrijd.
maar ja, het heet ook America's favourite dancer, en niet Best dancer.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:41:29 #213
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71295842
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
En als Evan wint.... dan was het een populariteitswedstrijd en geen kwaliteitswedstrijd.
maar ja, het heet ook America's favourite dancer, en niet Best dancer.
Yep. En ik zou ook best met een Evan-zege kunnen leven, maar zelf ga ik toch liever voor een mix van kwaliteit én personality. Ik zeg niet dat Evan een slechte danser is, verre van dat, maar er zijn betere is deze competitie. Dus... ga ik vlaggen voor één van de meiden vanaf nu. En trust me, ik ben (bijna) nooit voor vrouwen in dit soort wedstrijden .
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:59:19 #214
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71298353
Nog een cadeautje voor Saeramir (ik kan haar hier horen smelten ...)

vrijdag 24 juli 2009 @ 21:43:42 #215
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71299813
*SMELLLLLT*

kom morgen verslag doen
  zaterdag 25 juli 2009 @ 06:36:25 #216
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71307974
Ten eerste, nogmaals: *SMEEEELLLLTTTT*

Nu met een kopje koffie (het is hier 6.30, ben door dochterlief al een half uur wakker) eens kijken wat ik kan schrijven. Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die het een vreemde show vond. Eens even kijken, waar zal ik beginnen..

Groupdance
BAH BAH!!! Helemaal niets aan, kon niet zien wie wie was, rommelig en BAH. Jammer hoor.

Janette & Evan
Jazz - Goed gedanst, maar ben het met je eens Malahide dat Sonya toch steeds meer van hetzelfde brengt. Dacht dat dus ook terwijl ik dit keek. Altijd dezelfde bewegingen die in een andere volgorde neer worden gezet.. Altijd die weirdness.. Heel anders dan Mia Michaels die toch steeds weer nieuwe dingen bedenkt.. Zie je toch het niveau-verschil heel duidelijk (vind ik dan). Maar leuk om te zien en een leuk paar!
Rumba - "I didnt know if i wanted to see you sexy" Wat is het toch een schatje, ik kan er niet over uit mensen, sorry! De dans was best goed vond ik!! ik vond dat ie zijn rol goed speelde, ondanks de heavy eyelids waar Nigel het over had (juist ). En gewoon goed gedanst. Kwam vast ook doordat Janette de dans droeg, was haar natuurlijk op haar heupen geschreven dit En dan dus die commentaren Ik ben zo verliefd op Evan en verblind door passie

Jeanine & Brandon
Waltz - GETS, niets aan. Op een gegeven moment kon ik de wals er gewoon niet meer in ontdekken, zo langzaam was de muziek (serieus, zat echt te tellen van 1, 2, 3 en kon de maat niet vinden ). Komt nog bij dat zij het ook niet te pakken kregen en zie hier de slechtste dans van de avond.. Mary was de enige (die er wat van begreep, Ellen bespreek ik strax nog ) die nog een beetje positief was en dat was natuurlijk omdat ze het niet over haar hart kan verkrijgen om echt nega over Brandon te zijn.
Pop Jazz - GEEN BAL AAN! ongelofelijk. Ik heb ook heeeeelemaal genoeg van Brandon en de choreo??? Wat was dat?? Waar is de toegevoegde waarde?? Blegh. Jammer voor Jeanine deze week.. Ze kon niet shinen..

Melissa & Ade
Chacha - Tja, dat kontje van Ade was natuurlijk niet te versmaden maar wat slecht zeg. Alleen de wals was nog een beetje slechter. Melissa leek zich ook absoluut niet los te kunnen gooien. Alles was stijf. Het is de absoluut eerste keer dat ik haar ballet-training zo in de weg zag staan. Zelfs de disco vond ik toen top en daar heb je toch ook wel losheid voor nodig.. Ade vond ik idd ook niet fantastisch.
Contemporary - OMG.. daar kwamen de tranen.. En ik was gewoon blij om te lezen dat jullie je ook niet konden bedwingen want ik schaamde me al dat ik me mee liet slepen door emo-tv Ik heb echt zachtjes zitten huilen tijdens het nummer en zitten brullen vanaf dat Nigel niet kon praten en later mijn zijn rug naar de camera toezat om zijn neus te snuiten. En het was zowat gieren toen Mia aan het woord kwam en ze haar snikken niet kon bedwingen en Tyce het bijna niet aan kon zien Het was een beladen onderwerp maar gewoon fantastisch gedanst, gelift en gechoreographed. Dus het stuk verdiende al deze aandacht wel.. Echt kippevel.. Maar laten we wel wezen: Een dans minder beladen dan dit en Melissa en Ade hadden er allebei uitgelegen (denk ik). Hun redding dus
Malahide, knuf

Kayla & Jason
Broadway - heb ik niet gezien en ik moet het ding nog afkopen, maar dat is niet zo belangrijk..
Hip hop - LEUK Eindelijk eens een hip hop die echt leuk om te zien was. Goed gedanst van de beiden, superidee natuurlijk, goed uitgevoerd en idd die choak pose aan het eind En Jason die zegt in het voorfilmpje: I want ppl to run away from their televisionset, screaming was leuk.

Overall: waren maar ongeveer de helft van de dansen ok of goed, en de rest niet. Dat is echt een slechte balans voor SYTYCD..
Ellen DGRS: (wou eigenlijk het kots-smilietje gebruiken maar dat was dan net iets te veel). Onwijs grappig natuurlijk maar wat voegde ze toe?? geen bal!! alleen kostbare zendtijd gebruiken om haar grapjes (die wel grappig waren hoor) te herhalen. En dan tussendoor nog een paar keer vragen of de dansers timmermannen waren en zeggen dat ze dat kan. Neeee, dit was een grote fout van SYTYCD. Maar ja, mss voor het US-publiek dan weer niet, die zijn zeker gek op haar?

Results:

Had ze allemaal goed behalve het meisje dat er uiteindelijk uitging.. Jammer, jammer jammer maar goed, iemand moest er uit en ik vind bij de meiden dat het een erg close race is vanaf de op 10. Kayla had van mij ook wel mogen gaan, maar heb er op zich ook wel vrede mee hoe het nu gegaan is. Janette was voor mij geen favoriet, zag haar ook niet winnen, maar ze was wel supergoed en heb genoten van haar.
Voor Jason was het gewoon tijd. Al had ik geen traan om Brandon gelaten die MOET er gewoonweg volgende week uit (Evan & Ade in de finale ). Maar dat zijn laatste dans op de show een zombiedans was, was gewoon erg toepasselijk voor me. Hij deed me een beetje denken aan Comfort vorig seizoen, dat je op een gegeven moment dacht, omg is die er nou nog steeds? Staat die steeds uit de dood op ofzo?? Niet dat Jason een slechte danser is, het tegenovergestelde juist, en zeker de laatste weken is ie voor mij erg vooruitgegaan. Maar hij is nu al zooo vaak in de bottom beland dat het gewoon onlogisch was geweest als die de top 6 had gehaald.. Ik zal zijn puppy-face missen..

De gerecyclede meuk daar houd ik juist wel van Heb genoten van de oude gezichten en 1 van mijn favo dansen (de Bench en Ramalama. de Hummingbird vond ik altijd wel goed maar niet mijn favo). Ben nostalgisch ben ik bang Krijg dan echt zo'n warm gevoel. Oh en Ramalama Wade Robson OMG ik heb ook zitten kwijlen hoor Malahide, dat lag echt niet aan het bier en de salsamuziek Om op te vreten, zo was hij! Echt een toegevoegde waarde ook voor de dans, vaak is het zo dat als een choreographer meedanst in zijn eigen dans dat ie niet het tempo bij kan houden van de jonge jongens en meiden, of dat ie geen enkele nut heeft. Maar in deze was het gewoon super. *Gaat Nog Een Keer Kijken* MMMMMMMMMM

Nu ik erover nadenk, hoe twisted moet je zijn als je t bij Evan's zware oogleden en cutiepie face, en de dag erop ook moet en bij Wade Robson als zombie Kan het nog meer vloeken???

Nick en Sabra, ja nu je het zegt. Sabra kwam wel voor in het voorliedje als winnares. Maar idd, ze waren er niet bij. Maar er waren er wel meer niet bij he. Benji en Lacey heb ik volgens mij ook niet gezien?!

Katie Holmes, BAH

Evan: tja ik heb in de allereerste show van het seizoen gezegd dat ik mijn schoen (of mijn hoed, weet t niet meer ) op zou eten als Evan of Philip de show niet zouden winnen. Ik blijf er nog steeds bij. Ik denk echt dat Evan wint. En dan idd niet perse omdat ie de beste danser is, maar wel omdat het zo'n heeeerlijke personality en een schatje is (zie je toch ook dat dat aangeboren is, dat videootje bewijst dat). I VOTE EVAN (sorry mensen, ik kan er niets aan doen, verliefd en verblind door liefde )

Jeetje mina wat een lap tekst. SOLLY
  zaterdag 25 juli 2009 @ 08:25:30 #217
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71308181
Heb net alles bekeken..Ik vond het laatste stuk van Ade en Melissa..alhoewel goed gedanst...gewoon de hele show uit de balans brengen. Ik heb het 2 keer bekeken om te zien wat het met deed.....maar eerlijk gezegd deed het me het gewoon niet zoveel...de muziek vond ik wel heel mooi en ik dat daarom ook het stuk zoveel emoties opriep. Als de hele associatie met borstkanker er niet was geweest was het dan nog zo goed geweest?

Helaas zijn hier door Mellisa en Ade door en mijn favorieten afgevallen. Ik vind Ade gewoon niet goed genoeg vergeleken met de rest. Het is...eigenlijk bijna gemeen om zo op de emoties te spelen met zo'n stuk.

Verder weinig memorabel al vond ik het de hip hop routine van Shane Sparks met Jason en Kayla wel heel erg leuk.

Ik hoop echt dat Ade er de volgende week uitknalt. Brandon mag dan mischien arrogant overkomen...hij is gewoon goed.

Even is gewoon een toffe gozer met droopy eyes.

Kayla is natuurlijk een hele mooie danseres...zo elegant. Mellisa is leuk en goed maar toch minder dan Kayla. Van Jeanine weet ik het nog niet zo maar ik vind haar wel een leuke meid om te zien.

Het word wel heel erg spannend nu trouwens.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  zaterdag 25 juli 2009 @ 08:33:54 #218
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71308210
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 06:36 schreef Saeramir het volgende:
Groupdance
BAH BAH!!! Helemaal niets aan, kon niet zien wie wie was, rommelig en BAH. Jammer hoor.
Echt hè? Een rave in het jaar 2200? Ik vond het meer een flashback naar de 80s. Volgens mij vonden de judges het ook niet echt fantastisch, maar wilden ze niet echt harde kritiek geven op hun paradepaardje Travis. Ach, die knul zit in een leerproces. Hij is ook pas 21.
quote:
Janette & Evan
Rumba - "I didnt know if i wanted to see you sexy" Wat is het toch een schatje, ik kan er niet over uit mensen, sorry! De dans was best goed vond ik!! ik vond dat ie zijn rol goed speelde, ondanks de heavy eyelids waar Nigel het over had (juist ).
Ik vond Nigel's commentaar over Evan's ogen ook wel een beetje op het randje hoor. Hij blijkt ook niet te snappen dat dit soort persoonlijke commentaren Evan direct tienduizenden extra stemmen zullen opleveren.
quote:
Ik ben zo verliefd op Evan en verblind door passie
Aaaaaahhhh... (gaat het nog een beetje?). Het is een leuk kereltje, zeker. Maar ja, je weet dat ik van de grote stoere mannen ben hè? Ben nu net begonnen met SYTYCD Canada seizoen 1 en Holy Mother of Christ NICO !!! * Malahide faints
quote:
Jeanine & Brandon
Pop Jazz - GEEN BAL AAN! ongelofelijk. Ik heb ook heeeeelemaal genoeg van Brandon en de choreo??? Wat was dat?? Waar is de toegevoegde waarde?? Blegh. Jammer voor Jeanine deze week.. Ze kon niet shinen..
Vooral van dat gekwijl bij die choreografe werd ik niet goed. Ik zag wel dat het heel hard en strak gedanst was, maar ik dacht toch echt dat het de bedoeling was dat ze samen zouden dansen. Het leek eerder synchroonzwemmen. Jeanine heeft wel geshined deze week hoor, ik vond haar solo echt zoveel beter dan de rest.
quote:
Melissa & Ade
Contemporary - Maar laten we wel wezen: Een dans minder beladen dan dit en Melissa en Ade hadden er allebei uitgelegen (denk ik). Hun redding dus
quote:
Malahide, knuf
quote:
De gerecyclede meuk daar houd ik juist wel van Heb genoten van de oude gezichten en 1 van mijn favo dansen (de Bench en Ramalama. de Hummingbird vond ik altijd wel goed maar niet mijn favo). Ben nostalgisch ben ik bang Krijg dan echt zo'n warm gevoel.
Ik vind de Humming Bird werkelijk één van de mooiste stukjes dans die ik ooit, op televisie of op het podium, heb gezien. Die combinatie van de klassieke bewegingen van Jamie en de breakerskunsten plus Japanse dans-achtige bewegingen van Hok vond en vind ik nog steeds fenomenaal en ongelooflijk briljant. Zoveel schoonheid. (Dat ik een zwak had voor Hok helpt ook wel hoor ). De Bench is ook prachtig, dat moment dat de één op de bank ligt en de ander eronder, tja... geniale Mia.
quote:
Oh en Ramalama Wade Robson OMG ik heb ook zitten kwijlen hoor Malahide, dat lag echt niet aan het bier en de salsamuziek Om op te vreten, zo was hij!
Nu ik erover nadenk, hoe twisted moet je zijn als je t bij Evan's zware oogleden en cutiepie face, en de dag erop ook moet en bij Wade Robson als zombie Kan het nog meer vloeken???
quote:
Nick en Sabra, ja nu je het zegt. Sabra kwam wel voor in het voorliedje als winnares. Maar idd, ze waren er niet bij. Maar er waren er wel meer niet bij he. Benji en Lacey heb ik volgens mij ook niet gezien?!
Benji zat in de zaal en danste mee met Ramalama. Sabra lijkt zich wel gedistantieerd te hebben van de show. Ik las ergens dat ze niet meer schijnt te dansen, maar vooral les geeft. Tja, jammer. Ik vond haar geweldig en een leuke persoonlijkheid.
quote:
Ik blijf er nog steeds bij. Ik denk echt dat Evan wint. En dan idd niet perse omdat ie de beste danser is, maar wel omdat het zo'n heeeerlijke personality en een schatje is (zie je toch ook dat dat aangeboren is, dat videootje bewijst dat). I VOTE EVAN (sorry mensen, ik kan er niets aan doen, verliefd en verblind door liefde ).
Ik hoop eigenlijk dat Evan wint, want anders ben ik ban dat ik jou nog een jaar moet nacouncelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 25-07-2009 08:56:15 ]
  zaterdag 25 juli 2009 @ 08:55:42 #219
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71308295
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 08:25 schreef breaky het volgende:
Heb net alles bekeken..Ik vond het laatste stuk van Ade en Melissa..alhoewel goed gedanst...gewoon de hele show uit de balans brengen. Ik heb het 2 keer bekeken om te zien wat het met deed.....maar eerlijk gezegd deed het me het gewoon niet zoveel...de muziek vond ik wel heel mooi en ik dat daarom ook het stuk zoveel emoties opriep. Als de hele associatie met borstkanker er niet was geweest was het dan nog zo goed geweest?

Helaas zijn hier door Mellisa en Ade door en mijn favorieten afgevallen. Ik vind Ade gewoon niet goed genoeg vergeleken met de rest. Het is...eigenlijk bijna gemeen om zo op de emoties te spelen met zo'n stuk
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat deze dans zeker de redding van Ade en wsl. ook van Melissa is geweest. Het heeft mijn favoriete dame Janette in ieder geval de kop gekost. Maar ondanks al het gebrul vond ik het toch één van de beste dansen van het seizoen. [/quote]
quote:
Ik hoop echt dat Ade er de volgende week uitknalt. Brandon mag dan mischien arrogant overkomen...hij is gewoon goed.
Brandon is zeker goed, hij is zelfs de beste als je alleen naar het dansen kijkt. Het is maar net welke insteek je het meest aanspreekt: ga je voor techniek, personality of een combinatie daarvan.
quote:
Het word wel heel erg spannend nu trouwens.
Het is spannend en ik kan haast niet geloven dat we al bijna bij de finale zijn aanbeland. Volgens mij kan iedereen nog winnen. Evan lijkt mateloos populair, maar als de meiden al kans hebben om te winnen, lijkt het dit jaar te zijn. Dan denk ik dat Jeanine en Kayla de beste kaarten hebben. Bij de jongens Evan en Brandon, al kan ik moeilijk peilen hoeveel Amerikaanse stemmers Brandon ook een jackass vinden (we love to hate him ).
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:22:39 #220
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71308448
O ja Saeramir, ik weet niet of je op Facebook zit, maar het is erg leuk om Evan daar te volgen. Hij schrijft zelf ook regelmatig en post foto's.

http://www.facebook.com/home.php#/evankasprzak?ref=nf
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:53:16 #221
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71308792
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 08:55 schreef Malahide het volgende:

Brandon is zeker goed, hij is zelfs de beste als je alleen naar het dansen kijkt. Het is maar net welke insteek je het meest aanspreekt: ga je voor techniek, personality of een combinatie daarvan.
[..]

Het is spannend en ik kan haast niet geloven dat we al bijna bij de finale zijn aanbeland. Volgens mij kan iedereen nog winnen. Evan lijkt mateloos populair, maar als de meiden al kans hebben om te winnen, lijkt het dit jaar te zijn. Dan denk ik dat Jeanine en Kayla de beste kaarten hebben. Bij de jongens Evan en Brandon, al kan ik moeilijk peilen hoeveel Amerikaanse stemmers Brandon ook een jackass vinden (we love to hate him ).
Voor mijn gevoel vind ik Ade ook niet zo'n grote personality hebben..hij lijkt soms ongeinteresseerd...niet altijd even sportief...maar mischien is dat een verkeerde indruk. Tja....en Evan heeft dat sportieve, leuke en geutige wel gewoon aan zijn kont hangen.

Ik vind wel weer dat bij Kayla elke weer oma (en vooral) opa goed in beeld worden gebracht elke week toch weer iets te. En Kayla heeft genoeg personality om dit ook zonder hun te kunnen doen.

Ik zou het leuk vinden als Evan de titel zou winnen...dat gun ik hem wel. Kayla en en Jeanine mogen van mij ook.
Modus Vivendi!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:45:40 #222
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71309444
ik vind het ook ongelofelijk dat we over 2 weken alweer aanbeland zijn bij de finale En ongelofelijk spannend. Het is nu wel duidelijk dat ik hoop dat Evan wint, maar het blijft iedere week weer spannend of ie het weer haalt zonder zelfs maar in de Bottom te komen..
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:53 schreef breaky het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel vind ik Ade ook niet zo'n grote personality hebben..hij lijkt soms ongeinteresseerd...niet altijd even sportief...maar mischien is dat een verkeerde indruk.
Ik snap wel wat je bedoelt over Ade.. hij heeft een beetje dat stoïcijnse.. En is erg teleurgesteld als ie kritiek krijgt.. maar ik mag hem wel hoor die vent.. Maar ik denk zelf ook dat hij het niet in zich heeft om America's Fav te worden. Finale lijkt me wel haalbaar, als hij tenminste volgende week goed danst en Brandon wat minder.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:16:23 #223
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71309956
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:22 schreef Malahide het volgende:
O ja Saeramir, ik weet niet of je op Facebook zit, maar het is erg leuk om Evan daar te volgen. Hij schrijft zelf ook regelmatig en post foto's.

http://www.facebook.com/home.php#/evankasprzak?ref=nf
Dank!! was al lid van FB maar keek er niet zo vaak meer. Gaat veranderen nu
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:40:33 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71314186
Evan Ik snap die hele hold up niet.
Het is gewoon de geek van de klas die nu doorbreekt en iedereen doet awww wat ene lieve underdog met droopy-ogen en grapjes! ........... 9 van de 10 dansen "staan" hem gewoon niet... en dat weet ie zelf ook want zijn solo's zijn steeds maar 1 stijl.

Het spijt me voor degenen die zo met hem weglopen, maar als hij wint zou ik het ECHT een afbreuk aan het programma vinden, want dat is zeer duidelijk waarom ie heeft gewonnen en dat is niet om zijn danskwaliteiten..... en daar vind ik zelf de show niet voor staan. Benji was ook de geek en de underdog en heeft ook gewonnen .... maar die kon het tenminste wel allemaal.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:48:05 #225
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71314419
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Evan Ik snap die hele hold up niet.
Het is gewoon de geek van de klas die nu doorbreekt en iedereen doet awww wat ene lieve underdogs met grapjes! 9 van de 10 dansen "staan" hem gewoon niet... en dat weet ie zelf ook want zijn solo's zijn steeds maar 1 stijl.

Het spijt me voor degenen die zo met hem weglopen, maar a;ls hij witn zou ik het ECHT een afbreuk aan het programma vinden, want dat is zeer duidelijk waarom ie heeft gewonnen en daar vind ik zelf de show niet voor staan. Benji was ook de geek en de underdog en heeft ook gewonnen .... maar die kon het tenminste wel allemaal.
Daarom is het ook "America's Favorite Dancer" en niet "America's Best Dancer".

Hij is niet de beste....maar hij heeft wel een bepaalde stijl en flair die veel mensen gewoon aanspreken.
Modus Vivendi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')