Ja, Bonnie. Misschien is hij pissed dat Bonnie laatst een interview heeft gegeven waarin ze nogal een boekje open heeft gedaan over Nigel. Dat hij een dominant baasje is, ze nooit de ruimte heeft gehad om zichzelf te ontwikkelen, altijd in zijn schaduw aan zijn carrière heeft gewerkt, dat soort vrouwengemiepquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoelde ie nou Bonnie of zit er 1 voor?
Bonnie is juyvoorzitter van SYTYCD Australia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan volgende week alweer.. finaletijd. ongelofelijk toch????
Nu ga ik eerst even de rest van gisteren afkijken en verslaan en dan de rest van vandaag (want heb alleen de resultaten gezien). Zal wel stukjes en beetjes worden..
Ja, we zitten weer aan het einde van het seizoen, en dan is het altijd smijten met clichés helaas.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben ook klaar met kijken en....ben niet onder de indruk. Waar ik wel van onder de indruk ben, is het vermogen van de jury om 'mwoah' om te zetten in 'amazing' en om blind te zijn voor knulligheid wanneer het gaat om persoonlijke favorieten en om wandelende paradoxen te zijn.
"Kandidaten moeten personality tonen!"
"Het publiek moet kijken naar het hele oeuvre van de danser want het gaat om het dansen!"
"Het gaat om personality en technique!"
"Ik heb geen fatsoenlijk commentaar dus ik zeg maar dat je er lekker uitziet met je ingeveterde boezem in de hoop dat mensen toch op je gaan stemmen!"
Yep. Zag er niet uit.quote:De disco van Brandon en Kayla vond ik een grote stuntelshow. Ze sleepte Brandon over de vloer alsof ze een holenvrouw was dat net een beertje had doodgeknuppeld.
Met uitzondering van Ang3l heeft niemand hier geloof ik echt verstand van dansen, maar we doen heel graag alsofquote:[disclaimer]
Waaaaahhhquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:43 schreef Cee het volgende:
Ligt het aan mij of was de Mercy-dance van Twitch/Katie een stuk minder dan vorige keer? Vorig jaar was het een van m'n favorieten dansen maar het lijkt wel of ik me nu pas realiseer dat het alleen maar uit rennen en deurklapperen bestaat.
Ik heb geen echte favoriet meer, vind het wel heel jammer voor de twee geëlimineerden, want hoewel misschien niet de beste dansers vond ik ze sympathiek en ze hebben een paar memorable dansen neergezet.quote:Niet eens met het resultaat. Potverdomme bring on season 6.(ookal zit m'n favoriet er nog steeds in)
Brandon de minste votes van allemaal van de vier finalisten bedoel je dan neem ik aan? Ik kan me niet voorstellen dat hij populairder is dan Evan, maar dan de meiden? Meiden hebben het altijd moeilijk in dit soort competities, aangezien er veel meer vrouwen stemmen dan mannen. Heb je al een schoen op het oog Saeramirquote:Dus Brandon heeft gewoon de minste votes van allemaal en Evan de meeste (pllllzzzzz, laat Brandon niet winnen, als het niet Evan is, dan plzzz 1 vd meiden!!). Evan gelukkig safe dus en in de finale!!!!! Ben benieuwd of ik die schoen nog moet opeten
Ik vond Jeanine op haar sterkst toen ze met Jason danste, in die prachtige contemporary van Travis, de week nadat ze van Phillip 'verlost' was. Daarna heeft ze eigenlijk geen één keer hetzelfde niveau weten te benaderen. De week daarna was haar waltz met Brandon een drama, en die hip hop was op zich wel goed gedanst, maar de choreografie was afgrijselijk. En deze week: de samba was ook niet geweldig en de hiphop was toch ook niet heel briljant. Conclusie: ze danst lang niet zo goed buiten haar eigen stijl als Kayla, én Melissa, én - laten we niet vergeten - Janette. Nu ik dit zo op een rijtje zet is het eigenlijk wel jammer dat Melissa en vooral Janette door haar gesneuveld zijn. Dan moet ze toch personality-stemmen (wat ik persoonlijk niet snap, maar ja) hebben gekregen of stemmen voor haar leuke smoeltje, of voor haar ingesnoerde bombonellas, dat kan haast niet anders. Daarnaast is ze ook gehyped door de judges.quote:Met Jeanine en Kayla heb ik vrede, al vind ik dat Jeanine op een of andere manier haar glans een beetje heeft verloren sinds ze Philip kwijt is?! Een vreemd gevoel, want op hetzelfde moment leek ze bevrijd te zijn toen ze uit elkaar werden gehaald..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:28 schreef Saeramir het volgende:
oei, ik heb zo verschrikkelijk veel om op te schrijven en zo verschrikkelijk veel waar ik op wil reageren, maar ik heb geen tijd, aaargh! morgen ws pas weer. wilde alleen even zeggen dat dat van Brandon de minste stemmen, wishful thinking is. Als ik een gok moet wagen, denk ik dat het wordt: 1 Evan, 2 Brandon, 3 Kayla en 4 Jeanine..
oh ja en Malahide, ik heb flink over je gedroomd vannacht, loop jij normaalgesproken altijd in Indische kledij rond?Het was heel grappig, je gaf me echt 1 of andere therapie ofzo terwijl we rondliepen op 1 of andere campus..
voor de rest morgen, nu weer verder
Jij vond het dus ook overdreven!! dan ligt het niet aan mij dus..quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Malahide het volgende:
Jeanine & Ade – samba (Louis van Amstel)
Louis, jeuuuh! Hele leuke choreo, maar die muziek… zo traag voor een samba. Daarom werd het geheel nogal stroperig. Ik stoorde me wat aan Jeanine’s overdreven sexy gezichten, maar ze gaf wel een super performance weg.
Ik ben dan allang geen tiener meer (25 jr) maar ik voel me idd wel een beetje zoquote:Melissa & Evan – Broadway (Tyce Diorio)
“Sorry husbands of America.” Evan, de echtbreker... Je ziet die bibberende tienermeisjesvingers over de knopjes van hun gsm-etjes razen als Evan zoiets zegt met zijn puppy-ogen en Harry Potter borstelhaar.
Ik vind ook dat er bij Evan altijd zo wordt gezeurd terwijl het altijd goed is gegaan. En hij en Brandon zijn dezelfde lengte volgens mij.. Hier viel het mij persoonlijk niet zo op..quote:Kayla & Brandon – contemporary (Stacey Tookie)
Wat me opviel: het lengteverschil. Bij Evan wordt er altijd over gezeurd als hij een langere partner heeft en het heeft me nooit gestoord, maar hier vond ik Brandon echt een dwerg naast Kayla. Kwam ook door het licht, of eerder gebrek daaraan. Kayla was net een bouwlamp en Brandon verdween gewoon in het decor.
Echt? Al ben ik Kasperzactivist, ik kan dat dan weer niet vinden.. Heb minstens 2 betere gezien, waaronder die van Lacey en Kameronquote:Anyways… volgens mij was dit gewoon één van de beste quicksteps van SYTYCD ooit.
whahaquote:De double death drops die geprezen werden vond ik letterlijk doodvallen.
Ik ben het helemaal met je eens, Evan deed het super!! En die kostuums, iddquote:Je let toch automatisch op Evan en ik vond dat hij nergens weggedanst werd door die twee nubian warriors. Alleen weer die kostuums: alsof een zooitje soccer moms de avond voor de uitvoering nog gauw een paar lappen aan elkaar genaaid had voor de eindejaarsmusical van de kleuterklas. Afgrijselijk.
Echt? ik hoopte juist wat andersquote:Ik hoopte wel dat het koordje dat de tata’s van Jeanine insnoerde het zou houden.
quote:Nou ja, Brandon is ook wel opvallend qua persoonlijkheid, maar Ang3l, Saeramir en ik zullen toch niet de enigen zijn die galbulten van hem krijgen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:33 schreef Saeramir het volgende:Ik ben dan allang geen tiener meer (25 jr) maar ik voel me idd wel een beetje zo![]()
Jaaaaa, maar dan noem je ook meteen de beste! Misschien heb ik een vertekend beeld. Heb de laatste dagen naar SYTYCD Canada zitten kijken, en daar heb ik toch een zooitje slechte ballrooms voorbij zien komenquote:Echt? Al ben ik Kasperzactivist, ik kan dat dan weer niet vinden.. Heb minstens 2 betere gezien, waaronder die van Lacey en Kameron![]()
Dat ze een 'Janet Jackson' zou doenquote:Echt? ik hoopte juist wat anders![]()
![]()
Zo ben wakker, joehoequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nu is Evan opeens een man. Ik heb je weleens anders horen piepen![]()
.
* Malahide Vreest de toorn van Saeramir.
Zijn die pas gescheiden dan?? Want vorig seizoen kreeg ze nog allemaal kusjes van Nigel weet je nogquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedoelde ie nou Bonnie of zit er 1 voor?
Bonnie is juyvoorzitter van SYTYCD Australia.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt. Zo zelfgenoegzaam, van "ja, ja, mensen, heb ik daar toch weer even een heel geweldige dans neergezet, tenslotte ben ik de beste, maar ik ga nu weer even fake bescheiden doen en acteren dat elk positief commentaar me zo verrast en in het diepst van mijn ziel raakt". Dan wil ik hem echt op die Carlton-smoel (van de Fresh Prince, daar lijkt 'ie op vinnik) van hem rossen. Ik haat het gewoon dat hij dit soort braakneigingen oproept, want hij is zó goed. Hij heeft helemaal geen attitude nodig.
[oe, Johan Kenkhuis is op televisie, da's wel een lieve bescheiden homo]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |