abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:58:53 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71468423
Sonyah heeft een Björk t-shirt aan van Volta
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:02:58 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71468581
Superhero dans was... qua dans mwa, qua poses echt heel erg comic book hero superheld achtig! Hele karakteristieke comicposes, zo grappig

(en dat nr was echt lekker, electroclash.... love it!)
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:09:13 #253
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71468804
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bedoelde ie nou Bonnie of zit er 1 voor?
Bonnie is juyvoorzitter van SYTYCD Australia.
Ja, Bonnie. Misschien is hij pissed dat Bonnie laatst een interview heeft gegeven waarin ze nogal een boekje open heeft gedaan over Nigel. Dat hij een dominant baasje is, ze nooit de ruimte heeft gehad om zichzelf te ontwikkelen, altijd in zijn schaduw aan zijn carrière heeft gewerkt, dat soort vrouwengemiep .
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter donderdag 30 juli 2009 @ 22:46:09 #254
87554 Cee
Welluk?
pi_71474532
Zo, ik ben ook klaar met kijken en....ben niet onder de indruk. Waar ik wel van onder de indruk ben, is het vermogen van de jury om 'mwoah' om te zetten in 'amazing' en om blind te zijn voor knulligheid wanneer het gaat om persoonlijke favorieten en om wandelende paradoxen te zijn.

"Kandidaten moeten personality tonen!"
"Het publiek moet kijken naar het hele oeuvre van de danser want het gaat om het dansen!"

"Het gaat om personality en technique!"
"Ik heb geen fatsoenlijk commentaar dus ik zeg maar dat je er lekker uitziet met je ingeveterde boezem in de hoop dat mensen toch op je gaan stemmen!"

De disco van Brandon en Kayla vond ik een grote stuntelshow. Ze sleepte Brandon over de vloer alsof ze een holenvrouw was dat net een beertje had doodgeknuppeld. De hip hop van Jeannine en Ade? Ik zag Jeannine halverwege hard-hitting bewegingen de boel een beetje afraffelen om Ade bij te kunnen houden en bij het double dutch-en ging ze uiteindelijk maar een beetje voor z'n benen verder hinkelen. Nu kom ik weer met mijn alombekende disclaimer:

[disclaimer] Cee kijkt de show meestal een keer en heeft dus geen re-runs van dansen gezien. De kans bestaat dat in eerste instantie genomen observaties onjuist blijken te zijn, mocht ze ooit beslissen een tweede observatie te begaan. Daarbij moet ook worden vermeld dat Cee noch enig danslessen heeft gevolgd (de wekelijkse bodyjam bij de sportschool telt ze als nihil in de category 'ervaring', en terecht), noch ooit de moeite heeft genomen om middels wikipedia, teleac-cursussen of allround knowledge aan te tonen dat ze technisch ook maar een iota van dansen afweet. In de technische zin.[/disclaimer]

Voor het eerst vond ik de Sonya dansen leuk! Vooral de eerste van de 3 mannen. Die van de vrouwen vond ik ook erg leuk maar het kwam niet zo uit de verf en volgens mij lag het aan de vrouwen.

Ik blijf het niet zo spannend vinden, die stijldansen dus de quickstep deed me weinig. Maar Hollanders ftw!

Ik denk dat de jury hun zin krijgt en dat Evan en Melissa eruit tjoepen vandaag. En dan krijg ik dus niet mijn zin want ik zie liever Brandon en Jeannine verdwijnen. Brandon omdat hij bij mij net zoveel sympathie opwekt als een vegetarische diepvriesmagnetronmaaltijd. En Jeannine omdat ik haar gewoon niet zo sterk vind als de andere twee (en die andere twee zijn weer lang niet zo sterk als Janette was wtf was American thinking???). Haar solo was ook een en al gekronkel over de lengte en de breedte en te weinig 'wow'.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 01:01:44 #255
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71478290
Ben te moe om zinvol te reageren maar moest wel lachen om je stuk Cee .
  vrijdag 31 juli 2009 @ 07:20:08 #256
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71480175
stomme site!! (die idolstartv.com). Nee hoor, heerlijke site en snel alles erop maar ze verraden alles! Kon echt niet wachten ook al had ik de live show van gisteren nog niet helemaal gezien. Ga ik zo even doen en dan ook mijn wekelijkse verslagje en dan pas teruglezen, want ik zag al heel veel gezellig gebabbel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan volgende week alweer.. finaletijd. ongelofelijk toch????

Nu ga ik eerst even de rest van gisteren afkijken en verslaan en dan de rest van vandaag (want heb alleen de resultaten gezien). Zal wel stukjes en beetjes worden..
  ESF Reporter vrijdag 31 juli 2009 @ 07:43:59 #257
87554 Cee
Welluk?
pi_71480287
Ligt het aan mij of was de Mercy-dance van Twitch/Katie een stuk minder dan vorige keer? Vorig jaar was het een van m'n favorieten dansen maar het lijkt wel of ik me nu pas realiseer dat het alleen maar uit rennen en deurklapperen bestaat.

Niet eens met het resultaat. Potverdomme bring on season 6.
(ookal zit m'n favoriet er nog steeds in)
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:11:13 #258
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71481410
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben ook klaar met kijken en....ben niet onder de indruk. Waar ik wel van onder de indruk ben, is het vermogen van de jury om 'mwoah' om te zetten in 'amazing' en om blind te zijn voor knulligheid wanneer het gaat om persoonlijke favorieten en om wandelende paradoxen te zijn.

"Kandidaten moeten personality tonen!"
"Het publiek moet kijken naar het hele oeuvre van de danser want het gaat om het dansen!"

"Het gaat om personality en technique!"
"Ik heb geen fatsoenlijk commentaar dus ik zeg maar dat je er lekker uitziet met je ingeveterde boezem in de hoop dat mensen toch op je gaan stemmen!"
Ja, we zitten weer aan het einde van het seizoen, en dan is het altijd smijten met clichés helaas.
quote:
De disco van Brandon en Kayla vond ik een grote stuntelshow. Ze sleepte Brandon over de vloer alsof ze een holenvrouw was dat net een beertje had doodgeknuppeld.
Yep. Zag er niet uit.
quote:
[disclaimer]
Met uitzondering van Ang3l heeft niemand hier geloof ik echt verstand van dansen, maar we doen heel graag alsof . Ik heb wel heel veel dans gezien als toeschouwer en vind dat ik daarom wel een mening mag hebben .
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:15:35 #259
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71481479
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 07:43 schreef Cee het volgende:
Ligt het aan mij of was de Mercy-dance van Twitch/Katie een stuk minder dan vorige keer? Vorig jaar was het een van m'n favorieten dansen maar het lijkt wel of ik me nu pas realiseer dat het alleen maar uit rennen en deurklapperen bestaat.
Waaaaahhh ! Precies wat ik dacht. Vond de dans niet per se minder, maar wel een stuk minder uitgevoerd. Net of de magie eraf was. Maar het is nu ook al de derde keer dat 'ie op het podium gebracht werd, en het verrassende element was er wel helemaal af. Maar Twitch ...
quote:
Niet eens met het resultaat. Potverdomme bring on season 6. (ookal zit m'n favoriet er nog steeds in)
Ik heb geen echte favoriet meer, vind het wel heel jammer voor de twee geëlimineerden, want hoewel misschien niet de beste dansers vond ik ze sympathiek en ze hebben een paar memorable dansen neergezet.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:35:26 #260
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71481906
Let op vrienden, ik ga SPOILEREN want ik haat die tags....

Oe, wat een toffe resultshow was dit! Heel veel -momenten en een paar -momenten.

De -momenten:

Send In The Clowns. Getver, clowns. Enge dingen. Heb mijn best gedaan om door de clowns heen de dans te zien maar het was zo'n standaard Tyce-gevalletje.

Jabbawockeez: maskers, brrrrr. Nee dank u. Fast forward knop.

Sean-Paul: wat een patjakker. Fast forward knop.

Brandon's bakkes nadat 'ie te horen kreeg dat 'ie in de finale zit. Ik denk dat ik Ang3l maar ga PM-en, die overleeft deze uitzending niet ben ik bang.

De -momenten:

The return of Will: opeens viel het kwartje... wat heb ik dit jaar echte kerels gemist. Het was een jongetjes-jaar. De enigen die in de buurt kwamen waren Max (wie ?) en Ade, maar Ade is eigenlijk ook nog maar een menneke.

The return of lil' Chelsie Hightower: wat een heerlijk wijf. Jammer dat de spectaculaire schop tegen het koffertje mislukte.

The return of Mark: lekkere weirdo, ook zo'n apart type heb ik dit jaar gemist. Goed, we hadden Kupono, maar buiten 'Addiction' kon ik helemaal niets met die smetvreesbontjesnaaier.

The return of Joshua Allen's pneumatic butt: need I say more . Het was weer hard werken voor die strakke broek hoor. Zo, die is volwassen geworden in een jaar, zonder dreads en zonder beugeltje. Heerlijke hete dans blijft A Los Amigos.

The return of Katee and Twitch: zie mijn vorige post...

En een persoonlijk kwijlmoment: nadat Brandon ( ) naar de finale gestuurd werd hobbelen Evan en Ade het podium af, en Evan geeft Ade een handje... fucking cute. Ik ben triest .

De finalisten:

Niet verrassend dat Melissa en Ade er alsnog uitvlogen, het is wel overduidelijk nu dat die een week uitstel van executie hebben gehad. Heb eigenlijk wel vrede met de uitkomst, al had ik ook geen traan gelaten als Jeanine en Evan eruit waren gevlogen. Kayla en Brandon, al is die laatste zum kotzen, zijn té goed, die horen in de finale. Heb er gister in mijn verslag van de liveshow al over geschreven en heb geen zin om in herhaling te vervallen , dus ff omhoog scrollen guys.

Ben wel heel, heel benieuwd wie er gaat winnen. Ik zet mijn kaarten toch op Evan hoor. Hij is de enige die nooit in de bottom three/two heeft gezeten, volgens mij is de gast enorm populair. Ik denk dat ik ga rooten voor Kayla, maar ik denk er nog even over na.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 31-07-2009 11:49:12 ]
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:04:56 #261
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71485991
Ik ontspoiler jou even Saeramir ...
quote:
Dus Brandon heeft gewoon de minste votes van allemaal en Evan de meeste (pllllzzzzz, laat Brandon niet winnen, als het niet Evan is, dan plzzz 1 vd meiden!!). Evan gelukkig safe dus en in de finale!!!!! Ben benieuwd of ik die schoen nog moet opeten
Brandon de minste votes van allemaal van de vier finalisten bedoel je dan neem ik aan? Ik kan me niet voorstellen dat hij populairder is dan Evan, maar dan de meiden? Meiden hebben het altijd moeilijk in dit soort competities, aangezien er veel meer vrouwen stemmen dan mannen. Heb je al een schoen op het oog Saeramir ?
quote:
Met Jeanine en Kayla heb ik vrede, al vind ik dat Jeanine op een of andere manier haar glans een beetje heeft verloren sinds ze Philip kwijt is?! Een vreemd gevoel, want op hetzelfde moment leek ze bevrijd te zijn toen ze uit elkaar werden gehaald..
Ik vond Jeanine op haar sterkst toen ze met Jason danste, in die prachtige contemporary van Travis, de week nadat ze van Phillip 'verlost' was. Daarna heeft ze eigenlijk geen één keer hetzelfde niveau weten te benaderen. De week daarna was haar waltz met Brandon een drama, en die hip hop was op zich wel goed gedanst, maar de choreografie was afgrijselijk. En deze week: de samba was ook niet geweldig en de hiphop was toch ook niet heel briljant. Conclusie: ze danst lang niet zo goed buiten haar eigen stijl als Kayla, én Melissa, én - laten we niet vergeten - Janette. Nu ik dit zo op een rijtje zet is het eigenlijk wel jammer dat Melissa en vooral Janette door haar gesneuveld zijn. Dan moet ze toch personality-stemmen (wat ik persoonlijk niet snap, maar ja) hebben gekregen of stemmen voor haar leuke smoeltje, of voor haar ingesnoerde bombonellas, dat kan haast niet anders. Daarnaast is ze ook gehyped door de judges.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:28:48 #262
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71486626
oei, ik heb zo verschrikkelijk veel om op te schrijven en zo verschrikkelijk veel waar ik op wil reageren, maar ik heb geen tijd, aaargh! morgen ws pas weer. wilde alleen even zeggen dat dat van Brandon de minste stemmen, wishful thinking is. Als ik een gok moet wagen, denk ik dat het wordt: 1 Evan, 2 Brandon, 3 Kayla en 4 Jeanine..

oh ja en Malahide, ik heb flink over je gedroomd vannacht, loop jij normaalgesproken altijd in Indische kledij rond? Het was heel grappig, je gaf me echt 1 of andere therapie ofzo terwijl we rondliepen op 1 of andere campus..

voor de rest morgen, nu weer verder
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:40:52 #263
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71486900
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:28 schreef Saeramir het volgende:
oei, ik heb zo verschrikkelijk veel om op te schrijven en zo verschrikkelijk veel waar ik op wil reageren, maar ik heb geen tijd, aaargh! morgen ws pas weer. wilde alleen even zeggen dat dat van Brandon de minste stemmen, wishful thinking is. Als ik een gok moet wagen, denk ik dat het wordt: 1 Evan, 2 Brandon, 3 Kayla en 4 Jeanine..

oh ja en Malahide, ik heb flink over je gedroomd vannacht, loop jij normaalgesproken altijd in Indische kledij rond? Het was heel grappig, je gaf me echt 1 of andere therapie ofzo terwijl we rondliepen op 1 of andere campus..

voor de rest morgen, nu weer verder
WTF?
Sorry, ik moet je teleurstellen wat betreft de Indische kledij. Misschien droomde je alvast van de counceling die ik je heb beloofd mocht Evan niet winnen . Weird woman. Ben wel benieuwd naar wat je te vertellen hebt...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:52:00 #264
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71487169
zo even uitpuffen, dweilen met 40 graden is niet leuk

whaha, het zal vast in mijn hoofd hebben gespookt ja, die therapie opmerking het was echt heel grappig. Je zag er ook Indisch uit, en dat zal wel weer te maken hebben met alle Bollywood dit seizoen Nu ik erover nadenk, volgens mij kwam Evan er ook in voor in een beetje disturbing (sexy?) way

Dont hold your breath, weet niet eens wat ik nog wil schrijven, weet alleen dat het heel veel is hehehe.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:03:31 #265
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71487483
Als je wist hoe ik er uitzag zou je nog harder lachen. Ik ben zo Indisch als Kayla negroïde is .
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:18:53 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71496040
Nou, dat wordt dus duimen voor de meiden want van beide jongens wil ik niet dat ze winnen
L'Amour menaçant:
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:06:08 #267
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71510543
Ok ik heb net de show gezien in zijn geheel, is toch heel anders als al die stukjes Heb nog steeds niet teruggelezen dus is nog steeds een aardig onbeinvloedde mening!

Ten tweede wil ik zeggen dat ik het er niet mee eens ben - het niveau is NIET beter dan alle afgelopen jaren. Ik ben nog wel nét nuchter genoeg om dat te erkennen. Evan is een schatje maar technisch natuurlijk niet de beste. Wat bewijst wat ik zeg, is dat de laatste 2 shows gewoon het niveau niet haalden. Meer dan de helft van de dansen vind ik rommelig of iig niet zo goed als ik had verwacht van de tot 6. Dus tja, de judges moeten dat natuurlijk wel zeggen, dat het het beste seizoen tot nu toe is. Maar ik ben het er niet mee eens. Voor mij was het beste seizoen veruit seizoen 3, met Sabra, Lacey, Danny en Neil in de finale. En ik denk dat ik vorig seizoen en seizoen 2 ook sterker vond.

Zo, dat ben ik kwijt Zat me al een paar shows dwars..

Nu de dansen. Laat ik maar bij het begin beginnen.

Kayla & Brandon
Contemporary - Meteen de sterkste dans van de avond naar mijn mening. Prachtig gedanst, ik voelde soms de tranen prikken omdat het herkenbaar was (van de bedrogen kant).. Het was pijnlijk mooi, hun lijnen waren prachtig ook al zag Kayla eruit als een hoer wat je natuurlijk ook bent als je in die situatie zit Maar heeel mooi en Brandon danst gewoon zo sterk dat ik elke keer weer vergeet wat een smugface het is. Dat blijf ik ongelofelijk vinden want ik kan hem allaaaang niet meer uitstaan.
Disco - ROMMELIG zeg ongelofelijk!!! Where is the hold up, waarom verdiende dat dat commentaar van de judges?? moet wel omdat het 2 favorieten van hen zijn ofzo?! Ik weet het echt niet. Ik vond het een te snelle choreo, zo snel dat ze alle bewegingen afraffelden, en de lifts waren helemaal niet mooi uitgevoerd, ook de double death drops waren lelijk en ze kwamen als een blok beton op de grond neer en kwamen totaal onelegant overeind. Ook die lift waar Kayla Brandon een zetje geeft en hij een salto achteroverdoet, zag er niet uit en je kon de preparatie heel goed zien, hopelijk keek Jason van Australie niet mee (die haaaat het als je de preparation into a lift kan zien). Nee, helemaal geen succes voor mij. En oneerlijk dat sommigen worden verteld dat ze in deze stage van de competitie geen excuses meer hadden dat het niet eigenlijk stijl is, en dat hier gewoon over slechte dingen heen wordt gepraat. Jammer genoeg heb ik dat gevoel bij Kayla en Brandon al eerder gehad.. Echt gehype om niets..

moet nu gaan, ga vanmiddag of morgen verder.. maar dan heb ik dit alvast getikt
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:31:09 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71510937
Seizoen 3 vond ik idd ook het beste.
Daarna seizoen 2. Vervolgens 4.
Dan 5 en 1 was echt de minste.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:50:45 #269
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71511346
Het probleem is volgens mij met dit seizoen dat het gemiddelde niveau van de Top 20 wel hoog was, hoger dan voorgaande jaren. Maar van de Top 4? Dit is te betwijfelen. Er is niemand die enorm boven de rest uitsteekt, of die iets heel bijzonders heeft als bijvoorbeeld een Twitch of Travis. Brandon is wel heel goed, maar is hij beter dan een Travis, Will of Neil? Kayla is technisch perfect, maar heeft zij de personality van een Sabra, Donyelle, Courtney of Chelsie? Daarom is het geheel een beetje kleurloos. Ik ben heel benieuwd of er choreos zijn dit jaar die zulke classics worden als bijvoorbeeld The Bench of The Humming Bird. Misschien Addiction? Ik vond seizoen 3 en 4 ook het sterkst. Seizoen 1 was echt matig. 2 en 5, ben er nog niet over uit welke ik beter vond. 2 vond ik niet leuk door die vervelende Benji en Heidi en Travis had natuurlijk gewoon moeten winnen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:27:08 #270
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71512123
ik kan nog even verder denk trouwens dat ik het eens ben met jouw top 5 Ang:

1) Season 3
2) Season 2
3) Season 4
4) Season 5
5 Season 1

Maar goed, verder met de dansen.

Jeanine & Ade
Samba - Helemaal niet sexy Jeanine zag er sexy uit maar wat ze deed was niet echt sexy. Ook begin ik me een beetje te storen aan dat stoeipoes-gezicht wat ze de laatste tijd elke keer opzet. Beetje gemaakt sexy ofzo?! Ik weet het niet.
Hip hop - Ik kon er niet veel aanvinden.. Het was ok. Maar echt spannend? Nee. Echt gangsta? Nee. Leuk idee maar niet op en top uitgevoerd ofzo..

Melissa & Evan
Broadway - Geen chemistry tussen die twee!! (vond ik). Melissa was meer zijn moeder dan de bruid voor mij. Ze lijkt zoveel ouder en dat komt natuurlijk niet doordat ze er zoveel ouder uit ziet omdat ze 8 jaar schelen, maar gewoon omdat ze volwassener is.. Verder vond ik het stuk zelf WEL leuk en entertaining, heb met een glimlach zitten kijken, maar ik denk doordat de choreo een beetje rommelig was, dat ik het gevoel had dat ze beter hadden kunnen doen. Ik vond nl wel dat ze er alles aan hebben gedaan qua techniek en personality. En die sok-ophouders en de manier waarop Evan ze een beetje beteuterd verdedigde hilarisch, hij heeft ook altijd wat.
Quick Step - The dreaded.. Maar het viel mee, sterker nog, het was leuk! Weer vond ik de chemistry een beetje fout aandoen (moeder die met haar zoon danste) maar het was goed uitgevoerd en leuk om te zien. Ben het met de judges eens dat er meer bounce had kunnen zitten in het Lindy Hop/Charleston gedeelte, maar voor de rest, gewoon goed gedaan..

Solo's

Evan - Leuk zoals altijd en hij liet zijn hoed niet vallen, hehe
Ade - Sterk zoals altijd! Knap!
Brandon - Tja, wat moet je ervan zeggen. Zo erg opgehemeld en gehyped dat het niet leuk meer is? Maar het is natuurlijk wel sterk.. Al moet ik er niet aan denken om in zo'n strakke onderbroek voor mijn moeder te dansen

Jeanine - Prima solo alleen weer dat stoeipoes-gezicht. Ze leek zoveel knapper en puurder toen ze nog met Philip danste..
Melissa - Saaiste solo van allemaal voor mij..
Kayla - Prima solo.

Jongens - Groepsdans
WOW Dat is nu een choreo waar ik wat mee kon, al waren de costumes nogal weird.. Echt goed uitgevoerd, spannend en sensationeel (de backflips!). Mooi in sync, ja dit vond ik een echt goed nummer!

Meiden - groepsdans
Iets minder dan de jongens, ook omdat ik Melissa vaak nét niet tegelijkertijd vond hitten. Ik vond het er nogal uitspringen maar blijkbaar de jury niet. Maar voor de rest leuk. Kan alleen niet zeggen dat ik het net zo spannend vond als die van de jongens, maar dat kan ook aan de choreo liggen..

Al met al vond ik het maar een middelmatige show Laten we hopen dat de finale sensationeler is!!

He he, nu eindelijk eens echt teruglezen!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:33:19 #271
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71517118
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Malahide het volgende:
Jeanine & Ade – samba (Louis van Amstel)
Louis, jeuuuh! Hele leuke choreo, maar die muziek… zo traag voor een samba. Daarom werd het geheel nogal stroperig. Ik stoorde me wat aan Jeanine’s overdreven sexy gezichten, maar ze gaf wel een super performance weg.
Jij vond het dus ook overdreven!! dan ligt het niet aan mij dus..
En die muziek, helemaal vergeten op te schrijven. Het leek af en toe wel of te tegen de muziek aan het vechten waren alsof er op te dansen.. Maar goed dat is de keus vd choreogapher geweest en ik vind het deze keer een foute..
quote:
Melissa & Evan – Broadway (Tyce Diorio)
“Sorry husbands of America.” Evan, de echtbreker... Je ziet die bibberende tienermeisjesvingers over de knopjes van hun gsm-etjes razen als Evan zoiets zegt met zijn puppy-ogen en Harry Potter borstelhaar .
Ik ben dan allang geen tiener meer (25 jr) maar ik voel me idd wel een beetje zo
quote:
Kayla & Brandon – contemporary (Stacey Tookie)
Wat me opviel: het lengteverschil. Bij Evan wordt er altijd over gezeurd als hij een langere partner heeft en het heeft me nooit gestoord, maar hier vond ik Brandon echt een dwerg naast Kayla. Kwam ook door het licht, of eerder gebrek daaraan. Kayla was net een bouwlamp en Brandon verdween gewoon in het decor.
Ik vind ook dat er bij Evan altijd zo wordt gezeurd terwijl het altijd goed is gegaan. En hij en Brandon zijn dezelfde lengte volgens mij.. Hier viel het mij persoonlijk niet zo op..
quote:
Anyways… volgens mij was dit gewoon één van de beste quicksteps van SYTYCD ooit.
Echt? Al ben ik Kasperzactivist, ik kan dat dan weer niet vinden.. Heb minstens 2 betere gezien, waaronder die van Lacey en Kameron
quote:
De double death drops die geprezen werden vond ik letterlijk doodvallen.
whaha je zegt haast letterlijk hetzelfde als ik
quote:
Je let toch automatisch op Evan en ik vond dat hij nergens weggedanst werd door die twee nubian warriors. Alleen weer die kostuums: alsof een zooitje soccer moms de avond voor de uitvoering nog gauw een paar lappen aan elkaar genaaid had voor de eindejaarsmusical van de kleuterklas . Afgrijselijk.
Ik ben het helemaal met je eens, Evan deed het super!! En die kostuums, idd
quote:
Ik hoopte wel dat het koordje dat de tata’s van Jeanine insnoerde het zou houden.
Echt? ik hoopte juist wat anders
quote:
Nou ja, Brandon is ook wel opvallend qua persoonlijkheid, maar Ang3l, Saeramir en ik zullen toch niet de enigen zijn die galbulten van hem krijgen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:04:34 #272
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71517875
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:33 schreef Saeramir het volgende:Ik ben dan allang geen tiener meer (25 jr) maar ik voel me idd wel een beetje zo
Ach, ik ben véééél ouder dan jij en ik zit hier op een openbaar forum te kwijlen op 20-jarige strakke Ade en Joshua-bipsen. Het kan dus erger.
quote:
Echt? Al ben ik Kasperzactivist, ik kan dat dan weer niet vinden.. Heb minstens 2 betere gezien, waaronder die van Lacey en Kameron
Jaaaaa, maar dan noem je ook meteen de beste! Misschien heb ik een vertekend beeld. Heb de laatste dagen naar SYTYCD Canada zitten kijken, en daar heb ik toch een zooitje slechte ballrooms voorbij zien komen . Which reminds me (en over kwijlen gesproken): N I C O
quote:
Echt? ik hoopte juist wat anders
Dat ze een 'Janet Jackson' zou doen ? Zou leuk geweest zijn hè?

[ Bericht 3% gewijzigd door Malahide op 01-08-2009 20:49:04 ]
  zondag 2 augustus 2009 @ 05:18:04 #273
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71530664
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Malahide het volgende:

[..]

Nu is Evan opeens een man. Ik heb je weleens anders horen piepen .

* Malahide Vreest de toorn van Saeramir.
Zo ben wakker, joehoe (leuk kleine kids, ben vanaf 2 uur elke 10 min wakker geweest).

En Evan is wel een man hoor, heb het gezien in mijn droom
  zondag 2 augustus 2009 @ 05:19:30 #274
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71530667
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bedoelde ie nou Bonnie of zit er 1 voor?
Bonnie is juyvoorzitter van SYTYCD Australia.
Zijn die pas gescheiden dan?? Want vorig seizoen kreeg ze nog allemaal kusjes van Nigel weet je nog ? En gaat ze wel gewoon verder met SYTYCD Aus?
  zondag 2 augustus 2009 @ 05:21:02 #275
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71530674
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik weet precies wat je bedoelt. Zo zelfgenoegzaam, van "ja, ja, mensen, heb ik daar toch weer even een heel geweldige dans neergezet, tenslotte ben ik de beste, maar ik ga nu weer even fake bescheiden doen en acteren dat elk positief commentaar me zo verrast en in het diepst van mijn ziel raakt". Dan wil ik hem echt op die Carlton-smoel (van de Fresh Prince, daar lijkt 'ie op vinnik) van hem rossen. Ik haat het gewoon dat hij dit soort braakneigingen oproept, want hij is zó goed. Hij heeft helemaal geen attitude nodig.

[oe, Johan Kenkhuis is op televisie, da's wel een lieve bescheiden homo ]
Hij lijkt idd op Carlton en ik ben het helemaal met jullie eens, krijg weer overal jeuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')