abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:55:31 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71314623
Weet ik wel, maar ik vind het erg storend dat iemand op 1 stijl en 1 trucje zo'n show doorfietst
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 26 juli 2009 @ 00:48:07 #227
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71330864
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik wel, maar ik vind het erg storend dat iemand op 1 stijl en 1 trucje zo'n show doorfietst
Nou, voor mij hoeft hij ook niet per se te winnen want ik ga toch meestal meer voor de beste technicus en allround danser, maar ik vind toch dat je hem een beetje tekort doet. Die contemporary/jazz dingen die hij gedaan heeft waren behoorlijk goed. En de meesten doen hun solo's altijd in één stijl, dus daar kun je hem niet op afrekenen.

Het blijft altijd de discussie bij dit soort programma's, ga je voor de beste danser, of zoals de titel van het programma aangeeft, de danser die je het meest aanspreekt om wat voor redenen dan ook. Als het alleen een danscompetitie zou zijn hadden ze de titel bij voorbaat al aan Brandon kunnen geven. Ik vind het wel verfrissend dat er dit jaar twee mensen in zitten met hele specifieke stijlen (Evan en Melissa), in tegenstelling tot vorig jaar, toen er zoveel nadruk lag op Twitch en Joshua (waarmee ik niet zeg dat die niet supergoed waren). Zo is elk seizoen weer compleet anders.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jij van die andere Kasprzak vindt... grote kans dat we die komend najaar in de Top 20 krijgen...
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter zondag 26 juli 2009 @ 00:59:22 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_71331127
Ik denk/vrees dat AndereKasprzak niet de top 20 gaat halen als het aan de producenten ligt. But, you never know.
Dat Nigel constant van die kritieken geeft aan Evan waar hij niks mee kan, vind ik storend. Vooral aangezien meneer Lithgoe zelf meteen op zijn achterste poten gaat staan wanneer hij een aantal negatieve tweets ontvangt van kijkers die kritiek geven op het feit dat ze [enter random celebrity] wekenlang lopen te promoten met de belofte dat ze een spetterende dansshow gaat opvoeren. En vervolgens schudt het wicht een keer met een heup, zwabbert het een been wat heen en weer, playbackt wat over een bandje heen en huppekee, klaar is mevrouw.
Ach ja, alles voor het goede doel.
Dus, hij mag kritiek uiten op uiterlijke kenmerken van deelnemers van de show maar 'wij' moeten allemaal onze monden houden wanneer we enigszins teleurgesteld zijn in de prestaties van een celebrity.
Okaaayyyy.

Weet iemand trouwens wie de missende S2-danser was wiens plaats Wade innam voor het (overigens geweldige en misschien zelfs beter dan de originele) Ramalama-dans? Ik weet me nog wel te herinneren dat tijdens de eerste opvoering van de dans in S2, een van de dansers afwezig was vanwege ziekte. Maar volgens mij was dat een vrouwelijke danser.
Ik meende Benji wel gespot te hebben.

Mensen, wat kunnen jullie hier allemaal heerlijk schrijven over de show! Ben zelf veel te ongeduldig om iedere dans uitgebreid te bespreken maar 9 van de 10 keer ben ik het helemaal met jullie eens.

Ik ben er trouwens achter dat ik Sonya's dansen echt niet kan aanzien. Wade, NappyTabs, ze hebben een eigen stijl en Sonya heeft dat duidelijk ook maar bij haar is het steeds het zelfde. Ik heb het gevoel telkens naar de zelfde dans te kijken maar dan op andere muziek?

Trouwens, totaal niet eens met de uitslag van deze week. Ik had graag Jeannine en Brandon zien gaan.
  zondag 26 juli 2009 @ 01:31:10 #229
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71331698
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef Cee het volgende:
Ik denk/vrees dat AndereKasprzak niet de top 20 gaat halen als het aan de producenten ligt. But, you never know.
Dat Nigel constant van die kritieken geeft aan Evan waar hij niks mee kan, vind ik storend. Vooral aangezien meneer Lithgoe zelf meteen op zijn achterste poten gaat staan wanneer hij een aantal negatieve tweets ontvangt van kijkers die kritiek geven op het feit dat ze [enter random celebrity] wekenlang lopen te promoten met de belofte dat ze een spetterende dansshow gaat opvoeren. En vervolgens schudt het wicht een keer met een heup, zwabbert het een been wat heen en weer, playbackt wat over een bandje heen en huppekee, klaar is mevrouw.
Ach ja, alles voor het goede doel.
Dus, hij mag kritiek uiten op uiterlijke kenmerken van deelnemers van de show maar 'wij' moeten allemaal onze monden houden wanneer we enigszins teleurgesteld zijn in de prestaties van een celebrity.
Okaaayyyy.
Gut nou, wat liet die Nigel zich kennen op Twitter zeg, ik heb me doodgelachen. Aangebrand figuur. Katie was echt een blamage. Ze moest naar verreweggistan voor filmopnamen... Prima, maar doe dan niet wekenlang of ze die avond live op het podium gaat staan. Opgeklopt gedoe, much ado about nothing. Had maar gewoon een grote zak poen gegeven voor het goede doel.
quote:
Weet iemand trouwens wie de missende S2-danser was wiens plaats Wade innam voor het (overigens geweldige en misschien zelfs beter dan de originele) Ramalama-dans? Ik weet me nog wel te herinneren dat tijdens de eerste opvoering van de dans in S2, een van de dansers afwezig was vanwege ziekte. Maar volgens mij was dat een vrouwelijke danser. Ik meende Benji wel gespot te hebben.
Heb even gespeurd... volgens Cat deden mee: Benji, Travis, Dmitry, Ivan, Heidi, Allison, Donyelle en Martha. Dat houdt in dat bij de jongens Ryan miste en bij de meiden Natalie.
quote:
Mensen, wat kunnen jullie hier allemaal heerlijk schrijven over de show! Ben zelf veel te ongeduldig om iedere dans uitgebreid te bespreken maar 9 van de 10 keer ben ik het helemaal met jullie eens.
Thanx
  zondag 26 juli 2009 @ 16:54:22 #230
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71342395
oei, waar te beginnen
quote:
Hij is ook pas 21.
wow was ik helemaal vergeten.. 4 jaar jonger dan ik, ongelofelijk..
quote:
Ik vond Nigel's commentaar over Evan's ogen ook wel een beetje op het randje hoor. Hij blijkt ook niet te snappen dat dit soort persoonlijke commentaren Evan direct tienduizenden extra stemmen zullen opleveren.
tja, hij heeft zelf ooit gezegd: "I know i'm an old bastard.." dus ik verbaas me er niet over. Ach dat is Nigel. zegt ook tegen iemand dat ze lijkt op de Bride of Frankenstein
quote:
Benji zat in de zaal en danste mee met Ramalama. Sabra lijkt zich wel gedistantieerd te hebben van de show. Ik las ergens dat ze niet meer schijnt te dansen, maar vooral les geeft. Tja, jammer. Ik vond haar geweldig en een leuke persoonlijkheid.
Ik heb op Wikipedia gelezen dat ze zich idd gedistantieerd heeft vd show, maar dat het niet dudidelijk is waarom..
quote:
Ik hoop eigenlijk dat Evan wint, want anders ben ik ban dat ik jou nog een jaar moet nacouncelen
quote:
Brandon is zeker goed, hij is zelfs de beste als je alleen naar het dansen kijkt. Het is maar net welke insteek je het meest aanspreekt: ga je voor techniek, personality of een combinatie daarvan.
normaalgesproken ga ik meer de technische kant op dan de personality kant.. zoals Travis bijv. Maar deze keer... Brandon is onuitstaanbaar geworden voor mij en Evan is om op te vreten
quote:
Ook ik met mijn roze bril vind natuurlijk dat je hem tekort doet. Maar ook als ik die roze bril afzet, ben ik het niet met je eens. Hij heeft een paar onvergetelijke dansen gedaan imo..
quote:
waarom denk je dat?
quote:
Weet iemand trouwens wie de missende S2-danser was wiens plaats Wade innam voor het (overigens geweldige en misschien zelfs beter dan de originele) Ramalama-dans? Ik weet me nog wel te herinneren dat tijdens de eerste opvoering van de dans in S2, een van de dansers afwezig was vanwege ziekte. Maar volgens mij was dat een vrouwelijke danser.
volgens mij had Donyelle toen een verzwikte enkel en deed zij idd niet mee met een aantal dansen die niet voor de competitie meetelden.. en ik vond deze versie ook nog beter dan de originele
quote:

Ik ben er trouwens achter dat ik Sonya's dansen echt niet kan aanzien. Wade, NappyTabs, ze hebben een eigen stijl en Sonya heeft dat duidelijk ook maar bij haar is het steeds het zelfde. Ik heb het gevoel telkens naar de zelfde dans te kijken maar dan op andere muziek?
Ik heb hetzelfde gevoel.. Begon al een beetje in me te kruipen vorige keer dat ze choreografeerde, maar deze keer had ik het heel erg.
Leuk trouwens dat je ons gezwam leuk vindt om te lezen.. Ik vind het heeeeerlijk om te schrijven, muts dat ik ben. Ben zo blij met jullie en dat ik het hier kan delen

Zo ik ben erdoorheen Ik ga lekker een paar dagen naar de zee, en als ik terugkom is het donderdag in de middag, dus met een beetje geluk kan ik dan de nieuwe afl meteen.... kopen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:33:45 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71386657
L'Amour menaçant:
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:58:25 #232
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71414118
quote:
Jeetje... dat is niet mis. Hopelijk knapt hij snel op.
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:26:35 #233
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71438938
Het is weer woensdag! Halve finale, wat is het snel gegaan! Adam Shankman twitterde vandaag dat hij nu al emotioneel is. Bij de finale zit hij weer in de jury. Love him .
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:21:37 #234
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71453065
Halve finale… wat mocht je ervan verwachten? Kwaliteit? Zeker. Memorabele dansen? Mocht je verwachten, maar kwam helaas niet uit. Als je deze zes zag dansen kun je echter niet zeggen dat er een onterechte semi-finalist bijzat. Hier mijn gedachten. Mocht het zo lijken dat ik de jury erg veel nababbel: dat is toeval. Ik kijk altijd eerst de dansen, ga dan krabbelen, en luister dan naar de jury. Ze zeiden ditmaal gewoon erg vaak wat ik dacht. Misschien heb ik er wel verstand van

Jeanine & Ade – samba (Louis van Amstel)
Louis, jeuuuh! Hele leuke choreo, maar die muziek… zo traag voor een samba. Daarom werd het geheel nogal stroperig. Ik stoorde me wat aan Jeanine’s overdreven sexy gezichten, maar ze gaf wel een super performance weg. Ade… ik snapte de kritiek niet zo goed. Mary zaagde maar door over de techniek, terwijl ze bij andere ballrooms/latins dikwijls een oogje of twee dichtknijpt. Ik vond Ade helemaal niet zo slecht – maar ja, wat weet ik ervan - op de samba rolls na inderdaad, maar give the guy a break. Die samba walks achteruit in combinatie met die brede smile vond ik persoonlijk heerlijk, hij blijft woest aantrekkelijk .

Melissa & Evan – Broadway (Tyce Diorio)
“Sorry husbands of America.” Evan, de echtbreker... Je ziet die bibberende tienermeisjesvingers over de knopjes van hun gsm-etjes razen als Evan zoiets zegt met zijn puppy-ogen en Harry Potter borstelhaar . Oké, ik vond het leuk. Op zich was ik het eens met de kritiek van Lil’ C, dat je in deze stijl meer verwacht van Evan. Maar… ik vermoed dat het een stijlkeuze van Tyce is geweest. Deze choreo was puur jaren vijftig in mijn optiek, en toen werd er gewoon niet zo explosief gedanst, maar gracieuzer, ingetogener, lyrischer. Desondanks misste ik toch een beetje pit, wat va va voom! Melissa vond ik overtuigend. Die onderstreepte met een dikke stift dat ze zich niet hoeft te schamen voor haar plekje in de halve finale.

Kayla & Brandon – contemporary (Stacey Tookie)
Technisch excellent van deze op papier ‘match made in heaven’. Prachtige choreo. Brandon is zo vervelend off stage, maar damn, elke keer staat hij er toch maar weer en is onafgebroken briljant. Wat me opviel: het lengteverschil. Bij Evan wordt er altijd over gezeurd als hij een langere partner heeft en het heeft me nooit gestoord, maar hier vond ik Brandon echt een dwerg naast Kayla. Kwam ook door het licht, of eerder gebrek daaraan. Kayla was net een bouwlamp en Brandon verdween gewoon in het decor. Was het goed: ja. Deed het me iets: nee. En dat laatste komt omdat er geen sterke chemistry was tussen deze twee. You said it Nigel.

Jeanine & Ade – hip hop (NappyTabs)
Malahide en hip hop, zal dat ooit wat worden? Niet door deze dans in ieder geval . Het was goed, behoorlijk hard gedanst en vooral Jeanine maakte indruk op me. De spanningsboog bleef continu zeer strak gespannen. Maar ik vond de choreo veel te gekunsteld, te bedacht. En die outfits… twintig stokslagen voor kostuumafdeling . En o ja, het heeft niks met de dans te maken, maar toch: very classy Nigel, om je ex-vrouw af te gaan zeiken on national television . Heel sterk. Loser.

Melissa & Evan – quickstep (Louis van Amstel)
Zo, Louis is inmiddels goed gewend aan de L.A. lifestyle met zijn botoxoogjes . On topic: Ik word altijd zo fucking vrolijk van de quickstep dat ik er zelf van walg. Anyways… volgens mij was dit gewoon één van de beste quicksteps van SYTYCD ooit. En Evan straalde meer dan bij de Broadway! Wel een mazzelaar dat hij naast een Broadway nu de meest showy, theatrale ballroomdans uit de hoed trekt. Melissa: impressive. En ja, precies wat de judges zeiden: zeer sterk begin, in het midden zakte het in als een pudding (die charleston-hupjes van Evan waren zoooo tam), maar het eindigde weer met die lekkere lift aan het einde (dat was ff zweten hè Evan ha ha ). Al met al vond ik het leuk.

Kayla & Brandon – disco (Doriana Sanchez)
Meine Güte, hoe gay wil je het hebben? Disco, rinestones, muziek van Sylvester, Brandon, Kayla als fag hag… Marvelous darling, Cosmopolitan? Heuj ja, ik mag dat zeggen, ben gediplomeerd nichtenmoeder, please ! Het was goed. Erg goed. Ik vond vooral dat stukje waar Kayla op de schouders van Brandon aan het gogoën was erg grappig. Maar… wat mistte ik Janette opeens. Haar disco met Brandon was zo effing briljant, voor mij kwam dit niet in de buurt. De double death drops die geprezen werden vond ik letterlijk doodvallen. Wederom zag ik een gebrek aan chemistry. En Lil’ C… dude, echt, doe je het erom met die commentaren? Lijkt me een heel vermoeiende man om mee te leven of te werken.

Group dance boys:
De balans opmakend aan het einde van dit seizoen kan ik zeggen dat ik niet zoveel heb met Sonya’s choreos als ik aanvankelijk dacht, maar dit vond ik toch wel vermakelijk. De lifts/poses waren leuk omdat het normaal van die dingen zijn die mannen met vrouwen doen. Je let toch automatisch op Evan en ik vond dat hij nergens weggedanst werd door die twee nubian warriors. Alleen weer die kostuums: alsof een zooitje soccer moms de avond voor de uitvoering nog gauw een paar lappen aan elkaar genaaid had voor de eindejaarsmusical van de kleuterklas . Afgrijselijk.

Group dance girls:
Kon er niks mee. Het enige wat ik leuk vond waren die kinky pakjes . Ik hoopte wel dat het koordje dat de tata’s van Jeanine insnoerde het zou houden. Ik dacht een harde dans te gaan zien, maar vond het allemaal nogal soft en een beetje mèèèh gedanst. Op de sprongen na, waardoor Kayla de kans kreeg om meer te stralen dan de andere meiden. Kortom: I agree with C, ik verwachtte ook meer.

Solo’s:

Kayla: goed, maar al haar solo’s zijn identiek. Wil haar eens raw en dirty zien, zoals in haar magistrale contemporary met Kupono.

Ade: meer ingehouden dan normaal, het deed me wel wat. Maar het niveau van zijn eerste solo zal hij waarschijnlijk nooit meer halen.

Melissa: het blijft moeilijk voor haar om met haar stijl in die korte tijd iets indrukwekkends neer te zetten, explosief dansen maakt eerder indruk. Dat gezegd hebbende: ik vond haar erg goed deze week. Verleidelijk, ingetogen sexy en toch weer prachtige lijnen.

Brandon: dancing naked in front of his mummy... Hij deed een deel van zijn auditie. Tja… gewoon steengoed. Punt. Maar toen zei Nigel dat het één van de beste solo’s ooit was, en trok Brandon die valse bescheidenheid-smoel (who, little me?) en was de lol er weer vanaf voor mij. Ik geloof best dat hij eigenlijk onzeker is en die irritante attitude van hem een houding is om dat te verdoezelen, maar sodeju, die kerel haalt me het bloed onder de nagels vandaan.

Jeanine: vorige week was ze briljant, nu viel ze me zwaar tegen. Veel te poppy, alsof ze in een videoclip stond te dansen. Nee, dit was ‘em niet.

Evan: uiteraard weer meer van hetzelfde, maar dat geldt voor bijna alle dansers. Wat hij doet doet hij gewoon altijd goed en het is entertaining.

The Final Four…
ik denk dat de enige die op persoonlijkheid door zal gaan Evan is. Al vond ik hem vanavond net zo goed dansen als Ade. Bij de andere vijf zullen de mensen eerder naar techniek kijken, omdat het gewoon niet van die opvallende characters zijn. Nou ja, Brandon is ook wel opvallend qua persoonlijkheid, maar Ang3l, Saeramir en ik zullen toch niet de enigen zijn die galbulten van hem krijgen. Als het op techniek-stemmen aankomt denk ik dat Melissa en Ade toch net voor de eindstreep het loodje gaan leggen. Maar het ligt zo open dat ik er waarschijnlijk compleet naast zal zitten.

Wie ik zelf in de finale zou willen zien? Pfoe, lastig... Als ik op persoonlijkheid zou stemmen: Evan, Ade, Melissa en Kayla. Jeanine doet me niet zoveel en over Brandon hoef ik verder niets te zeggen. Als ik voor kwaliteit zou gaan: in ieder geval Brandon en Kayla. Met het mes op de keel zou ik dan toch Ade kiezen, die heeft net iets meer indruk gemaakt dan Evan. En bij de meiden Melissa. Jeanine heeft meer steken laten vallen en Melissa heeft als ballerina laten zien alles aan te kunnen. Dit bij elkaar optellend en delend kom ik uit op in ieder geval Kayla, Melissa en Ade. En omdat Brandon gewoon de allerbeste technicus en performer is kan ik het niet maken om hem te laten vallen, dus... Brandon als vierde in de finale.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 30-07-2009 13:59:54 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:47:48 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71466216
Ai, samba rolls
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:56:25 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71466449
Die broadway dans voelde net zo rommelig en gehaast als een ochtend waarop je vet te laat bent.... o wacht maar nee, niet mijn ding. Evenals de dikke worstige überwitte beentjes van Evan.
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:15:04 #237
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71466978
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Die broadway dans voelde net zo rommelig en gehaast als een ochtend waarop je vet te laat bent.... o wacht maar nee, niet mijn ding. Evenals de dikke worstige überwitte beentjes van Evan.
Je vergeet de haren erop .
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:20:21 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71467120
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:15 schreef Malahide het volgende:

[..]

Je vergeet de haren erop .
Dat hoort bij een man
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:34:34 #239
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71467574
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat hoort bij een man
Nu is Evan opeens een man. Ik heb je weleens anders horen piepen .

* Malahide Vreest de toorn van Saeramir.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:35:16 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71467600
quote:
very classy Nigel, om je ex-vrouw af te gaan zeiken on national television . Heel sterk. Loser.
Bedoelde ie nou Bonnie of zit er 1 voor?
Bonnie is juyvoorzitter van SYTYCD Australia.
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:36:11 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71467633
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Malahide het volgende:

[..]

Nu is Evan opeens een man. Ik heb je weleens anders horen piepen .

* Malahide Vreest de toorn van Saeramir.
Nee ik heb nooit gezegd dat Evan geen man is. Je hebt ook mannetjes Hobbits Maar ook die hebben haar op de beentjes Verder vind ik hem zijn mannetje niet STAAN nee naast een vrouw.
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:37:57 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71467679
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Malahide het volgende:
Brandon: dancing naked in front of his mummy... Hij deed een deel van zijn auditie. Tja… gewoon steengoed. Punt. Maar toen zei Nigel dat het één van de beste solo’s ooit was, en trok Brandon die valse bescheidenheid-smoel (who, little me?) en was de lol er weer vanaf voor mij. Ik geloof best dat hij eigenlijk onzeker is en die irritante attitude van hem een houding is om dat te verdoezelen, maar sodeju, die kerel haalt me het bloed onder de nagels vandaan.
PUKE!

Niet alleen die blik die je bedoelde, maar ook de blik IEDERE ker als hij z'n solo eindigt. Sowieso die pose daar net voor. Gad-ver-damme. Echt.

Dans: 10
Karakter/attitude: 0

Gemiddeld een 5 dus. Helaas, onvoldoende, doei doei
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:50:58 #243
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71468162
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef Ang3l het volgende:Niet alleen die blik die je bedoelde, maar ook de blik IEDERE ker als hij z'n solo eindigt. Sowieso die pose daar net voor. Gad-ver-damme. Echt.
Ik weet precies wat je bedoelt. Zo zelfgenoegzaam, van "ja, ja, mensen, heb ik daar toch weer even een heel geweldige dans neergezet, tenslotte ben ik de beste, maar ik ga nu weer even fake bescheiden doen en acteren dat elk positief commentaar me zo verrast en in het diepst van mijn ziel raakt". Dan wil ik hem echt op die Carlton-smoel (van de Fresh Prince, daar lijkt 'ie op vinnik) van hem rossen. Ik haat het gewoon dat hij dit soort braakneigingen oproept, want hij is zó goed. Hij heeft helemaal geen attitude nodig.

[oe, Johan Kenkhuis is op televisie, da's wel een lieve bescheiden homo ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:52:54 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71468220
En disco blijf ik gewoon een opeenstapeling van trucjes vinden
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:53:32 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71468243
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:50 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik weet precies wat je bedoelt. Zo zelfgenoegzaam, van "ja, ja, mensen, heb ik daar toch weer even een heel geweldige dans neergezet, tenslotte ben ik de beste, maar ik ga nu weer even fake bescheiden doen en acteren dat elk positief commentaar me zo verrast en in het diepst van mijn ziel raakt". Dan wil ik hem echt op die Carlton-smoel (van de Fresh Prince, daar lijkt 'ie op vinnik) van hem rossen. Ik haat het gewoon dat hij dit soort braakneigingen oproept, want hij is zó goed. Hij heeft helemaal geen attitude nodig.

Dit is volgens mij ook echt de 1e x dat ik walg van 1 van de deenemers
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:54:13 #246
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71468262
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
En disco blijf ik gewoon een opeenstapeling van trucjes vinden
In dit geval geef ik je gelijk, maar de disco van Janette en Brandon vond ik toch wel redelijk briljant hoor.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:55:19 #247
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71468295
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef Ang3l het volgende:/Dit is volgens mij ook echt de 1e x dat ik walg van 1 van de deenemers
Ik heb Benji altijd vreselijk gevonden met z'n gepekop en zijn gevatte ADHD-gedoe, en die Heidi erbij. Akelig stel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:55:37 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71468306
Die moet ik dan nog 's terugzien want ik weet zo niet meer welke. Maar goed, als 1 iemand disco kan dan is het wel Miami-Mama!
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:56:59 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71468346
Self-esteem problems my ASS! Bitch puhleaaaaze!
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:57:37 #250
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71468375
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Self-esteem problems my ASS! Bitch puhleaaaaze!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')