mijn favoriet was Demiquote:Op maandag 26 mei 2008 12:19 schreef Kantar het volgende:
Ik heb het al gedownload maar nog steeds geen tijd gehad om het te kijken.Ik moet eerst even nog de laatste twee afleveringen van de Australische versie kijken, voor ik weer naar
Cat Deeley
ga kijken. Iemand anders die de Aussie versie ook volgt/gevolgd heeft? Het is echt net zo leuk als de US versie, met af en toe zelfs veel betere choreografie.
![]()
Anywho, eerst dus maar even kijken wie Australia's favourite dancer gaat worden.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:23 schreef Kantar het volgende:
- Dat ventje met de rare armen.Ik ben even z'n naam kwijt (Philip?) maar hij was vorig jaar in ieder geval ook auditie komen doen. Maar goed, erg leuke auditie weer en hopelijk schopt hij het ver.
Ik vond Henry ook geweldig vanaf het moment dat ie zijn haar afschoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:26 schreef Jerruh het volgende:
ik heb de australische versie grotendeels bekeken en daarin zitten een hoop talentjes! henry de ballroomdancer vond ik geweldig!
whahaah, ik vind het nog steeds geweldig, dat mensquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik wacht het moment af waarop ik Mary Murphy's gekrijs niet meer uit kan staan.Maar tot nu toe valt het, na 3 hele seizoenen, nog altijd mee.
Vreselijk!!! Ik erger me er elke keer weer aan, vond dat vooral erg ergerlijk tijdens seizoen 3. Zooo domquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd raar, ook bij NL shows overigens. Een dansshow wordt gemaakt voor mensen die VOOR het podium zitten. Hiphop/dans/robot/whateverballroom moves worden daarop geoptimaliseerd. En dan wordt de tv kijker closeups of zwevende camera's gepresenteerd.
Dan dansen er 12 danser volledig synchroon naast elkaar en krijg jij een inzoomend schuin beeld van de rechterhelft, speels overspringend naar de linkerachterkant om te eindigen met een closeup van het gezicht van het leuke grietje
Denk verdomme na regisseur! Het beste beeld is die 12 dansers van voren die perfect synchroon dansen
SUPER YUMMIE!!!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die broertjes waren schattg en die jongste eigenlijk wel erg yummy![]()
![]()
Ik vond Canada qua dans 1 vd besten, en het amateurisme van de show zelf is me niet opgevallen (itt die NL show... vre-se-lijk)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:11 schreef Saeramir het volgende:
. Canada vond ik erg onprofessioneel, al zaten er SUPER dansers tussen (Nico![]()
).
Dat vond ik idd ook een ERG mooie auditie jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:33 schreef Saeramir het volgende:
Neeee super juist! erg leuk om ze allemaal zo op een rijtje te zien. Gisteren dus de laatst uitgekomen afl gezien. Ik vond het heel erg zielig voor die Japanse jongen, ben zijn naam kwijt, dat ie niet een tijdje zijn contract bij het Ballet mocht uitstellen. Heb wel een traantje gelaten voor hem, hij was ook erg briljant vond ik.
Verder, mijn favorieten:
Philip Chbeeb!
Maar toen kwam dat adembenemende nummer van hem en dat vriendinnetje van hem. Zooo mooi, had niet misstaan in de show zelf vond ik. Prachtige combi van zijn pop-lock stijl en haar contemporary. De tranen stonden me in de ogen van ontroering toen ik het zag. Heb het nog een aantal keer overgezien, en vind het de beste auditie van dit jaar.
Jaaaah, medestanderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:
O ja, Forever!
Ohh wat was dat mooi zeg....
Volgens mij hebben we beide zowat alles wel gevolgd
USA seizoen 1 t/m 4, Australia 1 en 2 en Canada.
Er zijn nog wel andere landen, zoals Zweden meen ik, maar dat trekt me niet zo.
dank!quote:
Ik vond tot nu toe de NL wel echt de slechtste. Niet eens de dansers, want bijd e audities dacht ik " O, dit kan nog best wta worden!" maar vooral de dansen zelf vond ik matig. Hebben we dan zulke slechte choreografen? Alhoewel seizoen 1 van USA ook wel echt de minste was. Opstartproblemen wellicht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Jaaaah, medestander![]()
Ik heb idd alles intensief gevolgd. Ben er echt gek van. Heb zelf geen dansachtergrond maar had altijd willen dansen maar zie dat nu niet zo snel gebeuren haha (moeder van 2 kleine kids). Maar weet dankzij de show echt vrij veel af nu van de verschillende stijlen. Als ik ik iets volg, wil ik nl ook alles weten
7 jaar hiphop/freestyle streetdancequote:Heb jij een dansachtergrond?
>... daar heb je dan weer gelijk inquote:Trouwens, als die andere landen een NLse of Engels ondertiteling zouden hebben, zou ik het ook volgen!!!!
Tot nu toe (ik ben aan het einde van ep. 3) in een notedop:quote:
Ja, dat is er nu dus afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:24 schreef Saeramir het volgende:
Jason weet ik ook weer, die met dat leuke baardje.
Die lijkt een beetje op Rocks van THC alleen dan fag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Mia was wel echt heel erg hard tegen Brandon he
En Mr Buck buck BUCK was ook niet bepaald positief.
Dat krijg je als anderen hem enorm ophemelen misschien.......
Kupono's haar moet weer terug!!!!
http://myrealitytelevisio(...)ght-on-kupono-aweau/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |