De Beckham van Irak komt wel hoor!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat wel hard ineens wanneer na Elia en Arnautovic ook nog eens Hersi weg wil gaan, toch een bruikbare kracht in het team.
Hoe kom je erbij dat Hersi weg wil?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat wel hard ineens wanneer na Elia en Arnautovic ook nog eens Hersi weg wil gaan, toch een bruikbare kracht in het team.
eens!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:15 schreef poehej het volgende:
Ik las net en een reactie op de voetbal FP dat er een gelimiteerde transfersom van 10 mil in zn contract stond.. Dan heeft Ajax zich daar gewoon aan te houden. Maar in ieder geval wel stom dat ze niet eens een reactie geven op het bod van Ajax.
ze zijn nog aan het touwtrekken, dus echt definitief is hij nog niet weg (Joop wil nog geld zien)quote:
quote:'Ajax-bod op Elia was belediging'
Zaterdag - Erwin
Joop Munsterman heeft vandaag in het Algemeen Dagblad gereageerd op de uitlatingen van Ajax-directeur Henri van den Aat, die eerder in hetzelfde blad insinueerde dat Ajax al een week met Munsterman in contact probeert te komen over een eventuele transfer van Eljero Elia, maar dat de voorzitter van Twente niet bereikbaar is. "Wij stellen vast dat Joop Munsterman zich volstrekt onbereikbaar houdt sinds ons bod er ligt", aldus de Amsterdamse directeur.
Het antwoord van Munsterman laat aan duidelijkheid niets te wensen over. ,,Een club als Ajax kan maar niet wennen aan de nieuwe realiteit van FC Twente. Wij zijn een volwaardige handelspartner geworden, laten ons door niemand meer afschepen met een fooi,’’ aldus Munsterman. De voorzitter liet verder optekenen het openingsbod van Ajax als beledigend te hebben ervaren. Ajax bood 8 miljoen en wilde dat over 4 seizoenen betalen, waar Twente 12 miljoen verlangt. Verder meldde hij nog dat Hamburger SV een hoger bod heeft uitgebracht op Elia dan de Amsterdammers.
Ook reageerde hij nog op de verklaring van Van der Aat dat hij volstrekt onbereikbaar zou zijn geweest de afgelopen tijd. ,,Ik ben weliswaar druk bezet, maar luister elke dag mijn voicemail af en daar stond geen Ajax op,’’ countert hij. ,,Ook mijn secretaresse heeft niemand van Ajax aan de lijn gehad. Als de noodzaak zo hoog was geweest om contact met ons te krijgen, hadden ze ook mijn collega’s Aldo van der Laan of Jan van Halst kunnen bellen. Is allemaal niet gebeurd. Met die meneer Van der Aat heb ik überhaupt nog nooit gesproken, dus waar heeft die man het over?’’.
Kaarten ook binnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:58 schreef jjstyle333 het volgende:
vandaag de 1ste wedstrijd van de FC.
Kijken hoe hoog de score uitvalt.
Nog iemand van hier die naar twente - schalke gaat ? ik wel heb de kaartjes binnen.
Joop wil altijd geld zien, maar ga er maar vanuit dat ze niks krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze zijn nog aan het touwtrekken, dus echt definitief is hij nog niet weg (Joop wil nog geld zien)
dus nu staat hij gelijk met Jan Jeuring, of telt deze niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nkufo heeft zijn 1ste doelpunt van dit seizoen alweer gescoord.
1-5 is het geworden.
Alleen doelpunten in de competitiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus nu staat hij gelijk met Jan Jeuring, of telt deze niet?
dus ook geen beker, (voorronde) CL, Europa League?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen doelpunten in de competitie.
prima!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:54 schreef thewishmaster het volgende:
2003/04 FC Twente 28 14 Eredivisie
2004/05 FC Twente 32 16 Eredivisie
2005/06 FC Twente 32 12 Eredivisie
2006/07 FC Twente 34 22 Eredivisie
2007/08 FC Twente 34 22 Eredivisie
2008/09 FC Twente 31 16 Eredivisie
Ik kom op 102 goals in de eredivisie, dus ik neem aan dat alleen de eredivisiegoals worden meegeteld voor dat record.
Hij heeft er in totaal al 140 ofzo gemaakt hoor (officiele wedstrijden dan). Alleen competitie dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus ook geen beker, (voorronde) CL, Europa League?
quote:Ajax en Elia verbitterd over houding Munsterman
Geschreven op vrijdag, 19 juni om 08:00
De irritatie bij Ajax en Eljero Elia over de houding van FC Twente-voorzitter Joop Munsterman loopt steeds verder op. De Amsterdamse club probeert al ruim een week vergeefs met het bestuurslid in gesprek te komen over een transfer van de aanvaller. Elia is naar verluidt intussen in botsing gekomen met Munsterman en weigert ondanks een doorlopend contract na zijn vakantie begin juli terug te keren in Enschede.
"Wij stellen vast dat Munsterman zich volstrekt onbereikbaar houdt sinds ons bod er ligt", stelt directeur Henri van der Aat namens Ajax in AD/Sportwereld. "Hij is op geen enkele manier persoonlijk te spreken en die manier van doen irriteert." FC Twente liet vorige week weten dat de club een bod van naar verluidt acht miljoen euro heeft afgewezen. Dat is vier miljoen euro minder dan de geëiste vraagprijs.
Elia liet na de verloren KNVB-bekerfinale tegen SC Heerenveen weten dat hij in de zomer wil vertrekken uit de Grolsch Veste. Hij wees daarbij op afspraken die deze winter bij het signeren van zijn nieuwe Twente-contract waren gemaakt. Munsterman zei toe mee te zullen werken aan een overgang van de 22-jarige Voorburger in de zomer. Zo niet, dan zou Elia een exorbitant jaarsalaris in Enschede gaan opstrijken.
In eerste instantie ging de voorkeur van Elia uit naar Hamburger SV. Maar omdat coach Martin Jol naar Ajax trok, veranderde het perspectief. Munsterman wenst echter volgens het dagblad geen zaken meer te doen met de Amsterdammers. Dit naar aanleiding van de wekenlange soap rond verdediger Robbie Wielaert. "Wij staan überhaupt geen spelers meer af aan de concurrentie in Nederland. Als onze topspelers al vertrekken, dan rechtstreeks naar het buitenland", liet hij meermaals optekenen.
Ajax wilde Elia afgelopen winterstop al aantrekken, maar koos voor Wielaert. De club achtte de kans dat FC Twente twee spelers naar Amsterdam zou laten vertrekken nihil, waardoor verdere stappen uitbleven. Elia was naar verluidt zelf wel al akkoord met de hoofdstedelingen, waar hij de jeugdopleiding doorliep. "Die Amsterdamse bluf past ook wel bij mij, denk ik. Het uitdagen, het dollen, net als op straat. Een tegenstander he-le-maal gek maken, dat is het mooiste wat er is", oordeelde de hoofdrolspeler.
Blij dat je mijn mening deelt met betrekking tot Hamsterman. Een echte huilie inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Over dat gejank hebben we een ander topic.
Wat dat betreft had je zijn broer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:11 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Blij dat je mijn mening deelt met betrekking tot Hamsterman. Een echte huilie inderdaad.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:56 schreef Dvm86 het volgende:
Elia is naar verluidt intussen in botsing gekomen met Munsterman en weigert ondanks een doorlopend contract na zijn vakantie begin juli terug te keren in Enschede.
Tsjah is toch zijn recht om het aan te vechten?quote:
quote:Hersi wil gewoon bij Twente blijven
Youssouf Hersi heeft de berichten tegengesproken dat hij zou willen vertrekken bij FC Twente. In de media verschenen de afgelopen week geluiden dat de aanvallende middenvelder zijn heil elders wilde gaan zoeken gezien de grote concurrentie voor zijn plek. Daar is volgens Hersi niets van waar. "Ik weet niet waar die geluiden vandaan komen. Het is namelijk niet waar. Ik wil gewoon bij Twente blijven en vechten voor mijn plek," aldus de geboren Ethiopiër. Er bestaat wel belangstelling voor Hersi, maar dit deed hijzelf af als oninteressant.
fctwente.net
En dus maar zeggen dat hij niet meer komt trainen in juli. Nee, dan ben je goed bezig.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah is toch zijn recht om het aan te vechten?
Als hij vindt dat hij benadeeld wordt dan mag hij het aanvechten.
Hij zei een deal te hebben gesloten met Munsterman over een vertrek in de zomer, als Munsterman nu opeens aan vergeetachtigheid lijdt kan ik me voorstellen dat hij zich irriteert. Ik zou zeggen, wegwezen daar, want zonder Elia, Arnautovic en Braafheid blijft er toch vrij weinig kwaliteit over.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dus maar zeggen dat hij niet meer komt trainen in juli. Nee, dan ben je goed bezig.![]()
Hij had beter niet een nieuw contract ondertekend als hij echt zo graag weg wil.
We weten ook weinig over die deal.. misschien dat afgesproken was dat die alleen voor het buitenland zou gelden?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij zei een deal te hebben gesloten met Munsterman over een vertrek in de zomer, als Munsterman nu opeens aan vergeetachtigheid lijdt kan ik me voorstellen dat hij zich irriteert. Ik zou zeggen, wegwezen daar, want zonder Elia, Arnautovic en Braafheid blijft er toch vrij weinig kwaliteit over.
Ach ja, denk aan vorig jaar. Engelaar, Wilkshire en El Ahmadi weg. Wat zei iedereen, het stort als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij zei een deal te hebben gesloten met Munsterman over een vertrek in de zomer, als Munsterman nu opeens aan vergeetachtigheid lijdt kan ik me voorstellen dat hij zich irriteert. Ik zou zeggen, wegwezen daar, want zonder Elia, Arnautovic en Braafheid blijft er toch vrij weinig kwaliteit over.
Kuipers gaat het vertrek van Braafheid opvangen met zijn 15 wedstrijden ervaring in de eredivisie? En Luuk de Jong zorgt opeens voor een kwaliteitsimpuls met die 2 goals die hij maakte. Die twee aankopen zorgen toch echt voor een forse achteruitgang. Die drie vertrekkende spelers waren samen met N'Kufo en Perez hoofdverantwoordelijk voor die 2e plaats en de twee overblijvers worden toch wel erg oud.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
We weten ook weinig over die deal.. misschien dat afgesproken was dat die alleen voor het buitenland zou gelden?
Weinig kwaliteit? Met inmiddels al weer Kuipers en de Jong aangetrokken?
Twente is echt niet dankzij die 3 jongens 2e geworden hoor.![]()
Ik heb niks tegen FC Twente (wel tegen het provinciale tekeergaan tegen Ajax), dus dat is bij mij niet de achterliggende reden. Als ik gewoon kijk naar de vertrekkende spelers en die afzet tegen de vervangers zie ik wel een heel groot verschil.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:03 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat de uitspraken over dat het niks meer zal worden ook altijd meer op "hoop" en "wens" gebaseerd zijn.
Daarmee doe je Wielaert, Wisgerhof, Douglas, Rajkoviç, Stam, Brama, Janssen en Tioté ernstig tekort. AZ wilde Kuipers ook, zal dus wel wat kunnen. Luuk de Jong werd begeerd door de halve eredivisie, zal dus ook niet zo slecht zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Kuipers gaat het vertrek van Braafheid opvangen met zijn 15 wedstrijden ervaring in de eredivisie? En Luuk de Jong zorgt opeens voor een kwaliteitsimpuls met die 2 goals die hij maakte. Die twee aankopen zorgen toch echt voor een forse achteruitgang. Die drie vertrekkende spelers waren samen met N'Kufo en Perez hoofdverantwoordelijk voor die 2e plaats en de twee overblijvers worden toch wel erg oud.
Dat ik Douglas tekort doe, daar heb je gelijk in, ook een erg goede speler die ik vergeten was te noemen als pijler onder het succes. Die andere spelers ballen leuk mee als het goed gaat, maar zijn echt geen topclubmateriaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarmee doe je Wielaert, Wisgerhof, Douglas, Rajkoviç, Stam, Brama, Janssen en Tioté ernstig tekort. AZ wilde Kuipers ook, zal dus wel wat kunnen. Luuk de Jong werd begeerd door de halve eredivisie, zal dus ook niet zo slecht zijn.
Bovendien weet je niet wat er allemaal nog komen gaat en heb ik van diverse mensen begrepen dat Rendla misschien nog wel een groter talent is dan Arnautoviç
Kom eens een paar wedstrijden volgen in het stadion en zie welke invloed o.a. Boschker en Wisgerhof hebben op het coachen van de verdediging. En bereken het aantal kilometers welke Stam maakt per helft. En hoeveel ballen Tioté onderschept. En als we dan toch pluimen aan het uitdelen zijn; de traptechniek van Theo.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat ik Douglas tekort doe, daar heb je gelijk in, ook een erg goede speler die ik vergeten was te noemen als pijler onder het succes. Die andere spelers ballen leuk mee als het goed gaat, maar zijn echt geen topclubmateriaal.
Op basis van wat ik op de confederationscup heb gezien, durf ik daar echt helemaal niks over te zeggen. Armoe troef leek het.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En we hebben Akram er ook bij in de aanval, kan ook wel wat worden
Irak heeft tegen Z Afrika en Nieuw Zeeland gespeeld en 0 keer gescoord, dus zo'n verpletterende indruk heeft hij niet achtergelaten.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Op basis van wat ik op de confederationscup heb gezien, durf ik daar echt helemaal niks over te zeggen. Armoe troef leek het.
Kijk eens naar 2 tot 3 jaar geleden. Hoever Braafheid en Elia toen waren, het waren bijna reserves bij hun club!!!. Arnautovic hebben ze als talent binnengehaald. Ik vertrouw op de begeleiding van Twente, dat ze deze keer ook weer topspelers maken van de talenten en spelers die ze gekocht hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen FC Twente (wel tegen het provinciale tekeergaan tegen Ajax), dus dat is bij mij niet de achterliggende reden. Als ik gewoon kijk naar de vertrekkende spelers en die afzet tegen de vervangers zie ik wel een heel groot verschil.
Dus hij maakt bij jou alleen een goede indruk als die scoort ?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Irak heeft tegen Z Afrika en Nieuw Zeeland gespeeld en 0 keer gescoord, dus zo'n verpletterende indruk heeft hij niet achtergelaten.
Precies, talent genoeg. Kastrati, ook een talentvolle aanvaller.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bovendien weet je niet wat er allemaal nog komen gaat en heb ik van diverse mensen begrepen dat Rendla misschien nog wel een groter talent is dan Arnautoviç
quote:'Arnautovic naar Inter'
Marko Arnautović gaat voor vijf jaar tekenen bij Internazionale. De Oostenrijkse site oe24.at meldt dat de Italianen de aanvaller voor een half jaar huren en vervolgens een bedrag van negen miljoen euro overmaken aan FC Twente, waarmee hij de duurste Oostenrijkse speler in de geschiedenis wordt.
De 20-jarige aanvaller streek in 2006 neer in Enschede. Hij begon bij de A1, waarvan hij topscorer werd en won het landskampioenschap voor A-junioren. Daarna werd ook de Super Cup voor de A-jeugd gewonnen en in 2008 werd hij topscorer van het beloftenelftal, waarmee hij eveneens kampioen werd. In 2008/09 beleefde hij zijn definitieve doorbraak in het eerste elftal. Vanaf de rechtsbuitenpositie scoorde hij dat seizoen veertien doelpunten.
fctwente.net
ja idd, hoop echt dat het meer is.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
9 miljoen is toch wel een stuk minder dan verwacht werd toch?
Heeft misschien zijn blessure voor een daling in de prijs gezorgd.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:37 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja idd, hoop echt dat het meer is.
Misschien huren ze hem nog voor 4 miljoen?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
9 miljoen is toch wel een stuk minder dan verwacht werd toch?
Ik neem inderdaad aan dat er ook nog wel een redelijk bedrag voor de huur betaald word..quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien huren ze hem nog voor 4 miljoen?
quote:Málaga en FC Twente willen Leonardo
Geschreven door: Maurice Heijkoop - Bron: Sportweek
Leonardo hoeft niet bang te zijn dat hij na zijn vertrek bij Ajax zonder club komt te zitten. Málaga en FC Twente hebben hun interesse in de Braziliaan al kenbaar gemaakt. Ook NAC Breda, VfB Stuttgart en 1899 Hoffenheim hebben een oogje op de 26-jarige aanvaller, maar zijn minder concreet. "Het zou mooi zijn als die clubs daadwerkelijk met mij willen praten. Ik heb heel veel zin om een toppieseizoen te draaien, zit vól motivatie," zegt hij tegen Sportweek.
'Leo' praat ook over de gebeurtenissen van afgelopen week. "Ineens brengt Ajax naar buiten dat ik weg moet bij de club. Ik las ook dat ik bij de nieuwe trainer een basisplaats zou hebben geëist. Allemaal onzin. Heel raar dat er ineens dit soort negatieve dingen naar buiten komt. Ajax wilde me houden, dat hebben ze een paar keer tegen me gezegd, maar ik zou een ander contract krijgen. Kun je niet verwachten dat ik met een blij gezicht rondloop. Maar goed, het hoofdstuk Ajax ligt achter me. Er is niet uitgekomen wat ik ervan verwacht had, maar ja... zo is voetbal."
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef jjstyle333 het volgende:
wil de supporter zich melden die het 'supportershirt' heeft ontworpen.
Jezus zeg wat lelijk.
quote:
Wat vreemd ja, dat ik een speler aan wie ik een hekel heb liever niet bij mijn club zie spelen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef jjstyle333 het volgende:
Dus omdat jij hem haat mag die naar Malaga.
Perez was toch ook een 'irritant' mannetje voordat hij naar Twente kwam.
Ballen kan die wel als die niet geblesseerd is.
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik vind Wellenberg net niet het niveau van Twente aankunnen. Denk dat hij bij een club als NEC weleens basisspeler kan worden
Straks wilt er door Munsterman niemand meer naar Twentequote:Joop Munsterman, de voorzitter van FC Twente, vindt acht miljoen euro voor Marko Arnautovic veel te weinig. Hij denkt aan een bedrag van rond de tien miljoen euro. Is-ie gek geworden?
We hebben het hier over een talentvolle aanvaller uit de eigen jeugd die 44 duels in de eredivisie heeft gespeeld. Daarin maakte hij 12 goals. Ik zou zeggen: Strik eromheen en weg ermee.
Datzelfde geldt voor Eljero Elia, ook al zo’n talent. Voor bijna niets gekomen en Ajax wil hem voor acht miljoen kopen. Hij speelde 123 duels in de eredivisie waarin hij 17 keer scoorde.
Ook in het geval van Elia ligt Munsterman dwars. Beide spelers zijn het inmiddels zat en willen een transfer. De voorzitter pokert liever. Hij gokt er op dat Inter en Ajax met een beter bod zullen komen, en anders eventueel een andere club. Als dat gebeurt, chapeau voor Munsterman. Maar is hij niet te veel in de war geraakt door de 94 miljoen euro die Real Madrid heeft betaald aan Manchester United voor Cristiano Ronaldo?
Dan lijkt acht miljoen voor deze would-be Ronaldo’s een schijntje. Of overspeelt Munsterman zijn hand hier en krijgt hij straks te maken met twee gefrustreerde spelers die sowieso wegwillen en moet Twente uiteindelijk genoegen nemen met een lager bod?
Nog zo’n kwestie. Gisteren stond Erik ten Hag, de nieuwe assistent-trainer van PSV, werkeloos toe te kijken bij de eerste training van zijn club. Zijn oude werkgever, Twente, ligt dwars en staat niet toe dat hij voor 1 juli, als zijn contract is beëindigd, op het veld staat. De discussie gaat over de afkoopsom van Ten Hag, die tot voor kort werd gezien als de toekomstige hoofdtrainer van Twente. Ook in deze kwestie stelt Munsterman zich halsstarig op. Je zou dus van een karaktertrek kunnen spreken.
En daar zit ’m ook het probleem. Wie groots wil zijn, moet ook een groots gebaar kunnen maken.
Ah, is het alweer een miljoen meer? Weg d'r mee danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:17 schreef Dunckie het volgende:
9 miljoen voor Arnautovic is toch nog steeds best veel.
inter wil niet hoger dan 8 en arnautovic wil niet meer terug naar twente.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:17 schreef Dunckie het volgende:
9 miljoen voor Arnautovic is toch nog steeds best veel.
Wellenberg: "Ik zit goed bij FC Twente"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Straks wilt er door Munsterman niemand meer naar Twente
Dat ik nog op deze onzin in ga...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
hij zegt toch ook dat er niemand meer naar twente wil. deze spelers zitten er al.
quote:Cissé: Ik wil naar FC Twente
ABIDJAN - Sekou Cissé heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar FC Twente. "Ik wil naar FC Twente om Champions League te spelen en me verder te ontwikkelen als speler”, laat de Roda JC-aanvaller telefonisch weten vanuit Ivoorkust, waar hij zich voorbereidt op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Burkina Faso
hoe kom je daar zo bij?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Uefa Cup avontuur vorig seizoen heeft de club 365.000 euro opgeleverd.
Kunnen we Elia weer twee maanden van betalen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Uefa Cup avontuur vorig seizoen heeft de club 365.000 euro opgeleverd.
Het Financiën topic: Begrotingen, uitbetalingen, marktwaardesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe kom je daar zo bij?en heb je iets van een specificatie ofzo?
niet slechtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het Financiën topic: Begrotingen, uitbetalingen, marktwaardes
Zal toch mooi zijn als Twente die voorronde van de CL doorkomt, wat een verschil zeg met de UEFA Cup..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het Financiën topic: Begrotingen, uitbetalingen, marktwaardes
quote:Ten Hag per direct naar PSV
Dinsdag 23-6-2009 - Fawkes FC Twente heeft vandaag alsnog Erik ten Hag toestemming gegeven om per direct bij PSV aan de slag te gaan, zo meldt TC Tubantia.
Op de eerste training van PSV ontbrak Ten Hag nog omdat hij tot 1 juli formeel bij Twente onder contract staat. Ook betwistte Twente dat bij een overgang naar PSV sprake zou zijn van positieverbetering. Nu kan hij dus alsnog aan de slag als assistent van voormalig Twente-trainer Fred Rutten.
Waar precies dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:58 schreef Blawh het volgende:
Die reacties op fctwente.net zijn wel heel erg triest.
Ach ja, fctwente.net, hafc.nl... Net zoals in de stadions komen op dit soort pagina's ook mensen van een bedenkelijk niveau..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:58 schreef Blawh het volgende:
Die reacties op fctwente.net zijn wel heel erg triest.
http://www.fctwente.net/forum/showthread.php?t=7412&page=58&pp=30quote:
Cisse wil CL spelen. Nou dat gaat met Twente of welke andere nummer 2 in de toekomst echt niet zo makkelijk lukkenquote:
Zo'n gozer die zegt dat Rutten misschien wel alzheimer heeft. Nou, volgens mij hebben ze daar zelf alzheimer. Zo snel vergeten wat beide heren - Rutten en Ten Hag - voor de club gedaan hebben...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.fctwente.net/forum/showthread.php?t=7412&page=58&pp=30
En de daaropvolgende pagina's.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
Dat gebeurt toch overal. Van een verrader wordt alles vergeten.
Rutten heeft de basis gelegd als trainer voor de opmars va FC Twente.quote:
Al die spelers?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:22 schreef Robinhoo het volgende:
Hmm verrader is misschien niet het goeie woord. Maar al die spelers die hij probeert weg te halen bij Twente.
En die hij met mooie praatjes opbelt om te vragen voor PSV
Elia, Braafheid en Arnautovic heeft hij intresse ingetoond.quote:
Braafheid zou gek zijn als hij daar niet achteraan zat vanwege die clausule.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Elia, Braafheid en Arnautovic heeft hij intresse ingetoond.
Dat weegt toch niet op tegen wat hij voor de club heeft betekend? Kijk eens hoeveel beter o.a. Engelaar, Elia, Douglas (alle 3 gehaald in zijn tijdperk) en El Ahmadi (die al min of meer afgeschreven was) onder hem zijn gaan spelen. Veel spelers willen nu wel naar Twente omdat het een stabiele club is in de bovenste regionen van de competitie, het is nog maar de vraag of dat zonder Rutten ook gelukt was.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Elia, Braafheid en Arnautovic heeft hij intresse ingetoond.
Ben ik ook blij mee wat hij gedaan heeft voor de club. Maar wat hij op DIT moment doet is de liefde voor Twente vergeten, dus vergeet ik op dit moment de liefde voor hem.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat weegt toch niet op tegen wat hij voor de club heeft betekend? Kijk eens hoeveel beter o.a. Engelaar, Elia, Douglas (alle 3 gehaald in zijn tijdperk) en El Ahmadi (die al min of meer afgeschreven was) onder hem zijn gaan spelen. Veel spelers willen nu wel naar Twente omdat het een stabiele club is in de bovenste regionen van de competitie, het is nog maar de vraag of dat zonder Rutten ook gelukt was.
En Ten Hag, tjah.. niet iedereen heeft zoveel clubliefde als die assistent in Almelo.
Ik vind dat aardig goed verwoord. Ben wel aardig terleurgesteld in hem. Dacht dat ie een Twente-hart had. Of hij gaat met een reden om ergens anders zich door te ontwikkelen en dan terugkomen om hoofdtrainer hier te worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben ik ook blij mee wat hij gedaan heeft voor de club. Maar wat hij op DIT moment doet is de liefde voor Twente vergeten, dus vergeet ik op dit moment de liefde voor hem.
Teleurgesteld is een beter begrip dan de mensen die vinden dat hij dood moet of wat dan ook (zoals je op dat forum leest)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat aardig goed verwoord. Ben wel aardig terleurgesteld in hem. Dacht dat ie een Twente-hart had. Of hij gaat met een reden om ergens anders zich door te ontwikkelen en dan terugkomen om hoofdtrainer hier te worden.
Ach ja, we reageren allemaal wel eens emotioneel, ofnie sjimz?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Teleurgesteld is een beter begrip dan de mensen die vinden dat hij dood moet of wat dan ook (zoals je op dat forum leest)
Vast wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, we reageren allemaal wel eens emotioneel, ofnie sjimz?
IJskoud issie, ijskoud...quote:
de tijd zal het leren...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat aardig goed verwoord. Ben wel aardig terleurgesteld in hem. Dacht dat ie een Twente-hart had. Of hij gaat met een reden om ergens anders zich door te ontwikkelen en dan terugkomen om hoofdtrainer hier te worden.
en net toen we dachten dat dit hoofdstuk voorbij was, neemt het door FCT (lees: Munsterman) een verrassende wendingquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:30 schreef sjimz het volgende:
Twente spant een arbitragezaak aan tegen PSV en Ten Hag volgens de telegraaf.
Wtfquote:Liverpool's Nikolay Mihailov has run-in with mafia godfather over ex-girlfriend jibe
Liverpool reserve team goalkeeper Nikolay Mihailov is reportedly under armed guard in his native Bulgaria following a row with a notorious mafia godfather over a glamorous model.
Mihailov, who ended last season on loan at Steve McClaren's FC Twente, is being shadowed round the clock by at least three minders after an acid attack on his £170,000 Ferrari sports car.
Reports in Bulgaria claim that a violent row began when local mob godfather Georgi 'The Head' Stoilov began dating Mihailov's former girlfriend, model Nikoleta Lozanova, who was crowned Bulgaria's 'Playmate of the Year' in 2006.
Mihailov allegedly joked to local media that if his new girlfriend was a Ferrari, Nikoleta must be a broken down Trabant from the old East Germany.
The next day, Mihailov woke to find that his Ferrari had suffered £17,000 worth of damage following an acid attack that had destroyed the car's paintwork.
Authorities suspect involvement from the Stoilov family, one of Bulgaria's most powerful Mafia clans.
Family boss Stoil Stoilov was assassinated together with three of his bodyguards in Bulgaria's capital Sofia in January 2004 when a huge bomb took out the lift they were in.
Mihailov is now reportedly in hiding while club bosses decide whether he should remain in Bulgaria or return to Anfield.
The 20-year-old, who is the son of former Reading and Bulgaria goalkeeper Borislav Mihailov, has yet to make a senior appearance for Liverpool following his arrival from Levski Sofia two years ago.
He appeared to have little future at Anfield following manager Rafael Benitez's decision to loan him to FC Twente, but with Charles Itandje set to leave the club and doubts over the future of Benfica target Diego Cavalieri, Mihailov could find himself as second choice behind Pepe Reina at the start of the new season.
[url=http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/liverpool/5612171/Liverpools-Nikolay-Mihailov-has-run-in-with-mafia-godfather-over-ex-girlfriend-jibe.html[/url]
Volgens de Corriere delo Sport zou ze ook tegen haar nieuwe vriend verteld hebben dat Mihailov haar een aantal malen niet zou hebben kunnen inhouden terwijl ze geen trek had, onzedelijk betast tegen haar zin in, zeg maar.quote:
en dat kost je dan de lak van je Ferrariquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens de Corriere delo Sport zou ze ook tegen haar nieuwe vriend verteld hebben dat Mihailov haar een aantal malen niet zou hebben kunnen inhouden terwijl ze geen trek had, onzedelijk betast tegen haar zin in, zeg maar.
Mihailov heeft er lak aan denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat kost je dan de lak van je Ferrari![]()
Sjeez...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.fctwente.net/forum/showthread.php?t=7412&page=58&pp=30
En de daaropvolgende pagina's.
nog opvallende spelers bij twente?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
0-12 vanavond tegen RV Rijssen, lekker rustig avondje zonnen voor de Twente spelers.Was wel gezellig langs de lijn.
Ik zie geen dikke mensen met een janssen shirt, dus neequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
Er is een kinderboekje van FCT uitgekomen, Sander gaat naar FC Twente. Hoofdpersoon is genoemand naar Sander Boschker:
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8629
Wie herkent zichzelf?:
[ afbeelding ]
(YK)quote:Uitspraken Elia en Arnautovic laten Munsterman koud
Joop Munsterman (foto) is niet onder de indruk van de uitspraken van Eljero Elia en Marko Arnautovic. Beide spelers lieten enkele keren weten dat zij komend seizoen niet meer voor FC Twente uitkomen.
Elia is in beeld bij Ajax en Hamburger SV en gaf na de KNVB-bekerfinale te kennen dat hij Twente verlaat. Arnautovic is in gesprek met Internazionale over een transfer en vertelde onlangs niet meer voor de Enschedese club te spelen. 'Af en toe lijkt het wildwest, met Braziliaanse, Alves-achtige toestanden,' zegt Munsterman in Voetbal International en doelt daarmee op de soap rondom de transfer van Afonso Alves. 'Maar bij Alves waren er tenminste nog behoorlijke bedragen in het spel.'
'Als het niet tot een transfer komt, komen die jongens keurig terug,' zegt Munsterman over Elia en Arnautovic. 'Wat willen ze dan? Twee jaar op de tribune zitten? Die spelers hebben een contract getekend en moeten lekker gaan voetballen. Biedingen van Ajax op Elia zullen we blijven weigeren. Of het moet een extreem bedrag zijn, dat domweg niet is te weigeren. We verkopen liever niet meer in het binnenland.'
'Ook het bod van HSV is oninteressant,' vervolgt de voorzitter van Twente. 'Die club staat bekend als koopjesjager. Ze hebben eerder Rafael van der Vaart en Nigel de Jong voor een prikkie opgehaald en voor veel geld doorverkocht. Daar werken wij niet aan mee. Hetzelfde geldt voor een verhuurconstructie met Arnautovic. Dan geef je een half jaar de controle over die jongen volledig uit handen. En als het dan niet tot een definitieve transfer komt, weet je ook niet in welke fysieke en mentale staat zo'n speler terugkomt.'
Elia voetbalde onder Rutten ook al erg goed, al was hij toen nog te vaak ongelukkig in de eindpass. Arnoutovic staat al sinds zijn komst naar Twente te boek als megatalent, veruit de beste speler in de A-competitie (en topscorer) en ook topscorer + beste speler in de beloftencompetitie. Niet voor niets wilde bijvoorbeeld Feyenoord al zo'n 5 miljoen betalen voordat hij in de eredivisie doorbrak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
Die Munsterman wil dit seizoen de impopulariteitsprijs winnen waarschijnlijk. Er worden forse bedragen geboden op twee spelers die een jaar goed gevoetbald hebben in de eredivisie en het is hem nog te min. Straks zit je met twee ongemotiveerde spelers die zich echt niet meer uit de naad gaan werken voor Twente.
Arnautovic had voor afgelopen seizoen nog nooit gescoord in de eredivisie en als we op de scouting van Feyenoord moeten afgaan is het einde zoek natuurlijk. Elia balde onder Rutten echt niet zo goed, 2 goals in 30 wedstrijden is wel erg weinig voor een aanvaller.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Elia voetbalde onder Rutten ook al erg goed, al was hij toen nog te vaak ongelukkig in de eindpass. Arnoutovic staat al sinds zijn komst naar Twente te boek als megatalent, veruit de beste speler in de A-competitie (en topscorer) en ook topscorer + beste speler in de beloftencompetitie. Niet voor niets wilde bijvoorbeeld Feyenoord al zo'n 5 miljoen betalen voordat hij in de eredivisie doorbrak.
Arnautovic stond ook al bij zijn komst naar Twente/ Heracles a1 bekend als megatalent, de nieuwe Ibrahimovic werd hij al in de jeugd genoemd. Zijn eerste jaar was hij veruit de beste speler in de A-jeugd competitie, hij scoorde daar ook a 16 keer in 22. Vorig seizoen was hij uitblinker in de beloftencompetitie (22 goals), dat hij het ver zou gaan schoppen was eigenlijk toen al bekend. Ook zijn doorbraak was alles behalve een verrassing, dat zag iedere voetballiefhebber en niet alleen de Feyenoordscouting.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:39 schreef thewishmaster het volgende:
Arnautovic had voor afgelopen seizoen nog nooit gescoord in de eredivisie en als we op de scouting van Feyenoord moeten afgaan is het einde zoek natuurlijk.
Elia speelde ook onder Rutten wel goed vind ik. Hij was in mijn optiek regelmatig de gevaarlijkste aanvaller, alleen het rendement was niet denderend inderdaad. Maar het was geen verrassing in ieder geval dat hij dit seizoen definitief doorbrak. Maar je hebt gelijk, in zijn eerste jaar als basisspeler was hij bij lange na geen 10 miljoen waard en ook nog niet rijp voor een Oranje selectie.quote:Elia balde onder Rutten echt niet zo goed, 2 goals in 30 wedstrijden is wel erg weinig voor een aanvaller.
quote:Transfer Arnautovic stap dichterbij
De kans dat Marco Arnautovic komend seizoen voor Internazionale speelt, is een stuk groter geworden.
Vrijdag werd de Twentse aanvaller in Italie onderworpen aan een vier uur durende intensieve medische test. Deze leverden een positief resultaat op. Hij kampt met een stressfactuur maar er blijkt sprake van een voorspoedige heling van de blessure. Naar verluidt zullen FC Twente en Internationale komende week de onderhandelingen voortzetten.
Wat juh zecht man!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:29 schreef Tommyjunk het volgende:
begin het wel eens te worden met Munsterman...
fuck Ajax en Feyenoord, die lui moeten niet denken dat ze voor wijnig geld onze talentjes kunnen opkopen omdat zei een naam hebben uit het verleden!
Wijnig geldquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:29 schreef Tommyjunk het volgende:
begin het wel eens te worden met Munsterman...
fuck Ajax en Feyenoord, die lui moeten niet denken dat ze voorwijnig geld onze talentjes kunnen opkopen omdat zei een naam hebben uit het verleden!
Zullen we de erelijsten even vergelijken, alleen de eindklasseringen van de laatste tien jaar is ook goed?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wijnig geld? Met de hoogte van de boden op Elia en Arnautovic mag Twente zijn handen dichtknijpen, alleen denkt Joop Munsterman op dit moment dat Twente een topclub is, een enkele tweede plaats maakt je geen topclub.
Joop Munsterman denkt niet dat Twente een topclub is. Joop Munsterman denkt wel dat Twente volgend seizoen ook weer in de top van de competitie moet kunnen meedraaien. En dan is het niet handig om één van je beste spelers aan de concurrent te verkopen nietwaar? Dat Twente Elia niet wil laten vertrekken naar Ajax is gebaseerd op ambities, niet op status. Het lijkt me slim als sommige mensen dat eens gaan doorkrijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wijnig geld? Met de hoogte van de boden op Elia en Arnautovic mag Twente zijn handen dichtknijpen, alleen denkt Joop Munsterman op dit moment dat Twente een topclub is, een enkele tweede plaats maakt je geen topclub.
Ik kan me voorstellen dat ze hem eerst kennis laten maken met de groep; hem eerst een paar dagen laten meetrainen. Misschien speelt hij wel mee tegen Borussia Mönchengladbach.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:17 schreef hayder het volgende:
ik had via radio fc twente gehoord dat Nashat Akram 10 juli zich meldt bij Twente. Denken jullie dat ie dan al meespeelt tegen FC Zwolle op 11 juli?
het is weinig...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Joop Munsterman denkt niet dat Twente een topclub is. Joop Munsterman denkt wel dat Twente volgend seizoen ook weer in de top van de competitie moet kunnen meedraaien. En dan is het niet handig om één van je beste spelers aan de concurrent te verkopen nietwaar? Dat Twente Elia niet wil laten vertrekken naar Ajax is gebaseerd op ambities, niet op status. Het lijkt me slim als sommige mensen dat eens gaan doorkrijgen.
De laatste 3 jaar vertrekken ieder jaar belangrijke spelers, en ieder jaar zegt iedereen dat Twente het nu niet gaat redden en in de middenmoot eindigt. En toch gaat het elk jaar weer een beetje beterquote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:02 schreef Sieps het volgende:
[..]
De laatste 3 jaar vertrekken ieder jaar belangrijke spelers, en ieder jaar zegt iedereen dat Twente het nu niet gaat redden en in de middenmoot eindigt. En toch gaat het elk jaar weer een beetje beter
Ajax mikt ieder jaar op de titel, maar heeft bijvoorbeeld vorig seizoen bewezen dat je met die ambities ook op de derde plaats kunt belanden. Je mag, gezien de afgelopen drie jaar, er van uit gaan dat Twente minstens vierde wil worden. Sorry, geen concurrenten zei je?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan best een onderscheid maken tussen status en ambities. De ambitie van Ajax is om voor het landskampioenschap te strijden, ieder jaar weer, terwijl de ambitie van FC Twente is om bij de eerste vijf te eindigen. FC Twente en Ajax zijn dus geen concurrenten, ze mikken op hele andere doelen, ik ben alleen bang dat Munsterman werkelijk denkt dat FC Twente een titelkandidaat is. Dat kan hij natuurlijk mooi vergeten, helemaal zonder de extra kwaliteiten van Elia, Arnautovic en Braafheid.
Dat is grappig, dat is precies wat ik twee jaar geleden ook dacht na de vierde plaats. En het volgende jaar werden we tweede.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.
Zolang de begrotingen niet nagenoeg gelijk zijn zie ik Twente geen structurele concurrent worden, meer een tijdelijke concurrent zoals AZ, Willem II en SC Heerenveen in het verleden ook zijn geweest.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ajax mikt ieder jaar op de titel, maar heeft bijvoorbeeld vorig seizoen bewezen dat je met die ambities ook op de derde plaats kunt belanden. Je mag, gezien de afgelopen drie jaar, er van uit gaan dat Twente minstens vierde wil worden. Sorry, geen concurrenten zei je?
Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de middenmoot eindigen beweer ik nergens, maar met de tweede plaats van afgelopen seizoen is het plafond bereikt.
Ik laat alleen een kritisch geluid horen, je mag hier alleen meepraten als je aansluit in de polonaise en zegt dat Twente voor de titel gaat.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.
Kan je mij die trolls aanwijzen dan kan ik er wat aan doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:28 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij loopt hier alleen maar te stoken en trollen, rot alsjeblieft op.
Maar jij bent ook een jood, dus jij zal dat nooit zienquote:Op zondag 28 juni 2009 19:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je mij die trolls aanwijzen dan kan ik er wat aan doen.
Ik zie ze namelijk niet.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:52 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een jood, dus jij zal dat nooit zien
Hij geeft zijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar ik vind het inderdaad ook niet trollen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:16 schreef pfaf het volgende:
't Is geen trollen, maar weinig zinnigs komt er ook niet uit z'n mond/toetsenbord.
Dat zou heel goed kunnen. Het is inderdaad zaak om de begroting flink op te schroeven, anders blijf je als club op de lange duur alsnog achter de feiten aanlopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang de begrotingen niet nagenoeg gelijk zijn zie ik Twente geen structurele concurrent worden, meer een tijdelijke concurrent zoals AZ, Willem II en SC Heerenveen in het verleden ook zijn geweest.
bron: http://www.sportwereld.nl(...)ver_Eljero_Elia.htmlquote:Ajax wint en praat over Eljero Elia
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - De tweede week van de voorbereiding begint voor Ajax maandag aan de onderhandelingstafel. Het is eindelijk gelukt met FC Twente in gesprek te komen over een mogelijke transfer van Eljero Elia.
Ajax en FC Twente gaan het onderhoud in met het bod van acht miljoen euro, te betalen in termijnen, dat sinds midden vorige week op tafel ligt.
dat waren pas tijdenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:20 schreef sjimz het volgende:
meer een tijdelijke concurrent zoals Willem II
Alhoewel toen waren Heerenveen en Willem II weer niet echt concurrenten van Ajax want Ajax werd toen 6e en 5e in de competitiequote:Op maandag 29 juni 2009 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat waren pas tijdenWillem II ging Europa in
dat heb ik express maar niet vermeldquote:Op maandag 29 juni 2009 09:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alhoewel toen waren Heerenveen en Willem II weer niet echt concurrenten van Ajax want Ajax werd toen 6e en 5e in de competitie
Nu is het AD ook al een Ajaxkrant?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Angstgegner het volgende:
Maar wat heeft FC Twente met een transfer van Nigel de Jong te maken? Zoals ik al diverse keren eerder heb vermeld zal ook HSV zich naar Joop Munsterman moeten schikken. Als de transfersom 12 miljoen bedraagt, de helft in één keer en zoniet wegwezen. Voor minder valt er toch niet met Joop te praten en terecht. Daar zal Ajax nu ook weer achterkomen, ondanks de propaganda in het AD van Maarten Wijffels, die ik ooit nog weleens perschef zie worden in Amsterdam.
Ik vind jou al vermakelijk, vanaf de eerste dag dat ik met je in discussie ga.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:36 schreef sjimz het volgende:
Wat jij wil angstgegner. ik vind je wel vermakelijk zo.
Jammer genoeg zie je te veel door je Twente bril.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik vind jou al vermakelijk, vanaf de eerste dag dat ik met je in discussie ga.
Telegraaf is een ajaxkrant, maar het AD? Die hebben toch altijd meer met Feyenoord?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:33 schreef Angstgegner het volgende:
Sinds de bij VI weggeschopte Wijffels Ajax-watcher is, valt het AD inderdaad als zodanig te betitelen.
Op FC Twente.net zijn er steeds meer mensen te vinden die daar ook zo over denken, getuige de volgende reactie (één van de velen) over dit onderwerp:
,,En ach, dat artikel in het AD: sensatiezoeken. Ajax wint helemaal niet. Joop strijkt straks de miljoenen op die hij in gedachten heeft. En als Ajax niet genoeg biedt, verbreekt Joop de onderhandelingen. Simple as that. En wie heeft er dan gewonnen en wie het meeste gezichtsverlies geleden? Juist.''
Jij snapt de essentie van mijn betoog niet. De Twente-supporters prikken er steeds vaker doorheen dat er, als het om transfergeruchten gaat, allerlei nitwits dingen kunnen schrijven die de topclubs uitstekend van pas komen, maar die in werkelijkheid totaal niet op waarheid berusten. Zie de vermeende transfersom van Elia voor 8,6 miljoen en het lachwekkende verhaal dat Elia een bedrag van 2 miljoen gaat verdienen als Twente een transfersom van 8 miljoen weigert. Dit verhaal wist VI vorige week te brengen. Naar verluidt heeft Joop hier smakelijk om moeten lachen.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef Prosac het volgende:
Tjonge jonge, 1 Ajax watcher maakt van een Feyenoord minded krant echt geen Ajax-krant hoor. Borst schrijft ook in het AD, is het dan een Spartakrant?
Die lui zie ik bij Groningen ook, vooral veel info en artikelen over de FC in het Dagblad van het Noorden, staat er een keer een stuk in over Heerenveen, is het gelijk een zure friese kutkrant.
Dan blijft hij gewoon bij Twente en zit hij desnoods twee jaar op de tribune, want hij gaat echt niet voor 8 miljoen de deur uit. Misschien voor tien, maar dan zal Twente er zelf ook beter van moeten worden en minimaal 15% dienen te krijgen bij een doorverkoop. Dit kunnen we met een gerust hart aan de geweldige onderhandelaar Munsterman overlaten. By the way: die Ajax-bril van jou maakt je niet al te geloofwaardig.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer genoeg zie je te veel door je Twente bril.
HSV gaat echt geen 12 miljoen euro betalen voor Elia en geen enkele andere club gaat dat doen.
Het is al jaren zo dat de media ook "meewerkt" bij transfers, maar het AD een Ajaxkrant noemen beledig je een hoop medewerkers van die krant mee.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Jij snapt de essentie van mijn betoog niet. De Twente-supporters prikken er steeds vaker doorheen dat er, als het om transfergeruchten gaat, allerlei nitwits dingen kunnen schrijven die de topclubs uitstekend van pas komen, maar die in werkelijkheid totaal niet op waarheid berusten. Zie de vermeende transfersom van Elia voor 8,6 miljoen en het lachwekkende verhaal dat Elia een bedrag van 2 miljoen gaat verdienen als Twente een transfersom van 8 miljoen weigert. Dit verhaal wist VI vorige week te brengen. Naar verluidt heeft Joop hier smakelijk om moeten lachen.
Sjimz is dan wel Ajacied, maar echt vaak zit hij niet met die bril op hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:07 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
By the way: die Ajax-bril van jou maakt je niet al te geloofwaardig.
Ajax heeft alleen voordeel van afspraken die eventueel op papier zijn vastgelegd, ze kunnen echt geen voordeel halen uit schrijfsels van journalisten. Die beïnvloeden wellicht de publieke opinie, maar zullen echt geen rol spelen aan de onderhandelingstafel.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:04 schreef Angstgegner het volgende:
Jij snapt de essentie van mijn betoog niet. De Twente-supporters prikken er steeds vaker doorheen dat er, als het om transfergeruchten gaat, allerlei nitwits dingen kunnen schrijven die de topclubs uitstekend van pas komen, maar die in werkelijkheid totaal niet op waarheid berusten.
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is al jaren zo dat de media ook "meewerkt" bij transfers, maar het AD een Ajaxkrant noemen beledig je een hoop medewerkers van die krant mee.
Jij bent verder de eerste Twente supporter die ik daadwerkelijk zie zeggen dat die 2 miljoen van Elia bespottelijk is. Misschien is die 2 miljoen niet waar, maar wel het verhaal dat Elia behoorlijk wat meer gaat verdienen als Joop een transfer weigert. (waar Joop alle recht toe heeft, let wel)
Er waren problemen ja, maar er werd destijds niet gespucleerd over eventuele contractuele afspraken zoals nu bij FC Twente.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:29 schreef Angstgegner het volgende:
Ja Blawh, allemaal leuk en aardig, maar Heerenveen was vorig seizoen volop in het nieuws met betrekking tot de transfer van Alves en onlangs was er ook weer gezeik rond de transfer van Pranjic. Dus dat valt nog wel mee. En ik kan me herinneren dat FC Groningen ook forse problemen had met een bepaalde club toen Suarez en Bruno Silva vertrokken.
Dat Ajax in het verleden niet netjes heeft gehandeld ben ik zeker met je eens, het bod op Suarez was bijvoorbeeld lachwekkend. Sinds van Geel daar verdwenen is lijken transfers daar toch wel wat soepeler en normaler tot stand te komen. Je kunt twisten over de termijnen waarin Ajax wilde betalen, maar het genoemde openingsbod was natuurlijk geen belachelijk bedrag.quote:Naar welke club gingen ze ook alweer? Juist. We kunnen de zaak dus ook omdraaien. Misschien wil Ajax wel te vaak het onderste uit de kan en werkt Twente, daar in tegenstelling tot in het verleden gewoon niet meer aan mee. En dat komt omdat er nu wel mensen met kennis van zaken aan de onderhandelingstafel zitten.
Over het eerste deel valt te discusseren (dat het niet verwonderlijk is dat Twente meer van zich afbijt om die reden), dat topclubs er rekening mee moeten gaan houden dat toppers van de provincieclubs onhaalbaar gaan worden in de nabije toekomst ben ik met je eens.quote:En voordat ik het vergeet: bij Twente lopen momenteel meer kwaliteitsspelers rond dan bij Heerenveen en FC Groningen, dus zo verwonderlijk is het niet dat Twente meer van af zich bijt dan deze twee clubs. De topclubs zullen er toch echt aan moeten wennen. Jantje Reker is ook al een paar keer door schade en schande wijs geworden.![]()
Je noemt het een lachwekkend verhaal van die 2 miljoen. Dat kan ook wel in de lijn van "bespottelijk"quote:Op maandag 29 juni 2009 11:33 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Dat bedrag van die 2 miljoen klopt ongeveer wel. Waar zeg ik dat dit bespottelijk is? Het ging mij erom dat VI zomaar klakkeloos kan melden dat Twente Elia een bedrag van 2 miljoen moet betalen als men een transfer van 8 miljoen weigert. Want dat klopt namelijk voor geen meter. Elia gaat inderdaad dit bedrag of iets minder verdienen als Joop een interessante transfer dwarsboomt.
-normaal doen-quote:
Lekker inhoudelijk ingegaan zegquote:
Is twente nu fan van liverpool of millwall?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zoals weleens op een megadoek van Vak-P te lezen viel: Nobody likes us, we don't care.Dat is toch al jaren zo?
FCT is het Liverpool van het oosten tochquote:Op maandag 29 juni 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is twente nu fan van liverpool of millwall?
maar 'nobody likes us, we don't care' is weer van millwallquote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
FCT is het Liverpool van het oosten toch
liverpoolquote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
FCT is het Liverpool van het oosten toch
Wat doet hij precies niet normaal dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:42 schreef denthemen het volgende:
De voorzitter heeft groot gelijk om een groot bedrag te vragen, maar hij zou wel eens normaal kunnen doen in bijvoorbeeld de media
Je bent wel erg hardleers, ik heb het toch echt heel duidelijk uitgelegd. Wat ik belachelijk vond was de strekking in het VI-verhaal dat Elia 2 miljoen gaat verdienen als Twente een bod van 8 miljoen weigert. Je interpreteert mijn woorden telkens verkeerd. Hij gaat, voorzover ik weet, namelijk pas twee miljoen verdienen als Twente een hoger bod van 10 of 12 miljoen weigert. Acht miljoen is natuurlijk een fooi en helemaal als dat door Ajax in vier termijnen zou worden betaald.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je noemt het een lachwekkend verhaal van die 2 miljoen. Dat kan ook wel in de lijn van "bespottelijk"
Nu zeg je dat Elia wel om en nabij 2 miljoen gaat verdienen als FC Twente een interessante transfer dwarsboomt.. Dat is toch hetzelfde als hem niet laten vertrekken naar HSV of Ajax?
Of geldt het alleen als Joop het een interessante transfer vond?
Schijnbaar weet jij meer, dus vertel hoe het dan precies of iets duidelijker hoe het zit met die "2 miljoen euro loon clausule"?
Jij moet dan gewoon duidelijker uitleggen Angstgegner in plaats van de bal steeds bij een ander neerleggen, want nu pas kom je met de 10 miljoen/12 miljoen regel aanzetten. Dat noem ik niet duidelijk zijn. En 8 miljoen is geen fooi, ook niet voor Twente. Ik zeg niet dat je het bod moet accepteren, maar 8 miljoen een fooi noemen is ook pure volksmennerij.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:54 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je bent wel erg hardleers, ik heb het toch echt heel duidelijk uitgelegd. Wat ik belachelijk vond was de strekking in het VI-verhaal dat Elia 2 miljoen gaat verdienen als Twente een bod van 8 miljoen weigert. Je interpreteert mijn woorden telkens verkeerd. Hij gaat, voorzover ik weet, namelijk pas twee miljoen verdienen als Twente een hoger bod van 10 of 12 miljoen weigert. Acht miljoen is natuurlijk een fooi en helemaal als dat door Ajax in vier termijnen zou worden betaald.
Ajax is komend seizoen én sportief (CL én denk dat er niet zo'n aanzienlijk verschil is in de competitie) én financieel (hij gaat wellicht meer verdienen dan dat ie bij Ajax zou krijgen) Als dit waar zou zijn, snap ik heel goed waarom Munsterman dat een intelligent contract heeft genoemd, hij heeft hier Elia én dus Ajax buitenspel mee gezet voor een mogelijke arbitragezaak, Twente houdt hier mee alle macht in handen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:54 schreef twi het volgende:
Feiten:
- Elia wil deze zomer hogerop, terwijl zijn contract in 2010 afloopt
- Elia verlengt ondanks deze wil zijn contract tot 2013
- In het contract staan zijn er voor beide partijen voorwaarden en garanties opgenomen.
- Ajax en HSV zijn zowel sportief als financieel beiden een stap vooruit ten opzichte van FC Twente. Dit is actueel gezien te beargumenteren, maar structureel zeker niet.
Speculatie:
Elia heeft zijn contract verlengd met bepaalde afspraken. De onderhandelingspositie voor FC Twente was namelijk niet sterk, gezien het nog slechts 1,5 jarige contract van Elia. Een speler met een 1-jarig contract levert namelijk niet heel veel op, zo weet Twente maar al te goed. Het nam Elia in 2007 namelijk over van ADO voor een klein bedrag, omdat zijn contract het jaar erop af zou open.
De marktwaarde van Elia ligt volgens een niet zo betrouwbare website op zo'n 6 miljoen euro, wat ondanks dat 'onbetrouwbaarheid' niet als een gek basisbedrag klinkt. Wanneer er clubs interesse tonen en het gaat om een regulier contract zonder enige overeenkomsten, zou dit bedrag mijns inziens toch wel verhoogd kunnen worden naar zo'n 9 a 10 miljoen euro.
Echter, Elia zal natuurlijk nooit zijn contract verlengen met een afkoopsom van 10, laat staan 12 miljoen wanneer daar niet iets heel goeds tegenover staat. Een salaris van 2 miljoen in het daarop volgende jaar zegt mij niet zoveel. Elke willekeurige club die 10 tot 12 miljoen op tafel kan leggen voor Elia, kan hem ook wel een salaris geven wat gelijkwaardig is aan die 2 miljoen.
Kortom, elke redelijk logische speculatie kan ervan uitgaan dat Twente en Munsterman hebben beloofd zich soepel op te stellen bij een transfer wanneer er een bod van ommenabij de 8 a 10 miljoen euro komt.
Ik kan mij echter niet voorstellen dat Elia zo in detail over transfersommen en diens betaling is getreden, dat Twente akkoord zou moeten gaan bij een betaling in 4 termijnen. Wat dat betreft vind ik dat Twente in zijn recht staat om een bod - wat weliswaar aan de 'minimum-transfersom' voldoet - wat in dusdanig ongunstige termijnen wordt betaald te weigeren.
Jammer alleen dat Munsterman dit niet gewoon zegt, en in plaats daarvan zo goed als dagelijks weer wat anders zegt in de media.
Dat is waar, maar Ajax helemaal niet. Er is niet eens sprake van gelijkwaardige teams op dit vlak, laat staan dat Ajax een verbetering zou zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef sjimz het volgende:
twente heeft alleen weinig kans op CL voetbal.
Daarom zeg ik ook actueel. Twente doet het een paar jaar lekker, met vorig seizoen een uitschieter. Maar het kan dit seizoen net zo goed gewoon weer 5e or 6e eindigen. Ajax gaat zoals elk seizoen voor de titel. De druk ligt er daarom hoger, want ze spelen elk weekeinde in de schijnwerpers en er ligt ongeveer twintig keer zoveel aandacht voor alles wat zich rondom de club afspeelt. Kortom, je staat op een hoger podium, ondanks dat je geen kans hebt op het spelen van Champions League.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:02 schreef Bevin het volgende:
Ajax is komend seizoen én sportief (CL én denk dat er niet zo'n aanzienlijk verschil is in de competitie)
Dit ligt dus enkel en alleen aan de constructie, een 'foefje' van Munsterman welke het salarishuis van Twente compleet scheef trekt. Bij Ajax ligt het gemiddelde salaris rond de miljoen, met uitschieters richting 2,5 miljoen. Het zou mij verbazen wanneer Ajax Elia een salaris biedt wat minder is dan 1,5 miljoen euro per seizoen.quote:én financieel (hij gaat wellicht meer verdienen dan dat ie bij Ajax zou krijgen)
Het enige waar Munsterman dus niet rekening mee houdt is het feit dat hij een van zijn spelers in het ootje neemt. Ik wil niet zeggen dat hij Elia ermee naait, maar het is natuurllijk een verre van ideale situatie om jouw spelers te motiveren om voor jouw club te presteren. Het zal daarnaast veel spelers van de huidige selectie ontevreden stemmen wanneer Elia twee, drie tot misschien wel vier keer zoveel verdient als zijn medespelers. Bovendien zullen zij en eventuele nieuwe spelers die bekend zijn met deze contractperikelen wel drie keer na doen denken voordat ze een nieuwe handtekening zetten.quote:Als dit waar zou zijn, snap ik heel goed waarom Munsterman dat een intelligent contract heeft genoemd, hij heeft hier Elia én dus Ajax buitenspel mee gezet voor een mogelijke arbitragezaak, Twente houdt hier mee alle macht in handen.
quote:Marko Arnautovic op weg naar Internazionale
Internazionale heeft met FC Twente overeenstemming bereikt over een transfersom van naar verluidt tien miljoen euro voor Marko Arnautovic. Er wordt alleen nog gesteggeld over de betalingsvoorwaarden. Twente wil de totaalsom voor de twintigjarige aanvaller in één keer ontvangen, Inter wenst het laatste deel van de som pas over te maken als Arnautovic weer fit is.
De Oostenrijks international herstelt al een maand van een gebroken middenvoetsbeentje, een blessure die hem naar verwachting twee tot vier maanden uit de roulatie houdt. Vrijdag onderging hij in Milaan een medisch onderzoek. Daaruit kwamen geen negatieve bijkomstigheden naar boven, waarna Inter besloot de onderhandelingen met FC Twente voort te zetten. De Italianen willen hem direct kopen; eerst huren is nooit een optie geweest. “Daarover wil geen van de partijen praten,” zegt Arnautovic’ zaakwaarnemer Rob Groener tegen Sportweek.
Deze week zitten Inter en Twente waarschijnlijk weer om de tafel. De kans is groot dat het binnen twee weken tot een definitief akkoord komt. “Het hele theater moet nu maar eens sluiten,” zegt Groener. “Van mij had alles twee weken geleden al rond mogen zijn. Dat is voor iedereen het beste. Twente en Inter zullen beide wat water bij de wijn moeten doen.”
Arnautovic is er in hoofdlijnen zelf al uit met Inter. De verhalen dat zijn transfer op 1 juli rond moet zijn om zijn persoonlijke akkoord geldig te houden, kloppen niet. Arnautovic kan ook ná die datum een contract voor vijf jaar in Milaan ondertekenen. “Als Twente er met Inter uit komt, komen wij er ook wel uit,” zegt Groener.
Ook Chelsea zit nog op het vinkentouw voor Arnautovic. De Londense club wil de aanvaller in de winterstop van FC Twente overnemen, naar verluidt eveneens voor tien miljoen euro. Mede op initiatief van de club uit Enschede lopen die gesprekken nog. “Maar Marko wíl niet naar Chelsea,” zegt Groener. “Hij wil naar Inter.”
quote:“Het hele theater moet nu maar eens sluiten,” zegt Groener. “Van mij had alles twee weken geleden al rond mogen zijn. Dat is voor iedereen het beste. Twente en Inter zullen beide wat water bij de wijn moeten doen.”
Toch blij om te lezen dat in 999 van de 1000 gevallen alleen de clubs water bij de wijn moeten doen, terwijl de speler lekker achterover zit en zegt wat hij wel en niet wil.quote:“Maar Marko wíl niet naar Chelsea,” zegt Groener. “Hij wil naar Inter.”
't Lijkt mij niet dat men het toneelstukje voor HSV opvoert. Daar zal Ajax natuurlijk niet aan meewerken. Ik denk eerder dat het is om te kijken of die 8,5 miljoen die Ajax biedt misschien in een iets mindere termijn met een grotere hoofdsom geregeld kan worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:01 schreef RobbieT het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Twente Met Ajax in gesprek is gegaan om HSV nog even onder druk te zetten, zodat die komen met een hoger bod, omdat HSV Ajax nu als een concurrent gaat zien?
* ReMcOrE is het met Mark eens...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef Mark-Hgl het volgende:
Een uitspraak van Elia dat hij na 4 juli gewoon weer traint, terwijl een ander blad met uitspraken van hem komt dat hij niet meer bij Twente verschijnt vind ik toch aardig van elkaar verschillen... is vrij opmerkelijk te noemen.
QFTquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik wacht geduldig het nieuws af... voorlopig lijkt niks meer op waarheid te berusten![]()
![]()
Zo werkt het niet in de grote mannen voetbalwereld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik vind het ook normaal dat je in 1x aftikt. Spelers op afbetaling verpatsen zou ik niet doen.
Voorbeeld van problemen is Alves transfer. Heerenveen moet nog 7 miljoen krijgen van een club in noodweer. Nou zal Ajax dat laatste niet overkomen maar ik vind dat alles wat je wilt kopen je alleen moet kopen als je het geld ervoor hebt liggen....
Goh denk je alles gehad te hebben komt hij ook nog eens wat postenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in de grote mannen voetbalwereld.
En dit ook:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef Prosac het volgende:
'Als Ajax me écht wil hebben, dan zal de club de transfersom in één keer moeten betalen aan FC Twente.'
Elia in de Tubantia van vandaag.
quote:Maar voor de houding van FC Twente heeft Elia weinig begrip. 'Als ik zou bijtekenen, zou Twente me in de zomer verkopen, zo is me verteld. Dat was ook de reden dat ik een nieuw contract heb getekend. Maar die beloftes komen ze nu niet na. Ze willen het onderste uit de kan en doen overal moeilijk over. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, had ik nooit bijgetekend'.
Ja kan slecht tegen onzinquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef poehej het volgende:
[..]
Goh denk je alles gehad te hebben komt hij ook nog eens wat posten![]()
Hoi Christiaan
Dat men verwacht bij dit soort bedragen dat dit in 1 keer "zo even betaald wordt".quote:
Achzo. Nouja ik vind het wel normaal dat het in 1 keer betaald wordt ja. 8 mil over 4 termijnen kan Twente niks mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat men verwacht bij dit soort bedragen dat dit in 1 keer "zo even betaald wordt".
8 9 10 miljoen is voor Nederlandse begrippen nog steeds een über bedrag, dat Ajax zo dom is geweest om 16,5 miljoen af te tikken bij Heerenveen doet daar niks voor onder. Dat gebeurd ook niet snel een tweede keer.
Ajax moet Elia niet eens meer kopen, laat Twente maar mooi met een speler zitten die flink kan cashen door niet te vertrekken maar wel ongelukkig is. En spelers gaan dit soort praktijken van Munsterman niet vergeten, stiekem tekent Twente hun eigen doodvonnis op deze manier.
nee daar spreekt men pas van transfers als we starten vanaf 20miljoen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in de grote mannen voetbalwereld.
Maar zo werkt het in de internationale voetballerij meestal wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef poehej het volgende:
[..]
Achzo. Nouja ik vind het wel normaal dat het in 1 keer betaald wordt ja. 8 mil over 4 termijnen kan Twente niks mee.
Wanneer gaan we weer eens naar Molly's
Onzin, niet in Nederland. Maargoed deze kansloze discussie ga ik niet eens aan, blijkbaar beseffen heel veel mensen nog niet wat realistisch is in NEDERLAND qua transfers(waarde)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
nee daar spreekt men pas van transfers als we starten vanaf 20miljoen.
Zoals de deal tussen Huntelaar en Real Madrid bijv.
Maar 8 miljoen moet je gewoon aftikken.
Kijk iedereen wílt het, maar het is gewoon niet realistisch dat is het hem. Dat 4 termijnen veel is ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef poehej het volgende:
[..]
Achzo. Nouja ik vind het wel normaal dat het in 1 keer betaald wordt ja. 8 mil over 4 termijnen kan Twente niks mee.
Wanneer gaan we weer eens naar Molly's
Vanavond moet ik werken, morgen heb ik hele dag feest, donderdag moet ik werken, vrijdag ga ik naar de efteling met irene en zaterdag heb ik als het goed is niks te doen. Zaterdag?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Onzin, niet in Nederland. Maargoed deze kansloze discussie ga ik niet eens aan, blijkbaar beseffen heel veel mensen nog niet wat realistisch is in NEDERLAND qua transfers(waarde)
[..]
Kijk iedereen wílt het, maar het is gewoon niet realistisch dat is het hem. Dat 4 termijnen veel is ben ik het wel met je eens.
Euh, wanneer heb je tijd?
Ach die hebben net Vermaelen verkocht voor 15 miljoen aan Arsenal, dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Onzin, niet in Nederland. Maargoed deze kansloze discussie ga ik niet eens aan, blijkbaar beseffen heel veel mensen nog niet wat realistisch is in NEDERLAND qua transfers(waarde)
[..]
Kijk iedereen wílt het, maar het is gewoon niet realistisch dat is het hem. Dat 4 termijnen veel is ben ik het wel met je eens.
Euh, wanneer heb je tijd?
Amen, dat is nu mijn punt...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Dos37 het volgende:
bovendien moet Twente ook nog geld afstaan aan de gemeente Enschede. Dus als je vier jaar lang alleen 1 miljoen krijgt schiet het niet op.
Denk ik niet. Spelers zullen nog met alle liefde voor Twente tekenen, misschien met wat extra zekerheden in het contract, maar Twente gaat hier echt niet kapot van.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En spelers gaan dit soort praktijken van Munsterman niet vergeten, stiekem tekent Twente hun eigen doodvonnis op deze manier.
Hierdoor gaan ze zeker wel grote talenten mislopen, laten we wel zijn zou jij bji twente tekenen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk ik niet. Spelers zullen nog met alle liefde voor Twente tekenen, misschien met wat extra zekerheden in het contract, maar Twente gaat hier echt niet kapot van.
Nicky Kuiper heeft net een contract voor 5 jaar getekentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:52 schreef biertank het volgende:
[..]
Hierdoor gaan ze zeker wel grote talenten mislopen, laten we wel zijn zou jij bji twente tekenen?
geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, en nee ik ben geen talent dus aan mij mis je niks
uitzondering bevestigen de regelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef Sieps het volgende:
[..]
Nicky Kuiper heeft net een contract voor 5 jaar getekent
Amenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef Merson het volgende:
Gelukkig komen talenten op toptrainers af. En toptrainers komen af op vasthoudende voorzitters die hun talenten niet graag laten gaan. Waardoor die toptrainers een topteam neer kunnen zetten. En dat topteam kampioen kan worden. Wat de talenten weer top vinden.
Eénmaal zullen wij de Kampioen zijn!
Over zijn geheel gezien heeft deze hele soap en de afgelopen transfers Twente echt geen goed gedaan hoor; met Ten Hag, met Kuiper, met Cisse; etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk ik niet. Spelers zullen nog met alle liefde voor Twente tekenen, misschien met wat extra zekerheden in het contract, maar Twente gaat hier echt niet kapot van.
Pardon?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over zijn geheel gezien heeft deze hele soap en de afgelopen transfers Twente echt geen goed gedaan hoor; met Ten Hag, met Kuiper, met Cisse; etc.
Och.. spelers komen ook nog altijd met alle liefde naar een Ajax of Feyenoord terwijl het daar ook al jaren niet echt geweldig gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over zijn geheel gezien heeft deze hele soap en de afgelopen transfers Twente echt geen goed gedaan hoor; met Ten Hag, met Kuiper, met Cisse; etc.
Ik denk dat de handelswijze van Munsterman tov Ten Hag en PSV niet de meeste nette is geweest, los van de stap van Ten Hag. Mocht Twente in de komende tijd een keer wat nodig hebben van PSV, steun in iets of hulp met iets of wat dan ook, dan zullen Reker en co daar niet heel erg toereikend in zijn, als wanneer Ten Hag gewoon weg was gegaan.quote:
dan hebben ze er knappe prijs voor betaald.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef 9christensen het volgende:
Arnautovic naar Inter voor 9 miljoen volgens Gazzetta della Sport.
Ben benieuwd of het in termijnen is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
dan hebben ze er knappe prijs voor betaald.
Precies goed...
Alleen wel pas volgend jaar (eventueel) binnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef DirkZz het volgende:
9mil en een clausule van wat %en, Arnautovic blij. Enschede blij.
Volwassenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:12 schreef DirkZz het volgende:
Trouwens, met fret rutten is het ook over:
http://www.vakp.nl/actueel/verbannen-uit-het-twente-land.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |