Wellenberg: "Ik zit goed bij FC Twente"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Straks wilt er door Munsterman niemand meer naar Twente
Dat ik nog op deze onzin in ga...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
hij zegt toch ook dat er niemand meer naar twente wil. deze spelers zitten er al.
quote:Cissé: Ik wil naar FC Twente
ABIDJAN - Sekou Cissé heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar FC Twente. "Ik wil naar FC Twente om Champions League te spelen en me verder te ontwikkelen als speler”, laat de Roda JC-aanvaller telefonisch weten vanuit Ivoorkust, waar hij zich voorbereidt op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Burkina Faso
hoe kom je daar zo bij?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Uefa Cup avontuur vorig seizoen heeft de club 365.000 euro opgeleverd.
Kunnen we Elia weer twee maanden van betalen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Uefa Cup avontuur vorig seizoen heeft de club 365.000 euro opgeleverd.
Het Financiën topic: Begrotingen, uitbetalingen, marktwaardesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe kom je daar zo bij?en heb je iets van een specificatie ofzo?
niet slechtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het Financiën topic: Begrotingen, uitbetalingen, marktwaardes
Zal toch mooi zijn als Twente die voorronde van de CL doorkomt, wat een verschil zeg met de UEFA Cup..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het Financiën topic: Begrotingen, uitbetalingen, marktwaardes
quote:Ten Hag per direct naar PSV
Dinsdag 23-6-2009 - Fawkes FC Twente heeft vandaag alsnog Erik ten Hag toestemming gegeven om per direct bij PSV aan de slag te gaan, zo meldt TC Tubantia.
Op de eerste training van PSV ontbrak Ten Hag nog omdat hij tot 1 juli formeel bij Twente onder contract staat. Ook betwistte Twente dat bij een overgang naar PSV sprake zou zijn van positieverbetering. Nu kan hij dus alsnog aan de slag als assistent van voormalig Twente-trainer Fred Rutten.
Waar precies dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:58 schreef Blawh het volgende:
Die reacties op fctwente.net zijn wel heel erg triest.
Ach ja, fctwente.net, hafc.nl... Net zoals in de stadions komen op dit soort pagina's ook mensen van een bedenkelijk niveau..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:58 schreef Blawh het volgende:
Die reacties op fctwente.net zijn wel heel erg triest.
http://www.fctwente.net/forum/showthread.php?t=7412&page=58&pp=30quote:
Cisse wil CL spelen. Nou dat gaat met Twente of welke andere nummer 2 in de toekomst echt niet zo makkelijk lukkenquote:
Zo'n gozer die zegt dat Rutten misschien wel alzheimer heeft. Nou, volgens mij hebben ze daar zelf alzheimer. Zo snel vergeten wat beide heren - Rutten en Ten Hag - voor de club gedaan hebben...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.fctwente.net/forum/showthread.php?t=7412&page=58&pp=30
En de daaropvolgende pagina's.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
Dat gebeurt toch overal. Van een verrader wordt alles vergeten.
Rutten heeft de basis gelegd als trainer voor de opmars va FC Twente.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |