Wellenberg: "Ik zit goed bij FC Twente"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Straks wilt er door Munsterman niemand meer naar Twente
Dat ik nog op deze onzin in ga...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
hij zegt toch ook dat er niemand meer naar twente wil. deze spelers zitten er al.
quote:Cissé: Ik wil naar FC Twente
ABIDJAN - Sekou Cissé heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar FC Twente. "Ik wil naar FC Twente om Champions League te spelen en me verder te ontwikkelen als speler”, laat de Roda JC-aanvaller telefonisch weten vanuit Ivoorkust, waar hij zich voorbereidt op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Burkina Faso
hoe kom je daar zo bij?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Uefa Cup avontuur vorig seizoen heeft de club 365.000 euro opgeleverd.
Kunnen we Elia weer twee maanden van betalen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Uefa Cup avontuur vorig seizoen heeft de club 365.000 euro opgeleverd.
Het Financiën topic: Begrotingen, uitbetalingen, marktwaardesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe kom je daar zo bij?en heb je iets van een specificatie ofzo?
niet slechtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het Financiën topic: Begrotingen, uitbetalingen, marktwaardes
Zal toch mooi zijn als Twente die voorronde van de CL doorkomt, wat een verschil zeg met de UEFA Cup..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het Financiën topic: Begrotingen, uitbetalingen, marktwaardes
quote:Ten Hag per direct naar PSV
Dinsdag 23-6-2009 - Fawkes FC Twente heeft vandaag alsnog Erik ten Hag toestemming gegeven om per direct bij PSV aan de slag te gaan, zo meldt TC Tubantia.
Op de eerste training van PSV ontbrak Ten Hag nog omdat hij tot 1 juli formeel bij Twente onder contract staat. Ook betwistte Twente dat bij een overgang naar PSV sprake zou zijn van positieverbetering. Nu kan hij dus alsnog aan de slag als assistent van voormalig Twente-trainer Fred Rutten.
Waar precies dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:58 schreef Blawh het volgende:
Die reacties op fctwente.net zijn wel heel erg triest.
Ach ja, fctwente.net, hafc.nl... Net zoals in de stadions komen op dit soort pagina's ook mensen van een bedenkelijk niveau..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:58 schreef Blawh het volgende:
Die reacties op fctwente.net zijn wel heel erg triest.
http://www.fctwente.net/forum/showthread.php?t=7412&page=58&pp=30quote:
Cisse wil CL spelen. Nou dat gaat met Twente of welke andere nummer 2 in de toekomst echt niet zo makkelijk lukkenquote:
Zo'n gozer die zegt dat Rutten misschien wel alzheimer heeft. Nou, volgens mij hebben ze daar zelf alzheimer. Zo snel vergeten wat beide heren - Rutten en Ten Hag - voor de club gedaan hebben...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.fctwente.net/forum/showthread.php?t=7412&page=58&pp=30
En de daaropvolgende pagina's.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
Dat gebeurt toch overal. Van een verrader wordt alles vergeten.
Rutten heeft de basis gelegd als trainer voor de opmars va FC Twente.quote:
Al die spelers?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:22 schreef Robinhoo het volgende:
Hmm verrader is misschien niet het goeie woord. Maar al die spelers die hij probeert weg te halen bij Twente.
En die hij met mooie praatjes opbelt om te vragen voor PSV
Elia, Braafheid en Arnautovic heeft hij intresse ingetoond.quote:
Braafheid zou gek zijn als hij daar niet achteraan zat vanwege die clausule.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Elia, Braafheid en Arnautovic heeft hij intresse ingetoond.
Dat weegt toch niet op tegen wat hij voor de club heeft betekend? Kijk eens hoeveel beter o.a. Engelaar, Elia, Douglas (alle 3 gehaald in zijn tijdperk) en El Ahmadi (die al min of meer afgeschreven was) onder hem zijn gaan spelen. Veel spelers willen nu wel naar Twente omdat het een stabiele club is in de bovenste regionen van de competitie, het is nog maar de vraag of dat zonder Rutten ook gelukt was.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Elia, Braafheid en Arnautovic heeft hij intresse ingetoond.
Ben ik ook blij mee wat hij gedaan heeft voor de club. Maar wat hij op DIT moment doet is de liefde voor Twente vergeten, dus vergeet ik op dit moment de liefde voor hem.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat weegt toch niet op tegen wat hij voor de club heeft betekend? Kijk eens hoeveel beter o.a. Engelaar, Elia, Douglas (alle 3 gehaald in zijn tijdperk) en El Ahmadi (die al min of meer afgeschreven was) onder hem zijn gaan spelen. Veel spelers willen nu wel naar Twente omdat het een stabiele club is in de bovenste regionen van de competitie, het is nog maar de vraag of dat zonder Rutten ook gelukt was.
En Ten Hag, tjah.. niet iedereen heeft zoveel clubliefde als die assistent in Almelo.
Ik vind dat aardig goed verwoord. Ben wel aardig terleurgesteld in hem. Dacht dat ie een Twente-hart had. Of hij gaat met een reden om ergens anders zich door te ontwikkelen en dan terugkomen om hoofdtrainer hier te worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben ik ook blij mee wat hij gedaan heeft voor de club. Maar wat hij op DIT moment doet is de liefde voor Twente vergeten, dus vergeet ik op dit moment de liefde voor hem.
Teleurgesteld is een beter begrip dan de mensen die vinden dat hij dood moet of wat dan ook (zoals je op dat forum leest)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat aardig goed verwoord. Ben wel aardig terleurgesteld in hem. Dacht dat ie een Twente-hart had. Of hij gaat met een reden om ergens anders zich door te ontwikkelen en dan terugkomen om hoofdtrainer hier te worden.
Ach ja, we reageren allemaal wel eens emotioneel, ofnie sjimz?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Teleurgesteld is een beter begrip dan de mensen die vinden dat hij dood moet of wat dan ook (zoals je op dat forum leest)
Vast wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, we reageren allemaal wel eens emotioneel, ofnie sjimz?
IJskoud issie, ijskoud...quote:
de tijd zal het leren...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat aardig goed verwoord. Ben wel aardig terleurgesteld in hem. Dacht dat ie een Twente-hart had. Of hij gaat met een reden om ergens anders zich door te ontwikkelen en dan terugkomen om hoofdtrainer hier te worden.
en net toen we dachten dat dit hoofdstuk voorbij was, neemt het door FCT (lees: Munsterman) een verrassende wendingquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:30 schreef sjimz het volgende:
Twente spant een arbitragezaak aan tegen PSV en Ten Hag volgens de telegraaf.
Wtfquote:Liverpool's Nikolay Mihailov has run-in with mafia godfather over ex-girlfriend jibe
Liverpool reserve team goalkeeper Nikolay Mihailov is reportedly under armed guard in his native Bulgaria following a row with a notorious mafia godfather over a glamorous model.
Mihailov, who ended last season on loan at Steve McClaren's FC Twente, is being shadowed round the clock by at least three minders after an acid attack on his £170,000 Ferrari sports car.
Reports in Bulgaria claim that a violent row began when local mob godfather Georgi 'The Head' Stoilov began dating Mihailov's former girlfriend, model Nikoleta Lozanova, who was crowned Bulgaria's 'Playmate of the Year' in 2006.
Mihailov allegedly joked to local media that if his new girlfriend was a Ferrari, Nikoleta must be a broken down Trabant from the old East Germany.
The next day, Mihailov woke to find that his Ferrari had suffered £17,000 worth of damage following an acid attack that had destroyed the car's paintwork.
Authorities suspect involvement from the Stoilov family, one of Bulgaria's most powerful Mafia clans.
Family boss Stoil Stoilov was assassinated together with three of his bodyguards in Bulgaria's capital Sofia in January 2004 when a huge bomb took out the lift they were in.
Mihailov is now reportedly in hiding while club bosses decide whether he should remain in Bulgaria or return to Anfield.
The 20-year-old, who is the son of former Reading and Bulgaria goalkeeper Borislav Mihailov, has yet to make a senior appearance for Liverpool following his arrival from Levski Sofia two years ago.
He appeared to have little future at Anfield following manager Rafael Benitez's decision to loan him to FC Twente, but with Charles Itandje set to leave the club and doubts over the future of Benfica target Diego Cavalieri, Mihailov could find himself as second choice behind Pepe Reina at the start of the new season.
[url=http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/liverpool/5612171/Liverpools-Nikolay-Mihailov-has-run-in-with-mafia-godfather-over-ex-girlfriend-jibe.html[/url]
Volgens de Corriere delo Sport zou ze ook tegen haar nieuwe vriend verteld hebben dat Mihailov haar een aantal malen niet zou hebben kunnen inhouden terwijl ze geen trek had, onzedelijk betast tegen haar zin in, zeg maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |