* ReMcOrE is het met Mark eens...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef Mark-Hgl het volgende:
Een uitspraak van Elia dat hij na 4 juli gewoon weer traint, terwijl een ander blad met uitspraken van hem komt dat hij niet meer bij Twente verschijnt vind ik toch aardig van elkaar verschillen... is vrij opmerkelijk te noemen.
QFTquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:19 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik wacht geduldig het nieuws af... voorlopig lijkt niks meer op waarheid te berusten![]()
![]()
Zo werkt het niet in de grote mannen voetbalwereld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik vind het ook normaal dat je in 1x aftikt. Spelers op afbetaling verpatsen zou ik niet doen.
Voorbeeld van problemen is Alves transfer. Heerenveen moet nog 7 miljoen krijgen van een club in noodweer. Nou zal Ajax dat laatste niet overkomen maar ik vind dat alles wat je wilt kopen je alleen moet kopen als je het geld ervoor hebt liggen....
Goh denk je alles gehad te hebben komt hij ook nog eens wat postenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in de grote mannen voetbalwereld.
En dit ook:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef Prosac het volgende:
'Als Ajax me écht wil hebben, dan zal de club de transfersom in één keer moeten betalen aan FC Twente.'
Elia in de Tubantia van vandaag.
quote:Maar voor de houding van FC Twente heeft Elia weinig begrip. 'Als ik zou bijtekenen, zou Twente me in de zomer verkopen, zo is me verteld. Dat was ook de reden dat ik een nieuw contract heb getekend. Maar die beloftes komen ze nu niet na. Ze willen het onderste uit de kan en doen overal moeilijk over. Als ik dit allemaal van te voren had geweten, had ik nooit bijgetekend'.
Ja kan slecht tegen onzinquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef poehej het volgende:
[..]
Goh denk je alles gehad te hebben komt hij ook nog eens wat posten![]()
Hoi Christiaan
Dat men verwacht bij dit soort bedragen dat dit in 1 keer "zo even betaald wordt".quote:
Achzo. Nouja ik vind het wel normaal dat het in 1 keer betaald wordt ja. 8 mil over 4 termijnen kan Twente niks mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat men verwacht bij dit soort bedragen dat dit in 1 keer "zo even betaald wordt".
8 9 10 miljoen is voor Nederlandse begrippen nog steeds een über bedrag, dat Ajax zo dom is geweest om 16,5 miljoen af te tikken bij Heerenveen doet daar niks voor onder. Dat gebeurd ook niet snel een tweede keer.
Ajax moet Elia niet eens meer kopen, laat Twente maar mooi met een speler zitten die flink kan cashen door niet te vertrekken maar wel ongelukkig is. En spelers gaan dit soort praktijken van Munsterman niet vergeten, stiekem tekent Twente hun eigen doodvonnis op deze manier.
nee daar spreekt men pas van transfers als we starten vanaf 20miljoen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in de grote mannen voetbalwereld.
Maar zo werkt het in de internationale voetballerij meestal wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef poehej het volgende:
[..]
Achzo. Nouja ik vind het wel normaal dat het in 1 keer betaald wordt ja. 8 mil over 4 termijnen kan Twente niks mee.
Wanneer gaan we weer eens naar Molly's
Onzin, niet in Nederland. Maargoed deze kansloze discussie ga ik niet eens aan, blijkbaar beseffen heel veel mensen nog niet wat realistisch is in NEDERLAND qua transfers(waarde)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
nee daar spreekt men pas van transfers als we starten vanaf 20miljoen.
Zoals de deal tussen Huntelaar en Real Madrid bijv.
Maar 8 miljoen moet je gewoon aftikken.
Kijk iedereen wílt het, maar het is gewoon niet realistisch dat is het hem. Dat 4 termijnen veel is ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef poehej het volgende:
[..]
Achzo. Nouja ik vind het wel normaal dat het in 1 keer betaald wordt ja. 8 mil over 4 termijnen kan Twente niks mee.
Wanneer gaan we weer eens naar Molly's
Vanavond moet ik werken, morgen heb ik hele dag feest, donderdag moet ik werken, vrijdag ga ik naar de efteling met irene en zaterdag heb ik als het goed is niks te doen. Zaterdag?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Onzin, niet in Nederland. Maargoed deze kansloze discussie ga ik niet eens aan, blijkbaar beseffen heel veel mensen nog niet wat realistisch is in NEDERLAND qua transfers(waarde)
[..]
Kijk iedereen wílt het, maar het is gewoon niet realistisch dat is het hem. Dat 4 termijnen veel is ben ik het wel met je eens.
Euh, wanneer heb je tijd?
Ach die hebben net Vermaelen verkocht voor 15 miljoen aan Arsenal, dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Onzin, niet in Nederland. Maargoed deze kansloze discussie ga ik niet eens aan, blijkbaar beseffen heel veel mensen nog niet wat realistisch is in NEDERLAND qua transfers(waarde)
[..]
Kijk iedereen wílt het, maar het is gewoon niet realistisch dat is het hem. Dat 4 termijnen veel is ben ik het wel met je eens.
Euh, wanneer heb je tijd?
Amen, dat is nu mijn punt...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Dos37 het volgende:
bovendien moet Twente ook nog geld afstaan aan de gemeente Enschede. Dus als je vier jaar lang alleen 1 miljoen krijgt schiet het niet op.
Denk ik niet. Spelers zullen nog met alle liefde voor Twente tekenen, misschien met wat extra zekerheden in het contract, maar Twente gaat hier echt niet kapot van.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En spelers gaan dit soort praktijken van Munsterman niet vergeten, stiekem tekent Twente hun eigen doodvonnis op deze manier.
Hierdoor gaan ze zeker wel grote talenten mislopen, laten we wel zijn zou jij bji twente tekenen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk ik niet. Spelers zullen nog met alle liefde voor Twente tekenen, misschien met wat extra zekerheden in het contract, maar Twente gaat hier echt niet kapot van.
Nicky Kuiper heeft net een contract voor 5 jaar getekentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:52 schreef biertank het volgende:
[..]
Hierdoor gaan ze zeker wel grote talenten mislopen, laten we wel zijn zou jij bji twente tekenen?
geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, en nee ik ben geen talent dus aan mij mis je niks
uitzondering bevestigen de regelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef Sieps het volgende:
[..]
Nicky Kuiper heeft net een contract voor 5 jaar getekent
Amenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef Merson het volgende:
Gelukkig komen talenten op toptrainers af. En toptrainers komen af op vasthoudende voorzitters die hun talenten niet graag laten gaan. Waardoor die toptrainers een topteam neer kunnen zetten. En dat topteam kampioen kan worden. Wat de talenten weer top vinden.
Eénmaal zullen wij de Kampioen zijn!
Over zijn geheel gezien heeft deze hele soap en de afgelopen transfers Twente echt geen goed gedaan hoor; met Ten Hag, met Kuiper, met Cisse; etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk ik niet. Spelers zullen nog met alle liefde voor Twente tekenen, misschien met wat extra zekerheden in het contract, maar Twente gaat hier echt niet kapot van.
Pardon?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over zijn geheel gezien heeft deze hele soap en de afgelopen transfers Twente echt geen goed gedaan hoor; met Ten Hag, met Kuiper, met Cisse; etc.
Och.. spelers komen ook nog altijd met alle liefde naar een Ajax of Feyenoord terwijl het daar ook al jaren niet echt geweldig gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over zijn geheel gezien heeft deze hele soap en de afgelopen transfers Twente echt geen goed gedaan hoor; met Ten Hag, met Kuiper, met Cisse; etc.
Ik denk dat de handelswijze van Munsterman tov Ten Hag en PSV niet de meeste nette is geweest, los van de stap van Ten Hag. Mocht Twente in de komende tijd een keer wat nodig hebben van PSV, steun in iets of hulp met iets of wat dan ook, dan zullen Reker en co daar niet heel erg toereikend in zijn, als wanneer Ten Hag gewoon weg was gegaan.quote:
dan hebben ze er knappe prijs voor betaald.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef 9christensen het volgende:
Arnautovic naar Inter voor 9 miljoen volgens Gazzetta della Sport.
Ben benieuwd of het in termijnen is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
dan hebben ze er knappe prijs voor betaald.
Precies goed...
Alleen wel pas volgend jaar (eventueel) binnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef DirkZz het volgende:
9mil en een clausule van wat %en, Arnautovic blij. Enschede blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |