Amen, dat is nu mijn punt...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Dos37 het volgende:
bovendien moet Twente ook nog geld afstaan aan de gemeente Enschede. Dus als je vier jaar lang alleen 1 miljoen krijgt schiet het niet op.
Denk ik niet. Spelers zullen nog met alle liefde voor Twente tekenen, misschien met wat extra zekerheden in het contract, maar Twente gaat hier echt niet kapot van.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En spelers gaan dit soort praktijken van Munsterman niet vergeten, stiekem tekent Twente hun eigen doodvonnis op deze manier.
Hierdoor gaan ze zeker wel grote talenten mislopen, laten we wel zijn zou jij bji twente tekenen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk ik niet. Spelers zullen nog met alle liefde voor Twente tekenen, misschien met wat extra zekerheden in het contract, maar Twente gaat hier echt niet kapot van.
Nicky Kuiper heeft net een contract voor 5 jaar getekentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:52 schreef biertank het volgende:
[..]
Hierdoor gaan ze zeker wel grote talenten mislopen, laten we wel zijn zou jij bji twente tekenen?
geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, en nee ik ben geen talent dus aan mij mis je niks
uitzondering bevestigen de regelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef Sieps het volgende:
[..]
Nicky Kuiper heeft net een contract voor 5 jaar getekent
Amenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef Merson het volgende:
Gelukkig komen talenten op toptrainers af. En toptrainers komen af op vasthoudende voorzitters die hun talenten niet graag laten gaan. Waardoor die toptrainers een topteam neer kunnen zetten. En dat topteam kampioen kan worden. Wat de talenten weer top vinden.
Eénmaal zullen wij de Kampioen zijn!
Over zijn geheel gezien heeft deze hele soap en de afgelopen transfers Twente echt geen goed gedaan hoor; met Ten Hag, met Kuiper, met Cisse; etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk ik niet. Spelers zullen nog met alle liefde voor Twente tekenen, misschien met wat extra zekerheden in het contract, maar Twente gaat hier echt niet kapot van.
Pardon?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over zijn geheel gezien heeft deze hele soap en de afgelopen transfers Twente echt geen goed gedaan hoor; met Ten Hag, met Kuiper, met Cisse; etc.
Och.. spelers komen ook nog altijd met alle liefde naar een Ajax of Feyenoord terwijl het daar ook al jaren niet echt geweldig gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over zijn geheel gezien heeft deze hele soap en de afgelopen transfers Twente echt geen goed gedaan hoor; met Ten Hag, met Kuiper, met Cisse; etc.
Ik denk dat de handelswijze van Munsterman tov Ten Hag en PSV niet de meeste nette is geweest, los van de stap van Ten Hag. Mocht Twente in de komende tijd een keer wat nodig hebben van PSV, steun in iets of hulp met iets of wat dan ook, dan zullen Reker en co daar niet heel erg toereikend in zijn, als wanneer Ten Hag gewoon weg was gegaan.quote:
dan hebben ze er knappe prijs voor betaald.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef 9christensen het volgende:
Arnautovic naar Inter voor 9 miljoen volgens Gazzetta della Sport.
Ben benieuwd of het in termijnen is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
dan hebben ze er knappe prijs voor betaald.
Precies goed...
Alleen wel pas volgend jaar (eventueel) binnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef DirkZz het volgende:
9mil en een clausule van wat %en, Arnautovic blij. Enschede blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |